skaveny
- Maciou
- rekrut
- Posty: 251
- Rejestracja: 20 lut 2017, 12:36
- Lokalizacja: Warszawa
Re: scaveny
Mnie zastanawia taka kwestia:
Gram Skavenami w formacie
2x GR
2x B
1x TH
8x L
Pierwszy GR wbił level i dałem mu Werstle'a.
Co dać pierwszemu linemenowi, który wbije poziom?
block żeby wspierał blitzerów?
Gram Skavenami w formacie
2x GR
2x B
1x TH
8x L
Pierwszy GR wbił level i dałem mu Werstle'a.
Co dać pierwszemu linemenowi, który wbije poziom?
block żeby wspierał blitzerów?
- teillman
- trener
- Posty: 3204
- Rejestracja: 11 sty 2017, 00:31
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: scaveny
a jak jest łysy?
- bor667
- rezerwowy
- Posty: 587
- Rejestracja: 17 paź 2017, 08:09
- Lokalizacja: Mikołów
-
Zdobyte trofea
Re: scaveny
Steam: http://steamcommunity.com/id/bor667
fumbbl: bor667
fumbbl: bor667
- R2-D2
- blitzer
- Posty: 1699
- Rejestracja: 25 mar 2018, 14:00
Re: scaveny
Podręcznik o Skavenach do WH jest najlepszy z wszystkich jakie czytałem a grałem w parę papierowych systemów
Deadline gotuje Gamoniom żurek !
Naf nick: m6k3
Naf nick: m6k3
- Warrior1980
- rezerwowy
- Posty: 573
- Rejestracja: 09 paź 2013, 20:40
-
Zdobyte trofea
Re: scaveny
Już po Polish Open, na którym grałem właśnie skavenami (pierwszy raz od paru(nastu?) lat) i mam już pewne spostrzeżenia.
Rozpiskę miałem taką (zasady EB2018):
Ratogre (Juggernaut)
2x Blitzer (1xGuard)
4x Gutter Runner (Block, Wrestle, Kick, Strip Ball)
1x Thrower
4x Linerat
3x RR
Pomimo heretycznej ilości zawodników (12) rozpiska sprawdziła się. W zasadzie ani razu nie zostałem oklepany tak żeby nie mieć się kim bronić. W skrajnym przypadku wystawiłem 8 zawodników (na 10 przeciwnika) i czułem się z tym dość komfortowo. Ilość RR wystarczająca, pozwala na dość bezstresowe wykonywanie akcji typu 2+ 3+ 3+...
Skille: Juggernaut sprawdził się, nieraz przeciwnik był zaskoczony dzikim blitzem o zasięgu 6 pól. Jeden mecz gdzie ratogr zawiódł nie zdając 5x testu na dzikie serce... Jeden Guard wystarczył, odpowiednie pozycjonowanie pozwoliło na w miarę wyrównaną grę w klepanie po pyskach aby kanalarze mogli robić swoje. Kanalarze: Block - chyba spisał się najlepiej, Wrestle - użyłem chyba raz, w klatkę głównie wbijałem Strip Ballerem, jeżeli przeciwnik miał sure handsy to raczej starałem się tworzyć presję na jak najszysze przyłożenie (lub wbijać RatOgrem), Strip ball - super, chyba ze 3 razy udało mi się wybić piłkę z klatki na 2 kościach przeciw, no i ostatni Kick - best of the best, wydaje mi się w zasadzie obowiązkowym skillem u skavenów, pozwala (z dużym prawdopodobieństwem) na wejście na połowę przeciwnika jeszcze zanim uformuje się właściwa klatka.
Zmieniłbym następnym razem Wrestla na drugiego Blocka lub na Frenzy/Tackle u Blitzera.
Nie jest to łatwa drużyna do grania ale wydaje mi się że tym bardziej do grania przeciwko - o ile zostaje na boisku przynajmniej 2 kanalarzy to spokojnie można walczyć o wybicie piłki lub przynajmniej zrobienie zamieszania i stworzenie mikropresji na szybsze przyłożenie. Zaś przykładanie skavenami to max dwie tury.
No i odwieczny dylemat: czy brać Ratogra? Gdzieś już pisałem że jestem zwolennikiem opcji "brać" ale to chyba zależy od stylu gry. Mimo wszystko więcej razy pokazał klasę a tylko w jednym meczu spartaczył jedną/dwie kluczowe akcje...
Tak na szybko na razie tyle.
Rozpiskę miałem taką (zasady EB2018):
Ratogre (Juggernaut)
2x Blitzer (1xGuard)
4x Gutter Runner (Block, Wrestle, Kick, Strip Ball)
1x Thrower
4x Linerat
3x RR
Pomimo heretycznej ilości zawodników (12) rozpiska sprawdziła się. W zasadzie ani razu nie zostałem oklepany tak żeby nie mieć się kim bronić. W skrajnym przypadku wystawiłem 8 zawodników (na 10 przeciwnika) i czułem się z tym dość komfortowo. Ilość RR wystarczająca, pozwala na dość bezstresowe wykonywanie akcji typu 2+ 3+ 3+...
Skille: Juggernaut sprawdził się, nieraz przeciwnik był zaskoczony dzikim blitzem o zasięgu 6 pól. Jeden mecz gdzie ratogr zawiódł nie zdając 5x testu na dzikie serce... Jeden Guard wystarczył, odpowiednie pozycjonowanie pozwoliło na w miarę wyrównaną grę w klepanie po pyskach aby kanalarze mogli robić swoje. Kanalarze: Block - chyba spisał się najlepiej, Wrestle - użyłem chyba raz, w klatkę głównie wbijałem Strip Ballerem, jeżeli przeciwnik miał sure handsy to raczej starałem się tworzyć presję na jak najszysze przyłożenie (lub wbijać RatOgrem), Strip ball - super, chyba ze 3 razy udało mi się wybić piłkę z klatki na 2 kościach przeciw, no i ostatni Kick - best of the best, wydaje mi się w zasadzie obowiązkowym skillem u skavenów, pozwala (z dużym prawdopodobieństwem) na wejście na połowę przeciwnika jeszcze zanim uformuje się właściwa klatka.
Zmieniłbym następnym razem Wrestla na drugiego Blocka lub na Frenzy/Tackle u Blitzera.
Nie jest to łatwa drużyna do grania ale wydaje mi się że tym bardziej do grania przeciwko - o ile zostaje na boisku przynajmniej 2 kanalarzy to spokojnie można walczyć o wybicie piłki lub przynajmniej zrobienie zamieszania i stworzenie mikropresji na szybsze przyłożenie. Zaś przykładanie skavenami to max dwie tury.
No i odwieczny dylemat: czy brać Ratogra? Gdzieś już pisałem że jestem zwolennikiem opcji "brać" ale to chyba zależy od stylu gry. Mimo wszystko więcej razy pokazał klasę a tylko w jednym meczu spartaczył jedną/dwie kluczowe akcje...
Tak na szybko na razie tyle.
- Maciou
- rekrut
- Posty: 251
- Rejestracja: 20 lut 2017, 12:36
- Lokalizacja: Warszawa
Re: scaveny
Rozważam taką rozpiskę na ligę skavenami:
skaven liga
jest i rat ogr, jest dwóch gutterów, jest jedna zmiana i są trzy przerzuty
po pierwszym meczu w zależności od ewentualnych strat można uzupełnić linemana lub wykupić apo
jakieś opinie?
skaven liga
jest i rat ogr, jest dwóch gutterów, jest jedna zmiana i są trzy przerzuty
po pierwszym meczu w zależności od ewentualnych strat można uzupełnić linemana lub wykupić apo
jakieś opinie?
- bukszpan
- trener
- Posty: 4380
- Rejestracja: 16 sty 2016, 18:48
- Lokalizacja: Kielce
-
Zdobyte trofea
Re: scaveny
Thrower moim zdaniem niepotrzebny.
Zamiast niego brałbym liniowego, a kasę zostawił w skarbcu. Dzieki temu nawet po przegranym pierwszym meczu będzie 50% szans że stać Cie już będzie na trzeciego guttera, a to oni robią u szczurków mecze i nigdy ich nie jest za mało.
Osobiście wolałbym też zacząć w takim układzie z aptekarzem. Co by żadnemu z gutterów nic się nie stało, bo to oni u szczurków robią mecze.
Zamiast niego brałbym liniowego, a kasę zostawił w skarbcu. Dzieki temu nawet po przegranym pierwszym meczu będzie 50% szans że stać Cie już będzie na trzeciego guttera, a to oni robią u szczurków mecze i nigdy ich nie jest za mało.
Osobiście wolałbym też zacząć w takim układzie z aptekarzem. Co by żadnemu z gutterów nic się nie stało, bo to oni u szczurków robią mecze.
- ninjaska
- rezerwowy
- Posty: 697
- Rejestracja: 07 cze 2013, 09:41
-
Zdobyte trofea
Re: scaveny
W tym linku sa dwa przerzuty. Z reszta chyba nie ma rozpiski ze Szczurogrem i trzema.Maciou pisze: ↑23 maja 2018, 14:53 Rozważam taką rozpiskę na ligę skavenami:
skaven liga
jest i rat ogr, jest dwóch gutterów, jest jedna zmiana i są trzy przerzuty
po pierwszym meczu w zależności od ewentualnych strat można uzupełnić linemana lub wykupić apo
jakieś opinie?
A swoja droga, sadzisz, ze lepiej miec Szczurogra niz 4 GutterRunnerow?
Czasem radośni, a czasem wredni
To my Gamonie idziemy tędy!
To my Gamonie idziemy tędy!
- Maciou
- rekrut
- Posty: 251
- Rejestracja: 20 lut 2017, 12:36
- Lokalizacja: Warszawa
Re: scaveny
Ahh faktycznie, szybciej dodawałem przerzuty niż army designer zdejmował mi golda.
Ja zacząłem ten sezon z dwójką GR i bez Rat Ogra. Miałem za to 13 szczurów i 3 przerzuty.
W jednym meczu dostałem Rat Ogra najemnika i przeciwko Orcom zrobił mi super robotę. Za to przez moment miałem 3 GR i nie łatwo było mi tego trzeciego sensownie wykorzystać, a za to bardzo się o nich bałem.
Poza tym w takim ustawieniu, 4 GR, 2 B, 5 L ciężko wyobrażam sobie rozbicie klatki. Z tego co gdzieś czytałem to chyba opcją mógłby być B z guardem i GR z wytrąceniem piłki - ale samo wytrącenie to jeszcze nie jest gwarancja przejęcia piłki, w tej kwestii Rat Ogr wydaje mi się zdecydowanie bardziej użyteczny.
Natomiast jeśli chodzi o ofenss na zawsze chyba łatwiej uzbierać kasę na GR niż na RO i wtedy masz wsparcie.
Ja zacząłem ten sezon z dwójką GR i bez Rat Ogra. Miałem za to 13 szczurów i 3 przerzuty.
W jednym meczu dostałem Rat Ogra najemnika i przeciwko Orcom zrobił mi super robotę. Za to przez moment miałem 3 GR i nie łatwo było mi tego trzeciego sensownie wykorzystać, a za to bardzo się o nich bałem.
Poza tym w takim ustawieniu, 4 GR, 2 B, 5 L ciężko wyobrażam sobie rozbicie klatki. Z tego co gdzieś czytałem to chyba opcją mógłby być B z guardem i GR z wytrąceniem piłki - ale samo wytrącenie to jeszcze nie jest gwarancja przejęcia piłki, w tej kwestii Rat Ogr wydaje mi się zdecydowanie bardziej użyteczny.
Natomiast jeśli chodzi o ofenss na zawsze chyba łatwiej uzbierać kasę na GR niż na RO i wtedy masz wsparcie.
- Maciou
- rekrut
- Posty: 251
- Rejestracja: 20 lut 2017, 12:36
- Lokalizacja: Warszawa
Re: scaveny
Panowie, kminię sobie rozpę na WinterCup
może ktoś mógłby mi podpowiedzieć coś ciekawego?
Na razie wygląda to tak:
3x ReRoll
1x Rat Ogre + block
1x Blitzer + guard
1x Blitzer + tackle
1x Thrower
2x Gutter Runner
1x Gutter Runner + wrestle
5x Lineman
Po pierwszej turze wyglądałoby to tak:
3x ReRoll
1x Rat Ogre + block
1x Blitzer + guard
1x Blitzer + tackle
1x Thrower + accurate
2x Gutter Runner
1x Gutter Runner + wrestle + strip ball
5x Lineman
A po trzeciej:
3x ReRoll
1x Rat Ogre + block
1x Blitzer + guard
1x Blitzer + tackle
1x Thrower + accurate
1x Gutter Runner + catch
1x Gutter Runner + leap
1x Gutter Runner + wrestle + strip ball
5x Lineman
Ogólnie to największe wątpliwości wzbudza u mnie czy dla trzeciego GR dać catch czy diving catch, czy w ogóle może nie pójść w kierunku blocku dla L?
może ktoś mógłby mi podpowiedzieć coś ciekawego?
Na razie wygląda to tak:
3x ReRoll
1x Rat Ogre + block
1x Blitzer + guard
1x Blitzer + tackle
1x Thrower
2x Gutter Runner
1x Gutter Runner + wrestle
5x Lineman
Po pierwszej turze wyglądałoby to tak:
3x ReRoll
1x Rat Ogre + block
1x Blitzer + guard
1x Blitzer + tackle
1x Thrower + accurate
2x Gutter Runner
1x Gutter Runner + wrestle + strip ball
5x Lineman
A po trzeciej:
3x ReRoll
1x Rat Ogre + block
1x Blitzer + guard
1x Blitzer + tackle
1x Thrower + accurate
1x Gutter Runner + catch
1x Gutter Runner + leap
1x Gutter Runner + wrestle + strip ball
5x Lineman
Ogólnie to największe wątpliwości wzbudza u mnie czy dla trzeciego GR dać catch czy diving catch, czy w ogóle może nie pójść w kierunku blocku dla L?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości