Sytuacje w których program nie podejmuje działań lub podejmuje nie do końca właściwe
- Jaskier
- trener
- Posty: 2996
- Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
- Lokalizacja: Tarnów
-
Zdobyte trofea
Sytuacje w których program nie podejmuje działań lub podejmuje nie do końca właściwe
Wątek poświęcony wszystkim bugom programu, zazwyczaj dotyczą one skilli których użycie jest opcjonalne, a program korzysta z nich zawsze.
Kick-off event:
High Kick - https://bloodbowl.pl/viewtopic.php?f=16 ... 330#p86330
powalenie mojego zawodnika (gracz aktywny) w wyniku bloku
Inducementy https://bloodbowl.pl/viewtopic.php?f=16 ... 397#p86397
Skille:
Swoop - https://bloodbowl.pl/viewtopic.php?f=16 ... 331#p86331
Kick
Kick-off event:
High Kick - https://bloodbowl.pl/viewtopic.php?f=16 ... 330#p86330
powalenie mojego zawodnika (gracz aktywny) w wyniku bloku
Inducementy https://bloodbowl.pl/viewtopic.php?f=16 ... 397#p86397
Skille:
Swoop - https://bloodbowl.pl/viewtopic.php?f=16 ... 331#p86331
Kick
Ostatnio zmieniony 20 sty 2019, 11:03 przez Jaskier, łącznie zmieniany 8 razy.
fumbbl: Jaskier
Twitch: JaskierBB
discord: jaskierbb
Kanał discordowy dla fumbblowców i BB3 enjoyerów
- Jaskier
- trener
- Posty: 2996
- Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
- Lokalizacja: Tarnów
-
Zdobyte trofea
Re: Znane bugi programu
[Kick-off event]
HIGH KICK
program nie rozpatruje tego eventu.
jeśli go wylosujemy to należy przez wciśnięciem tury podstawić zawodnika pod piłkę. Program będzie robił test pick up ze standardowym modyfikatorem +1. Jeśli program pokazuje że zdajemy na 3+ to tak naprawdę zdajemy na 4+ itd. Jeśli na tym przykładowym teście wyrzucimy 3 to należy zrobić bounce (przy pomocy kostki scater) i położyć piłkę na odpowiednim polu. Potem startujemy z turą
HIGH KICK
program nie rozpatruje tego eventu.
jeśli go wylosujemy to należy przez wciśnięciem tury podstawić zawodnika pod piłkę. Program będzie robił test pick up ze standardowym modyfikatorem +1. Jeśli program pokazuje że zdajemy na 3+ to tak naprawdę zdajemy na 4+ itd. Jeśli na tym przykładowym teście wyrzucimy 3 to należy zrobić bounce (przy pomocy kostki scater) i położyć piłkę na odpowiednim polu. Potem startujemy z turą
fumbbl: Jaskier
Twitch: JaskierBB
discord: jaskierbb
Kanał discordowy dla fumbblowców i BB3 enjoyerów
- Jaskier
- trener
- Posty: 2996
- Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
- Lokalizacja: Tarnów
-
Zdobyte trofea
Re: Znane bugi programu
[SKILL]
SWOOP
Program nie ma wprowadzonego skilla Swoop. Zatem wykorzystujemy go ręcznie, odpowiednio opisując działania w game logu
SWOOP
Program nie ma wprowadzonego skilla Swoop. Zatem wykorzystujemy go ręcznie, odpowiednio opisując działania w game logu
fumbbl: Jaskier
Twitch: JaskierBB
discord: jaskierbb
Kanał discordowy dla fumbblowców i BB3 enjoyerów
- Jaskier
- trener
- Posty: 2996
- Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
- Lokalizacja: Tarnów
-
Zdobyte trofea
Re: Sytuacje w których program nie podejmuje działań lub podejmuje nie do końca właściwe
[mention]Vincent[/mention] [mention]2GUTTA[/mention]
będę na bieżąco uzupełniał. Jak znajdziecie coś to piszcie, albo jak ja o czymś zapomnę itp. To samo w przypadku drugiego tematu z tej serii
będę na bieżąco uzupełniał. Jak znajdziecie coś to piszcie, albo jak ja o czymś zapomnę itp. To samo w przypadku drugiego tematu z tej serii
fumbbl: Jaskier
Twitch: JaskierBB
discord: jaskierbb
Kanał discordowy dla fumbblowców i BB3 enjoyerów
- Vincent
- trener
- Posty: 3453
- Rejestracja: 31 gru 2016, 09:13
- Lokalizacja: Warszawa
-
Zdobyte trofea
Re: Sytuacje w których program nie podejmuje działań lub podejmuje nie do końca właściwe
Taka pierdoła ale jak w wyniku bloku nasz zawodnik zostaje powalony, to wykonując zaprogramowaną akcję armor rolla, trzeba wartość AV wpisywać z ręki.
Program chyba nie zlicza asyst przy faulu. Raz zdarzyło się nam, że został ściągnięty z boiska niewłaściwy zawodnik - ale to może był nasz błąd.
Jeśli przy podaniu kilku zawodników ma możliwość zrobienia intercepta, to program z automatu sugeruje jednego konkretnego. Trzeba w takich sytuacjach wspomagać się w inny sposób aby stwierdzić kto jeszcze ma możliwość przejęcia piłki.
Program chyba nie zlicza asyst przy faulu. Raz zdarzyło się nam, że został ściągnięty z boiska niewłaściwy zawodnik - ale to może był nasz błąd.
Jeśli przy podaniu kilku zawodników ma możliwość zrobienia intercepta, to program z automatu sugeruje jednego konkretnego. Trzeba w takich sytuacjach wspomagać się w inny sposób aby stwierdzić kto jeszcze ma możliwość przejęcia piłki.
- Jaskier
- trener
- Posty: 2996
- Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
- Lokalizacja: Tarnów
-
Zdobyte trofea
Re: Sytuacje w których program nie podejmuje działań lub podejmuje nie do końca właściwe
odnośnie pierwszej rzeczy jaką poruszyłeś to już jest wpisane w pierwszym poście i oczekuje na opisanie. Co do intercepta to będzie opisany w bliźniaczym wątku a tu zrobię odnośnik. Faul muszę sprawdzić. Dzięki za infoVincent pisze: ↑19 sty 2019, 20:35 Taka pierdoła ale jak w wyniku bloku nasz zawodnik zostaje powalony, to wykonując zaprogramowaną akcję armor rolla, trzeba wartość AV wpisywać z ręki.
Program chyba nie zlicza asyst przy faulu. Raz zdarzyło się nam, że został ściągnięty z boiska niewłaściwy zawodnik - ale to może był nasz błąd.
Jeśli przy podaniu kilku zawodników ma możliwość zrobienia intercepta, to program z automatu sugeruje jednego konkretnego. Trzeba w takich sytuacjach wspomagać się w inny sposób aby stwierdzić kto jeszcze ma możliwość przejęcia piłki.
fumbbl: Jaskier
Twitch: JaskierBB
discord: jaskierbb
Kanał discordowy dla fumbblowców i BB3 enjoyerów
- Jaskier
- trener
- Posty: 2996
- Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
- Lokalizacja: Tarnów
-
Zdobyte trofea
Re: Sytuacje w których program nie podejmuje działań lub podejmuje nie do końca właściwe
WYBÓR INDUCEMENTÓW
Zacząć trzeba od tego że program wlicza hajs z treasury do TV. Zatem należy sobie wrzucić ten hajs do "Bank", chociaż wybór Inducementów jest całkowicie ręczny więc można to olać a w lidze będziemy korzystać do prowadzenia drużyn albo z LAD albo z OBBLM, a w Team Creator tylko będziemy przygotowywać teamy do meczu. Pierwsza rzecz: porównujemy rozpiski (z LAD/OBBLM zależnie co ostatecznie wybierzemy w przyszłości albo ręcznie). Plan jest taki żeby wszystkie rozpiski były na forum (dlatego OBBLM byłoby lepsze) więc można będzie ogarnąć różnice TV przed wczytaniem drużyn. Inducementy oprócz Star Playerów i Mercenariesów aplikujemy w prosty sposób: Po wystartowaniu pliku meczowego wpisujemy w okienko czatu !nazwa_inducementu i wtedy pojawi nam się ten inducement w "notes" więc będziemy o nim pamiętać. Więc jak wzięliśmy kega i na KO recovery rzuciliśmy 3 to po prostu przesuwamy zawodnika do rezerw. Resztę Inducementów również stosujemy ręcznie opisując co robimy w czacie. Żeby wprowadzić Star Playera lub Mercenariesa odpalamy "New game" i wczytujemy dwie drużyny, jedną naszą którą gramy następny mecz drugą dowolną, przeklikujemy wszystko i dajemy Post-game i dodajemy sobie nowego zawodnika w okienku rosteru w programie meczowym a nie team creatorze. Zapisujemy jako nowy plik HTML i już ten plik wczytujemy do właściwego meczu.
Zacząć trzeba od tego że program wlicza hajs z treasury do TV. Zatem należy sobie wrzucić ten hajs do "Bank", chociaż wybór Inducementów jest całkowicie ręczny więc można to olać a w lidze będziemy korzystać do prowadzenia drużyn albo z LAD albo z OBBLM, a w Team Creator tylko będziemy przygotowywać teamy do meczu. Pierwsza rzecz: porównujemy rozpiski (z LAD/OBBLM zależnie co ostatecznie wybierzemy w przyszłości albo ręcznie). Plan jest taki żeby wszystkie rozpiski były na forum (dlatego OBBLM byłoby lepsze) więc można będzie ogarnąć różnice TV przed wczytaniem drużyn. Inducementy oprócz Star Playerów i Mercenariesów aplikujemy w prosty sposób: Po wystartowaniu pliku meczowego wpisujemy w okienko czatu !nazwa_inducementu i wtedy pojawi nam się ten inducement w "notes" więc będziemy o nim pamiętać. Więc jak wzięliśmy kega i na KO recovery rzuciliśmy 3 to po prostu przesuwamy zawodnika do rezerw. Resztę Inducementów również stosujemy ręcznie opisując co robimy w czacie. Żeby wprowadzić Star Playera lub Mercenariesa odpalamy "New game" i wczytujemy dwie drużyny, jedną naszą którą gramy następny mecz drugą dowolną, przeklikujemy wszystko i dajemy Post-game i dodajemy sobie nowego zawodnika w okienku rosteru w programie meczowym a nie team creatorze. Zapisujemy jako nowy plik HTML i już ten plik wczytujemy do właściwego meczu.
fumbbl: Jaskier
Twitch: JaskierBB
discord: jaskierbb
Kanał discordowy dla fumbblowców i BB3 enjoyerów
- Jaskier
- trener
- Posty: 2996
- Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
- Lokalizacja: Tarnów
-
Zdobyte trofea
Re: Sytuacje w których program nie podejmuje działań lub podejmuje nie do końca właściwe
sprawdziłem faul i działa poprawnieVincent pisze: ↑19 sty 2019, 20:35 Taka pierdoła ale jak w wyniku bloku nasz zawodnik zostaje powalony, to wykonując zaprogramowaną akcję armor rolla, trzeba wartość AV wpisywać z ręki.
Program chyba nie zlicza asyst przy faulu. Raz zdarzyło się nam, że został ściągnięty z boiska niewłaściwy zawodnik - ale to może był nasz błąd.
Jeśli przy podaniu kilku zawodników ma możliwość zrobienia intercepta, to program z automatu sugeruje jednego konkretnego. Trzeba w takich sytuacjach wspomagać się w inny sposób aby stwierdzić kto jeszcze ma możliwość przejęcia piłki.
fumbbl: Jaskier
Twitch: JaskierBB
discord: jaskierbb
Kanał discordowy dla fumbblowców i BB3 enjoyerów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości