Mewash - drużyna

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sir Mewash
trener
Posty: 4447
Rejestracja: 02 wrz 2013, 21:18

Zdobyte trofea

Mewash - drużyna

Post autor: Sir Mewash » 27 kwie 2019, 20:16

Rozważam (w kolejności)
1. Chadecja bo nie wszyscy grają chaosem
2. Vampiry bo to zawsze fun choć jak nie ma klasyfikacji po tierach nie jest to mój pierwszy pik
3. Lizardmen bo robiw fajną drużynę z alienów prodosa
Kop Gryź Bij!

Awatar użytkownika
leon
trener
Posty: 10527
Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42

Zdobyte trofea

Pozostałe odznaki

Re: Mewash - drużyna

Post autor: leon » 27 kwie 2019, 21:07

Czym gra ci sie najlepiej i czym uważasz ze zrobisz najlepszy wynik?
Amazonki PL-stół-11 78-28-26
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0

Awatar użytkownika
reszka
trener
Posty: 2863
Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03

Zdobyte trofea

Re: Mewash - drużyna

Post autor: reszka » 27 kwie 2019, 21:26

Ja uważam jak Leon. Jesteśmy na tyle doświadczeni, graliśmy w tylu turniejach, że WC nie można traktować w kategorii for fun. Tak też składaliśmy nasza ekipe. Na bezczelnego, czym zrobisz najlepszy wynik tym jedziesz. Od halflingow po chaos, byle priorytetem w wyborze był wynik.
Bo gdybym nie był Gamoniem, to byłbym zwykłym powergamerem

Awatar użytkownika
Sir Mewash
trener
Posty: 4447
Rejestracja: 02 wrz 2013, 21:18

Zdobyte trofea

Re: Mewash - drużyna

Post autor: Sir Mewash » 27 kwie 2019, 21:49

OK to jadę Chadecją
Kop Gryź Bij!

Awatar użytkownika
Sir Mewash
trener
Posty: 4447
Rejestracja: 02 wrz 2013, 21:18

Zdobyte trofea

Re: Mewash - drużyna

Post autor: Sir Mewash » 30 lip 2019, 15:11

Przyjechałem do domu.
Odgrzebuje najważniejsze sprawy
Moja rozpa to:

1 BC + Block (1D)
2 BC + Block (1D)
3 C Dwarf Guard (2D)
4 C Dwarf Guard (2D)
5 C Dwarf Guard (3D)
6 C Dwarf Guard (3D)
7 C Dwarf
8 C Dwarf
9 HG + SH (1D)
10 HG
11 HG
12 HG

3 RR
Doctor
Do rozwazenia w 3D zamiast czwartego guarda MB
Kop Gryź Bij!

Awatar użytkownika
reszka
trener
Posty: 2863
Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03

Zdobyte trofea

Re: Mewash - drużyna

Post autor: reszka » 30 lip 2019, 15:17

To jest coś, czego nie rozumiem od zawsze, skąd ten priorytet na sure handsa?

Masz 66%, że podniesiesz i bez tego. Jak grasz z wolnym zespołem, to spróbujesz ponownie w następnej turze. Jak z szybkim to przerzucisz.

Masz 66%, że mając 3 skille rezygnujesz z jednego.
Bo gdybym nie był Gamoniem, to byłbym zwykłym powergamerem

Awatar użytkownika
Sir Mewash
trener
Posty: 4447
Rejestracja: 02 wrz 2013, 21:18

Zdobyte trofea

Re: Mewash - drużyna

Post autor: Sir Mewash » 30 lip 2019, 15:29

hmmm przyznam się że obawiam się na WC sporej ilości elfów i innych szybkich teamów
pytanie czy WE w 1d biorą SB?
Kop Gryź Bij!

Awatar użytkownika
leon
trener
Posty: 10527
Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42

Zdobyte trofea

Pozostałe odznaki

Re: Mewash - drużyna

Post autor: leon » 31 lip 2019, 00:06

Sir Mewash pisze: 30 lip 2019, 15:29 hmmm przyznam się że obawiam się na WC sporej ilości elfów i innych szybkich teamów
pytanie czy WE w 1d biorą SB?
a co innego maja brac? powiem Ci ze 2 skill to zwykle tackle na wd i 3 leader na throwerze.
chociaz ostatni mecz teraz w wcwu gral z we ktorzy maja dziwne skille pierwszego dnia. nie moge teraz sprawdzic bo fumbbl cos mi sie nie chce otworzyc. ale tam chyba był leader na drzewie i cos jeszcze dziwnego w D1
Amazonki PL-stół-11 78-28-26
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0

Awatar użytkownika
reszka
trener
Posty: 2863
Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03

Zdobyte trofea

Re: Mewash - drużyna

Post autor: reszka » 05 sie 2019, 13:02

Miałem mieć parę uwag, to i mam.
Dawanie sure hands jest moim zdaniem bez sensu, jeżeli jako alternatywę damy blok lub w dalszej wypowiedzi guard.

Blok daje 9 bloków w drużynie i 3 rerole. Na 66% i tak piłkę podniesiesz, jak leży bezpiecznie to w 2 turze, w skrajnym przypadku zużyjesz rerola. Mając 9 bloków, na co będziesz wydawał te rerole? Można sobie zaplanować, że jeden pójdzie na podniesienie piłki, jeżeli będzie taki mus.
Sure hands wydaje się, że chroni przed wodami, ale to tylko pozornie. Po pierwsze, to tylko kwestia tego jednego jedynego pairingu.

Mając na hobgoblinie blok, wardancer wybije piłkę na 4/6, ale w połowie przypadków hobgoblin stoi i trochę utrudnia jej podniesienie.

Mając na hobgoblinie sure hands, wybije na 3/6, ale hobgobek zawsze leży.

Ok, statystycznie odrobinę lepiej jest mieć sure hands przeciwko woodom. Po pierwsze różnica jednak nie jest powalająca, a przeciwko pozostałym 10-14 drużynom, które będą się pojawiać w rozpiskach blok będzie nieporównywalnie lepszy.

Inna sprawa, że ja i tak dałbym guarda. Krasie i hobgoblinki mają blok, ale jak trafisz na ludzi na 4 guardach, chaos, orków - to nie będziesz miał nawet miejsca, w którym możesz zacząć bić. Nawet przeciwko klasycznym krasiom na 3 guardach możesz mieć problem żeby zacząć bić na 2 kościach, jeśli pominiemy centaury. Dobrze spozycjonowany guard może pozwolić na rozpoczęcie kilku bloków dwukostkowych.

Ja bym pierwszego dnia dał bloki na centaurach i guarda, albo 1 blok na centaurze i 2 guardy i uzupełnienie bloku drugiego dnia. Tutaj nie mam zdania.

Taktyka na woody moim zdaniem powinna być zupełnie inna, mianowicie podnosisz piłkę centaurem używając rerola. Ryzykowne jak cholera, ale masz 75% że podniesie piłkę. On będzie zawsze wybijał na 2 przeciw, gdzie są 2 wyniki które mu nie podchodzą. Ale nic lepszego nie wymyślisz, taką taktykę mam grając chaosem i podnosząc chaos warriorem. Tylko że ja mam 89%, ty 75. Jeśli mu piłkę wybije, to znaczy że wybiłby każdemu innemu. Jeśli nie wybije, to wardancer ma już nie wstać.

Rozważyłbym jeszcze jedną zmianę, ale to już jako sugestię do przemyślenia. Raczej nie, ale opcja jest. Można zamienić 1 rerola i medyka na gwiazdę Zzharga. Gwiazda i medyk to w sumie prawie to samo, więc realnie traci się rerola. Dostajesz krasnala z siłą 4, nie tyle do noszenia piłki, co bardziej do bycia przez połowę meczu tym krasnoludem z siłą 4, tyle że bez bloku. Ma też sure handsy przeciwko woodom, ale nie to jest jego celem. No i można nim spokojnie faulować od powiedzmy 6 tury.

Na te zasady minotaur się nie kalkuluje.
Bo gdybym nie był Gamoniem, to byłbym zwykłym powergamerem

ODPOWIEDZ

Wróć do „KGB i spółka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość