2019 - Wybór koordynatorów
: 22 gru 2018, 21:59
Krótki wstęp:
Poniżej zostały zebrane aktualne zasady wyboru koordynatorów wraz z propozycją zmian, listą wątpliwości, niedomówień i wszystkiego innego co wymaga przedyskutowania w tym temacie.
Być może poniżej pominę część zasad aktualnie obowiązujących, ale wynika to z faktu, że są one dobrze ukryte i nie mam pojęcia gdzie mogą być zapisane. Celem tego tematu jest na koniec zebranie wszystkich przegłosowanych/ustalonych zasad w jednym poście, aby na początku sezonu było można je przekleić gdziekolwiek zajdzie taka potrzeba, żeby wszystko było w jednym miejscu i było również wstępem do dyskusji za rok.
Wraz z kolejnymi propozycjami/ustaleniami ten post będzie aktualizowany. Jak przyjdzie czas, w razie potrzeby lista propozycji zostanie przekształcona w ankietę, w której udział wziąć będą mogli aktualni koordynatorzy.
Aktualne zasady:
https://bloodbowl.pl/viewtopic.php?f=132&t=2020#p63349
- każde miasto/ośrodek, które organizowało w poprzednim sezonie turniej klasy lokal i/lub challenger wystawia 1 koordynatora
- dodatkowo każde miasto/ośrodek, które organizowało w poprzednim sezonie turniej klasy master wystawia 1 koordynatora
- reprezentanci Polski z sezonu poprzedzającego wybierają z między siebie 3 koordynatorów
https://bloodbowl.pl/viewtopic.php?f=135&t=2163
Lista aktualnych koordynatorów:
Andre - (Kielce)
bor667 - (Katowice)
Domingo - (Warszawa)
dziczekpl - (Wrocław)
Jaskier - (Tarnów)
KapitanStokczan - (Łódź)
Kotlet - (Kraków)
MarkusNord - (Trójmiasto)
reszka - (Reprezentacja)
Shawass - (Rzeszów)
Sir Mewash - (Reprezentacja)
Slimaq - (Reprezentacja)
Bydgoszcz - brak
Poznań - brak
CHYBA COŚ POMINĄŁEM, POPRAWCIE MNIE ALE MAM WRAŻENIE ŻE LISTA NIE POKRYWA SIĘ Z ZASADAMI (2 PKT - OŚRODEK Z MASTEREM POWINNO WYJSTAWIĆ DRUGIEGO KOORDYNATORA) - wyjaśnione, mój błąd
Wątpliwości do rozważenia/pytania do odpowiedzi:
1. Czy zmieniamy ogólne zasady wyboru listy koordynatorów?
Czy każdy ośrodek ma 1 koordynatora, czy uzależnione jest to od liczby zorganizowanych challengerów i masterów, czy uzależnione jest to od liczby graczy w regularnej lidze w danym ośrodku? Czy może się pojawić nowy ośrodek w trakcie sezonu i wystawić swojego koordynatora, czy lista koordynatorów/ośrodków jest ustalana z góry na cały sezon?
a) Nie
b) Tak, stwórzmy kolejne dyskusje i ankiety
b1) 1 koordynator z każdego ośrodka posiadającego regularnie rozgrywaną ligę i/lub który zorganizował turniej + 3 przedstawicieli kadry.
2. Czym jest ośrodek?
Nie ma jasności kto może, a kto nie może wystawić swojego koordynatora.
a) Miasto/aglomeracja
b) Stowarzyszenie? Klub?
c) Skupisko odpowiedniej ilości graczy w ligach i na turniejach?
3. Kiedy zostaje uaktualniona lista koordynatorów?
Czy koordynator wybierany jest na kadencję/sezon? W jaki sposób można dokonać zmiany koordynatora? Sama definicja "sezonu" będzie się znajdować w temacie dot. wyboru reprezentacji.
a) Jak tylko ośrodek zrobi odpowiedni turniej, może dodać lub zmienić swojego koordynatora. Zasady zapadają na bieżąco.
b) Na 2 miesiące przed startem sezonu lub po ostatnim masterze, by koordynatorzy w tym czasie zdążyli wprowadzić zmiany
c) W momencie startu sezonu, więc wybrani koordynatorzy zadecydują o sezonie, który rozpocznie się za rok.
4. Zakres działań koordynatorów
Tutaj chyba nikt nie miał wątpliwości większych, że tak naprawdę koordynatorzy w imieniu swoich ośrodków powinni decydować o kształcie całej sceny figurkowej w BB w Polsce pod egidą NAFu (klasyfikacje turniejów, budowa reprezentacji i wszystkie inne zasady niezbędne do prawidłowego działania). Wszystkie wątpliwości co do ustalonych zasad również rozwiewać w swoim gronie powinni koordynatorzy.
Brak wątpliwości do powyższego, a więc i brak ankiety.
Poniżej zostały zebrane aktualne zasady wyboru koordynatorów wraz z propozycją zmian, listą wątpliwości, niedomówień i wszystkiego innego co wymaga przedyskutowania w tym temacie.
Być może poniżej pominę część zasad aktualnie obowiązujących, ale wynika to z faktu, że są one dobrze ukryte i nie mam pojęcia gdzie mogą być zapisane. Celem tego tematu jest na koniec zebranie wszystkich przegłosowanych/ustalonych zasad w jednym poście, aby na początku sezonu było można je przekleić gdziekolwiek zajdzie taka potrzeba, żeby wszystko było w jednym miejscu i było również wstępem do dyskusji za rok.
Wraz z kolejnymi propozycjami/ustaleniami ten post będzie aktualizowany. Jak przyjdzie czas, w razie potrzeby lista propozycji zostanie przekształcona w ankietę, w której udział wziąć będą mogli aktualni koordynatorzy.
Aktualne zasady:
https://bloodbowl.pl/viewtopic.php?f=132&t=2020#p63349
- każde miasto/ośrodek, które organizowało w poprzednim sezonie turniej klasy lokal i/lub challenger wystawia 1 koordynatora
- dodatkowo każde miasto/ośrodek, które organizowało w poprzednim sezonie turniej klasy master wystawia 1 koordynatora
- reprezentanci Polski z sezonu poprzedzającego wybierają z między siebie 3 koordynatorów
https://bloodbowl.pl/viewtopic.php?f=135&t=2163
Lista aktualnych koordynatorów:
Andre - (Kielce)
bor667 - (Katowice)
Domingo - (Warszawa)
dziczekpl - (Wrocław)
Jaskier - (Tarnów)
KapitanStokczan - (Łódź)
Kotlet - (Kraków)
MarkusNord - (Trójmiasto)
reszka - (Reprezentacja)
Shawass - (Rzeszów)
Sir Mewash - (Reprezentacja)
Slimaq - (Reprezentacja)
Bydgoszcz - brak
Poznań - brak
CHYBA COŚ POMINĄŁEM, POPRAWCIE MNIE ALE MAM WRAŻENIE ŻE LISTA NIE POKRYWA SIĘ Z ZASADAMI (2 PKT - OŚRODEK Z MASTEREM POWINNO WYJSTAWIĆ DRUGIEGO KOORDYNATORA) - wyjaśnione, mój błąd
Wątpliwości do rozważenia/pytania do odpowiedzi:
1. Czy zmieniamy ogólne zasady wyboru listy koordynatorów?
Czy każdy ośrodek ma 1 koordynatora, czy uzależnione jest to od liczby zorganizowanych challengerów i masterów, czy uzależnione jest to od liczby graczy w regularnej lidze w danym ośrodku? Czy może się pojawić nowy ośrodek w trakcie sezonu i wystawić swojego koordynatora, czy lista koordynatorów/ośrodków jest ustalana z góry na cały sezon?
a) Nie
b) Tak, stwórzmy kolejne dyskusje i ankiety
b1) 1 koordynator z każdego ośrodka posiadającego regularnie rozgrywaną ligę i/lub który zorganizował turniej + 3 przedstawicieli kadry.
2. Czym jest ośrodek?
Nie ma jasności kto może, a kto nie może wystawić swojego koordynatora.
a) Miasto/aglomeracja
b) Stowarzyszenie? Klub?
c) Skupisko odpowiedniej ilości graczy w ligach i na turniejach?
3. Kiedy zostaje uaktualniona lista koordynatorów?
Czy koordynator wybierany jest na kadencję/sezon? W jaki sposób można dokonać zmiany koordynatora? Sama definicja "sezonu" będzie się znajdować w temacie dot. wyboru reprezentacji.
a) Jak tylko ośrodek zrobi odpowiedni turniej, może dodać lub zmienić swojego koordynatora. Zasady zapadają na bieżąco.
b) Na 2 miesiące przed startem sezonu lub po ostatnim masterze, by koordynatorzy w tym czasie zdążyli wprowadzić zmiany
c) W momencie startu sezonu, więc wybrani koordynatorzy zadecydują o sezonie, który rozpocznie się za rok.
4. Zakres działań koordynatorów
Tutaj chyba nikt nie miał wątpliwości większych, że tak naprawdę koordynatorzy w imieniu swoich ośrodków powinni decydować o kształcie całej sceny figurkowej w BB w Polsce pod egidą NAFu (klasyfikacje turniejów, budowa reprezentacji i wszystkie inne zasady niezbędne do prawidłowego działania). Wszystkie wątpliwości co do ustalonych zasad również rozwiewać w swoim gronie powinni koordynatorzy.
Brak wątpliwości do powyższego, a więc i brak ankiety.