Humans

"Dopóki piła w grze, wszystko jest możliwe". Dyskusje o dostępnych rasach i taktykach.
Awatar użytkownika
Jaskier
trener
Posty: 2983
Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
Lokalizacja: Tarnów

Zdobyte trofea

Re: Humans

Post autor: Jaskier » 16 lip 2018, 13:33

reszka pisze: 16 lip 2018, 12:39 Koncepcja nie jest zła, ale:

blitzerowi zdejm Mb/dodge i dodaj jeszcze 1 guarda.

Thrower - blok zamiast lidera, 3 RR jest idealnie.

Na liniowych zapasy albo blok, do uznania.

zamiast 13 liniowego daj lekarza.

Ogr to blok.

Jeżeli masz kasę na 2 duble, to możesz pomyśleć albo dać na liniowym guarda, albo jeśli regulamin pozwala na 2 skile na zawodniku, zrobić blitzera tackle+ MB.

Tyle ode mnie, są lepsi niż ja gracze ludzi.

Wybrałeś bardzo wymagający zespół na start.
Ale na pewno lepiej zacząć w BB grać od ludzi niż jak ja od halflingów i high elfów w lidze :lol:

darlark
podawacz piłek
Posty: 9
Rejestracja: 13 lip 2018, 06:54

Re: Humans

Post autor: darlark » 16 lip 2018, 14:36

reszka pisze: 16 lip 2018, 12:39 blitzerowi zdejm Mb/dodge i dodaj jeszcze 1 guarda.
Ok. Zdawało mi się, że jeden koleś z plusami do kontuzjowania się przyda.
reszka pisze: 16 lip 2018, 12:39 Thrower - blok zamiast lidera, 3 RR jest idealnie.
Ale czy 4 RR nie jest jeszcze bardziej idealnie?
reszka pisze: 16 lip 2018, 12:39 zamiast 13 liniowego daj lekarza.
Lekarz daje mi raz na mecz przerzut dla wyjścia jednego zawodnika z boksu KO (8-9 na obrażenia) co nie? To jest aż takie dobre?
reszka pisze: 16 lip 2018, 12:39 Ogr to blok.
Może i racja, lecz w Ogrze widziałem wsparcie dla 1. linii. Choć bez bloku, będzie go łatwo zdjąć...
reszka pisze: 16 lip 2018, 12:39 Wybrałeś bardzo wymagający zespół na start.
Wiem :/ Lecz z drugiej strony wydaje się on idealny na start z uwagi na swoja uniwersalność. Nie mam jeszcze ukierunkowanego stylu gry. Mogę więc popróbować i wtedy będę wiedział co mi najbardziej odpowiada.

Z tego co widzę to główne zdolności jakie należy wziąć to Guard i Block wszędzie gdzie da rade je wcisnąć. A co z takimi zdolnościami jak Kick na throwerach, Dodge na blitzerach itp?

Awatar użytkownika
Pieta
trener
Posty: 3082
Rejestracja: 20 paź 2015, 22:24
Lokalizacja: Wrocław

Re: Humans

Post autor: Pieta » 16 lip 2018, 14:57

darlark pisze: 16 lip 2018, 14:36 Ok. Zdawało mi się, że jeden koleś z plusami do kontuzjowania się przyda.
A jak nie będzie kontuzji, to będzie się marnował na ławce.
darlark pisze: 16 lip 2018, 14:36 Ale czy 4 RR nie jest jeszcze bardziej idealnie?
4 to za dużo niemal w każdej drużynie! W co drugiej turze zakładasz, że coś pójdzie nie tak? Trochę za często. Oczywiście dla początkującego 4 czy 5 będzie za mało. Ale standardowo trzeba umieć zarządzać przerzutami jak najoszczędniej.
darlark pisze: 16 lip 2018, 14:36 Lekarz daje mi raz na mecz przerzut dla wyjścia jednego zawodnika z boksu KO (8-9 na obrażenia) co nie? To jest aż takie dobre?
Ale wyleczyć może kluczowego zawodnika, na którego pewnie przeciwnik będzie polował.

Ogr to blok.
darlark pisze: 16 lip 2018, 14:36 Wiem :/ Lecz z drugiej strony wydaje się on idealny na start z uwagi na swoja uniwersalność.
Tylko można zniechęcić się do całej gry, jak zacznie za dużo rzeczy nie wychodzić. To że uniwersalna, to rzeczywiście plus.
darlark pisze: 16 lip 2018, 14:36 Z tego co widzę to główne zdolności jakie należy wziąć to Guard i Block wszędzie gdzie da rade je wcisnąć. A co z takimi zdolnościami jak Kick na throwerach, Dodge na blitzerach itp?
Też dobre ale w następnej kolejności, albo utrudnij sobie jeszcze granie Ludźmi. Coś tam może wyjdzie, bo to już inną taktykę trzeba by przyjąć :)
edycja!
yyy? nie. Na blitzerach dubel? Dubel to jednak kolejny guard na liniowych. Kick też na liniowym. Thrower: Block, Dodge, Accurate już prędzej.

Awatar użytkownika
bor667
rezerwowy
Posty: 587
Rejestracja: 17 paź 2017, 08:09
Lokalizacja: Mikołów

Zdobyte trofea

Re: Humans

Post autor: bor667 » 16 lip 2018, 14:58

darlark pisze: 16 lip 2018, 14:36 Z tego co widzę to główne zdolności jakie należy wziąć to Guard i Block wszędzie gdzie da rade je wcisnąć. A co z takimi zdolnościami jak Kick na throwerach, Dodge na blitzerach itp?
wiele, jeśli nie większość drużyn będzie miała przewagę siły, więc te Guardy dużo pomogą. w ataku i obronie.

a najlepiej zagraj parę meczy ze zdolnościami jakie sobie wymyśliłeś i przekonasz się, ktory się nie przydaje, czego brakuje

darlark
podawacz piłek
Posty: 9
Rejestracja: 13 lip 2018, 06:54

Re: Humans

Post autor: darlark » 16 lip 2018, 15:19

Ok trochę mi już rozjaśniliście co brać... Postaram się złożyć jakąś drużynę i jeszcze raz wrzucić. Swoją drogą czy dwóch Miotaczy to nie za dużo? Nie wystarczyłby jeden, a drugiego zamienić na liniowego i wtedy może mu dać Kick?
Pieta pisze: 16 lip 2018, 14:57 4 to za dużo niemal w każdej drużynie! W co drugiej turze zakładasz, że coś pójdzie nie tak? Trochę za często. Oczywiście dla początkującego 4 czy 5 będzie za mało. Ale standardowo trzeba umieć zarządzać przerzutami jak najoszczędniej.
Z Twojej wypowiedzi rozumiem, że RR są na połowy i gdy wykupiłem 3xRR to w pierwszej połowie mam 3xRR, i jeśli wszystkie wykorzystam w 1. połowie to w 2. też mam 3?

Przy okazji jeszcze dopytam jak to wygląda z cheerliderkami, asystentami trenera itd. Brać to? Ile kasy na to przeznaczyć?

Jeśli uważacie, że jest lepszy temat dla moich pytań to dajcie znać. Nie chciałem z pytaniami rozwalać się na połowę forum.

Awatar użytkownika
reszka
trener
Posty: 2869
Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03

Zdobyte trofea

Re: Humans

Post autor: reszka » 16 lip 2018, 15:32

darlark pisze: 16 lip 2018, 14:36 Wiem :/ Lecz z drugiej strony wydaje się on idealny na start z uwagi na swoja uniwersalność. Nie mam jeszcze ukierunkowanego stylu gry. Mogę więc popróbować i wtedy będę wiedział co mi najbardziej odpowiada.
Ta, jest coś w tym, ludzie to najbardziej uniwersalny roster - co absolutnie nie znaczy najlepszy ale chyba najlepiej nauczy silnych stron przeciwników. Zagraj 50 meczy ludźmi i po każdej porażce zadaj sobie pytanie - dlaczego przegrałem? Nigdy nie zwalaj na kości.

Twój wynik to pewnie będzie 5-10-35, chodzi o to, żeby się nauczyć uniwersalizmu.

Byłem za wolny, za mały pancerz, za mało mobilny, nie miałem jak ugryźć przeciwnika itd. Po 50 meczach wybierzesz zespół z większą mobilnością, pancerzem itd.

Leon bardzo długo grał ludźmi, potem dostał amazonki i się okazało, że z fiata przesiadł się na ferrari. Rover chyba podobnie, przy czym on szaleje na wood elfach.

Szczerze to nie znam świetnego gracza ludźmi, ale stanowią obok orków najlepszą bazę do wypracowania stylu w którym będziesz później grał. Większość graczy w BB dobrze czuje się w 1-2 rasach, ja mam 4-5, ale mało kto potrafi na równym poziomie grać 4 rasami. Po 50 meczach będziesz w stanie świadomie pojąć decyzję, która z 26 drużyn najbardziej będzie Ci odpowiadać około 18-22 drużyny umożliwia rywalizację na najwyższym poziomie, 4-8 drużyn to gra stunty bądź dla funu.
Bo gdybym nie był Gamoniem, to byłbym zwykłym powergamerem

Awatar użytkownika
Pieta
trener
Posty: 3082
Rejestracja: 20 paź 2015, 22:24
Lokalizacja: Wrocław

Re: Humans

Post autor: Pieta » 16 lip 2018, 15:37

darlark pisze: 16 lip 2018, 15:19 Z Twojej wypowiedzi rozumiem, że RR są na połowy i gdy wykupiłem 3xRR to w pierwszej połowie mam 3xRR, i jeśli wszystkie wykorzystam w 1. połowie to w 2. też mam 3?
Tak. Przerzuty odnawiają się na drugą połowę. Na ewentualną dogrywkę w finałach już nie.
darlark pisze: 16 lip 2018, 15:19 Przy okazji jeszcze dopytam jak to wygląda z cheerliderkami, asystentami trenera itd. Brać to? Ile kasy na to przeznaczyć?
Ja nigdy nie biorę. Wolę Fan Factor jakoś. Nie ma sensu tego brać, chyba że nie masz co zrobić z resztką kasy jaka Ci została na stworzenie drużyny turniejowej. Przy drużynie ligowej warto zostawić sobie coś w skarbcu.

NairoD
trener
Posty: 3301
Rejestracja: 06 sty 2015, 15:57

Zdobyte trofea

Re: Humans

Post autor: NairoD » 16 lip 2018, 17:22

Moje 3 grosze odnośnie RR

Na chwilę obecną, moim zdaniem jest kilka drużyn które czy ligowo czy też turniejowo (tu moim zdaniem jedna tylko) potrzebują te 4 RR (ligowo to slanny i khorne musi have ze względu na swoje specyficzne style gry, turniejowo to slanny bo RR to po za pro jedyna szansa na korektę leapu)

Dla ludzi moim zdaniem 3 RR to maks. Dla początkującego to może mało ale 3 jest w sam raz. W obronie wykonuje się obronę pozycyjną albo aktywny kontratak. W pierwszym przypadku po prostu blokujemy i przyklepujemy to co się wstawia do bicia zeby sie za dużo nie cofać - bloków mamy niewiele oraz sporadycznie uniki żeby się od przeciwnika odkleić.
W przypadku ataku i presingu na przeciwnika (aktywna obrona) przerzuty się sprawdzają
Slanny 2019 - 4/1/1 (6)
Slanny 2018 - 43/11/18 (72)
Slanny 2017 - 36/8/24 (68)
Slanny 2016 - 21/10/18 (49)

Stunty 2020 - 18/13/13(44)

Teams of Legends:
Deadly Nightshades - w trakcie lepienia (może kiedyś skończe...)

Awatar użytkownika
Smollar
trener
Posty: 3519
Rejestracja: 10 wrz 2016, 00:13
Lokalizacja: WarSaw

Zdobyte trofea

Re: Humans

Post autor: Smollar » 16 lip 2018, 17:55

darlark pisze: 16 lip 2018, 14:36 Lekarz daje mi raz na mecz przerzut dla wyjścia jednego zawodnika z boksu KO (8-9 na obrażenia) co nie? To jest aż takie dobre?
Oj, zupełnie błędne sformułowanie, radzę przeczytać jeszcze raz do czego służy aptekarz.
W skrócie: daje Ci możliwość nie zejścia do KO (bez rzucania) lub przerzucić kontuzję z 50% szansą na trafienie zawodnika do rezerw.
BB2 i FUMBBL: Smollar73 | steam: smollar
Obrazek
Gamonie mieszają kostkami w kuflu z piwem.

Awatar użytkownika
Shawass
trener
Posty: 4347
Rejestracja: 23 lut 2013, 23:03
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Zdobyte trofea

Re: Humans

Post autor: Shawass » 16 lip 2018, 18:36

Smollar pisze: 16 lip 2018, 17:55W skrócie: daje Ci możliwość nie zejścia do KO (bez rzucania) lub przerzucić kontuzję z 50% szansą na trafienie zawodnika do rezerw.
Obrazek
A może tak podcast o BB? - Walec Bojowy!
============================
Obrazek
Steam & FUMBBL: Shawass

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rasy i taktyki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości