EuroBowl Charter

Polska
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shawass
trener
Posty: 4343
Rejestracja: 23 lut 2013, 23:03
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Zdobyte trofea

EuroBowl Charter

Post autor: Shawass » 07 lut 2019, 20:01

Yo, przechodzę z ludźmi z komitetu NAFowego po wymaganiach EuroBowlowych i zostałem skierowany do stworzonej przez komitet karty EuroBowlowej. Całość tutaj.

Najważniejsze punkty które po przeczytaniu mi się rzuciły w oczy:

- Rosters may have a Team Value of between 100 and 120 excluding any added skills. - więc określony jest zakres TV między 1000K a 1200K, ważne przy tworzeniu PLEBsu
- The Committee have the power to withdraw hosting rights should a prospective host fail to provide adequate assurances of their progress. This would require unity of all five elected committee members and it would all upon the committee to make plans and make sure the Eurobowl was held and follow up on the decision at the upcoming captains meeting. - czyli tak, jest bat na to żebyśmy pokazywali progress ;) więcej o terminach które mamy poniżej, dopytam też czy nie ma czegoś więcej co musimy zrobić żeby nas nie skasowali
- The Eurobowl will be held in every year there is not a NAF World Cup. It is traditionally held in October or early November. - więc jest opcja wczesnego listopada na imprezę, dobrze wiedzieć
- At the announcement there must be given a deadline to register for the Eurobowl and an estimate of the total number of seats. Any national team registered before this date must be given a spot up to a minimum of 20 national teams. - chyba spokojnie można założyć że będzie więcej niż 20 reprezentacji, ale trzeba założyć z miejscem że będzie minimum 20 reprezentacji, czyli 160 osób na sam EuroBowl, w jednym z poniższych punktów również zaznaczone jest że przynajmniej 200, ale "in total" sugeruje że razem z EurOpen
- Eurobowl hosts must organise a sister tournament alongside the national team competition: The EurOpen - więc trza

Są też punkty związane z konrketnymi terminami:

- Rules must be proposed to the committee and NAF Tournament Director 7 months before the event at the latest.
- The rules must be approved and publicized six months before the event.
- If the rules for whatever reason is not approved 6 months before the event, the rules of the previous Eurobowl will be used - to nawiązując do punktu wyżej
- The Eurobowl must be announced at least nine months in advance and provide a minimum of 200 seats in total but more is preferable.
- The deadline for the EurOpen registration should be approximately one month later than the deadline for the Eurobowl registration to give EurOpen teams the possibility to grab spaces unoccupied by national teams.

Polecam przeczytanie całości jeśli chcecie dorzucić swoje trzy grosze do PLEBsu czy też organizacji samego EB. Zachęcam do dyskusji, chociaż mniej nad tym jak możemy to zmienić (tym zajmować się będą kapitanowie podczas naszego EB zapewne) a bardziej jak z tym handlować :D
A może tak podcast o BB? - Walec Bojowy!
============================
Obrazek
Steam & FUMBBL: Shawass

Awatar użytkownika
MarkusNord
trener
Posty: 3794
Rejestracja: 27 lis 2016, 23:15

Re: EuroBowl Charter

Post autor: MarkusNord » 08 lut 2019, 08:33

Wychodzi na to, że stunty będą miały maksymalny koszt 120k golda z skillami.... hmmm pierwszym tierom trzeba obciąć skille do zera :D :P
Obrazek
Fumbble: MarkusNord

Awatar użytkownika
Shawass
trener
Posty: 4343
Rejestracja: 23 lut 2013, 23:03
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Zdobyte trofea

Re: EuroBowl Charter

Post autor: Shawass » 08 lut 2019, 09:13

MarkusNord pisze: 08 lut 2019, 08:33 Wychodzi na to, że stunty będą miały maksymalny koszt 120k golda z skillami.... hmmm pierwszym tierom trzeba obciąć skille do zera :D :P
Nie jest aż tak źle, wczoraj jeszcze pogadałem na FB i jak przedstawimy komitetowi na WB co i jak to może przejść nagięcie nieco tego TV.
A może tak podcast o BB? - Walec Bojowy!
============================
Obrazek
Steam & FUMBBL: Shawass

ODPOWIEDZ

Wróć do „EuroBowl 2020”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości