Spotkanie organizatorskie
- rover
- blitzer
- Posty: 1639
- Rejestracja: 02 lip 2013, 11:49
-
Zdobyte trofea
Re: Spotkanie organizatorskie
Mam dwa pytania, bo temat po początkowej podjarce się trochę rozjechał.
1. Kto w Polsce głównym organizatorem tego eventu? Shawass?
2. Kto w Polsce chce się realnie zaangażować w organizację?
1. Kto w Polsce głównym organizatorem tego eventu? Shawass?
2. Kto w Polsce chce się realnie zaangażować w organizację?
GAMONIE witają MYSZĘ!
FUMBBL: rover
FUMBBL: rover
- Niko
- blitzer
- Posty: 1494
- Rejestracja: 05 cze 2013, 18:41
Re: Spotkanie organizatorskie
nie wiem jak innym ale mi się post rovera nie wyświetla dopóki nie dam "odpowiedz" więc na wszelki wypadek cytuję
Deadline upija się darmowym szampanem...
- reszka
- trener
- Posty: 2871
- Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03
-
Zdobyte trofea
Re: Spotkanie organizatorskie
mi też nie. Z shawassem dyskutowałem na ten temat przez neta, niegdyś z mewashem również. Temat będzie bardzo mocno do obgadania w Walii. Na razie wiadomo jedynie mniej więcej, że:
Stowarzyszenie będziemy zawiązywać w styczniu-lutym, żeby nam się kalendarzowo to układało.
Będzie potrzebne spotkanie grona założycielskiego, coby zawiązać stowarzyszenie.
pyt. 1 - czy ma to być małe stowarzyszenie, które jest w stanie lepiej ogarniać pewne rzeczy i problemy związane z formalnościami, czy prawdziwa i konkretna reprezentacja kraju. Innymi słowy, czy stowarzyszenie założy ~10 członków a reszta kraju da wiarę, że robią co mogą, czy też robimy 40+ członków z całej Polski. Wtedy więcej osób jest dowartościowanych i ma poczucie, że w tym uczestniczy, ale jednocześnie głosowania stają się bardziej problematyczne niż w małym gronie.
pyt. 2 - zarząd. Jak wyżej, czy 3 osoby decyzyjne czy 5 po 1 reprezentancie z każdego środowiska kraju - konsekwencje jak wyżej.
pyt. 3 - kasa. Musimy tak przeszacować turniej, żeby do niego nie dołożyć. Czyli oszacować, ilu graczy przyjedzie na 100%. Wydaje się proste, ale już miłoszowi i shawassowi jak zaczęliśmy rozmawiać konkretnie, to wyszło że zatrzymaliśmy się na hmmm...
pierdoły, w stylu nagrody, komisja rewizyjna, co zrobimy jak kasa zostanie - to pierdoły
ostatni sprawa to miejscówka. I tutaj brak pomysłu, jest Pałac, ale ma tak chore zasady najmu pomieszczeń że odstraszają, nadto zaliczka na 3 lata przed imprezą - było zbyt gięto. Miłosz sprawdzał coś pod warszawą, ale dojazdów nie przeskoczymy i nie ogarniemy. Coś tam chyba jeszcze patrzał, ale to sam napisze. Brak jest nam jakiejś koncepcji miejscówki.
Inna sprawa że ja w tym roku wypadłem całkowicie. Mamy 270 dzień roku a ja obliczyłem, że byłem w 48 różnych miastach w Polsce a w wielu kilkukrotnie. Nie ogarniam szkoły dziecka od marca wogóle. Miłosz ruszał z firmą a to zawsze czasochłonne jak cholera.
Projekt faktycznie stanął, ale to dlatego, że 3 lata to obiektywnie za długo. Z miłoszem rozmawiałem w lutym-marcu, że zakładanie stowarzyszenia w 2018 tylko po, żeby było jest trochę bez sensu, bo będzie zabawa dla samej zabawy z walnym zgromadzeniem, zaproszeniem członków, posiedzenia zarządu, finansówka, dokumentacja o tych pustych czynnościach - przerost formy nad treścią. Po Walii trzeba coś ruszyć. Na razie do dyskusji będzie, czy by na winter cup nie zrobić spotkania założycielskiego, ale jeśli nie (bo nas to wepchnie w rejestrację w 2018), to na którym turnieju na początku 2019 to zrobić? Dlatego trzeba przegadać, czy robi to 15 osób czy lecimy po całości.
Stowarzyszenie będziemy zawiązywać w styczniu-lutym, żeby nam się kalendarzowo to układało.
Będzie potrzebne spotkanie grona założycielskiego, coby zawiązać stowarzyszenie.
pyt. 1 - czy ma to być małe stowarzyszenie, które jest w stanie lepiej ogarniać pewne rzeczy i problemy związane z formalnościami, czy prawdziwa i konkretna reprezentacja kraju. Innymi słowy, czy stowarzyszenie założy ~10 członków a reszta kraju da wiarę, że robią co mogą, czy też robimy 40+ członków z całej Polski. Wtedy więcej osób jest dowartościowanych i ma poczucie, że w tym uczestniczy, ale jednocześnie głosowania stają się bardziej problematyczne niż w małym gronie.
pyt. 2 - zarząd. Jak wyżej, czy 3 osoby decyzyjne czy 5 po 1 reprezentancie z każdego środowiska kraju - konsekwencje jak wyżej.
pyt. 3 - kasa. Musimy tak przeszacować turniej, żeby do niego nie dołożyć. Czyli oszacować, ilu graczy przyjedzie na 100%. Wydaje się proste, ale już miłoszowi i shawassowi jak zaczęliśmy rozmawiać konkretnie, to wyszło że zatrzymaliśmy się na hmmm...
pierdoły, w stylu nagrody, komisja rewizyjna, co zrobimy jak kasa zostanie - to pierdoły
ostatni sprawa to miejscówka. I tutaj brak pomysłu, jest Pałac, ale ma tak chore zasady najmu pomieszczeń że odstraszają, nadto zaliczka na 3 lata przed imprezą - było zbyt gięto. Miłosz sprawdzał coś pod warszawą, ale dojazdów nie przeskoczymy i nie ogarniemy. Coś tam chyba jeszcze patrzał, ale to sam napisze. Brak jest nam jakiejś koncepcji miejscówki.
Inna sprawa że ja w tym roku wypadłem całkowicie. Mamy 270 dzień roku a ja obliczyłem, że byłem w 48 różnych miastach w Polsce a w wielu kilkukrotnie. Nie ogarniam szkoły dziecka od marca wogóle. Miłosz ruszał z firmą a to zawsze czasochłonne jak cholera.
Projekt faktycznie stanął, ale to dlatego, że 3 lata to obiektywnie za długo. Z miłoszem rozmawiałem w lutym-marcu, że zakładanie stowarzyszenia w 2018 tylko po, żeby było jest trochę bez sensu, bo będzie zabawa dla samej zabawy z walnym zgromadzeniem, zaproszeniem członków, posiedzenia zarządu, finansówka, dokumentacja o tych pustych czynnościach - przerost formy nad treścią. Po Walii trzeba coś ruszyć. Na razie do dyskusji będzie, czy by na winter cup nie zrobić spotkania założycielskiego, ale jeśli nie (bo nas to wepchnie w rejestrację w 2018), to na którym turnieju na początku 2019 to zrobić? Dlatego trzeba przegadać, czy robi to 15 osób czy lecimy po całości.
Bo gdybym nie był Gamoniem, to byłbym zwykłym powergamerem
- reszka
- trener
- Posty: 2871
- Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03
-
Zdobyte trofea
Re: Spotkanie organizatorskie
No i jeszcze żona mnie naprowadzała rok temu, że będzie można zagadać z władzami miasta, coby jakiegoś standardowego giftu nie dali z budżetu promocyjnego - mapka miasta, długopisiki czy inne popierdółki. Ale to po wyborach, bo czego by nam teraz nie obiecali, to jak się zmieni władza to zabiorą. Też do dyskusji.
Bo gdybym nie był Gamoniem, to byłbym zwykłym powergamerem
- MarkusNord
- trener
- Posty: 3857
- Rejestracja: 27 lis 2016, 23:15
Re: Spotkanie organizatorskie
Fumbble: MarkusNord
- Shawass
- trener
- Posty: 4348
- Rejestracja: 23 lut 2013, 23:03
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
Zdobyte trofea
Re: Spotkanie organizatorskie
Proponuję ogarnąć konferencję Discordową/Skypową/Google Hangout (to ostatnie wymaga tylko przeglądarki i konta Gmail) w sprawie rozplanowania co kto robi i wyznaczenia jakichś terminów do kiedy mamy co przygotować.
Max 2h, daty które proponuję to 09.02/10.02
Do tego czasu chcę wysłać do NAFu pytania, żebyśmy niepotrzebnie działali z czymś co nie jest nam kompletnie potrzebne lub czego nie możemy zrobić. Poniżej moja lista pytań, proszę piszcie w postach poniżej jakie pytania wg. Was są potrzebne do odpowiedzenia lub co już wiemy że jest/nie jest do wykonania:
- jak wygląda pożyczka od NAFu na wynajęcie miejsca na turniej? jakie są warunki?
- czy ruleset, który przygotujemy może być później zmieniony/odrzucony do poprawy przez komitet NAFu?
- czy na World Cup wymagane jest żebyśmy przygotowali prezentację EB2020? Co mamy mieć przygotowane rok przed EB?
[mention]Sir Mewash[/mention] - jeśli wychodzę przed szereg lub jest już jakiś plan to prosze daj znać, troszku się zaczynam cykać więc wolę żebyśmy się zgadali online.
Zaproszenie na dziś dzisiejszy jest otwarte dla osób, które mają coś w temacie EB2020 do dodania, jeśli żaden z wymienionych terminów Wam nie pasuje to prosze podajcie propozycje swoje.
- leon
- trener
- Posty: 10587
- Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42
-
Zdobyte trofea
Pozostałe odznaki
Re: Spotkanie organizatorskie
tylko nie discord
Amazonki PL-stół-11 78-28-26
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
- MarkusNord
- trener
- Posty: 3857
- Rejestracja: 27 lis 2016, 23:15
Re: Spotkanie organizatorskie
Na skype chyba jest turbo mały limit osób w ramach telekonferencji.
Fumbble: MarkusNord
- Shawass
- trener
- Posty: 4348
- Rejestracja: 23 lut 2013, 23:03
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
Zdobyte trofea
Re: Spotkanie organizatorskie
Ok, czyli Google Hangout.
Jaki termin?
Jaki termin?
- KapitanStokczan
- rezerwowy
- Posty: 665
- Rejestracja: 28 wrz 2017, 21:55
- Lokalizacja: Łódź
Re: Spotkanie organizatorskie
Jeżeli potrzebujecie to oferuję swoją pomoc, przy organiazacji. Napewno Red Bull pomoże (chyba że do tego czasu mnie zwolnią ;p)
NAF 25276
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość