Liga - INFORMACJE

Łódzka scena Blood Bowl
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
sim00n
rekrut
Posty: 193
Rejestracja: 05 wrz 2017, 21:14

Liga - INFORMACJE

Post autor: sim00n » 28 wrz 2017, 00:57

Tu znajdziemy wszystkie informacje na temat naszej ligi.

Łódźka Liga Blood Bowl - sezon 1( podejście drugie ;) - regulamin
Sędzia i organizator: Simon i wszyscy uczestnicy
Data startu: Poniedziałek 23.02.2018
Wpisowe: 25PLN płatne do pierwszego meczu sezonu
1) Rundy:
W ciągu całej ligi sezonu-1 gra się po dwa mecze z każdym przeciwnikiem w grupie + play off
2) Zasady:
Tworzenie drużyny:
- 1000k złota na zakup drużyny
- dopuszczone do turnieju są wszystkie rasy dostępne w głównym podręczniku, dodatku Death Zone oraz opisany w tym linku : http://19070-presscdn-0-68.pagely.netdn ... …/BB-Teams
- podsumowanie wszystkich drużyn można znaleźć również w oficjalnym CRP - http://www.thenaf.net/wp-content/upload ... 6/CRP1.pdf - jednak drużyny, przy których zostały wprowadzone zmiany (ludzie, skaveny, drużyny z Treemanem) muszą być tworzone według zasad wprowadzonych wraz z nową edycją
- każda drużyna musi zakupić minimum 11 zawodników na początek ligi
- w początkowej rozpisce nie można kupić Inducementów, ale można nie wydawać całego złota w celu obniżenia swojego TV i dokupienia Inducementów przy najbliższej grze (jeśli TV przeciwnika na to pozwoli)
- stworzoną drużynę wysyłamy na adres bloodbowllodz@gmail.com w celu potwierdzenia że nie ma w niej błędów
TV oraz Inducementy:
- TV (Team Value) obliczane jest według zasad zawartych w dodatku Deathzone, czyli po każdym meczu uwzględniamy graczy, którzy zostali kontuzjowani we wcześniejszym meczu z wynikiem nakazującym im opuścić następny mecz, zwiększony Fan Factor drużyny ORAZ zdolności zdobyte przez zawodników
- przed każdym meczem porównywany jest TV obydwu graczy, gracz który ma niższe TV może kupić dowolne z Inducementów wymienionych poniżej:
0-2 Bloodweiser Babe (50k/szt)
0-3 Bribes (100k/szt, 50% zniżki dla drużyn Goblinów)
0-4 Extra Team Training (100k/szt)
0-1 Halfling Master Chef (300k/szt, 66%....100k dla drużyny Niziołków)
0-1 Igor (100k, tylko dla drużyn nie posiadających dostępu do Apothecary)
0-2 Wandering Apothecaries (100k/szt, tylko dla drużyn posiadających dostęp do Apothecary)
0-2 Star Players (w zależności od Star Playera dostępnego dla drużyny)
Mercenaries (dowolny zawodnik danej drużyny, wartość zawodnika +30k, nie może to doprowadzić do przekroczenia limitu danych zawodników w drużynie)
- obaj gracze mogą dodawać kasę ze skarbca przy kupowaniu Inducements, jednak drugi gracz może w tym samym momencie taką kwotę wydać na swoje Inducements (niezależnie od różnicy w TV)

Drużynę robimy w builderze: http://www.littlearmydesigner.com/
Pamiętajcie aby numery zgadzały się z pozycjami i numerami na figurkach. Tak zrobioną rozpiskę najlepiej zrzucamy do pdf i wysyłamy na bloodbowllodz@gmail.com

Kolejność akcji przed meczem:
1) rzut na pogodę
2) rzut na ilość kibiców (wyjątek: patrz uwagi przy Rundach)
3) rzut na ilość kart wydarzeń (opcjonalne)
4) rzut monetą/kostką na rozpoczęcie
5) kulturalne podanie sobie ręki i pożyczenie udanej gry/zwyzywanie przeciwnika i jego drużyny
Kolejność akcji po meczu:
1) rzuty na awans graczy
2) usunięcie z rozpiski martwych graczy
3) rzuty na zarobione złote monety (k6+FAMEx 10k, +10k za zwycięstwo/remis, zwycięzca może przerzucić rzut)
4) opłata zawodników jeśli TV przekracza 1750k
5) zmiana Fan Factor:
- w przypadku remisu lub zwycięstwa rzut 3d6, +1FF jeśli rzut większy niż obecny FF
- w przypadku przegranej rzut 2d6, -1FF jeśli rzut mniejszy niż obecny FF
6) zakup nowych zawodników i cheerleaderek/asystujących trenerów/lekarzy
7) podliczenie TV
8) Zgłaszanie wyników meczy:
- po rozegraniu meczu/y należy przesłać wynik, ilość Kontuzji (liczą się tylko wyniki rzutu na Block) oraz podliczone na koniec meczu/y TV na bloodbowllodz@gmail.com (wszystko robimy w builderze. liczy się samo. W treści maila piszemy który gracz co zdobył i jakie kontuzje weszły w przeciwnika i w nas - Ja będę sprawdzał z pdf'ami)
- niezależnie od tego, czy danego dnia rozegrało się jeden czy dwa mecze należy przesłać dane za każdy z meczy, ale można tą samą wiadomością
- na rozegranie meczu mamy 1 tydzień z opcją rozegrania meczu zaległego przez kolejny tydzień ( w sytuacjach awaryjnych )
4) Punkty ligowe:
Punkty za każdy mecz:
Wygrana: 3 punkty
Remis: 1 punkty
Przegrana: 0 punktów
W Przypadku remisu pomiędzy graczami rozważane są w kolejności:
1) ilość Przyłożeń w ciągu ligi
2) ilość zadanych Kontuzji w ciągu ligi
3) wynik pomiędzy obydwoma graczami

NIE GRAMY MECZY TOWARZYSKICH W TRAKCIE SEZONU (drużyny rozwijamy wyłącznie w trakcie meczy ligowych)

W razie kwestii spornych sędzia ma ostateczne zdanie, na początku ligi gracze otrzymają do niego kontakty i będą mogli w sprawach ligowych męczyć.
W przypadku zmiany regulaminu uczestnicy zostaną poinformowani.
W razie pytań wystarczy napisać pod tym postem/wpisem/czymkolwiek lub wysłać PM sędziemu.

Oczywiście gramy w duchu fair play!!! Wszelkie stwierdzone próby umawiania się będą karane wyjebaniem z ligi !!!
Jak się ktoś nie umie bawić to niech nie startuje w lidze.
Jeżeli któryś z meczy nie zostanie rozegrany z winy jednego z graczy wpisujemy walkower 2:0
Mecze rozgrywamy gdzie nam się podoba. (dom, knajpa, sklep) ewentualnie na play off zorganizujemy jakiś wspólny termin.
Mecze ligowe gramy na czas. 4minuty na turę + 1 minuta w razie co po czym następuje turnover.
1 minuta w razie co oznacza że staramy się grać 4 min. W pojedynczych sytuacjach dobijamy do 5 minut.
W sytuacjach spornych i w razie potrzeby zajrzenia do zasad czas pauzujemy. Czas mierzymy na minutnikach lub stoperach w komórkach. Jeżeli będziemy się tego trzymać każda partia powinna mieścić się w czasie ok. 3 godz.
Jeżeli obaj gracze się zgadzają mecz rozgrywamy bez mierzenia czasu!!!

Braki w regulaminie będę uzupełniał na bieżąco ( jeżeli takowe wynajdziemy )



Udostępniam także ściągę, która będzie z czasem aktualizowana
1. Rzut na pogodę - każdy z graczy rzuca K6, wyniki sumuje się i porównuje z tabelą rzutu na pogodę. W trakcie rozgrywki stosujemy ewentualne modyfikatory wynikające z pogody.
2. rzut na ilość - każdy z graczy rzuca 2k6 wynik mnoży x 10 000 - oto ilość kibiców
Gracz który ma więcej kibiców otrzymuje czynnik FAME +1
Gracz który ma dwa razy więcej kibiców otrzymuje czynnik FAME +2
3. rzut na rozpoczęcie
4. Gracz który wygrał rzut na rozpoczynanie decyduje czy chce wykopywać czy przyjmować piłkę
5. gracz wykopujący wystawia się pierwszy
6. gracz przyjmujący rusza się pierwszy i wystawia się drugi
7. Przy wykopywaniu piłki gracz wykopujący wyznacza pole na które chce wykopać piłkę, kładzie na nim znacznik piłki, następnie rzuca jednocześnie kośćmi k8 i k6. Kość k8 określa kierunek a kość k6 odległość pól w które przemieści się piłka.
8. Rzut na tabelę wykopu - rzuć 2k6 i zastosuj się do wyniku z tabeli dodając czynnik FAME gdzie jest on wymieniony.
9. Jeżeli piłka wyląduje na pustym polu rzuć k8 i umieść piłkę o na polu przyległym o 1 we wskazanym przez k8 kierunku.
10. jeżeli piła wyladuje na polu na którym znajduje sie gracz, jest on zobowiazany żeby ją złapać, traktując piłkę jako niecelnie podaną. jeżeli gracz nie złapał piłki rzuć k8 w które miejsce odbije się piłka i tam ją umieść.
11. ASYSTY - mamy atakującego (A) i broniącego się (B) atakującemu asystuje każdy zawodnik z drużyny atakującego który styka się z (B) i ŻADNYM innym graczem drużyny broniącego się (B) broniącemu się asystuje każdy zawodnik drużyny broniącego się który styka się z (A) i ŻADNYM innym graczem drużyny atakującego i każda asysta dodaje +1 do siły danego zawodnika przy decydowaniu o ilości kości blocku
12. Wypchnięcie gracza za boisko - możliwe jest tylko wtedy gdy nie ma możliwości popchnięcia gracza na inne wolne pole.
13. Nie można przerzucać rzutów na injury, przebicie pancerza, faule



Po meczu:
1. rzuty na awans graczy, w tym przyznanie MVP losowemu z 3 wybranych zawodników
2. usunięcie z rozpiski martwych graczy
3. rzuty na zarobione złote monety (k6+FAMEx 10k, +10k za zwycięstwo/remis, zwycięzca może przerzucić rzut)
4.opłata zawodników jeśli TV przekracza 1750k
5.zmiana Fan Factor:
- w przypadku remisu lub zwycięstwa rzut 3d6, +1FF jeśli rzut większy niż obecny FF
- w przypadku przegranej rzut 2d6, -1FF jeśli rzut mniejszy niż obecny FF
6. zakup nowych zawodników i cheerleaderek/asystujących trenerów/lekarzy
7. podliczenie TV
Ostatnio zmieniony 19 lut 2018, 23:19 przez sim00n, łącznie zmieniany 2 razy.
Simon

Awatar użytkownika
sim00n
rekrut
Posty: 193
Rejestracja: 05 wrz 2017, 21:14

Re: Liga - INFORMACJE

Post autor: sim00n » 19 lut 2018, 23:38

Pamiętamy!!!
Po każdym meczu bezwzględnie wypełniamy CZYTELNIE raport. Robimy zdjęcie i wysyłamy na bloodbowllodz@gmail.com
Simon

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łódź”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości