Dzyndzel - pomysłów aż za dużo

Pomorska drużyna na WC 2019
ODPOWIEDZ
dzyndzel
rezerwowy
Posty: 759
Rejestracja: 31 gru 2016, 09:21

Dzyndzel - pomysłów aż za dużo

Post autor: dzyndzel » 31 sie 2018, 21:40

głównie rozważam 3 teamy: ludzie, DE i Norsów o tyle o ile ludzie są w miarę stabilni przez wszystkie 3 dni to przeraża mnie trochę DE i Norsi 1wszego dnia

Dark Elfy:
Wycha - wrestle D1
Blitzer - dodge D1
Blitzer - dodge D1
Blitzer - dodge D2
Blitzer - dodge D2
Line - dodge/wrestle D3 (tego nie jestem pewny co będzie mi lepiej śmigać)
Line - dodge/wrestle D3 (tego nie jestem pewny co będzie mi lepiej śmigać)
Line
Line
Line
Line
3xRR
2xFF

Nad norsami też myślę intensywnie ale strasznie dziwnie mi się składają
niby siłę mam wpostaci ulfów i catcherów z dauntlessem, więc guardy mogę trochę później dodać
jeden blodger to chyba mus od początku, i zupełnie nie mam wyczucia czy yeti w ogóle chce tego mb czy może jednak juggera albo kolejnego guarda
Yeti - mb D3
Ulf - block D1
Ulf - block D1
berserk - guard D2
berserk - guard D2
catcher - dodge D1
catcher - dodge D3
line
line
line
line
line
2xRR
1xFF
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2018, 18:03 przez dzyndzel, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Redil
liniowy
Posty: 1075
Rejestracja: 12 mar 2017, 20:10
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: dzyndzel - pomysłów aż za dużo

Post autor: Redil » 01 wrz 2018, 10:30

W ludziach nie lepiej dac blocka na Ogrze, zamiast MB na blitzerze?

Jezeli juz mialbys wybierac cos to mi sie wydaje, ze DE beda najbardziej stabilne z tych teamow. Na 2 miejscu ludzia i Norsca daje duzo ale jak sam stwierdziles po ostatnim turnieju nie mozesz nimi szalec ;)
Sam fart, zero skilla :twisted:

dzyndzel
rezerwowy
Posty: 759
Rejestracja: 31 gru 2016, 09:21

Re: dzyndzel - pomysłów aż za dużo

Post autor: dzyndzel » 01 wrz 2018, 18:04

ludzie bezpowrotnie out, dzisiejszy turniej pokazał mi, że to zupełnie nie mój styl gry

Awatar użytkownika
Tomek Kos
blitzer
Posty: 1386
Rejestracja: 26 gru 2017, 15:37
Lokalizacja: wolałbym Żoliborz

Zdobyte trofea

Re: dzyndzel - pomysłów aż za dużo

Post autor: Tomek Kos » 01 wrz 2018, 18:17

DE: Runner zamiast jednego FF? Chyba, że to już definitywnie odrzuciłeś budując max stabilną drużynę z tylko jednym AV7.
Obrazek

dzyndzel
rezerwowy
Posty: 759
Rejestracja: 31 gru 2016, 09:21

Re: dzyndzel - pomysłów aż za dużo

Post autor: dzyndzel » 01 wrz 2018, 19:34

Tomek Kos pisze: 01 wrz 2018, 18:17 DE: Runner zamiast jednego FF? Chyba, że to już definitywnie odrzuciłeś budując max stabilną drużynę z tylko jednym AV7.
Do przetestowania, ale tak jak piszesz to jest AV7 bez wbudowanego skilla obronnego

Wersja z pierwszego posta jest obrzydliwie nudna i stabilna i za to ją lubię :D

Awatar użytkownika
Tomek Kos
blitzer
Posty: 1386
Rejestracja: 26 gru 2017, 15:37
Lokalizacja: wolałbym Żoliborz

Zdobyte trofea

Re: dzyndzel - pomysłów aż za dużo

Post autor: Tomek Kos » 05 wrz 2018, 16:35

W końcu mam chwilę przed kompem. Twój temat i Ślimaqa na EB 2018 są w zasadzie o tym samym, ale skoro zacząłem tu to będę kontynuował. Wiem, że powtarzam większość tamtejszych obserwacji, ale co tam.

Twój wariant rozpiski DE jest mega stabilny i jednocześnie nudny i przewidywalny dla przeciwnika. Wiedźma zawsze będzie na celowniku i przy nieudanej akcji od razu dostanie buty. Jeśli wyleci z boiska to masz drużynę jak rozgazowane piwo - niby to samo, ale jednak już tak nie wchodzi :( Po moich dość dziwacznych eksperymentach standardowo gram tak jak pół Europy:
2x Wiedźma (blok, wrestle) - w każdej turze jest szansa na wypchnięcie z obu stron boiska,
4x Blitzer (3x unik)
Runner
Liniowi
2 RR
Jeśli nie trafimy na krasnale to mamy co turę 5xblodgerów, dzięki czemu 2 RR to wystarczająco dużo na ataki na piłkę. Lubiłem kiedyś tackle ale przez większość czasu gry jest u nas niewykorzystany, podobnie jak strip ball. Lepiej pograć co turę oderwaniem z przerzutem. Dump off daje namiastkę obrony przed wjazdem w naszą piłkę, przede wszystkim przez to, że przeciwnik też nie wie czy uda nam się podanie :) zwykle rzut na 3+ i 2+, ryzyko do przyjęcia gdy już dostaliśmy blitza w ballcariera. No i druga sprawa, z runnerem mam 7 zawodników z M7 i 4 z M6.

Najsłabszą moją stroną DE jest wjazd w silne klatki, gram tak jak internet przykazał ale trudno to nazwać otwieraniem. :) czarowałem tu nawet takim cudakiem jak Zabójca z leapem (np. przy ataku na typowych krasnali skok na 3+ i 25% szans na staba w runnera) jednak bez oszałamiających efektów :D Może masz lepsze pomysły?
Obrazek

dzyndzel
rezerwowy
Posty: 759
Rejestracja: 31 gru 2016, 09:21

Re: dzyndzel - pomysłów aż za dużo

Post autor: dzyndzel » 06 wrz 2018, 09:07

Tomek Kos pisze: 05 wrz 2018, 16:35 W końcu mam chwilę przed kompem. Twój temat i Ślimaqa na EB 2018 są w zasadzie o tym samym, ale skoro zacząłem tu to będę kontynuował. Wiem, że powtarzam większość tamtejszych obserwacji, ale co tam.

Twój wariant rozpiski DE jest mega stabilny i jednocześnie nudny i przewidywalny dla przeciwnika. Wiedźma zawsze będzie na celowniku i przy nieudanej akcji od razu dostanie buty. Jeśli wyleci z boiska to masz drużynę jak rozgazowane piwo - niby to samo, ale jednak już tak nie wchodzi :( Po moich dość dziwacznych eksperymentach standardowo gram tak jak pół Europy:
2x Wiedźma (blok, wrestle) - w każdej turze jest szansa na wypchnięcie z obu stron boiska,
4x Blitzer (3x unik)
Runner
Liniowi
2 RR
Jeśli nie trafimy na krasnale to mamy co turę 5xblodgerów, dzięki czemu 2 RR to wystarczająco dużo na ataki na piłkę. Lubiłem kiedyś tackle ale przez większość czasu gry jest u nas niewykorzystany, podobnie jak strip ball. Lepiej pograć co turę oderwaniem z przerzutem. Dump off daje namiastkę obrony przed wjazdem w naszą piłkę, przede wszystkim przez to, że przeciwnik też nie wie czy uda nam się podanie :) zwykle rzut na 3+ i 2+, ryzyko do przyjęcia gdy już dostaliśmy blitza w ballcariera. No i druga sprawa, z runnerem mam 7 zawodników z M7 i 4 z M6.

Najsłabszą moją stroną DE jest wjazd w silne klatki, gram tak jak internet przykazał ale trudno to nazwać otwieraniem. :) czarowałem tu nawet takim cudakiem jak Zabójca z leapem (np. przy ataku na typowych krasnali skok na 3+ i 25% szans na staba w runnera) jednak bez oszałamiających efektów :D Może masz lepsze pomysły?
Rozbijanie klatki zawsze jest problemem w przypadku DE - ja zazwyczaj próbuję tak:
1. przyklejanie się do klatki jak największą ilością zawodników + blitz wychą na najsłabszy narożnik - z taką ilością blodge często się to udaje
2. próbuję jakiś chain pushy żeby wepchnąć kogoś do środka
3. heroic dodge na 5+ z rerollem do środka - to już tylko jak nie ma innej opcji

Runner i druga wychka - im więcej na to patrze tym bardziej do mnie to przemawia, chociaż trochę mi nervess of steel brakuje do tego dump-offa ale nadal to kolejne MV7, trochę bolą mnie te dwa rerolle w grze ofensywnej no ale trzeba próbowac

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomeranian Trolls”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość