Re: Imperial Nobility
: 04 sie 2023, 08:07
Przepraszam że tu. Czy istnieje jeszcze drużyna bretonii? Chodzi mi o to czy na turnieju Naf można zagrać bretonia Czy zastąpiły ją Noble?
Bretonni względem zasad jako takiej już nie ma, są tylko Noble.
Ekhem…. Ustawianie rasy w tieringu wg „zajebistych graczy” jest moim zdaniem… dziwne.Jaskier pisze: ↑ pójdźmy o krok dalej, weźmy pod uwagę graczy, którzy mają minimum 170 naf rankingu
wtedy Imperiale mają 6. najwyższe winratio pośród wszystkich ras
tak nie musi być, ale na podstawie tych danych można by było stwierdzić, że Noble to rasa, która jest jedną z trudniejszych w grze, o nieprzyjemnym "learning-curve", ale która jest bardzo mocna, jeśli jej operator "wie" co robi i ma ją ograną
taki rozstrzał powoduje pewien problem
rasa wydaje się słaba, ale jeśli się ją da odrobinę niżej, to w rękach wprawnego gracza staje się istną maszynką do robienia wyników - problem drużyn między tierami, bo Nobli, tak samo jak Khorna i HElfy, określiłbym na moim rulesecie jako tier 3.5, przez co efektywnie tracą tę "połówkę" tieru, będąc w nie do końca optymalnej dla siebie pozycji, jednak gdyby były sklasyfikowane jako tier 4, wtedy by te 0.5 tieru były do przodu, co mogłoby dać im sporą przewagę w skali wszystkich ekip
kurcze, powiem Ci, że to rasa totalnie nie pod mój playstyle, ale uważam, że nieironicznie to jest naprawdę mocna rasa, mnóstwo kontroli, mięsny ogr, spore flexibility i dostosowywanie się z playstylem do przeciwnika - a ustawienie rasy/decku/postaci pod najlepszych graczy to normalna praktyka, jest stosowana wszędzie - np. Ryze z ligi legend, który wg statystyk jest jedną z najsłabszych postaci w grze, ale jeśli choć się go troszeczkę wzmocni to terroryzuje wysokie rangi w Korei i Chinach. to jest problem ras/postaci z ciężkim "learning-curve", kiedy słabsi gracze totalnie nie radzą sobie z daną rasą/postacią, ale w rękach najlepszych graczy robi totalną masakrę, jeśli wzmocnisz taki przypadek, to najlepsi gracze dostają zbyt mocne narzędzie a słabsi gracze i tak będą mieli problemy - popatrz na drużynę ludzi, która w rękach średniego gracza często jest po prostu słaba bo brakuje "tego czegoś" a w rękach najwyższych graczy świetnie sobie radzi.bialy pisze: ↑16 sie 2023, 17:52Ekhem…. Ustawianie rasy w tieringu wg „zajebistych graczy” jest moim zdaniem… dziwne.Jaskier pisze: ↑ pójdźmy o krok dalej, weźmy pod uwagę graczy, którzy mają minimum 170 naf rankingu
wtedy Imperiale mają 6. najwyższe winratio pośród wszystkich ras
tak nie musi być, ale na podstawie tych danych można by było stwierdzić, że Noble to rasa, która jest jedną z trudniejszych w grze, o nieprzyjemnym "learning-curve", ale która jest bardzo mocna, jeśli jej operator "wie" co robi i ma ją ograną
taki rozstrzał powoduje pewien problem
rasa wydaje się słaba, ale jeśli się ją da odrobinę niżej, to w rękach wprawnego gracza staje się istną maszynką do robienia wyników - problem drużyn między tierami, bo Nobli, tak samo jak Khorna i HElfy, określiłbym na moim rulesecie jako tier 3.5, przez co efektywnie tracą tę "połówkę" tieru, będąc w nie do końca optymalnej dla siebie pozycji, jednak gdyby były sklasyfikowane jako tier 4, wtedy by te 0.5 tieru były do przodu, co mogłoby dać im sporą przewagę w skali wszystkich ekip
W Alicante ta „maszynka do robienia wyników” będzie reprezentowana przez 35 graczy z 2234, czyli 1,5%. Przypomnę, ze ten team był/jest w pudełku startowym, wiec jest jedna z dwóch najbardziej „dostępnych” i „tanich” ras w wersji 2020.
1,5%… dwa razy mniej niż humany, które są wg mnie najbardziej pokrzywdzona rasa przez ruleset Alicante.
Ustawienie Nobli w tierze wraz z zonkami i norska nie podniesie tego 1,5%. Oj nie. Jeden skill więcej od lizaków - tez nie.
Zabawie się w złego proroka - ten ruleset spowoduje, ze procentowo Nobli będziemy mieli 0,5% (tylko dlatego nie 0%, bo Elkolak jeszcze nimi nie grał, wiec zagra…raz).
To prawda choć czasem udawało mi się fajne rajdy z Throwerem i Catcherem w roli głównej w ostatniej turze wykonać i to właśnie dzięki Catchowi.
Nie w gratisie, dopłacasz +20, porównaj go z blitzerem humanów. Za running pass też dopłacasz +20, za rerolle też dopłacasz +20. Może za fend niekoniecznie, ale za 5 punktów więcej wolałbym liniowego ludzi z lepszym AG i mocniejszym pancerzem.