Strona 1 z 1

Mewash - drużyna

: 27 kwie 2019, 20:16
autor: Sir Mewash
Rozważam (w kolejności)
1. Chadecja bo nie wszyscy grają chaosem
2. Vampiry bo to zawsze fun choć jak nie ma klasyfikacji po tierach nie jest to mój pierwszy pik
3. Lizardmen bo robiw fajną drużynę z alienów prodosa

Re: Mewash - drużyna

: 27 kwie 2019, 21:07
autor: leon
Czym gra ci sie najlepiej i czym uważasz ze zrobisz najlepszy wynik?

Re: Mewash - drużyna

: 27 kwie 2019, 21:26
autor: reszka
Ja uważam jak Leon. Jesteśmy na tyle doświadczeni, graliśmy w tylu turniejach, że WC nie można traktować w kategorii for fun. Tak też składaliśmy nasza ekipe. Na bezczelnego, czym zrobisz najlepszy wynik tym jedziesz. Od halflingow po chaos, byle priorytetem w wyborze był wynik.

Re: Mewash - drużyna

: 27 kwie 2019, 21:49
autor: Sir Mewash
OK to jadę Chadecją

Re: Mewash - drużyna

: 30 lip 2019, 15:11
autor: Sir Mewash
Przyjechałem do domu.
Odgrzebuje najważniejsze sprawy
Moja rozpa to:

1 BC + Block (1D)
2 BC + Block (1D)
3 C Dwarf Guard (2D)
4 C Dwarf Guard (2D)
5 C Dwarf Guard (3D)
6 C Dwarf Guard (3D)
7 C Dwarf
8 C Dwarf
9 HG + SH (1D)
10 HG
11 HG
12 HG

3 RR
Doctor
Do rozwazenia w 3D zamiast czwartego guarda MB

Re: Mewash - drużyna

: 30 lip 2019, 15:17
autor: reszka
To jest coś, czego nie rozumiem od zawsze, skąd ten priorytet na sure handsa?

Masz 66%, że podniesiesz i bez tego. Jak grasz z wolnym zespołem, to spróbujesz ponownie w następnej turze. Jak z szybkim to przerzucisz.

Masz 66%, że mając 3 skille rezygnujesz z jednego.

Re: Mewash - drużyna

: 30 lip 2019, 15:29
autor: Sir Mewash
hmmm przyznam się że obawiam się na WC sporej ilości elfów i innych szybkich teamów
pytanie czy WE w 1d biorą SB?

Re: Mewash - drużyna

: 31 lip 2019, 00:06
autor: leon
Sir Mewash pisze: 30 lip 2019, 15:29 hmmm przyznam się że obawiam się na WC sporej ilości elfów i innych szybkich teamów
pytanie czy WE w 1d biorą SB?
a co innego maja brac? powiem Ci ze 2 skill to zwykle tackle na wd i 3 leader na throwerze.
chociaz ostatni mecz teraz w wcwu gral z we ktorzy maja dziwne skille pierwszego dnia. nie moge teraz sprawdzic bo fumbbl cos mi sie nie chce otworzyc. ale tam chyba był leader na drzewie i cos jeszcze dziwnego w D1

Re: Mewash - drużyna

: 05 sie 2019, 13:02
autor: reszka
Miałem mieć parę uwag, to i mam.
Dawanie sure hands jest moim zdaniem bez sensu, jeżeli jako alternatywę damy blok lub w dalszej wypowiedzi guard.

Blok daje 9 bloków w drużynie i 3 rerole. Na 66% i tak piłkę podniesiesz, jak leży bezpiecznie to w 2 turze, w skrajnym przypadku zużyjesz rerola. Mając 9 bloków, na co będziesz wydawał te rerole? Można sobie zaplanować, że jeden pójdzie na podniesienie piłki, jeżeli będzie taki mus.
Sure hands wydaje się, że chroni przed wodami, ale to tylko pozornie. Po pierwsze, to tylko kwestia tego jednego jedynego pairingu.

Mając na hobgoblinie blok, wardancer wybije piłkę na 4/6, ale w połowie przypadków hobgoblin stoi i trochę utrudnia jej podniesienie.

Mając na hobgoblinie sure hands, wybije na 3/6, ale hobgobek zawsze leży.

Ok, statystycznie odrobinę lepiej jest mieć sure hands przeciwko woodom. Po pierwsze różnica jednak nie jest powalająca, a przeciwko pozostałym 10-14 drużynom, które będą się pojawiać w rozpiskach blok będzie nieporównywalnie lepszy.

Inna sprawa, że ja i tak dałbym guarda. Krasie i hobgoblinki mają blok, ale jak trafisz na ludzi na 4 guardach, chaos, orków - to nie będziesz miał nawet miejsca, w którym możesz zacząć bić. Nawet przeciwko klasycznym krasiom na 3 guardach możesz mieć problem żeby zacząć bić na 2 kościach, jeśli pominiemy centaury. Dobrze spozycjonowany guard może pozwolić na rozpoczęcie kilku bloków dwukostkowych.

Ja bym pierwszego dnia dał bloki na centaurach i guarda, albo 1 blok na centaurze i 2 guardy i uzupełnienie bloku drugiego dnia. Tutaj nie mam zdania.

Taktyka na woody moim zdaniem powinna być zupełnie inna, mianowicie podnosisz piłkę centaurem używając rerola. Ryzykowne jak cholera, ale masz 75% że podniesie piłkę. On będzie zawsze wybijał na 2 przeciw, gdzie są 2 wyniki które mu nie podchodzą. Ale nic lepszego nie wymyślisz, taką taktykę mam grając chaosem i podnosząc chaos warriorem. Tylko że ja mam 89%, ty 75. Jeśli mu piłkę wybije, to znaczy że wybiłby każdemu innemu. Jeśli nie wybije, to wardancer ma już nie wstać.

Rozważyłbym jeszcze jedną zmianę, ale to już jako sugestię do przemyślenia. Raczej nie, ale opcja jest. Można zamienić 1 rerola i medyka na gwiazdę Zzharga. Gwiazda i medyk to w sumie prawie to samo, więc realnie traci się rerola. Dostajesz krasnala z siłą 4, nie tyle do noszenia piłki, co bardziej do bycia przez połowę meczu tym krasnoludem z siłą 4, tyle że bez bloku. Ma też sure handsy przeciwko woodom, ale nie to jest jego celem. No i można nim spokojnie faulować od powiedzmy 6 tury.

Na te zasady minotaur się nie kalkuluje.