2019 - Wybór reprezentacji

Awatar użytkownika
leon
trener
Posty: 10529
Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42

Zdobyte trofea

Pozostałe odznaki

Re: 2019 - Wybór reprezentacji

Post autor: leon » 05 wrz 2019, 12:41

40 min na mastera wydaje sie sensowne
odleglosc w tygodniach mozna mocno zmiejszyc. nawet do 2-3 tygodni. to i tak jest raczej martwy zapis a kazdy organizator i tak stara sie o odstep od innych duzych wydarzen aby na kazdym była dobra frekwencja. a po co na sztywno sobie wiazac rece?
Amazonki PL-stół-11 78-28-26
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0

Awatar użytkownika
Domingo
trener
Posty: 5134
Rejestracja: 15 sty 2013, 19:22
Lokalizacja: War Saw

Zdobyte trofea

Pozostałe odznaki

Re: 2019 - Wybór reprezentacji

Post autor: Domingo » 05 wrz 2019, 14:13

Sztywny okres między masterami to bzdurny zapis. Przecież bez tego i tak organizatorzy będą starali się robić sensowne odstępy czasowe.
Jeśli dwa turnieje byłyby zbyt blisko siebie to naturalnie wpłynie negatywnie na frekwencje w obu turniejach.
Obrazek
Steam: Zelazow
Fumbbl: Zelazow

Awatar użytkownika
Sir Mewash
trener
Posty: 4447
Rejestracja: 02 wrz 2013, 21:18

Zdobyte trofea

Re: 2019 - Wybór reprezentacji

Post autor: Sir Mewash » 10 wrz 2019, 13:55

Tez zgadzam się że sztywny okres jest bez sensu. Można by zamienić ten zapis że dwa turnieje master nie mogą się odbywać w tym samym czasie
Kop Gryź Bij!

Awatar użytkownika
Sir Mewash
trener
Posty: 4447
Rejestracja: 02 wrz 2013, 21:18

Zdobyte trofea

Re: 2019 - Wybór reprezentacji

Post autor: Sir Mewash » 10 wrz 2019, 14:00

Uważam że Master to nie popierdułka i minimum 40 osób powinno być.
Nie może tak być że miejsca na turnieju klasy master znikają w ekspresowym tempie.
Jestem zawsze za podwyższaniem poprzeczki. Jak ktoś chce utrzymać luźną atmosferę może organizować challengery.
Kop Gryź Bij!

Awatar użytkownika
Shawass
trener
Posty: 4344
Rejestracja: 23 lut 2013, 23:03
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Zdobyte trofea

Re: 2019 - Wybór reprezentacji

Post autor: Shawass » 10 wrz 2019, 18:07

Sir Mewash pisze: 10 wrz 2019, 14:00Jak ktoś chce utrzymać luźną atmosferę może organizować challengery.
Jeszcze raz - kwestia zdarzeń losowych i tego że gracze jadą na mastera, 40 jeszcze może jest do przyjęcia ale podnoszenie poprzeczki nie powinno już tego przekraczać bo to jest hardkor.
A może tak podcast o BB? - Walec Bojowy!
============================
Obrazek
Steam & FUMBBL: Shawass

Awatar użytkownika
teillman
trener
Posty: 3200
Rejestracja: 11 sty 2017, 00:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: 2019 - Wybór reprezentacji

Post autor: teillman » 10 wrz 2019, 18:12

[mention]Shawass[/mention] spokojnie :) akurat Rumbowl to impreza już na stałe goszcząca w sercach graczy i nawet keżeli w przyszłości limit miałby się zwiększyć (chociaż osobiście uważam że 50 to max) to nie będzie to miało odniesienia do Rumbowla. Wszyscy zdajemy sobie sprawę że Rzeszów to nie Wrocław czy Warszawa gdzie miejscówki są i że byłaby to rzecz nie do przeskoczenia (albo do przeskoczenia ale sporym kosztem - wszyscy uwielbiają k20, jest to sprawdzoną miejscówka etc.) :) także na Twoim miejscu spałbym spokojnie :)
Problem nie dotyczy jedynie Rumbowla bo przecież i na Beachbowlu chłopaki dwoją się i troją żeby było jak najwięcej miejsca.
U nas w społeczności będzie chyba jedyne miejsce gdzie tak na prawdę prawo nie będzie działało wstecz ;)
Steam:teillman
Obrazek
Gamonie wykonują blitz i podanie tym samym zawodnikiem podczas jednej akcji. :?

Awatar użytkownika
Shawass
trener
Posty: 4344
Rejestracja: 23 lut 2013, 23:03
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Zdobyte trofea

Re: 2019 - Wybór reprezentacji

Post autor: Shawass » 10 wrz 2019, 19:03

Daniel, porozmawiamy na żywo tak jak pisałem w innym temacie ;)

Co do tematu - nie chodzi mi o moją imprezę tylko, chodzi o sytuację gdzie faktycznie urwie te X osób tydzień przed. W 40k nie raz działo się tak że Mastery były na 28-32 osoby, z tego co się rozeznawałem były to imprezy które zawsze były oblegane ale "coś się stało". Może tak być ponieważ zdarzenia losowe a może to być bo organizator się zmienił albo doszło do jakiejś zmiany w ostatniej chwili albo inny turniej bliżej albo XYZ....

Alternatywą dla takiego ustalenia 40/50 osób minimum na masterze jest zapis że jeśli frekwencja dwa tygodnie przed turniejem (strzelam, może to być miesiąc przed, może być 3 tygodnie, do ustalenia) wynosiła tyle ile wymaga minimum dla mastera to nawet jeśli ostatecznie będzie mniej osób turniej będzie dalej liczony jako master. Chodzi tu o graczy żeby nagle się nie okazało że nie będą mieli liczonego turnieju jako master.
A może tak podcast o BB? - Walec Bojowy!
============================
Obrazek
Steam & FUMBBL: Shawass

stikman
liniowy
Posty: 1088
Rejestracja: 11 sty 2016, 21:41

Re: 2019 - Wybór reprezentacji

Post autor: stikman » 10 wrz 2019, 23:44

Shawass pisze: 10 wrz 2019, 19:03 Alternatywą dla takiego ustalenia 40/50 osób minimum na masterze jest zapis że jeśli frekwencja dwa tygodnie przed turniejem (strzelam, może to być miesiąc przed, może być 3 tygodnie, do ustalenia) wynosiła tyle ile wymaga minimum dla mastera to nawet jeśli ostatecznie będzie mniej osób turniej będzie dalej liczony jako master. Chodzi tu o graczy żeby nagle się nie okazało że nie będą mieli liczonego turnieju jako master.
Nie mam lepszego albo innej alternatywy, ale to co proponujesz moim zdaniem nie jest ok.
To tak jakbyś jechał na super festiwal, ale część żeńska na ostatnią chwilę zrezygnowała, więc organizator załatwia kurwy z burdelu :)

Organizatorzy powinni zbierać przedpłaty przed dużymi turniejami, żeby mieć kasę na salę, gifty, żeby po prostu nie byli stratni.
Jeżeli gracze nie przyjadą w ilości wymaganej do kwalifikacji do mastera to po prostu nie ma mastera.
Może to była sytuacja losowa, może ktoś kogoś nie lubi, może jest daleko albo jest po prostu za dużo masterów i ludzie stali się wybredni.
Każdą taką sytuacje trzeba będzie rozpatrzeć i zdecydować co robić - łącznie ze zmniejszeniem ilości masterów w kolejnym sezonie lub przekazania prawa do organizacji mastera do innego miasta, które zrobiło super challenger.

Przytoczę historię, która chyba już przytaczałem z 40k - Warszawa zrobiła słaby master. Został nam on odebrany i chyba 3 albo 5 lat miał go Olsztyn. W tym czasie znajomy wpadł na pomysł, żeby robić challengera na dziwne zasady, specjalne jednostki (wszystko to co było zawsze zakazane), dopuszczone były proxy. Pomimo tego, że to był środek lipca miał zawsze frekwencje masterową. Ludzie byli zachwyceni i przyjeżdżali dla grilla oraz zasad. Co więcej punkty z tego turnieju liczyły się do rankingu i wyboru repry ;)
https://www.instagram.com/bloodbowl_dai ... NocDA2aHpm trochę malowania, więcej relacji z turniejów

Awatar użytkownika
Shawass
trener
Posty: 4344
Rejestracja: 23 lut 2013, 23:03
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Zdobyte trofea

Re: 2019 - Wybór reprezentacji

Post autor: Shawass » 11 wrz 2019, 06:42

[mention]stikman[/mention] - ok, odbieranie masterów rozumiem, pytanie czy jeśli w danym roku (powoedzmy jest 21 lutego i jest mgła, czy który to był a turniej za 12 dni :P ) odpadnie x osób, limit osób spada to czy wszyscy którzy jadą na turniej w danym roku jadą jeszcze na master czy na challenger?

Bo żeby po "nieudanym" masterze (czyt. ze zbyt małą ilością osób) impreza za rok musiałaby być challengerem to jest dla mnie jeszcze jasne, ale gorzej jeśli ktoś zarezerwował hotel, bilety ma w ręce i 12 dni przed imprezą dowiaduje się że to master właśnie przestał być bo ktoś musiał zostać w domu zgolić babci wąsy :D Rozumisz mnie?
A może tak podcast o BB? - Walec Bojowy!
============================
Obrazek
Steam & FUMBBL: Shawass

Awatar użytkownika
Vincent
trener
Posty: 3444
Rejestracja: 31 gru 2016, 09:13
Lokalizacja: Warszawa

Zdobyte trofea

Re: 2019 - Wybór reprezentacji

Post autor: Vincent » 11 wrz 2019, 08:00

To co Shawass mówi ma sens. Po prostu kwalifikacja turnieju na Master odbywa się przed sezonem. Jeśli został zakwalifikowany jako Master, to jest masterem i nic tego nie zmieni. W przypadku słabej frekwencji czy czegokolwiek innego, może nie zostać zakwalifikowany jako Master na kolejny sezon.
Aktualnie regulamin zakłada, ze lista Masterów może dynamicznie ulec zmianie, może koordynatorzy musieliby to ponownie rozstrzygnąć. Jeśli w terminach jest taki ścisk, że raczej nikt nie zrobi nowego Mastera, to czy ich lista nie powinna być znana i zamknięta wraz z początkiem sezonu? Ewentualnie obsłużyć sytuacje awaryjne, że jeśli odpowiednio wcześniej okaże się, że któryś z turniejów się nie odbędzie, to jeśli ktoś inny da radę zorganizować cos w tym samym terminie to proszę bardzo.

Wcześniejsza przedpłata w turniejach masterowych (nie wiem jak to się na wszystkich odbywa, bo tam gdzie się nie wybieram to nie wnikam) ma sens jeszcze większy. To na pewno minimalizuje ryzyko słabszej frekwencji na ostatnią chwilę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Reprezentacja - EuroBowl/World Cup”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość