Północone Pany - stikman
-
- liniowy
- Posty: 1089
- Rejestracja: 11 sty 2016, 21:41
Północone Pany - stikman
Elosza!
Zastanawiałem się nad rozpą na Dornbirn i właściwie chyba PO będzie ostatnim dużym turniejem, na którym będę przed mistrzostwami.
Po Bricku parę rzeczy chciałbym przenieść (np. Runner z dodgem i side stepem), ale niestety są większe ograniczenia.
Dajcie proszę znać co myślicie o tym roosterze. Po PO dam znać jak się to sprawdziło:
2x wilk, 2x berek, 2x runner, 6x lineman
2x reroll, apo i piwko
1 dzień
2x wilk block
runner dodge
2 dzień
berek tackle
berek mb
3 dzień
runner dodge
lineman dirty player
Zastanawiam się nad wymianą berka z mb na runnera z dodgem 2 dnia oraz nad wzięciem liniowego z kickiem 3 dnia
Zastanawiałem się nad rozpą na Dornbirn i właściwie chyba PO będzie ostatnim dużym turniejem, na którym będę przed mistrzostwami.
Po Bricku parę rzeczy chciałbym przenieść (np. Runner z dodgem i side stepem), ale niestety są większe ograniczenia.
Dajcie proszę znać co myślicie o tym roosterze. Po PO dam znać jak się to sprawdziło:
2x wilk, 2x berek, 2x runner, 6x lineman
2x reroll, apo i piwko
1 dzień
2x wilk block
runner dodge
2 dzień
berek tackle
berek mb
3 dzień
runner dodge
lineman dirty player
Zastanawiam się nad wymianą berka z mb na runnera z dodgem 2 dnia oraz nad wzięciem liniowego z kickiem 3 dnia
https://www.instagram.com/bloodbowl_dai ... NocDA2aHpm trochę malowania, więcej relacji z turniejów
- MarkusNord
- trener
- Posty: 3820
- Rejestracja: 27 lis 2016, 23:15
Re: Północone Pany - stikman
Kick lepszy moim zdaniem, szkoda ryzykować faule zawodnikami, którzy jak by nie patrzeć mają block.
Fumbble: MarkusNord
- Grab
- rezerwowy
- Posty: 783
- Rejestracja: 15 kwie 2017, 08:46
-
Zdobyte trofea
- bialy
- blitzer
- Posty: 1587
- Rejestracja: 16 paź 2017, 14:09
Re: Północone Pany - stikman
Oczywiście nigdy nie grałem Norsami, więc... się wypowiem
1. Wziąłbym yeti (i dał mu MB dnia pierwszego). Nic tak nie działa na wyobraźnie rywala jak Claw+MB.
2. Czy runnerzy są aż tak potrzebni? Bo strasznie drodzy. W sensie - jeśli ma być gostkiem do noszenia piłki, to 1 styknie (oczywiście 1 dzień dodge lub surhandsy - albo 2 dnia jeśli na PO rozpiska).
3. Nie wiem na ile potrzebne są guardy w ekipie z gości z siła 5, 4, 4 - może jeden... ale kiedy i komu?
Wychodzi mi coś takiego:
1x yeti,
2x wilk,
2x berzerk,
1x catcher,
6x liniowy,
2x rr,
1x appo.
1 dzień:
- yeti - MB,
- wilk - blok,
- catcher - dodge.
2 dzień:
- wilk - wrestle,
- berserk - guard.
3 dzień:
- berserk - guard,
- liniowy - tackle.
1. Wziąłbym yeti (i dał mu MB dnia pierwszego). Nic tak nie działa na wyobraźnie rywala jak Claw+MB.
2. Czy runnerzy są aż tak potrzebni? Bo strasznie drodzy. W sensie - jeśli ma być gostkiem do noszenia piłki, to 1 styknie (oczywiście 1 dzień dodge lub surhandsy - albo 2 dnia jeśli na PO rozpiska).
3. Nie wiem na ile potrzebne są guardy w ekipie z gości z siła 5, 4, 4 - może jeden... ale kiedy i komu?
Wychodzi mi coś takiego:
1x yeti,
2x wilk,
2x berzerk,
1x catcher,
6x liniowy,
2x rr,
1x appo.
1 dzień:
- yeti - MB,
- wilk - blok,
- catcher - dodge.
2 dzień:
- wilk - wrestle,
- berserk - guard.
3 dzień:
- berserk - guard,
- liniowy - tackle.
-
- liniowy
- Posty: 1089
- Rejestracja: 11 sty 2016, 21:41
Re: Północone Pany - stikman
[mention]MarkusNord[/mention] masz rację, poniosło mnie po chadecji a może dodatkowy Tackle lub Pass Blok jako markujący Runnerów i dostawiający się, żeby mieli trudniej złapać?
[mention]Grab[/mention] Berki mają Frenzy i nie możesz zdecydować, żeby nie iść, więc to jest trochę niekontrolowana asysta. Poza tym z pancerzem 7 taki wspieracz bardzo szybko może zakończyć wspieranie. MB i Tackle z zasady mają polować na miękkich biegaczy i starać się ich wyeliminować. Grałem raz na Runnerze z Guardem w lidze i on sprawdzał się dobrze - obiegał i od tyłu dawał asysty. Na Berkach mi się to zazwyczaj nie sprawdzało.
[mention]bialy[/mention] Wiesz jaki jest problem? Ja nie gram Big Guyami. Unikam jak ognia piekielnego tej losowości
Może jednak powinienem spróbować, bo rzeczywiście pancerze 8 i więcej mogą sprawiać problemy - nie mam tylko modelu, a chciałem zamknąć w moim życiu rozdział pod tytułem malowanie Norsów
1 Runner? No wielki ból serca, bo zawsze jak jeden Ci spadnie to masz drugiego. Ten jeden ruchu więcej niż reszta na prawdę ma znaczenie czasami.
Berki zdecydowanie jeden musi mieć Tackla. Drugi raczej MB, ale się jeszcze zastanowię.
Po zmianach:
Yeti, 2x wilk, 2x berek, 1x runner, 6x lineman
2x reroll, apo
1 dzień
wilk block
runner dodge
yeti mb
2 dzień
wilk block
berek tackle
3 dzień
berek mb/guard
lineman kick/tackle/pass blok
[mention]Grab[/mention] Berki mają Frenzy i nie możesz zdecydować, żeby nie iść, więc to jest trochę niekontrolowana asysta. Poza tym z pancerzem 7 taki wspieracz bardzo szybko może zakończyć wspieranie. MB i Tackle z zasady mają polować na miękkich biegaczy i starać się ich wyeliminować. Grałem raz na Runnerze z Guardem w lidze i on sprawdzał się dobrze - obiegał i od tyłu dawał asysty. Na Berkach mi się to zazwyczaj nie sprawdzało.
[mention]bialy[/mention] Wiesz jaki jest problem? Ja nie gram Big Guyami. Unikam jak ognia piekielnego tej losowości
Może jednak powinienem spróbować, bo rzeczywiście pancerze 8 i więcej mogą sprawiać problemy - nie mam tylko modelu, a chciałem zamknąć w moim życiu rozdział pod tytułem malowanie Norsów
1 Runner? No wielki ból serca, bo zawsze jak jeden Ci spadnie to masz drugiego. Ten jeden ruchu więcej niż reszta na prawdę ma znaczenie czasami.
Berki zdecydowanie jeden musi mieć Tackla. Drugi raczej MB, ale się jeszcze zastanowię.
Po zmianach:
Yeti, 2x wilk, 2x berek, 1x runner, 6x lineman
2x reroll, apo
1 dzień
wilk block
runner dodge
yeti mb
2 dzień
wilk block
berek tackle
3 dzień
berek mb/guard
lineman kick/tackle/pass blok
https://www.instagram.com/bloodbowl_dai ... NocDA2aHpm trochę malowania, więcej relacji z turniejów
- bialy
- blitzer
- Posty: 1587
- Rejestracja: 16 paź 2017, 14:09
Re: Północone Pany - stikman
Pass block - jakoś nie potrafię sobie wyimaginować sytuacji w jakiej miałby się przydać. Moja wyobraźnia najwyraźniej jest ograniczona.
W każdym razie uważam, że mało kto będzie grał na tym turnieju podaniami.
Przemyśl wrestla na drugim wilku - ktoś musi mieć możliwość wywalenia blodgera na więcej niż 1 ściance.
W każdym razie uważam, że mało kto będzie grał na tym turnieju podaniami.
Przemyśl wrestla na drugim wilku - ktoś musi mieć możliwość wywalenia blodgera na więcej niż 1 ściance.
-
- liniowy
- Posty: 1089
- Rejestracja: 11 sty 2016, 21:41
Re: Północone Pany - stikman
Po PO, a przed kolejnymi meczami zamierzam dalej testować rozpę, którą grałem na PO. Zastanawiam się tylko nad doborem skilli 3 dnia (na czarno to co miałem, na czerwono to co rozważam).
Może Bowlmageddon mi coś rozjaśni w tej sprawie.
Yeti, 2x wilk, 2x berek, 1x runner, 6x lineman
2x reroll, apo
1 dzień
wilk block
runner dodge
yeti mb
2 dzień
wilk block
berek tackle
3 dzień
berek guard (ew mb)
lineman kick (ew tackle)
Kick daje chyba większą kontrolę nad tym jak przeciwnik wjedzie w swojej pierwszej połowie. Za to tackle to tackle na PO by się przydał.
Guard pomagał, ale miałem jakiś taki niedosyt, że jednak to otwieranie mogło się przydać. Zastanawiam się.
Generalnie po paru ostatnich turniejach widzę, że największą rozkminą są dla mnie elfy. Przyłożyć przykładam, ale niestety nie ogarniam ich przykładania w 2 tury przez całe boisko (i takich też akcji np. u slannów). Nie wiem jak to powstrzymać. Jakieś pomysły?
Może Bowlmageddon mi coś rozjaśni w tej sprawie.
Yeti, 2x wilk, 2x berek, 1x runner, 6x lineman
2x reroll, apo
1 dzień
wilk block
runner dodge
yeti mb
2 dzień
wilk block
berek tackle
3 dzień
berek guard (ew mb)
lineman kick (ew tackle)
Kick daje chyba większą kontrolę nad tym jak przeciwnik wjedzie w swojej pierwszej połowie. Za to tackle to tackle na PO by się przydał.
Guard pomagał, ale miałem jakiś taki niedosyt, że jednak to otwieranie mogło się przydać. Zastanawiam się.
Generalnie po paru ostatnich turniejach widzę, że największą rozkminą są dla mnie elfy. Przyłożyć przykładam, ale niestety nie ogarniam ich przykładania w 2 tury przez całe boisko (i takich też akcji np. u slannów). Nie wiem jak to powstrzymać. Jakieś pomysły?
https://www.instagram.com/bloodbowl_dai ... NocDA2aHpm trochę malowania, więcej relacji z turniejów
- bialy
- blitzer
- Posty: 1587
- Rejestracja: 16 paź 2017, 14:09
Re: Północone Pany - stikman
Zarówno elfy, jak i slanny staram się ogarniać tak, żeby zajmować możliwie duży obszar tacklezonami (szerokościowo i głębokościowo) -> wymuszać kulanie kostkami.
Do tego ze 2 mobilnych trzymających 'tyły' - żeby mogli łatać jak już się gdzieś przebiją - a przebija się na bank (albo blitzem albo po udanym bloku jeśli da się im przypadkiem możliwość takowego).
Do tego nieustannie - faulowanie. Ważne jest szybkie zaczęcie, bo:
- na początku jest po równo graczy i strata jednego przyłapanego przez sędziego nie boli tak, jak sam masz jakieś braki z powodu bloków rywali,
- przeciwnik zastanowi się 2 razy zanim będzie wskakiwał pomiędzy Twoich graczy, jeśli wie że jesteś z tych 'butujących'.
- pancerz 7 łatwo przebić nawet bez asyst.
Co do skilli trzeciego dnia, to jestem zdania, że... nie mają znaczenia
Skille pomagające w noszeniu (i biciu) trenerzy będą brać dnia pierwszego, skille pomagające w wybijaniu piłki (i biciu) trenerzy będą brać dnia drugiego.
Na trzeci dzień pójdą skille wg preferencji/stylu/lubienia (oraz te pomagające w biciu;) Tego dnia podejrzewam wysyp skilli typu 'to trzeba mieć bo fajnie coś robi/pomaga' (np. kick, diving tackle) - tyle, że jeśli zagra już się 6 meczów bez tych skill, to czy one naprawdę będą robić grę w pozostałych 3? Chyba nie były aż tak ważne - imho.
Ponawiam propozycję wrestla na szybkim wilku -> żabę z piłką łatwiej przewrócić czymś takim
Do tego ze 2 mobilnych trzymających 'tyły' - żeby mogli łatać jak już się gdzieś przebiją - a przebija się na bank (albo blitzem albo po udanym bloku jeśli da się im przypadkiem możliwość takowego).
Do tego nieustannie - faulowanie. Ważne jest szybkie zaczęcie, bo:
- na początku jest po równo graczy i strata jednego przyłapanego przez sędziego nie boli tak, jak sam masz jakieś braki z powodu bloków rywali,
- przeciwnik zastanowi się 2 razy zanim będzie wskakiwał pomiędzy Twoich graczy, jeśli wie że jesteś z tych 'butujących'.
- pancerz 7 łatwo przebić nawet bez asyst.
Co do skilli trzeciego dnia, to jestem zdania, że... nie mają znaczenia
Skille pomagające w noszeniu (i biciu) trenerzy będą brać dnia pierwszego, skille pomagające w wybijaniu piłki (i biciu) trenerzy będą brać dnia drugiego.
Na trzeci dzień pójdą skille wg preferencji/stylu/lubienia (oraz te pomagające w biciu;) Tego dnia podejrzewam wysyp skilli typu 'to trzeba mieć bo fajnie coś robi/pomaga' (np. kick, diving tackle) - tyle, że jeśli zagra już się 6 meczów bez tych skill, to czy one naprawdę będą robić grę w pozostałych 3? Chyba nie były aż tak ważne - imho.
Ponawiam propozycję wrestla na szybkim wilku -> żabę z piłką łatwiej przewrócić czymś takim
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości