UNDEAD
- bialy
- blitzer
- Posty: 1587
- Rejestracja: 16 paź 2017, 14:09
Re: UNDEAD
Grab - żeby wypychać znienawidzone snotlingi za boisko
- leon
- trener
- Posty: 10549
- Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42
-
Zdobyte trofea
Pozostałe odznaki
Re: UNDEAD
koledze podziekujemy
Amazonki PL-stół-11 78-28-26
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
- Vex
- liniowy
- Posty: 1159
- Rejestracja: 28 lut 2019, 23:17
- Lokalizacja: Okolice Bydgoszczy
Re: UNDEAD
Jeśli koniecznie dublet to: Leader, dump-off, juggernaut, guard.
Ze zwykłych side step, jump up, leap, dauntless, frenzy.
Chorfy z Master chefem, bo czemu nie.
Osiągnięcia:
Nie byłem ostatni na pierwszym turnieju(PO2019 - 87/90) , a grałem pierwszy raz orkami.
FUMBBL: Mr_Vex
Bydgoszcz River Trolls!!!
Jestem Marudnym Kurwiem
Osiągnięcia:
Nie byłem ostatni na pierwszym turnieju(PO2019 - 87/90) , a grałem pierwszy raz orkami.
FUMBBL: Mr_Vex
Bydgoszcz River Trolls!!!
Jestem Marudnym Kurwiem
- leon
- trener
- Posty: 10549
- Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42
-
Zdobyte trofea
Pozostałe odznaki
Re: UNDEAD
leader i dump-off dla ball sackera to zdecydowanie nie. przydatnosci juggera tez nie widze.
leap z ag3 to nieporozumienie.
leap z ag3 to nieporozumienie.
Amazonki PL-stół-11 78-28-26
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
- Marcepan
- rezerwowy
- Posty: 661
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 20:12
- Lokalizacja: Wrocław
Re: UNDEAD
@leon guard to chyba najlepszy wybór, zawsze się przyda. Reszta jest sytucyjna np nerwy ze stali, jak już wybijasz piłkę to liczysz ze piłka zescateruje na niego i łapiesz bez ujemnych modyfikatorów mighty blow też spoko na elfy i inne miękkie jednostki. Stand firm też śmieszny, ale Ci go nie wypchną jak będziesz biegać przy brzegu boiska
Ale mógłbyś dać mu coś dla beki faktycznie, np thick skull i niech przeciwnik się zastanawia o co kaman
Ale mógłbyś dać mu coś dla beki faktycznie, np thick skull i niech przeciwnik się zastanawia o co kaman
- Wombat
- liniowy
- Posty: 979
- Rejestracja: 24 paź 2019, 16:19
- Lokalizacja: Będzin
-
Zdobyte trofea
Re: UNDEAD
Guard zawsze spoko. Reszka sam mówił w poradniku, że ta drużyna cierpi na niedobór guardów. Udało mi się aż dwóm ghoulom w PSŚ dostać dubla i bez zbędnego zastanowienia brałem ten skill. Masz mobilnego supporta w postaci blodgera z guardem. Jednak jeżeli jest to dedykowany ballsucker to nadal bym się zastanawiał poważnie nad tym tacklem, z tym zestawem skilli nwm czy ten guard by się trochę nie zmarnował (mb bez sensu bo dodge go skontruje) - dubla niby szkoda, ale w tej kompozycji umiejek wydaje mi się nie warto. Ew frenzy jak kto lubi, ale na ghoulu to już lekki hardcore IMHO
Steam: Wombat; BB2: Woombat; FUMBBL: Woombat; NAF: Woombat; BB3: Woombat
Goat Cup 2022 Champion
- Vincent
- trener
- Posty: 3448
- Rejestracja: 31 gru 2016, 09:13
- Lokalizacja: Warszawa
-
Zdobyte trofea
Re: UNDEAD
Ja bym zrezygnował z dubla tutaj. Nie ma nic wartego rozpatrywania. Guard na ball sackerze to też chyba niekoniecznie, bo posiadanie guarda często powoduje, że jest częściej wystawiony na strzał. Jako ball sacker to raczej on powinien mieć wsparcie kogoś z guardem. Leader jedynie jeśli już musisz, ale wolałbym i tak tackla wziąć. Poza wytrąceniem piłki wolałbym mieć jeszcze większą szansę na powalenie przeciwnika (gdyby miał Dodge i SH).
Plus tackle choć trochę pomaga, jeśli piłki nie wytrącisz a przeciwnik musi dodgować od Ciebie.
Ew. zastanowiłbym się nad jump upem. Zawsze fajnie jest chainpushować leżącego ball sackera do wewnątrz klatki a tam nim wstać na 2+ i przywalić ball carrierowi.
Plus tackle choć trochę pomaga, jeśli piłki nie wytrącisz a przeciwnik musi dodgować od Ciebie.
Ew. zastanowiłbym się nad jump upem. Zawsze fajnie jest chainpushować leżącego ball sackera do wewnątrz klatki a tam nim wstać na 2+ i przywalić ball carrierowi.
- reszka
- trener
- Posty: 2869
- Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03
-
Zdobyte trofea
Re: UNDEAD
Dla mnie albo guard albo tackle.
tackli za masz zbyt wiele, ten będzie zapewne drugim albo max trzecim. A dopełnia ideę tego zawodnika. Gdyby nie wypadł dubel, to byłby to jedyny rozsądny skill.
Ale że wypadł dubel, to rozważyłbym jeszcze guarda. Wiem, że ma wrestla, może i będzie kopany, ale grając undeadami nie możesz się do ghouli przyzwyczajać. To w znaczeniu, że nie możesz grać zachowawczo, ta drużyna to jednak jest bash, nie do końca pełny, ale jednak to pierwsze zdanie ich taktyki - bić się dopóki można, a jak nas zleją to ghoule są planem B.
Zawodnik wresle+strip marnuje się w ataku. Guard się zawsze przyda (na marginesie tackle też). W obronie też nie nastawiasz się na tego jednego zawodnika, tylko klasycznie na rozmontowanie klatki, ten ghoul wkracza jak przeciwnik zrobi błąd albo w akcji ostatniej szansy.
jeśli to miałbybyć 3 tackle albo w lidze nie masz zbyt wielu elfów, to bym zdecydowanie brał guard.
W lidze otwartej (nie wiadomo, na kogo trafię), to dla mnie 55 do 45 na korzyść guarda. Ale tackle nigdy nie będzie złym wyborem - zwłaszcza na drużyny z zawodnikiem typu ghoul blok+sure hands. A na pewnym TV każda drużyna nosi piłkę blodgerem z sure hands.
Guard daje też przyszłą możliwość follow up, jeśli oba upiory będą miały tackle (albo zombie blok+tackle) to następnym rozwinięciem tego ghoula będzie side step. po tacklu brakuje oczywistej kontynuacji. Przy czym nigdy żaden mój ball sucker nie dożył 4 skilla (chociaż może?? Pamiętam jednego co miał 6 pancerza i +2 do rzutu na kontuzje i nie chciałem go zwalniać, bo miał turbo rozwinięcia, może miał 4?).
wybór tacke czy guard to jak decyzja czy dać blok czy wrestle na wiczce. Oba dobre wybory uzależnione od osobistych preferencji.
Bardzo podoba mi się idea thick skull. Dajesz taki skill i wygrywasz. A potem piszesz, że jesteś tak zajebisty, że możesz dawać nawet thick skulle a i tak wygrywasz.
tackli za masz zbyt wiele, ten będzie zapewne drugim albo max trzecim. A dopełnia ideę tego zawodnika. Gdyby nie wypadł dubel, to byłby to jedyny rozsądny skill.
Ale że wypadł dubel, to rozważyłbym jeszcze guarda. Wiem, że ma wrestla, może i będzie kopany, ale grając undeadami nie możesz się do ghouli przyzwyczajać. To w znaczeniu, że nie możesz grać zachowawczo, ta drużyna to jednak jest bash, nie do końca pełny, ale jednak to pierwsze zdanie ich taktyki - bić się dopóki można, a jak nas zleją to ghoule są planem B.
Zawodnik wresle+strip marnuje się w ataku. Guard się zawsze przyda (na marginesie tackle też). W obronie też nie nastawiasz się na tego jednego zawodnika, tylko klasycznie na rozmontowanie klatki, ten ghoul wkracza jak przeciwnik zrobi błąd albo w akcji ostatniej szansy.
jeśli to miałbybyć 3 tackle albo w lidze nie masz zbyt wielu elfów, to bym zdecydowanie brał guard.
W lidze otwartej (nie wiadomo, na kogo trafię), to dla mnie 55 do 45 na korzyść guarda. Ale tackle nigdy nie będzie złym wyborem - zwłaszcza na drużyny z zawodnikiem typu ghoul blok+sure hands. A na pewnym TV każda drużyna nosi piłkę blodgerem z sure hands.
Guard daje też przyszłą możliwość follow up, jeśli oba upiory będą miały tackle (albo zombie blok+tackle) to następnym rozwinięciem tego ghoula będzie side step. po tacklu brakuje oczywistej kontynuacji. Przy czym nigdy żaden mój ball sucker nie dożył 4 skilla (chociaż może?? Pamiętam jednego co miał 6 pancerza i +2 do rzutu na kontuzje i nie chciałem go zwalniać, bo miał turbo rozwinięcia, może miał 4?).
wybór tacke czy guard to jak decyzja czy dać blok czy wrestle na wiczce. Oba dobre wybory uzależnione od osobistych preferencji.
Bardzo podoba mi się idea thick skull. Dajesz taki skill i wygrywasz. A potem piszesz, że jesteś tak zajebisty, że możesz dawać nawet thick skulle a i tak wygrywasz.
Bo gdybym nie był Gamoniem, to byłbym zwykłym powergamerem
- leon
- trener
- Posty: 10549
- Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42
-
Zdobyte trofea
Pozostałe odznaki
Re: UNDEAD
na posty Reszki warto czekac. choc napisal mi to samo co mniej wiecej kombinowalem. ale bardzo dziekuje.
tackle mam 1 a za 7 spp na whight'cie bedzie 2.
guardy 3 bo mumia mutant jeszcze chwile ma do 5 skilla
dlatego bardziej mnie guard przyciaga do siebie.
dodam ze to speedbowl i nie zawsze przeciwnik idealnie zabezpieczy pilke, lub nie zdazy sie wszystkim ruszyc czym by chcial. a bolu głowy dostarcza i czasu troche zabiera mumia mutant. w takich warunkach guard zyskuje dodatkowo. poczekam jeszcze na mojego przeciwnika w playoffach i wtedy podejme ostateczna decyzje. na raie jakies 2-1 dla guarda
tackle mam 1 a za 7 spp na whight'cie bedzie 2.
guardy 3 bo mumia mutant jeszcze chwile ma do 5 skilla
dlatego bardziej mnie guard przyciaga do siebie.
dodam ze to speedbowl i nie zawsze przeciwnik idealnie zabezpieczy pilke, lub nie zdazy sie wszystkim ruszyc czym by chcial. a bolu głowy dostarcza i czasu troche zabiera mumia mutant. w takich warunkach guard zyskuje dodatkowo. poczekam jeszcze na mojego przeciwnika w playoffach i wtedy podejme ostateczna decyzje. na raie jakies 2-1 dla guarda
Amazonki PL-stół-11 78-28-26
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
- leon
- trener
- Posty: 10549
- Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42
-
Zdobyte trofea
Pozostałe odznaki
Re: UNDEAD
teraz w nufflu. czyli bez rr.
ghul ktory dozyl tak dlugo ze ma kolejny awans
ma juz sure hands, blok i ruch. rzucil normal. zastanawialem sie nad sprintem ale bez rr to kuszenie losu i chyba side step bedzie najsensowniejszy. jakies rady?
ghul ktory dozyl tak dlugo ze ma kolejny awans
ma juz sure hands, blok i ruch. rzucil normal. zastanawialem sie nad sprintem ale bez rr to kuszenie losu i chyba side step bedzie najsensowniejszy. jakies rady?
Amazonki PL-stół-11 78-28-26
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości