Miejscówka
- Sir Mewash
- trener
- Posty: 4447
- Rejestracja: 02 wrz 2013, 21:18
-
Zdobyte trofea
- Shawass
- trener
- Posty: 4344
- Rejestracja: 23 lut 2013, 23:03
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
Zdobyte trofea
Re: Miejscówka
Pałacu Kultury nie odpuściliśmy z powodu konieczności zgarnięcia rzeczy o 20:00 i tego że od 8:00 dopiero możemy rozłożyć?
A Koneser faktycznie wygląda spoko, albo to ich ładna stronka mnie przekonała Plus już mają przestrzeń cateringową.
- Sir Mewash
- trener
- Posty: 4447
- Rejestracja: 02 wrz 2013, 21:18
-
Zdobyte trofea
Re: Miejscówka
Ogolnie szukamy miejsca, ktore ogarnie przy okazji 2x jadlo na 450 osob i zorganizuje bar z alko. Miejscowka np na Polibudzie czy podobnym miejscu gdzie nie mozna pić alko od razu odpada.
Oczywiscie jak znajdziemy fajna miejscowke bez cateringu to też mozemy ogarnac catering. Choć w tedy wczasie eventu my bedziemy musieli nadzorowac.
Ważne jest też aby jednak miejscówka spelniala jakies standardy.
Oczywiscie jak znajdziemy fajna miejscowke bez cateringu to też mozemy ogarnac catering. Choć w tedy wczasie eventu my bedziemy musieli nadzorowac.
Ważne jest też aby jednak miejscówka spelniala jakies standardy.
Kop Gryź Bij!
- Shawass
- trener
- Posty: 4344
- Rejestracja: 23 lut 2013, 23:03
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
Zdobyte trofea
Re: Miejscówka
[mention]KapitanStokczan[/mention] - taguję Cię jeśli chodzi o możliwość zorganizowania alko/piwa na imprezie, jeśli coś się zmieniło lub potrzebujesz więcej info to pisz ale jeśli możesz napisać co jesteś w stanie ogarnąć to będę wdzięczny bo inaczej coś mogę zacząć wymyślać
- bor667
- rezerwowy
- Posty: 587
- Rejestracja: 17 paź 2017, 08:09
- Lokalizacja: Mikołów
-
Zdobyte trofea
Re: Miejscówka
jeśli chodzi o piwo, to mam browar, który może przyjechać z całym sprzętem i obsługą - jak coś mogę się szczegółów dowiedzieć
Steam: http://steamcommunity.com/id/bor667
fumbbl: bor667
fumbbl: bor667
- Snajper
- rezerwowy
- Posty: 666
- Rejestracja: 09 paź 2018, 12:24
- Lokalizacja: Lublin
Re: Miejscówka
W hotelu Sangate w Warszawie odbywały się dwukrotnie Mistrzostwa Polski MtG (koło 350 osób, a nawet 1 z 3 sal nie była zajęta w całości, a byli jeszcze wystawcy), więc cena nie może być strasznie wygórowana.
Do tego blisko lotniska, miejsca noclegowe na miejscu. Nie wiem jak kwestia cateringu, ale myślę, że jest to do dogadania (na pewno jest restauracja i bar).
http://www.sangate-hotel.pl/
Wiele turniejów zagranicznych odbywa się w hotelach. Jest to udogodnienie dla graczy, że mogą spać w miejscu turnieju. Organizator za to ma wtedy stoliki i krzesła (a na expo często to trzeba załatwiać samemu, albo płacić jak za złoto), brak problemu z sanepidem i wyżywieniem (który czasem się pojawia, jak oddzielnie dogaduje się miejsce turnieju, a oddzielnie catering), często jest lepsze łącze internetowe niż w halach (a dla [mention]Shawass[/mention] na pewno to ważne).
Na pewno hotele są mniej prestiżowe niż np. Stadion Narodowy, a te tańsze znajdują się w gorszej lokalizacji. [mention]Sir Mewash[/mention] mogę Ci pomóc jeżeli chcesz w rozmowach z hotelami i poprosić o wycenę miejsca, z którymi kiedyś współpracowałem. Oczywiście, jeżeli bierzemy pod uwagę też sale nie zlokalizowane w centrum i o trochę niższym standardzie.
Do tego blisko lotniska, miejsca noclegowe na miejscu. Nie wiem jak kwestia cateringu, ale myślę, że jest to do dogadania (na pewno jest restauracja i bar).
http://www.sangate-hotel.pl/
Wiele turniejów zagranicznych odbywa się w hotelach. Jest to udogodnienie dla graczy, że mogą spać w miejscu turnieju. Organizator za to ma wtedy stoliki i krzesła (a na expo często to trzeba załatwiać samemu, albo płacić jak za złoto), brak problemu z sanepidem i wyżywieniem (który czasem się pojawia, jak oddzielnie dogaduje się miejsce turnieju, a oddzielnie catering), często jest lepsze łącze internetowe niż w halach (a dla [mention]Shawass[/mention] na pewno to ważne).
Na pewno hotele są mniej prestiżowe niż np. Stadion Narodowy, a te tańsze znajdują się w gorszej lokalizacji. [mention]Sir Mewash[/mention] mogę Ci pomóc jeżeli chcesz w rozmowach z hotelami i poprosić o wycenę miejsca, z którymi kiedyś współpracowałem. Oczywiście, jeżeli bierzemy pod uwagę też sale nie zlokalizowane w centrum i o trochę niższym standardzie.
-
- liniowy
- Posty: 1088
- Rejestracja: 11 sty 2016, 21:41
Re: Miejscówka
W Sangate pamiętam był kiedyś Wojenny Młot jak jeszcze ta impreza była jedną z nielicznych tego typu w Polsce.
Było duuuuuużo ludzi, chociaż to było jakieś 13/14 lat temu.
Było duuuuuużo ludzi, chociaż to było jakieś 13/14 lat temu.
https://www.instagram.com/bloodbowl_dai ... NocDA2aHpm trochę malowania, więcej relacji z turniejów
- Sir Mewash
- trener
- Posty: 4447
- Rejestracja: 02 wrz 2013, 21:18
-
Zdobyte trofea
Re: Miejscówka
OK wróciłem z Sangate dawnej Gromady. Po oglądałem, po gadałem. Sam hotel trochę zatrzymał się w czasie ale powiedzmy jest Standard Medium (mają 3 gwiazdki). Ta opcja od innych ofert ma jak już słusznie Snajper zauważył wiele plusów. Dodatkowo mają duże sale i impreza może się zmieścić w całości na jednej z nich. Oprócz MtG odbywały się tam turnieje Warmachiny i Guild balla. W zeszłym roku Mistrzostwa GB zorganizowali na 500-550 osób. Co jest też dla nas ważne, że wiedzą co chcemy zrobić. W ostatniej miejscówce potraktowano nas jak E-sport...
Aby wytargować niższą ofertę wspomniałem, że przy dobrej cenie i owocnej współpracy będziemy zainteresowani stałą współpracą jak mają możliwość organizowania mniejszych imprez na 120-150 osób. Wspomniałem także że w dalszej przyszłości jak wszystko się będzie dobrze układać, i uda nam się dostać do tego prawa to może byśmy tam zorganizowali Mistrzostwa Świata. Oni ponoć jako jedyni mają (jako hotel w tym standardzie) salę na 2000 osób. Ale na razie nie rozwijajmy tego tematu.
Nie mam jeszcze wyceny (ma być w przyszłym tygodniu) ale:
+ bardzo blisko lotniska (nie potrzeba wynajmować samochodu)
+ baza noclegowa, na którą dostaniemy zniżkę
+ duża baza hoteli w okolicy o różnym standardzie
+ jedzenie będzie serwowane na osobnej sali
+ doświadczenie w organizowaniu takich imprez
- średni standard (ale to może na plus wpłynąć na cenę)
- oddalenie od centrum (ale to może na plus wpłynąć na cenę)
- stoły - mają wystarczającą ilość stołów aby taką imprezę zorganizować, ALE problem jest z ich wymiarami. Stoły te mają wymiar 130x80 cm i nie za bardzo można je ustawić tak aby połączyć je dłuższą krawędzią. Nogi są ładnie ale dziwnie wyprofilowane po krótszej krawędzi i nie za bardzo będzie można przy nich usiąść i się jakkolwiek dosunąć. Dodatkowo 130 cm spowoduje, że będzie ciężko nachylić się nad stołem. Jeśli byśmy chcieli wynająć stoły o innych wymiarach to podniesie sporo koszta wynajmu.
Rozwiązania są dwa albo ustawimy bokiem boisko (za czym ja osobiście nie przepadam) lub boiska przygotujemy "w starych" wymiarach 80x60cm. Oczywiście o to musiał bym się zapytać jeszcze też Eurobowl Committee
Poniżej obiecana wycena z poprzedniej oferty MsMeramaid
Aby wytargować niższą ofertę wspomniałem, że przy dobrej cenie i owocnej współpracy będziemy zainteresowani stałą współpracą jak mają możliwość organizowania mniejszych imprez na 120-150 osób. Wspomniałem także że w dalszej przyszłości jak wszystko się będzie dobrze układać, i uda nam się dostać do tego prawa to może byśmy tam zorganizowali Mistrzostwa Świata. Oni ponoć jako jedyni mają (jako hotel w tym standardzie) salę na 2000 osób. Ale na razie nie rozwijajmy tego tematu.
Nie mam jeszcze wyceny (ma być w przyszłym tygodniu) ale:
+ bardzo blisko lotniska (nie potrzeba wynajmować samochodu)
+ baza noclegowa, na którą dostaniemy zniżkę
+ duża baza hoteli w okolicy o różnym standardzie
+ jedzenie będzie serwowane na osobnej sali
+ doświadczenie w organizowaniu takich imprez
- średni standard (ale to może na plus wpłynąć na cenę)
- oddalenie od centrum (ale to może na plus wpłynąć na cenę)
- stoły - mają wystarczającą ilość stołów aby taką imprezę zorganizować, ALE problem jest z ich wymiarami. Stoły te mają wymiar 130x80 cm i nie za bardzo można je ustawić tak aby połączyć je dłuższą krawędzią. Nogi są ładnie ale dziwnie wyprofilowane po krótszej krawędzi i nie za bardzo będzie można przy nich usiąść i się jakkolwiek dosunąć. Dodatkowo 130 cm spowoduje, że będzie ciężko nachylić się nad stołem. Jeśli byśmy chcieli wynająć stoły o innych wymiarach to podniesie sporo koszta wynajmu.
Rozwiązania są dwa albo ustawimy bokiem boisko (za czym ja osobiście nie przepadam) lub boiska przygotujemy "w starych" wymiarach 80x60cm. Oczywiście o to musiał bym się zapytać jeszcze też Eurobowl Committee
Poniżej obiecana wycena z poprzedniej oferty MsMeramaid
Kop Gryź Bij!
- Sir Mewash
- trener
- Posty: 4447
- Rejestracja: 02 wrz 2013, 21:18
-
Zdobyte trofea
Re: Miejscówka
Kop Gryź Bij!
- MarkusNord
- trener
- Posty: 3795
- Rejestracja: 27 lis 2016, 23:15
Re: Miejscówka
Tu się chyba nie ma co zastanawiać. Masa plusów, mało minusów.
Co do stołów, nie idzie jakoś hurtem kupić tanie blaty, ustawić na istniejących stołach i przykryć jakimś materiałem? Czy to za duże koszta będą?
Co do wyceny którą wrzuciłeś. Jak dobrze liczę, wypada na dzień dzisiejszy circa 75 euro za uczestnika przyjmując, że z EuroOpen zjedzie się łącznie 500 osób. To jest za sam zwrot kosztów imprezy. Rozumiem, że drużyny same sobie organizują hotele i dojazd.
Co do stołów, nie idzie jakoś hurtem kupić tanie blaty, ustawić na istniejących stołach i przykryć jakimś materiałem? Czy to za duże koszta będą?
Co do wyceny którą wrzuciłeś. Jak dobrze liczę, wypada na dzień dzisiejszy circa 75 euro za uczestnika przyjmując, że z EuroOpen zjedzie się łącznie 500 osób. To jest za sam zwrot kosztów imprezy. Rozumiem, że drużyny same sobie organizują hotele i dojazd.
Fumbble: MarkusNord
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości