Ale na pewno lepiej zacząć w BB grać od ludzi niż jak ja od halflingów i high elfów w lidzereszka pisze: ↑16 lip 2018, 12:39 Koncepcja nie jest zła, ale:
blitzerowi zdejm Mb/dodge i dodaj jeszcze 1 guarda.
Thrower - blok zamiast lidera, 3 RR jest idealnie.
Na liniowych zapasy albo blok, do uznania.
zamiast 13 liniowego daj lekarza.
Ogr to blok.
Jeżeli masz kasę na 2 duble, to możesz pomyśleć albo dać na liniowym guarda, albo jeśli regulamin pozwala na 2 skile na zawodniku, zrobić blitzera tackle+ MB.
Tyle ode mnie, są lepsi niż ja gracze ludzi.
Wybrałeś bardzo wymagający zespół na start.
Humans
- Jaskier
- trener
- Posty: 2989
- Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
- Lokalizacja: Tarnów
-
Zdobyte trofea
Re: Humans
fumbbl: Jaskier
Twitch: JaskierBB
discord: jaskierbb
Kanał discordowy dla fumbblowców i BB3 enjoyerów
-
- podawacz piłek
- Posty: 9
- Rejestracja: 13 lip 2018, 06:54
Re: Humans
Ok. Zdawało mi się, że jeden koleś z plusami do kontuzjowania się przyda.
Ale czy 4 RR nie jest jeszcze bardziej idealnie?
Lekarz daje mi raz na mecz przerzut dla wyjścia jednego zawodnika z boksu KO (8-9 na obrażenia) co nie? To jest aż takie dobre?
Może i racja, lecz w Ogrze widziałem wsparcie dla 1. linii. Choć bez bloku, będzie go łatwo zdjąć...
Wiem :/ Lecz z drugiej strony wydaje się on idealny na start z uwagi na swoja uniwersalność. Nie mam jeszcze ukierunkowanego stylu gry. Mogę więc popróbować i wtedy będę wiedział co mi najbardziej odpowiada.
Z tego co widzę to główne zdolności jakie należy wziąć to Guard i Block wszędzie gdzie da rade je wcisnąć. A co z takimi zdolnościami jak Kick na throwerach, Dodge na blitzerach itp?
- Pieta
- trener
- Posty: 3082
- Rejestracja: 20 paź 2015, 22:24
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Humans
A jak nie będzie kontuzji, to będzie się marnował na ławce.
4 to za dużo niemal w każdej drużynie! W co drugiej turze zakładasz, że coś pójdzie nie tak? Trochę za często. Oczywiście dla początkującego 4 czy 5 będzie za mało. Ale standardowo trzeba umieć zarządzać przerzutami jak najoszczędniej.
Ale wyleczyć może kluczowego zawodnika, na którego pewnie przeciwnik będzie polował.
Ogr to blok.
Tylko można zniechęcić się do całej gry, jak zacznie za dużo rzeczy nie wychodzić. To że uniwersalna, to rzeczywiście plus.
Też dobre ale w następnej kolejności, albo utrudnij sobie jeszcze granie Ludźmi. Coś tam może wyjdzie, bo to już inną taktykę trzeba by przyjąć
edycja!
yyy? nie. Na blitzerach dubel? Dubel to jednak kolejny guard na liniowych. Kick też na liniowym. Thrower: Block, Dodge, Accurate już prędzej.
- bor667
- rezerwowy
- Posty: 587
- Rejestracja: 17 paź 2017, 08:09
- Lokalizacja: Mikołów
-
Zdobyte trofea
Re: Humans
wiele, jeśli nie większość drużyn będzie miała przewagę siły, więc te Guardy dużo pomogą. w ataku i obronie.
a najlepiej zagraj parę meczy ze zdolnościami jakie sobie wymyśliłeś i przekonasz się, ktory się nie przydaje, czego brakuje
Steam: http://steamcommunity.com/id/bor667
fumbbl: bor667
fumbbl: bor667
-
- podawacz piłek
- Posty: 9
- Rejestracja: 13 lip 2018, 06:54
Re: Humans
Ok trochę mi już rozjaśniliście co brać... Postaram się złożyć jakąś drużynę i jeszcze raz wrzucić. Swoją drogą czy dwóch Miotaczy to nie za dużo? Nie wystarczyłby jeden, a drugiego zamienić na liniowego i wtedy może mu dać Kick?
Przy okazji jeszcze dopytam jak to wygląda z cheerliderkami, asystentami trenera itd. Brać to? Ile kasy na to przeznaczyć?
Jeśli uważacie, że jest lepszy temat dla moich pytań to dajcie znać. Nie chciałem z pytaniami rozwalać się na połowę forum.
Z Twojej wypowiedzi rozumiem, że RR są na połowy i gdy wykupiłem 3xRR to w pierwszej połowie mam 3xRR, i jeśli wszystkie wykorzystam w 1. połowie to w 2. też mam 3?
Przy okazji jeszcze dopytam jak to wygląda z cheerliderkami, asystentami trenera itd. Brać to? Ile kasy na to przeznaczyć?
Jeśli uważacie, że jest lepszy temat dla moich pytań to dajcie znać. Nie chciałem z pytaniami rozwalać się na połowę forum.
- reszka
- trener
- Posty: 2869
- Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03
-
Zdobyte trofea
Re: Humans
Ta, jest coś w tym, ludzie to najbardziej uniwersalny roster - co absolutnie nie znaczy najlepszy ale chyba najlepiej nauczy silnych stron przeciwników. Zagraj 50 meczy ludźmi i po każdej porażce zadaj sobie pytanie - dlaczego przegrałem? Nigdy nie zwalaj na kości.
Twój wynik to pewnie będzie 5-10-35, chodzi o to, żeby się nauczyć uniwersalizmu.
Byłem za wolny, za mały pancerz, za mało mobilny, nie miałem jak ugryźć przeciwnika itd. Po 50 meczach wybierzesz zespół z większą mobilnością, pancerzem itd.
Leon bardzo długo grał ludźmi, potem dostał amazonki i się okazało, że z fiata przesiadł się na ferrari. Rover chyba podobnie, przy czym on szaleje na wood elfach.
Szczerze to nie znam świetnego gracza ludźmi, ale stanowią obok orków najlepszą bazę do wypracowania stylu w którym będziesz później grał. Większość graczy w BB dobrze czuje się w 1-2 rasach, ja mam 4-5, ale mało kto potrafi na równym poziomie grać 4 rasami. Po 50 meczach będziesz w stanie świadomie pojąć decyzję, która z 26 drużyn najbardziej będzie Ci odpowiadać około 18-22 drużyny umożliwia rywalizację na najwyższym poziomie, 4-8 drużyn to gra stunty bądź dla funu.
Bo gdybym nie był Gamoniem, to byłbym zwykłym powergamerem
- Pieta
- trener
- Posty: 3082
- Rejestracja: 20 paź 2015, 22:24
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Humans
Tak. Przerzuty odnawiają się na drugą połowę. Na ewentualną dogrywkę w finałach już nie.
Ja nigdy nie biorę. Wolę Fan Factor jakoś. Nie ma sensu tego brać, chyba że nie masz co zrobić z resztką kasy jaka Ci została na stworzenie drużyny turniejowej. Przy drużynie ligowej warto zostawić sobie coś w skarbcu.
-
- trener
- Posty: 3301
- Rejestracja: 06 sty 2015, 15:57
-
Zdobyte trofea
Re: Humans
Moje 3 grosze odnośnie RR
Na chwilę obecną, moim zdaniem jest kilka drużyn które czy ligowo czy też turniejowo (tu moim zdaniem jedna tylko) potrzebują te 4 RR (ligowo to slanny i khorne musi have ze względu na swoje specyficzne style gry, turniejowo to slanny bo RR to po za pro jedyna szansa na korektę leapu)
Dla ludzi moim zdaniem 3 RR to maks. Dla początkującego to może mało ale 3 jest w sam raz. W obronie wykonuje się obronę pozycyjną albo aktywny kontratak. W pierwszym przypadku po prostu blokujemy i przyklepujemy to co się wstawia do bicia zeby sie za dużo nie cofać - bloków mamy niewiele oraz sporadycznie uniki żeby się od przeciwnika odkleić.
W przypadku ataku i presingu na przeciwnika (aktywna obrona) przerzuty się sprawdzają
Na chwilę obecną, moim zdaniem jest kilka drużyn które czy ligowo czy też turniejowo (tu moim zdaniem jedna tylko) potrzebują te 4 RR (ligowo to slanny i khorne musi have ze względu na swoje specyficzne style gry, turniejowo to slanny bo RR to po za pro jedyna szansa na korektę leapu)
Dla ludzi moim zdaniem 3 RR to maks. Dla początkującego to może mało ale 3 jest w sam raz. W obronie wykonuje się obronę pozycyjną albo aktywny kontratak. W pierwszym przypadku po prostu blokujemy i przyklepujemy to co się wstawia do bicia zeby sie za dużo nie cofać - bloków mamy niewiele oraz sporadycznie uniki żeby się od przeciwnika odkleić.
W przypadku ataku i presingu na przeciwnika (aktywna obrona) przerzuty się sprawdzają
Slanny 2019 - 4/1/1 (6)
Slanny 2018 - 43/11/18 (72)
Slanny 2017 - 36/8/24 (68)
Slanny 2016 - 21/10/18 (49)
Stunty 2020 - 18/13/13(44)
Teams of Legends:
Deadly Nightshades - w trakcie lepienia (może kiedyś skończe...)
Slanny 2018 - 43/11/18 (72)
Slanny 2017 - 36/8/24 (68)
Slanny 2016 - 21/10/18 (49)
Stunty 2020 - 18/13/13(44)
Teams of Legends:
Deadly Nightshades - w trakcie lepienia (może kiedyś skończe...)
- Smollar
- trener
- Posty: 3520
- Rejestracja: 10 wrz 2016, 00:13
- Lokalizacja: WarSaw
-
Zdobyte trofea
Re: Humans
Oj, zupełnie błędne sformułowanie, radzę przeczytać jeszcze raz do czego służy aptekarz.
W skrócie: daje Ci możliwość nie zejścia do KO (bez rzucania) lub przerzucić kontuzję z 50% szansą na trafienie zawodnika do rezerw.
- Shawass
- trener
- Posty: 4347
- Rejestracja: 23 lut 2013, 23:03
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
Zdobyte trofea
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości