teillman, mówMiWuju, mvanblom, xSoRsHx, Smollar, Sir Mewash
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rogal
trener

Zdobyte trofea

GrupaC, Sezon VI, 1 kolejka (do 05.07)

Post autor: Rogal » 22 cze 2020, 09:27

W tym temacie umawiajcie się na mecze ze swoimi przeciwnikami.
Miejsce rozegrania meczu jest dowolne ale szczególnie polecamy:
Paradox Cafe, ul. Anielewicza 2, Warszawa
godziny otwarcia: musicie sprawdzić sami :P
u nich znajdziecie nasze boiska i śmiało możecie tam grać.

Pary 1 kolejki:
[mention]teillman[/mention] vs [mention]mówMiWuju[/mention]
[mention]mvanblom[/mention] vs [mention]xSoRcHx[/mention]
[mention]Smollar[/mention] vs [mention]Sir Mewash[/mention]

Pamiętajcie, aby po rozegranym meczu zgłosić wynik w tym temacie. Wynik meczu zgłasza zwycięzca, w przypadku remisu to gracze ustalają między sobą kto zgłosi. W poście powinny znaleźć się takie informacje:
data
nazwy drużyn/trenerzy
wynik meczu w przyłożeniach
ilość zadanych kontuzji (należy podać tylko te kontuzje, za które zawodnik dostał SPP)

Przykład:
drużyna A/trener X : drużyna B/trener Y
TD 2:1
Cas. 3:2
naf sraf 23542

Awatar użytkownika
Sir Mewash
trener

Zdobyte trofea

Re: GrupaC, Sezon VI, 1 kolejka (do 05.07)

Post autor: Sir Mewash » 23 cze 2020, 11:19

My ze [mention]Smollar[/mention]'em wstępnie umówieni w czwartek 22 u mnie na warsztacie
Kop Gryź Bij!

Awatar użytkownika
Sir Mewash
trener

Zdobyte trofea

Post autor: Sir Mewash » 26 cze 2020, 20:59

Smolar vs Mewash
Cas 1:2
TD 1:2

Jeszcze raz dzięki za grę i super wieczór!
Kop Gryź Bij!

Awatar użytkownika
Rogal
trener

Zdobyte trofea

Post autor: Rogal » 04 lip 2020, 09:16

I jak tam Panowie? Było grane? Będzie grane? Jutro ostatni dzień 😎
naf sraf 23542

mvanblom
podawacz piłek

Post autor: mvanblom » 04 lip 2020, 19:19

Crackow Canaries (mvanblom) - Inkwizycja! (xSoRcHx)
TD: 1-0
CAS- 1-0

The Canaries narrowly edged the Inkwizicja on a sunny day at the Lustrian ground of the Estadio sem Luz. Despite a raging epidemic of Cathay Onerous Very Itchy Diarrhea in the area, the local governor allowed the match to go ahead after a bribe from an unknown source. 23.000 enthusiastic fans showed up, despite warnings from local health activists. In what is seen as total coincidence, they were however randomly selected during the weekly sacrificial rite taking place the day before.

To limit the risk of spread, social distancing requirements were in place at the Estadio sem Luz for supporting medical personnel, however. Many players, however, seemed to be under the impression that these rules also applied to them, as not much happened for the first quarter of the match.

Things took a dramatic turn, however, when Myarsello tore into the Inkwizicja's star player. His team's apothecary was on hand to stitch the gushing wounds, but rules enforced to protect player health meant that was not allowed to save the unfortunate Warrior.

With no touchdown before the break, one member of the bored crowd decided to take matters into his own hand and threw a (meticulously disinfected) piece of obsidian on the pitch, hitting one of the Chaos team's beastmen.

Things went from bad to worse for the visitors when Diarié managed to run the entire length of the pitch during the scrappy half, scoring with only minutes left on the clock.

The win sees the Canaries in a good spot immediatly at the start of the season in Group C.

Awatar użytkownika
teillman
trener
Kontakt:

Post autor: teillman » 05 lip 2020, 23:30

Teillman vs Wuju
Td: 1:1
Cas 2:1
pomimo 800k przewagi w tv i prawie rocznej przerwie od ligi moja ekipa dalej dzierży palmę paraolimpijczyków.
W grze nie pomógł także wujo, którego wykupiony kucharz skrupulatnie co drive odbierał mi raz 2 raz 3 rr... nie wiem.co on tam pichcił w kotle ale przez cały mecz moim siusiakom kiszki marsza grały i za cholerę nie mogli się skupić na grze.
Tak czy inaczej mecz bardzo pozytywny, kupa śmiechu po jednej jak.i drugiej stronie i gra bez spiny. Tylko takich meczy nam życzę (tylko wyniki niech będą ciut lepsze ;P)
Steam:teillman
Obrazek
Gamonie wykonują blitz i podanie tym samym zawodnikiem podczas jednej akcji. :?

ODPOWIEDZ

Wróć do „GRUPA C”