Post
autor: rover » 25 lip 2018, 19:05
Ogr musi byc. Nie musisz go wsadzac startowo, dzieki czemu wchodzi 12 zawodnikow, 33RR i apo, ale w tym wypadku musisz go wsadzic jako pierwszy zakup w rozwijajacej sie druzynie (chyba, ze Ci Blitzer albo Thrower wczesniej zginie, to najpierw kupujesz nowego).
Ogr jest w teamie ludzi troche zlem koniecznym. Po pierwsze to solidny roadblock, po drugie piaty guard przy normalnych rollach. Stawiasz gdzies i w miare mozliwosci nie ruszasz. Zbiera ciegi w AV9 zamiast pozostalych graczy, a niektorym teamom trudno go przesunac.
Ja startowo gram teraz zazwyczaj na 4 Blitzerow, 1 Thrower, 1 Catcher, 6 Liniowych, 3RR i Apo, a jak uzbieram hajs to dokupuje ogra. Na Blitzerach pierwsze skille zawsze guardy. Turniejowo wyrzucasz Apo i wstawiasz Ogra. A skille w zaleznosci od formatu. Zazwyczaj 5-6 guardow, a w luzniejszych formatach typu dunski jednego Blitzera tackle+MB, 5 guardow i block na Throwerze, jak wejdzie to jeszcze kick na liniowym. Mozna tez wrzucic potencjalnie dwoch Catcherow, ale ja ich nie lubie. Ludzie maja najslabszych dedykowanych Catcherow w grze, wiec u mnie max jeden wchodzi (mozna dublet wziac, dac mu guarda i uzywac jako mobilnej dostawki lub scorowac z daleka po hand offie). No i od biedy jak sie trafi na jakis koksow to probowac dodgowac bez palenia rerolli.
GAMONIE witają MYSZĘ!
FUMBBL: rover