Spotkanie organizatorskie
- MarkusNord
- trener
- Posty: 3867
- Rejestracja: 27 lis 2016, 23:15
- Domingo
- trener
- Posty: 5137
- Rejestracja: 15 sty 2013, 19:22
- Lokalizacja: War Saw
-
Zdobyte trofea
Pozostałe odznaki
- Shawass
- trener
- Posty: 4354
- Rejestracja: 23 lut 2013, 23:03
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
Zdobyte trofea
Re: Spotkanie organizatorskie
Ok, tak jak pisałem w PW "globalnym" - zaczynamy o 20:00, link do hangouta powinienem tutaj wrzucić o 19:45
Zachęcam do zapoznania się z moim podsumowaniem EuroBowl Chartera albo i całości dokumentu. Tu streszczenie - http://www.bloodbowl.pl/viewtopic.php?f ... 18f76aee56
Dowiem się czegoś więcej o komitecie EB to dam znać.
Zachęcam do zapoznania się z moim podsumowaniem EuroBowl Chartera albo i całości dokumentu. Tu streszczenie - http://www.bloodbowl.pl/viewtopic.php?f ... 18f76aee56
Dowiem się czegoś więcej o komitecie EB to dam znać.
- Shawass
- trener
- Posty: 4354
- Rejestracja: 23 lut 2013, 23:03
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
Zdobyte trofea
Re: Spotkanie organizatorskie
Szybki update żebym nie zapomniał - na World Cup będzie spotkanie kapitanów reprezentacji (aka. komitet EB) i będą oczekiwali od nas prezentacji tego na czym stoimy z przygotowaniami Więc coś trzeba przygotować.
[mention]Sir Mewash[/mention] - jutro postaram sięz Tobą zdzwonić co do kwestii pytania o rzeczy i o budżet, bo proste pytania organizacyjne póki co przechodzą ale jak pytam o budżet to pytają o Ciebie. Sorka jeśli wyszedłem przed szereg....
[mention]Sir Mewash[/mention] - jutro postaram sięz Tobą zdzwonić co do kwestii pytania o rzeczy i o budżet, bo proste pytania organizacyjne póki co przechodzą ale jak pytam o budżet to pytają o Ciebie. Sorka jeśli wyszedłem przed szereg....
- KapitanStokczan
- rezerwowy
- Posty: 665
- Rejestracja: 28 wrz 2017, 21:55
- Lokalizacja: Łódź
Re: Spotkanie organizatorskie
Chłopaki nie dam rady być niestety, jeszcze powalcze i spróbuje. Powiedzcie mi proszę czy będzie ktoś prowadził zapis/konspekt spotkania żeby nic nie umknęło i zanotować najważniejsze rzeczy? Jak coś to mogę pomóc przy Red Bullu napewno + Gastronomia
NAF 25276
- Shawass
- trener
- Posty: 4354
- Rejestracja: 23 lut 2013, 23:03
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
Zdobyte trofea
Re: Spotkanie organizatorskie
Planuję spisywać tyle ile się da. Dlatego dzisiaj łoję
- Shawass
- trener
- Posty: 4354
- Rejestracja: 23 lut 2013, 23:03
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
Zdobyte trofea
Re: Spotkanie organizatorskie
Ok, technicznie nie wygląda to rozwiązanie źle:
- musicie być zalogowani do konta gmail
- klikacie na link który tu wrzucę
- akceptujecie użycie mikrofonu, nie akceptujcie użycia kamerki - znacznie to zabija mój komp i psuje połączenie, plus ujawnia coście za jedni
Dodatkowe punkty jeśli Wasze konto w imieniu ma jakiś element Waszej ksywy albo zdjęcie po którym Was będzie łatwo zidentyfikować
- musicie być zalogowani do konta gmail
- klikacie na link który tu wrzucę
- akceptujecie użycie mikrofonu, nie akceptujcie użycia kamerki - znacznie to zabija mój komp i psuje połączenie, plus ujawnia coście za jedni
Dodatkowe punkty jeśli Wasze konto w imieniu ma jakiś element Waszej ksywy albo zdjęcie po którym Was będzie łatwo zidentyfikować
- Shawass
- trener
- Posty: 4354
- Rejestracja: 23 lut 2013, 23:03
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
Zdobyte trofea
Re: Spotkanie organizatorskie
Ok, poniżej link, możecie wbijać
https://hangouts.google.com/call/U3S_Uq ... LDVbhHAEEI
Pamiętajcie - udostępnijcie Hangoutom mikrofon, ale wyłączcie kamerki bo obciąża to połączenie
https://hangouts.google.com/call/U3S_Uq ... LDVbhHAEEI
Pamiętajcie - udostępnijcie Hangoutom mikrofon, ale wyłączcie kamerki bo obciąża to połączenie
- Shawass
- trener
- Posty: 4354
- Rejestracja: 23 lut 2013, 23:03
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
Zdobyte trofea
Re: Spotkanie organizatorskie
Dzięki wszystkim którzy się pojawili na spotkaniu! ^^ Poniżej i w przyklejonym temacie w tym poddziale podsumowanie spotkania, jeśli coś pominąłem lub źle zapamiętałem proszę piszcie. Również zachęcam do dyskusji.
Spotkanie #1
10.02.19
Tematy omawiane:
- podsumowanie tego co Shawass się dowiedział od komitetu EB
- co do tej pory jest
- co potrzebujemy przed końcem 2019
1) Podsumowanie tego co Shawass się dowiedział od komitetu EB
- tak, były pożyczki na wcześniejsze EB, NAF ma swój budżet i Shawass dopyta ile szekli możemy dostać
- mamy w miarę dowolność jeśli chodzi o ruleset - na pewno jeśli chodzi o gwiazdy i tiery - jednak komitet EB może nam go zakwestionować
- na World Cup musimy przygotować prezentację z tym co udało nam się do tej pory (3-6.10.2019) przygotować
- ekipa zgodziła się, że do WC powinniśmy przygotować zarys rulesetu, ale zobaczyć pełne statystyki z WC żeby go ewentualnie zmienić, Leon słusznie zaproponował żeby przygotować dwa rulesety - jeden na bazie WC drugi nie - i oba przedtawić komitetowi EB
2) Co do tej pory jest
- z informacji od Mewasha stowarzyszenie jest założone, Leon zaznaczył że temat był wciąż na poziomie złożenia dokumentów więc możliwe że ja źle zrozumiałem Mewasha
- są widoki na miejscówki, nie ma jednak jeszcze szczegółów
3) Co zdecydowanie potrzebujemy przed końcem 2019 (ważne: chodzi o rzeczy koniecznew 2019 roku, kolor zasłon na miejscówce nie jest jedną z tych rzeczy)
- ruleset (m.in. tieringi)
- grafika + reklama
- miejscówka - Mysza podejmie się podpytania w miejscówce AWFowej (przepraszam, nie pamiętam nazwy dokładnie )
- data imprezy - głównie zależna od miejscówki, maks pierwszy weekend listopada, choć Tomek słusznie zauważył że wtedy pogoda już prawdopodobnie będzie problemem
- podział obowiązków - kolejna krytyczna rzecz, Shawass rozpisze sugerowane przez organizatorów EB role
- Teillman zaznaczył catering w miejscówce, ważna rzecz
- cena wejściówki - Domingo zadał pytanie o to czy może ona być regulowana przez NAF, zapytam o to komitetowców plus podrzucę Tomkowi ceny wejściówek wcześniejszych EB
- ogarnięcie kwestii ograniczeń i zobowiązań prawnych związanych z imprezami masowymi
Inne:
- model okazjonalny - Puppetswar przyjmie zlecenie, ale mogą mieć zastrzeżenia do projektu lub zrobić go po swojemu więc istnieje ryzyko że nie to co chcemy dostaniemy, Markus zadeklarował się że podpyta chłopaków z MicroArts Studio
Data następnego spotkania: 16/17.03 (dokładna data będzie ogłoszona wcześniej w temacie spotkań organizacyjnych)
Spotkanie #1
10.02.19
Tematy omawiane:
- podsumowanie tego co Shawass się dowiedział od komitetu EB
- co do tej pory jest
- co potrzebujemy przed końcem 2019
1) Podsumowanie tego co Shawass się dowiedział od komitetu EB
- tak, były pożyczki na wcześniejsze EB, NAF ma swój budżet i Shawass dopyta ile szekli możemy dostać
- mamy w miarę dowolność jeśli chodzi o ruleset - na pewno jeśli chodzi o gwiazdy i tiery - jednak komitet EB może nam go zakwestionować
- na World Cup musimy przygotować prezentację z tym co udało nam się do tej pory (3-6.10.2019) przygotować
- ekipa zgodziła się, że do WC powinniśmy przygotować zarys rulesetu, ale zobaczyć pełne statystyki z WC żeby go ewentualnie zmienić, Leon słusznie zaproponował żeby przygotować dwa rulesety - jeden na bazie WC drugi nie - i oba przedtawić komitetowi EB
2) Co do tej pory jest
- z informacji od Mewasha stowarzyszenie jest założone, Leon zaznaczył że temat był wciąż na poziomie złożenia dokumentów więc możliwe że ja źle zrozumiałem Mewasha
- są widoki na miejscówki, nie ma jednak jeszcze szczegółów
3) Co zdecydowanie potrzebujemy przed końcem 2019 (ważne: chodzi o rzeczy koniecznew 2019 roku, kolor zasłon na miejscówce nie jest jedną z tych rzeczy)
- ruleset (m.in. tieringi)
- grafika + reklama
- miejscówka - Mysza podejmie się podpytania w miejscówce AWFowej (przepraszam, nie pamiętam nazwy dokładnie )
- data imprezy - głównie zależna od miejscówki, maks pierwszy weekend listopada, choć Tomek słusznie zauważył że wtedy pogoda już prawdopodobnie będzie problemem
- podział obowiązków - kolejna krytyczna rzecz, Shawass rozpisze sugerowane przez organizatorów EB role
- Teillman zaznaczył catering w miejscówce, ważna rzecz
- cena wejściówki - Domingo zadał pytanie o to czy może ona być regulowana przez NAF, zapytam o to komitetowców plus podrzucę Tomkowi ceny wejściówek wcześniejszych EB
- ogarnięcie kwestii ograniczeń i zobowiązań prawnych związanych z imprezami masowymi
Inne:
- model okazjonalny - Puppetswar przyjmie zlecenie, ale mogą mieć zastrzeżenia do projektu lub zrobić go po swojemu więc istnieje ryzyko że nie to co chcemy dostaniemy, Markus zadeklarował się że podpyta chłopaków z MicroArts Studio
Data następnego spotkania: 16/17.03 (dokładna data będzie ogłoszona wcześniej w temacie spotkań organizacyjnych)
- Shawass
- trener
- Posty: 4354
- Rejestracja: 23 lut 2013, 23:03
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
Zdobyte trofea
Re: Spotkanie organizatorskie
Od razu z mojej strony co do podziału obowiązków - lista ról sugerowana przez organizatorów EB (przeklejam całość bo mi się komórki w mózgu nieco kończą o tej porze a nie wiem kiedy znów będę w stanie )
Head Honcho
The main person in charge of the event. This person defines and delegates the other roles and crucially is the person with the final say on any and all decisions. This doesn’t mean that they have to literally pick the drape colours as trusting your team is a big part of leading this event but the important decisions for big picture will need someone to take responsibility. It’s important that whoever is the Head Honcho, they have an excellent number 2 who can step up and replace them if things get too much of if they can’t make it for whatever reason.
Media Person
They are responsible for all communication prior to and during the tournament itself. They handle the communication for all the sites regularly used by the different communities. Since most of us don't speak all languages, the PR should have contacts with all the languages and groups. They should also be skilled in the use of social media. If you choose to have a media person, they should be the only voice the community hears so things are consistent.
Technical Person
Someone responsible for the upkeep and content of your website, app, roster sheet and tournament software. Should work closely and well with your media person
Streaming
This is the modern age and people around the world who can’t make It to your event will want to check out what’s going on and cheer on their team. A streaming person or team will be required to broadcast as many games as possible.
Accountant
Plans the budget, keeps a tight rein on the money and makes sure people get paid when they need to. They should not be the only person listed on the account however for security and practicality reasons.
Supplier Liaison
Is the go between for the team and the hotels, venue, caterer, AV team, suppliers, trade people etc. They will need to do site inspections, be aware of fire safety regulations, health and safety, legal requirements and many more as defined by your country.
Referees
Experienced coaches willing to give up their time and effort. An in-depth knowledge of the rules is obviously essential, but they will also need to be able to operate your tournament software and be able to make decisions that affect serious games with opinionated coaches so confidence, diplomacy and an authoritative air is also important.
Spare Players
People won't show up, fall ill, or have personal issues which mean they are forced to leave. It’s important that you have people ready to step in to ensure the tournament keeps running.
Head Honcho
The main person in charge of the event. This person defines and delegates the other roles and crucially is the person with the final say on any and all decisions. This doesn’t mean that they have to literally pick the drape colours as trusting your team is a big part of leading this event but the important decisions for big picture will need someone to take responsibility. It’s important that whoever is the Head Honcho, they have an excellent number 2 who can step up and replace them if things get too much of if they can’t make it for whatever reason.
Media Person
They are responsible for all communication prior to and during the tournament itself. They handle the communication for all the sites regularly used by the different communities. Since most of us don't speak all languages, the PR should have contacts with all the languages and groups. They should also be skilled in the use of social media. If you choose to have a media person, they should be the only voice the community hears so things are consistent.
Technical Person
Someone responsible for the upkeep and content of your website, app, roster sheet and tournament software. Should work closely and well with your media person
Streaming
This is the modern age and people around the world who can’t make It to your event will want to check out what’s going on and cheer on their team. A streaming person or team will be required to broadcast as many games as possible.
Accountant
Plans the budget, keeps a tight rein on the money and makes sure people get paid when they need to. They should not be the only person listed on the account however for security and practicality reasons.
Supplier Liaison
Is the go between for the team and the hotels, venue, caterer, AV team, suppliers, trade people etc. They will need to do site inspections, be aware of fire safety regulations, health and safety, legal requirements and many more as defined by your country.
Referees
Experienced coaches willing to give up their time and effort. An in-depth knowledge of the rules is obviously essential, but they will also need to be able to operate your tournament software and be able to make decisions that affect serious games with opinionated coaches so confidence, diplomacy and an authoritative air is also important.
Spare Players
People won't show up, fall ill, or have personal issues which mean they are forced to leave. It’s important that you have people ready to step in to ensure the tournament keeps running.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość