Snajper - Drużyny :)

Pomorska drużyna na WC 2019
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Snajper
rezerwowy
Posty: 666
Rejestracja: 09 paź 2018, 12:24
Lokalizacja: Lublin

Snajper - Drużyny :)

Post autor: Snajper » 10 lip 2019, 23:05

Siemano!

Przygotowania do Dornbirn trwają, Lubelską Wakacyjna Ligę BB (gramy całe wakacje tylko na rozpiskach turniejowych) rozpocząłem takim składem:

1 Flesh Golem D1 Guard
2 Flesh Golem D1 Guard
3 Werewolf D1 Block
4 Werewolf D1 Tackle D2 Block
5 Ghoul Runner D1 Block
6 Ghoul Runner D2 Wresle
7 Wight Blitzer D3 Guard
8 Wight Blitzer D3 Guard
9 Zombie
10 Zombie
11 Zombie
12 Zombie

2x RR
2x FF

Ogólnie granie na 4x Guardach bardzo mi się podoba. Super się buduje klatkę przeciwko WE, można się na równi bić z zespołami z BG. Wersja z Blockami na Golemach też ciekawa, ale Guard + Stand Firm działa bardzo fajnie.

Wilk z Blockiem i Tacklem sprawdza się na razie lepiej niż wersja Wresle & Tackle. Może mam za mało próbę jeszcze, ale taki wilczek wydaje się bardziej uniwersalny niż typowy wybijacz.

1 Ghule z Wreslem powoduje, że w większości meczy mamy 1 konkretnego zawodnika do noszenia piłki - Ghula z Blockiem. Chciałem mieć jednak plan B na wybicie piłki, jeżeli przeciwnik wyeliminuje mi wilka z Tacklem.

Zastanawiam się tylko czy w dobre dni mam poszczególne skille. Przez 2 dni gram tylko na 2 Guardach. Chciałbym już od 1 dnia mieć zawodnika do noszenia i wybijania piłki, ale przez to 2 pozycyjnych 1 dnia jest "gołych".

Macie jakieś rady, pomysły co zmienić?
Ostatnio zmieniony 31 lip 2019, 10:18 przez Snajper, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
bialy
blitzer
Posty: 1591
Rejestracja: 16 paź 2017, 14:09

Re: Snajper - Necro

Post autor: bialy » 11 lip 2019, 07:47

Tradycyjnie - nie znam się, więc się wypowiem.

1. Jeśli 2 dni się przehulasz na 2 guardach, to trzeci dzień też dasz radę. Podejrzewam, że wszyscy będą składać dni na zasadzie "pierwszy dzień do noszenia, drugi dzień do wybijania, a trzeci to, co moja drużyna robi najlepiej'. A zatem wsadzając trzeciego dnia 2 guardy - nastawiasz się tylko przeciw bash, a agi odjadą Ci jeszcze bardziej. Drużyny bash też guardy będą pakować pod koniec turnieju, bo będą wolały dać jakieś bloki na kozach/wariorach/bobach/krasnalach/throwerach, surehandsy, jakiegoś tackla, leadera, i tym podobniej.

2. Na jednego z blitzerów dałbym MB (i to od początku) - strasznie mi brakuje połączenia blok+MB na obecnie męczonych Bretończykach :/ A w necro możesz to złożyć na normalu i myślę też się przyda, z drugiej strony masz 2xclaw...hmmm... Ale taki blok+MB sprawdzi się do likwidacji elfów i stunty (czytaj skinków).

3. Golemy był zrobił tak, że jeden blok, a drugi guard. Jeśli będziesz miał tylko guardy, to przeciwnik doklei Ci po jednym 'zombie' i będziesz co rundę go klepał bez bloka i MB, więc go odepchniesz lub powalisz, a w następnej turze on wstanie i przyklei się znowu (tracisz gościa o wartości 130k poprzez trzymanie go gościem za 40k). Pomijam prawdopodobieństwo wyrzucenia bothdown.

4. I tak sobie myślę, że tym golemom bym dawał skille trzeciego dnia, bo najbardziej obsysają z pozycyjnych necro, a z siłą 4 i standfirmem (i pancerzem i thick skullem) i tak będą wkurzały przeciwnika. A jeśli jakiś się sfrajeruje, to zacznie się do nich doklejać i próbować klepać/powalać/faulować - czyli zajmie się czymś zupełnie bezsensownym.

Awatar użytkownika
rooted
rekrut
Posty: 173
Rejestracja: 27 mar 2017, 20:51

Zdobyte trofea

Re: Snajper - Necro

Post autor: rooted » 11 lip 2019, 09:35

Snajper pisze: 10 lip 2019, 23:05 Siemano!

Przygotowania do Dornbirn trwają, Lubelską Wakacyjna Ligę BB (gramy całe wakacje tylko na rozpiskach turniejowych) rozpocząłem takim składem:

1 Flesh Golem D1 Guard
2 Flesh Golem D1 Guard
3 Werewolf D1 Block
4 Werewolf D1 Tackle D2 Block
5 Ghoul Runner D1 Block
6 Ghoul Runner D2 Wresle
7 Wight Blitzer D3 Guard
8 Wight Blitzer D3 Guard
9 Zombie
10 Zombie
11 Zombie
12 Zombie

2x RR
2x FF

Ogólnie granie na 4x Guardach bardzo mi się podoba. Super się buduje klatkę przeciwko WE, można się na równi bić z zespołami z BG. Wersja z Blockami na Golemach też ciekawa, ale Guard + Stand Firm działa bardzo fajnie.

Wilk z Blockiem i Tacklem sprawdza się na razie lepiej niż wersja Wresle & Tackle. Może mam za mało próbę jeszcze, ale taki wilczek wydaje się bardziej uniwersalny niż typowy wybijacz.

1 Ghule z Wreslem powoduje, że w większości meczy mamy 1 konkretnego zawodnika do noszenia piłki - Ghula z Blockiem. Chciałem mieć jednak plan B na wybicie piłki, jeżeli przeciwnik wyeliminuje mi wilka z Tacklem.

Zastanawiam się tylko czy w dobre dni mam poszczególne skille. Przez 2 dni gram tylko na 2 Guardach. Chciałbym już od 1 dnia mieć zawodnika do noszenia i wybijania piłki, ale przez to 2 pozycyjnych 1 dnia jest "gołych".

Macie jakieś rady, pomysły co zmienić?
Grałem podobną rozpiską dwa turnieje na stole plus bardzo podobny na PS-ce gdzie nie było opcji stackowania skilli więc tackle’a dostał Wight. Próbka 10-15 spotkań pewnie jest mało reprezentatywna ale skład i podejście do budowy drużyny bardzo sobie chwalę. Mój skład i kilka drobnych komentarzy poniżej:

1 Flesh Golem D1 Block
2 Flesh Golem D3 Block
3 Werewolf D1 Block
4 Werewolf D1 Block D2 Tackle
5 Ghoul Runner D1 Block
6 Ghoul Runner D3 Wrestle
7 Wight Blitzer D1 Guard
8 Wight Blitzer D2 Guard
9 Zombie
10 Zombie
11 Zombie
12 Zombie

2x RR
2x FF

- Grałem z mniejszą ilością Guarda niż Ty, ale najczęściej to nie przeszkadzało. W spotkaniach vs elfy, skaveny itd. nie był to problem - wręcz przeciwnie, Block na FGs przydawał się często bo oba Golemy, ze względu na swoją rolę, często były w środku zamieszania, Blocki oszczędzały rerolle a SF + Block dawał się we znaki. W spotkaniach vs Bash (Chaos / Orki) więcej Guarda zdecydowane przydałoby się, ale niestety nie można mieć wszystkiego. W skrócie – u mnie zamiana dwóch Guardów na Blocki na FG się sprawdziła i mówię to jako gość, dla którego Guard to skill #3 w tej grze po Blocku i Dodge’u więc priorytet najczęściej ma bardzo wysoki. Natomaist wyobrażam sobie, że gdybym trafił na więcej bashy niż agi – mógłbym częściej być w czarnej dupie. Z perspektywy czasu 3 guardy to pewnie byłby dobry kompromis, ale to i tak mówimy tylko o trzecim dniu.

- Combo Block + Tackle na Wilkołaku to dla mnie ‘must have’ w tej rozpisce przy czym często sama obecność tego stwora na boisku może działać jako straszak w meczach vs agi teams.

- Mighty Blow – można, ale ten skill jakoś nie mieścił mi się w rozpisce. Na Wilkołaki nie wejdzie na tych zasadach, na Wighta wole Guarda albo Tackle’a (jeśli nie ma go Wilk). Poza tym dla mnie bezdyskusyjnie Guard > MB... BTW – graliśmy niedawno rozgrywki na rozszerzonych zasadach z WC gdzie była opcja zmieszczenia dodatkowego dubla i wilkołak z Block + MB był najczęściej występującym w przyrodzie zawodnikiem.

- Wrestle na Ghoulu – z czterech spotkań turniejowych z tym skillem (bo to trzeci dzień), Wrestle przydało się raz. Ale za to w kluczowym momencie... Warto.

To chyba tyle. Powodzenia!
What annoys me the most is people who claim to know the truth and all others must be ignorant. It’s not a discussion anymore, it becomes a contest of rhetoric and it’s all about winning an argument rather than answering a question

Awatar użytkownika
Snajper
rezerwowy
Posty: 666
Rejestracja: 09 paź 2018, 12:24
Lokalizacja: Lublin

Re: Snajper - Drużyny :)

Post autor: Snajper » 31 lip 2019, 10:58

Po ostatnich zmianach szykuję do Dorbirn Chaosem :) W sumie się cieszę, bo Necro mam ostatnimi czasy wzloty i upadki, a Chaos od dłuższego czasu jest dla mnie łaskawy :P

Minotaur - 1D - Claw
Chaos Blocker - 2D - Claw + MB
Chaos Blocker - 1D - Block
Chaos Blocker - 1D - Block
Chaos Blocker - 1D - Block
Beastman - 1D - Lider
Beastman - 1D - Block
Beastman - 1D - Guard / Block / Wresle
Beastman - 3D - Guard / Block / Wresle
Beastman - 3D - Guard / Block / Wresle
Beastman

Apo
2x RR
2x FF

Trzonu bym nie zmieniał tzn. Minosa i Wojowników. 1D Lider + Block raczej też must have (2 RR to mało, no i czasem ktoś bardziej mobilny niż Wojownik musi nosić piłkę :) ). Teraz pytanie o pozostałe kozy. Grałem wariantem - 1 Guard / 1 Wresle / 1 Block, co jest trochę z dupy :D Po pierwsze dlatego że 1 Guard nie działa. Niby fajnie go mieć, ale 1 to po prostu za mało. Z drugiej strony branie 2 guardów powoduje 2 problemy - po pierwsze jedne guard ląduje 1 dnia, a drugi 3. To oznacza, że przez 6 meczy i tak mamy tylko 1 guard (wiec niewielka ta zmiana). Po drugie koza z guardem, to koza, która słabo bije i nie jest zupełnie przed biciem chroniona.

Dlatego chyba zagram:
Beastman - 1D - Wresle
Beastman - 3D - Block
Beastman - 3D - Block

Chce mieć możliwość wybicia piłki na blitzu z siłą 4, a wresle daje mi pewność, że będę ją wybijał przynajmniej na 2 ściankach. Chce mieć taką możliwość już od 1 gry. Plus jest taki, że taka koza broni się równie dobrze, jakby miała blocka.

Zostaje jeszcze ewentualność branie 1 tacklera, ale to albo kosztem albo wresla, albo kozy z blokiem 3 dnia. Dublet wresle + tackle byłby idealny, ale jednak wolę zostać przy sprawdzonym claw + mb na wojowniku.

Mamy jeszcze 2 tygodnie, ale chciałbym pograć jeszcze kilka meczy (głównie z elfami) i zobaczyć czy ten 1 wresle wystarczy. Jakieś sugestie?
Obrazek

Awatar użytkownika
bialy
blitzer
Posty: 1591
Rejestracja: 16 paź 2017, 14:09

Re: Snajper - Drużyny :)

Post autor: bialy » 31 lip 2019, 11:36

Zapewne uznacie to za oczywistą oczywistość, ale wrestle świetnie mi się sprawdza w sytuacji gdy przeciwnik bez bloka wyrzuci bothdown na początku swojej tury - wtedy nie używam wrestla i kosztem rzutu na przebicie pancerza biorę turnovera.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomeranian Trolls”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości