2019 - Wybór koordynatorów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Vincent
trener
Posty: 3444
Rejestracja: 31 gru 2016, 09:13
Lokalizacja: Warszawa

Zdobyte trofea

2019 - Wybór koordynatorów

Post autor: Vincent » 22 gru 2018, 21:59

Krótki wstęp:
Poniżej zostały zebrane aktualne zasady wyboru koordynatorów wraz z propozycją zmian, listą wątpliwości, niedomówień i wszystkiego innego co wymaga przedyskutowania w tym temacie.
Być może poniżej pominę część zasad aktualnie obowiązujących, ale wynika to z faktu, że są one dobrze ukryte i nie mam pojęcia gdzie mogą być zapisane. Celem tego tematu jest na koniec zebranie wszystkich przegłosowanych/ustalonych zasad w jednym poście, aby na początku sezonu było można je przekleić gdziekolwiek zajdzie taka potrzeba, żeby wszystko było w jednym miejscu i było również wstępem do dyskusji za rok.
Wraz z kolejnymi propozycjami/ustaleniami ten post będzie aktualizowany. Jak przyjdzie czas, w razie potrzeby lista propozycji zostanie przekształcona w ankietę, w której udział wziąć będą mogli aktualni koordynatorzy.

Aktualne zasady:
https://bloodbowl.pl/viewtopic.php?f=132&t=2020#p63349
- każde miasto/ośrodek, które organizowało w poprzednim sezonie turniej klasy lokal i/lub challenger wystawia 1 koordynatora
- dodatkowo każde miasto/ośrodek, które organizowało w poprzednim sezonie turniej klasy master wystawia 1 koordynatora
- reprezentanci Polski z sezonu poprzedzającego wybierają z między siebie 3 koordynatorów

https://bloodbowl.pl/viewtopic.php?f=135&t=2163
Lista aktualnych koordynatorów:

Andre - (Kielce)
bor667 - (Katowice)
Domingo - (Warszawa)
dziczekpl - (Wrocław)
Jaskier - (Tarnów)
KapitanStokczan - (Łódź)
Kotlet - (Kraków)
MarkusNord - (Trójmiasto)
reszka - (Reprezentacja)
Shawass - (Rzeszów)
Sir Mewash - (Reprezentacja)
Slimaq - (Reprezentacja)


Bydgoszcz - brak
Poznań - brak

CHYBA COŚ POMINĄŁEM, POPRAWCIE MNIE ALE MAM WRAŻENIE ŻE LISTA NIE POKRYWA SIĘ Z ZASADAMI (2 PKT - OŚRODEK Z MASTEREM POWINNO WYJSTAWIĆ DRUGIEGO KOORDYNATORA) - wyjaśnione, mój błąd

Wątpliwości do rozważenia/pytania do odpowiedzi:
1. Czy zmieniamy ogólne zasady wyboru listy koordynatorów?
Czy każdy ośrodek ma 1 koordynatora, czy uzależnione jest to od liczby zorganizowanych challengerów i masterów, czy uzależnione jest to od liczby graczy w regularnej lidze w danym ośrodku? Czy może się pojawić nowy ośrodek w trakcie sezonu i wystawić swojego koordynatora, czy lista koordynatorów/ośrodków jest ustalana z góry na cały sezon?

a) Nie
b) Tak, stwórzmy kolejne dyskusje i ankiety
b1) 1 koordynator z każdego ośrodka posiadającego regularnie rozgrywaną ligę i/lub który zorganizował turniej + 3 przedstawicieli kadry.

2. Czym jest ośrodek?
Nie ma jasności kto może, a kto nie może wystawić swojego koordynatora.

a) Miasto/aglomeracja
b) Stowarzyszenie? Klub?
c) Skupisko odpowiedniej ilości graczy w ligach i na turniejach?

3. Kiedy zostaje uaktualniona lista koordynatorów?
Czy koordynator wybierany jest na kadencję/sezon? W jaki sposób można dokonać zmiany koordynatora? Sama definicja "sezonu" będzie się znajdować w temacie dot. wyboru reprezentacji.

a) Jak tylko ośrodek zrobi odpowiedni turniej, może dodać lub zmienić swojego koordynatora. Zasady zapadają na bieżąco.
b) Na 2 miesiące przed startem sezonu lub po ostatnim masterze, by koordynatorzy w tym czasie zdążyli wprowadzić zmiany
c) W momencie startu sezonu, więc wybrani koordynatorzy zadecydują o sezonie, który rozpocznie się za rok.

4. Zakres działań koordynatorów
Tutaj chyba nikt nie miał wątpliwości większych, że tak naprawdę koordynatorzy w imieniu swoich ośrodków powinni decydować o kształcie całej sceny figurkowej w BB w Polsce pod egidą NAFu (klasyfikacje turniejów, budowa reprezentacji i wszystkie inne zasady niezbędne do prawidłowego działania). Wszystkie wątpliwości co do ustalonych zasad również rozwiewać w swoim gronie powinni koordynatorzy.

Brak wątpliwości do powyższego, a więc i brak ankiety.

Awatar użytkownika
Pieta
trener
Posty: 3066
Rejestracja: 20 paź 2015, 22:24
Lokalizacja: Wrocław

Re: 2019 - Wybór koordynatorów

Post autor: Pieta » 23 gru 2018, 15:41

Vincent pisze: 22 gru 2018, 21:59MAM WRAŻENIE ŻE LISTA NIE POKRYWA SIĘ Z ZASADAMI (2 PKT - OŚRODEK Z MASTEREM POWINNO WYJSTAWIĆ DRUGIEGO KOORDYNATORA)
Raczej nie pominąłeś. Z sezonu 2017/2018, z którego byli wybierani aktualni koordynatorzy, żaden z turniejów nie miał klasy mastera.

1. Czy zmieniamy ogólne zasady wyboru listy koordynatorów?
a) Nie
b) Tak, stwórzmy kolejne dyskusje i ankiety

2. Czym jest ośrodek?
a) Miasto/aglomeracja
b) Stowarzyszenie? Klub?
c) Skupisko odpowiedniej ilości graczy w ligach i na turniejach?

3. W jaki sposób można zmienić koordynatora?
a) Co sezon według zasad
b) Co sezon ośrodek może zmienić swojego koordynatora
c) Ośrodek może w każdej chwili zmienić swojego koordynatora, ale co sezon mogą ulec zmianie same ośrodki

4. Zakres działań koordynatorów
Vincent pisze: 22 gru 2018, 21:59powinni decydować o kształcie całej sceny figurkowej w BB w Polsce pod egidą NAFu (klasyfikacje turniejów, budowa reprezentacji i wszystkie inne zasady niezbędne do prawidłowego działania). Wszystkie wątpliwości co do ustalonych zasad również rozwiewać w swoim gronie powinni koordynatorzy.
No tak.

Awatar użytkownika
KapitanStokczan
rezerwowy
Posty: 663
Rejestracja: 28 wrz 2017, 21:55
Lokalizacja: Łódź

Re: 2019 - Wybór koordynatorów

Post autor: KapitanStokczan » 23 gru 2018, 18:43

Ej, wychodzi na to że nie powinienem być koordynatorem ponieważ nie zrobiliśmy w Łodzi ani challengera ani mastera. Czy drużynowe Mistrzostwa Polski się liczą do bycia wśród możliwości dostąpienia zaszczytu bycia koordynatorem?? :)
NAF 25276

Awatar użytkownika
Misque
rekrut
Posty: 301
Rejestracja: 16 cze 2018, 21:40
Kontakt:

Re: 2019 - Wybór koordynatorów

Post autor: Misque » 23 gru 2018, 20:20

każde miasto/ośrodek, które organizowało w poprzednim sezonie turniej klasy lokal i/lub challenger wystawia 1 koordynatora
czyli My jako Lublin, zrobiliśmy jednego lokala, dostaniemy koordynatora, tak mam rozumieć ?
Obrazek

Awatar użytkownika
Kędzi
rekrut
Posty: 399
Rejestracja: 16 sie 2018, 01:35
Kontakt:

Re: 2019 - Wybór koordynatorów

Post autor: Kędzi » 24 gru 2018, 01:39

Dokładnie. Czy Lublin może wybrać koordynatora, bo ośrodek rośnie w siłę i będzie wstyd jak nie będzie miał nic do powiedzenia?
Wyniki turniejowe(W/R/P):
25/6/8
Zdobyte:
- Best defender- WC 18, -Most TD- RB 19, 2 miejsce RB 18

Awatar użytkownika
Elkołak
trener
Posty: 4280
Rejestracja: 08 lip 2014, 13:21
Lokalizacja: Grudziądz

Zdobyte trofea

Re: 2019 - Wybór koordynatorów

Post autor: Elkołak » 24 gru 2018, 06:22

Ślimak jest koordynatorem
steam: Elkolak75

Turnieje: 47
110-48-53 (319-210)

Turnieje NAF 78-31-39 (228-156) Rasy: 29

Od martwego elfa lepszy jest tylko taki, który konając zdradza Ci taktykę swojej drużyny...

Awatar użytkownika
Misque
rekrut
Posty: 301
Rejestracja: 16 cze 2018, 21:40
Kontakt:

Re: 2019 - Wybór koordynatorów

Post autor: Misque » 24 gru 2018, 11:30

Ślimak jest koordynatorem
Slimaq - (Reprezentacja)


To wiemy, z ramienia Reprezentacji, to Nasz przewodnik w świecie BB :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Slimaq
blitzer
Posty: 1426
Rejestracja: 30 wrz 2015, 19:08

Zdobyte trofea

Re: 2019 - Wybór koordynatorów

Post autor: Slimaq » 24 gru 2018, 11:35

Środowisko Lubelskie rośnie bardzo szybko i już pokazało się na kilku turniejach z dobrej strony.
Jako że ja jestem z ramienia reprezentacji - proszę o możliwość dodania koordynatora Lubelskiego - gwarantuję że nie będzie to forumowy chuligan a dodatkowy cenny głos którego celem będzie rozwój BB w Polsce.
Steam: lorgoth
Fumbbl: slimaq

Awatar użytkownika
Vincent
trener
Posty: 3444
Rejestracja: 31 gru 2016, 09:13
Lokalizacja: Warszawa

Zdobyte trofea

Re: 2019 - Wybór koordynatorów

Post autor: Vincent » 24 gru 2018, 11:41

Tak naprawdę moim zdaniem lepiej by było najpierw wybrać koordów i dopiero nowi koordzi głosowali by nad resztą zmian. Taki powinien być porządek rzeczy co roku. Bez sensu trochę najpierw głosować nad zmianą zasad a potem wprowadzać nowych koordów. Rozumiem że czas goni itp. ale jest to do przemyślenia.

No chyba że zawsze ma być tak że najpierw głosowanie nad zmianami na kolejny sezon, a dopiero potem koordzi, którzy tak naprawdę największą rolę będą pełnić pod koniec swojej kadencji podczas kolejnego głosowania.

Awatar użytkownika
Pieta
trener
Posty: 3066
Rejestracja: 20 paź 2015, 22:24
Lokalizacja: Wrocław

Re: 2019 - Wybór koordynatorów

Post autor: Pieta » 24 gru 2018, 12:09

Dodałem koordynatorów na podstawie tego posta. Możliwe, że Mewash źle to podsumował, ale to już historia :)

Koordynatorzy zostali wybrani w marcu i mieli obsługiwać ten sezon, w którym nie ma awansów na Eurobowla, więc ich praca miała być znikoma.

Skoro Lublin zrobił turniej w tym sezonie, a np. Kraków nie, to koordynator z Lublina zastąpi krakowskiego, ale w następnych wyborach. Tylko kiedy one jest do ustalenia właśnie teraz.
A teraz mnie naszło, że decydujący okres działalności koordynatorów powinien przypadać między Brick Bowlem, a Polish Open. Tak żeby świeży zestaw koordynatorów mógł zadecydować o najbliższym sezonie. Np. turnieje brane pod uwagę przy wyborze koordynatorów miałyby inny przedział czasowy niż sezon. (np. od Brick Bowla do Brick Bowla, zamiast od Polish Open do Polish Open)

3. Kiedy zostaje uaktualniona lista koordynatorów?
a) Jak tylko ośrodek zrobi odpowiedni turniej, może dodać lub zmienić swojego koordynatora. Zasady zapadają na bieżąco.
b) Na 2 miesiące przed startem sezonu lub po ostatnim masterze, by koordynatorzy w tym czasie zdążyli wprowadzić zmiany
c) W momencie startu sezonu, więc wybrani koordynatorzy zadecydują o sezonie, który rozpocznie się za rok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Reprezentacja - EuroBowl/World Cup”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość