Vincent pisze: ↑22 gru 2018, 21:59Wątpliwości do rozważenia/pytania do odpowiedzi:
1. Czy zmieniamy ogólne zasady wyboru listy koordynatorów?
Czy każdy ośrodek ma 1 koordynatora, czy uzależnione jest to od liczby zorganizowanych challengerów i masterów, czy uzależnione jest to od liczby graczy w regularnej lidze w danym ośrodku? Czy może się pojawić nowy ośrodek w trakcie sezonu i wystawić swojego koordynatora, czy lista koordynatorów/ośrodków jest ustalana z góry na cały sezon?
Wg. mnie - 1 koordynator z każdego ośrodka który zorganizował turniej (nawet lokal) + 3 przedstawicieli kadry. Jedynymi wyjątkami gdzie bym dawał więcej niż jednego koorda to Warszawa, ale nie mam pomysłu na to jak to zrobić, z drugiej strony jakkolwiek strasznie chciałbym żeby Rzeszów z okazji tego że zrobił mastera miał dwóch koordów
to uważam że jeden głos per miasto wystarczy.
Co do wyboru koordów - środowisko decyduje, czy to przez głosowanie na forum, FB czy w klubie/knajpie, i przekazuje decyzję na forum.
Vincent pisze: ↑22 gru 2018, 21:592. Czym jest ośrodek?
Nie ma jasności kto może, a kto nie może wystawić swojego koordynatora.
Miasto w którym odbył się turniej ORAZ jest środowisko graczy. Znowu, tu jako wyjątek bym dał środowiska które identyfikują się jako jedno środowisko a zrzeszają kilka miast (np. Trójmiejska Liga BB).
Vincent pisze: ↑22 gru 2018, 21:593. Kiedy zostaje uaktualniona lista koordynatorów?
Czy koordynator wybierany jest na kadencję/sezon? W jaki sposób można dokonać zmiany koordynatora? Sama definicja "sezonu" będzie się znajdować w temacie dot. wyboru reprezentacji.
W momencie startu sezonu. Wyjątkiem jest jak się koord opierdala/w nosie ma głosowania to na wniosek środowiska imo może być zamieniony na innego, no i wtedy aktualizacja następuje wraz ze zmianą koorda.
Vincent pisze: ↑22 gru 2018, 21:594. Zakres działań koordynatorów
Tutaj chyba nikt nie miał wątpliwości większych, że tak naprawdę koordynatorzy w imieniu swoich ośrodków powinni decydować o kształcie całej sceny figurkowej w BB w Polsce pod egidą NAFu (klasyfikacje turniejów, budowa reprezentacji i wszystkie inne zasady niezbędne do prawidłowego działania). Wszystkie wątpliwości co do ustalonych zasad również rozwiewać w swoim gronie powinni koordynatorzy.
Brak wątpliwości do powyższego, a więc i brak ankiety.
OOOOOJ DUŻO WĄTPLIWOŚCI Biorąc pod uwagę wcześniejsze tematu to mam tutaj mocną potrzebę żeby określić ten zakres działań, żeby później nagle się nie okazało że mam napisać 300 postów w ciągu roku, zdawać raporty, rozklejać plakaty czy odwiedzać sierocińce
Wg. mnie obowiązki
ściśle związane z pracą koordynatora - i podkreślam "ściśle związane", bo nie wykluczają pozostałych obowiązków koordynatora, typu branie udziału w życiu ogólnopolskiej społeczności BB, branie udziału w dyskusjach jeśli ma coś do dodania itp. Także jeszcze raz - koord wg. mnie musi:
1) Śledzić wydzieloną sekcję forum przeznaczoną do głosowań nad kształtem regulaminów dotyczących reprezentacji czy Polskiej sceny BB
2) Konsultować ze swoim środowiskiem BB (czy to na forum, w wydzielonym temacie, grubie czy konferencji BB, spotkaniu na żywo itp.) jaką decyzję powinien wybrać w imieniu swojego środowiska w danym głosowaniu
3) Oddawać głos w określonym terminie
Te trzy obowiązki są
ściśle związane z koordynowaniem środowiskiem. Cała reszta to kwestia jego zaangażowania i dobrej woli jako członka społeczności BB w Polsce.
A co jeśli sobie siądzie na gruszy i nic nie będzie robił, hęęęę? To zmieńcie koorda, o! I nie wierzę że NIE DA SIĘ kogokolwiek w każdym środowisku takiego znaleźć.