Chaos
- leon
- trener
- Posty: 10549
- Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42
-
Zdobyte trofea
Pozostałe odznaki
Re: Chaos
kazdy chetnie sie spieszy zeby Ci zle doradzic
Amazonki PL-stół-11 78-28-26
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
- Xsaw
- liniowy
- Posty: 875
- Rejestracja: 05 wrz 2017, 20:15
Re: Chaos
Ja też bym brał jednak blocka, 5+rogi wydają się załatwiać sprawę a z matematycznego punktu widzenia zlikwidowanie both down jako porażki jest korzystniejszą opcją niż dorzucenie 3 kostki, na której masz 2/6 szans na wyglebania samego siebie.
- leon
- trener
- Posty: 10549
- Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42
-
Zdobyte trofea
Pozostałe odznaki
Re: Chaos
daj znac kiedy bedzie mial ten awans. chyba ze wczesniej go ktos Ci ubije
Amazonki PL-stół-11 78-28-26
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
- leon
- trener
- Posty: 10549
- Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42
-
Zdobyte trofea
Pozostałe odznaki
Re: Chaos
zwykla koza. z guardem, +agi, blok ma zwykly awans. nie bardzo mam pomysl co jej dac. jakies złe rady?
Amazonki PL-stół-11 78-28-26
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
- reszka
- trener
- Posty: 2869
- Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03
-
Zdobyte trofea
Re: Chaos
Głupie zestawienie. Nie wiem w jakiej kolejności wybierałeś, ale głupio wyszło.
Co ciekawe, słaby był trzeci wybór, niezależnie co nim było.
Klasyczne wybory typu claw, mb, tackle, sure hands są krokiem wstecz i przyznaniem że był błąd. Ja zawsze wolę rzeźbić coś dalej niż się cofać.
Personalnie wybrałbym więc teraz coś absurdalnego, czyli dwie głowy. Przy unikach 2+ przy bieganiu w 1 strefie - spore ryzyko mimo wszystko, ale zarówno blitz z rogami wchodzi w grę jak i dostawienie guarda.
Taki trochę pickup wypełniony nitrogliceryną. Może się sam zabije, ale jak dojedzie do celu to zmieni losy bitwy. A że często będzie mógł dojechać na 2+2+3+ to daje jakieś 45% bez rerola.
W sumie to gralbym chętnie takim pickupem, ale nie pochwalam tej ścieżki rozwoju.
Co ciekawe, słaby był trzeci wybór, niezależnie co nim było.
Klasyczne wybory typu claw, mb, tackle, sure hands są krokiem wstecz i przyznaniem że był błąd. Ja zawsze wolę rzeźbić coś dalej niż się cofać.
Personalnie wybrałbym więc teraz coś absurdalnego, czyli dwie głowy. Przy unikach 2+ przy bieganiu w 1 strefie - spore ryzyko mimo wszystko, ale zarówno blitz z rogami wchodzi w grę jak i dostawienie guarda.
Taki trochę pickup wypełniony nitrogliceryną. Może się sam zabije, ale jak dojedzie do celu to zmieni losy bitwy. A że często będzie mógł dojechać na 2+2+3+ to daje jakieś 45% bez rerola.
W sumie to gralbym chętnie takim pickupem, ale nie pochwalam tej ścieżki rozwoju.
Bo gdybym nie był Gamoniem, to byłbym zwykłym powergamerem
- Warrior1980
- rezerwowy
- Posty: 573
- Rejestracja: 09 paź 2013, 20:40
-
Zdobyte trofea
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości