Necromanci
- Sir Mewash
- trener
- Posty: 4447
- Rejestracja: 02 wrz 2013, 21:18
-
Zdobyte trofea
Necromanci
Postanowiłem zagrać Necromantami i tu nagle okazuje się, że jakiś czas temu troche się im koszta zmieniły i mam niezłą zagwozdkę jak poskładać drużynę (pod kątem Drewnianego)
Z jednej strony jak chce mieć wszystkich zawodników to 1 reroll. Jak chce rerolle to musze coś wywalić.
Wszysc zawodnicy:
3 Zombies 120k
2 Ghouls 140k
2 Wights 180k
2 Flesh Golems 220k
2 Werewolves 240k
1 Reroll 70k
Total 970k
3 Rerolle:
5 Zombies 200k
2 Ghouls 140k
2 Wights 180k
2 Werewolves 240k
3 Rerolls 210k
Total 970k
(Ewentualnie -1WW +1 Golem)
Myślałem jeszcze nad opcją pośrednią:
4 Zombies 160k
2 Ghouls 140k
2 Wights 180k
2 Flesh Golems 220k
1 Werewolves 120k
2 Reroll 140k
Total 960k
Czy jako bardziej doświadczeni gracze może moglibyście mi doradzić, w którą stronę ruszyć. Nie wiem czy opcja z jednym rerollem przy AG max 3 jest dobrą opcją.
Z góry dzięki za cenne wskazówki
Z jednej strony jak chce mieć wszystkich zawodników to 1 reroll. Jak chce rerolle to musze coś wywalić.
Wszysc zawodnicy:
3 Zombies 120k
2 Ghouls 140k
2 Wights 180k
2 Flesh Golems 220k
2 Werewolves 240k
1 Reroll 70k
Total 970k
3 Rerolle:
5 Zombies 200k
2 Ghouls 140k
2 Wights 180k
2 Werewolves 240k
3 Rerolls 210k
Total 970k
(Ewentualnie -1WW +1 Golem)
Myślałem jeszcze nad opcją pośrednią:
4 Zombies 160k
2 Ghouls 140k
2 Wights 180k
2 Flesh Golems 220k
1 Werewolves 120k
2 Reroll 140k
Total 960k
Czy jako bardziej doświadczeni gracze może moglibyście mi doradzić, w którą stronę ruszyć. Nie wiem czy opcja z jednym rerollem przy AG max 3 jest dobrą opcją.
Z góry dzięki za cenne wskazówki
Kop Gryź Bij!
- Nimar
- trener
- Posty: 7466
- Rejestracja: 20 lut 2013, 16:27
-
Zdobyte trofea
Re: Necromanci
Ja tam specjalistą nie jestem. Jak widać w PLBB moje Necro nie ma zbyt dobrych wyników, ale trochę też meczy tą drużyną rozegrałem na Auld. Z mojego doświadczenia wynika, że nie ma sensu (przynajmniej na początku) inwestować w Ghule. Już tłumacze dlaczego tak uważam. Ghul to całkiem fajny zawodnik, zaczyna z dodge, ale ma za to pancerz równy 7 i nie posiada regeneracji. Ja na początku wolę mieć odrazu dwa wilki. Jeden z nich jest wykorzystywany do blitzowania (teoretycznie zabijania), a drugi do zdobywania punktów (przynajmniej na początku). W pierwszych meczach najważniejsze dla mnie jest zdobycie jak największej liczby SPP na wilkach właśnie ponieważ to gwiazdy tej drużyny (czasami jak mam okazję to próbuje zdobywać punkty Upiorami, żeby jak najszybciej guarda dostali). Fakt nie mają uniku jak ghul od początku, ale mają za to 8AV(a to jednak robi różnice w porównaniu z AV7), większy zasięg ruchu i regenerację. W PLBB miałem ghula przez chyba 3 mecze. Potem w 1 meczu nowego sezonu, Mały Budda mi go zabił.
Ja w PLBB chyba zaczynałem z czymś takim
2x wilk
2x wright
2x golem
5x zombie
2x RR
Z drugiej strony w dębowym z tego co widzę sporo drużyn będzi estrikte bashowych więc może te ghule to nie taki głupi pomysł, ponieważ z nimi i wilkami drużyna napewno zyska na szybkości.
Ja w PLBB chyba zaczynałem z czymś takim
2x wilk
2x wright
2x golem
5x zombie
2x RR
Z drugiej strony w dębowym z tego co widzę sporo drużyn będzi estrikte bashowych więc może te ghule to nie taki głupi pomysł, ponieważ z nimi i wilkami drużyna napewno zyska na szybkości.
nick steam: Nimar
- reszka
- trener
- Posty: 2864
- Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03
-
Zdobyte trofea
Re: Necromanci
Roster nekro na 1000 jest jednym z najtrudniejszych. Ghule są ryzykiem, ale są nieodłączne.
Zadaj sobie pytanie - czy chcesz grać na ghulach czy nie, odpowiedź zależy od gustu. Jeśli nie, to będziesz wykorzystywać wilka do przyłożeń. Więc rozwijać go będziesz jak runnera. Runner z szałem czasem najlepszym pomysłem nie jest a swoją drogą użycie wilka do noszenia piłki to moim zdaniem marnotrastwo.
Ja wolałbym jednak mieć 2 ghule, oba składane blok+pewny chwyt i coś tam dalej ile pożyją. Bo będą ginęły, ale jak są 2 to będzie rotacja. A dzięki temu 2 wilki będą "wolne", a nie blokowane piłką.
Co do rostera, to 1 przerzut to szaleństwo. Każdy blok frankim i wilkiem (z szałem, co zwiększa ryzyko) to 1/9 na potrzebny przerzut.
Najlepszy wg mnie to:
2 frankie - 220
2 upiory - 180
1 ghul - 70
1 wilk - 120
5 zombich - 200
3 przerzuty - 210.
potrzebujesz zarobić 190 żeby mieć komplet. (4 mecze będą przy braku jakiegoś pecha). po 3 meczach masz 2 wilki.
Z rosterem na 1 przerzucie potrzebujesz 280 na dobicie do 3 przerzutów. - 6 meczy przetrwalnokowych.
Pechowa śmierć wilka/frankiego w moim składzie powoduje, że odkupisz go po 3 meczach. Ale cały czas grasz na 3 przerzutach.
W składzie z 1 przerzutem, kiedy go kupisz? Po przerzutach czy przed?
Roster Nimara zakłada brak ghuli i też jest dobry, dobijesz do 140 po powiedzmy 3 meczach i kupisz 3 przerzut. Ale dla mnie ghul+przerzut > drugi wilk.
Zadaj sobie pytanie - czy chcesz grać na ghulach czy nie, odpowiedź zależy od gustu. Jeśli nie, to będziesz wykorzystywać wilka do przyłożeń. Więc rozwijać go będziesz jak runnera. Runner z szałem czasem najlepszym pomysłem nie jest a swoją drogą użycie wilka do noszenia piłki to moim zdaniem marnotrastwo.
Ja wolałbym jednak mieć 2 ghule, oba składane blok+pewny chwyt i coś tam dalej ile pożyją. Bo będą ginęły, ale jak są 2 to będzie rotacja. A dzięki temu 2 wilki będą "wolne", a nie blokowane piłką.
Co do rostera, to 1 przerzut to szaleństwo. Każdy blok frankim i wilkiem (z szałem, co zwiększa ryzyko) to 1/9 na potrzebny przerzut.
Najlepszy wg mnie to:
2 frankie - 220
2 upiory - 180
1 ghul - 70
1 wilk - 120
5 zombich - 200
3 przerzuty - 210.
potrzebujesz zarobić 190 żeby mieć komplet. (4 mecze będą przy braku jakiegoś pecha). po 3 meczach masz 2 wilki.
Z rosterem na 1 przerzucie potrzebujesz 280 na dobicie do 3 przerzutów. - 6 meczy przetrwalnokowych.
Pechowa śmierć wilka/frankiego w moim składzie powoduje, że odkupisz go po 3 meczach. Ale cały czas grasz na 3 przerzutach.
W składzie z 1 przerzutem, kiedy go kupisz? Po przerzutach czy przed?
Roster Nimara zakłada brak ghuli i też jest dobry, dobijesz do 140 po powiedzmy 3 meczach i kupisz 3 przerzut. Ale dla mnie ghul+przerzut > drugi wilk.
Bo gdybym nie był Gamoniem, to byłbym zwykłym powergamerem
- Sir Mewash
- trener
- Posty: 4447
- Rejestracja: 02 wrz 2013, 21:18
-
Zdobyte trofea
Re: Necromanci
Ogolnie ten team jest pechowo niedoszacowany w paru ciekawych opcjach brakuje 10k golda.
Ogolnie 3 rerolle przy takiej cenie jak najbardziej do mnie przemawiaja
Chodzi mi jeszcze jedna opcja po glowie ale nie wiem czy golemy to nie przypadkiem "Must Have"
4 Zombies 160k
2 Ghouls 140k
2 Wights 180k
1 Flesh Golems 110k
2 Werewolves 240k
2 Reroll 140k
Total 970k
Ogolnie 3 rerolle przy takiej cenie jak najbardziej do mnie przemawiaja
Chodzi mi jeszcze jedna opcja po glowie ale nie wiem czy golemy to nie przypadkiem "Must Have"
4 Zombies 160k
2 Ghouls 140k
2 Wights 180k
1 Flesh Golems 110k
2 Werewolves 240k
2 Reroll 140k
Total 970k
Kop Gryź Bij!
- Nimar
- trener
- Posty: 7466
- Rejestracja: 20 lut 2013, 16:27
-
Zdobyte trofea
Re: Necromanci
Tzn. ja moją drużyną na pewno będę miał ghule, ale moim zdaniem na początku nie są tak potrzebne. Szczególnie jak chce się szybko mieć na wilkach przynajmniej blok. A tak na początek jeden wilk nosi piłkę, a drugi stara się zabijać w każdej turze. Potem jak jeden dostanie blok to robimy zamianę. Co do przerzutów to teraz biegałem z dwoma i wydawało mi się mało (no ale mi też często czachy wypadają ). Golemy według mnie warto mieć od początku, ponieważ to jedyni zawodnicy z większą siłą nic standardowe 3, oraz ich lvelowanie jest długie. Więc im więcej meczy rozegra to większa szansa na jakieś SPP (bo raczej nimi punktów zdobywać nie będziesz). No i faktycznie ich (Golemów) brak skilli na początku strasznie boli bo każdy blok jaki mam nim wykonać to stres.
nick steam: Nimar
- reszka
- trener
- Posty: 2864
- Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03
-
Zdobyte trofea
Re: Necromanci
golemy są niezbędne, jak Nimar napisał.
Bo gdybym nie był Gamoniem, to byłbym zwykłym powergamerem
- zgnity
- blitzer
- Posty: 1203
- Rejestracja: 06 lut 2013, 13:07
-
Zdobyte trofea
Re: Necromanci
"Miszczem" nie jestem ale patrząc się na zespół oraz na ligę a raczej zespoły które się do niej zapisały to moim skromnym zdaniem.
Golemy są obowiązkowe , Stand Firm oraz 4 Siły sprawia iż są ci niezbędne - taka ich rola byciem Murkiem do końca życia , ee życia po życiu , nie-życia , oni już tacy są XD
Podobnie myslę o Wightach jako o twardych kolesiach z Blokiem ( i Guardem wkrótce ) , od biedy z ich AG też mogą spróbować podnieść piłkę.
ReRole 2 a co zostawia nam wystarczająco kasy by :
A) 2 Wilki bez Ghouli
B) 1 Wilk, 1 Ghoul , 3-ci ReRoll
C) 1 Wilk , 2 Ghoul .. tu masz jeszcze wolne 40 k na kolejnego Zombie
Wersja A zostawia cię z 2 szybkimi Ballcariero-killerem który ma Frenzy a nie ma Dodge i tylko 2-ma ReRolami.
Wersja B masz najbardziej optymalny skład 3 RR , Killera z Frenzy i Claw , oraz Ballcarriera z Dodgem i bez Regenki.
Wersja C masz 2 Ballcarrierów z Dodgem oraz jednego szybkiego killera , niestety tylko 2 RR.
Najgorzej wypada wariant C gdyż nie wiadomo czy dokupic RR czy wilka ale zato masz 12 zawodników.
Ciekawie lecz niebezpiecznie wypada wariant A tym bardziej że każdy z wilków może dość szybko zdobyć lvl-upy po raz jeden raz drugi mogą z piłką biegać. Niestety zdobytą kasę będziesz musiał rozdzielić między Ghoule i RR.
Wydaje mi się iż najbezpieczniej wygląda wariant B , choć tutaj masz "dedykowanego" piłko-niosa który będzie "dedykowanym celem" a bez Regenki jego kariera długa nie będzie :] W tym wariancie kasę będziesz przeznaczał na Wilka a później nowych zawodników bądź "regeneracje" braków.
Tak czy siak powodzenia i do zobaczenia na boisku :]
Golemy są obowiązkowe , Stand Firm oraz 4 Siły sprawia iż są ci niezbędne - taka ich rola byciem Murkiem do końca życia , ee życia po życiu , nie-życia , oni już tacy są XD
Podobnie myslę o Wightach jako o twardych kolesiach z Blokiem ( i Guardem wkrótce ) , od biedy z ich AG też mogą spróbować podnieść piłkę.
ReRole 2 a co zostawia nam wystarczająco kasy by :
A) 2 Wilki bez Ghouli
B) 1 Wilk, 1 Ghoul , 3-ci ReRoll
C) 1 Wilk , 2 Ghoul .. tu masz jeszcze wolne 40 k na kolejnego Zombie
Wersja A zostawia cię z 2 szybkimi Ballcariero-killerem który ma Frenzy a nie ma Dodge i tylko 2-ma ReRolami.
Wersja B masz najbardziej optymalny skład 3 RR , Killera z Frenzy i Claw , oraz Ballcarriera z Dodgem i bez Regenki.
Wersja C masz 2 Ballcarrierów z Dodgem oraz jednego szybkiego killera , niestety tylko 2 RR.
Najgorzej wypada wariant C gdyż nie wiadomo czy dokupic RR czy wilka ale zato masz 12 zawodników.
Ciekawie lecz niebezpiecznie wypada wariant A tym bardziej że każdy z wilków może dość szybko zdobyć lvl-upy po raz jeden raz drugi mogą z piłką biegać. Niestety zdobytą kasę będziesz musiał rozdzielić między Ghoule i RR.
Wydaje mi się iż najbezpieczniej wygląda wariant B , choć tutaj masz "dedykowanego" piłko-niosa który będzie "dedykowanym celem" a bez Regenki jego kariera długa nie będzie :] W tym wariancie kasę będziesz przeznaczał na Wilka a później nowych zawodników bądź "regeneracje" braków.
Tak czy siak powodzenia i do zobaczenia na boisku :]
A pathetic creature of meat and bone
-
- star player
- Posty: 2199
- Rejestracja: 11 maja 2013, 15:52
-
Zdobyte trofea
Re: Necromanci
Necro mają koszmarny ball handling, bazując na swoim doświadczeniu gry Necro wziąłbym 3rr.
- zgnity
- blitzer
- Posty: 1203
- Rejestracja: 06 lut 2013, 13:07
-
Zdobyte trofea
Re: Necromanci
Z Martwych zespołów to Wampiry mają najlepszy Ball-Handling ale za jaką cenę XD
Ogólnie każdy z zespołów który już umarł ale o tym zapomniał i gra dalej ma problemy z trzymaniem ... piłki
Regenka na większości zawodników ma jakąś cenę :] No i szansa na darmowego zombie co mecz XD
Ogólnie każdy z zespołów który już umarł ale o tym zapomniał i gra dalej ma problemy z trzymaniem ... piłki
Regenka na większości zawodników ma jakąś cenę :] No i szansa na darmowego zombie co mecz XD
A pathetic creature of meat and bone
- Sir Mewash
- trener
- Posty: 4447
- Rejestracja: 02 wrz 2013, 21:18
-
Zdobyte trofea
Re: Necromanci
Kurcze patrząc przez pryzmat gry nieumarłymi i mojej gry starą wersją nekromantów (bodajże tańsze zombie, inny claw) stwierdzam że ta drużyna musiała być albo przegięta albo ich dość spore osłabienie jest wypadkową osłabienia innych drużyn. No ale słowo się chlapło, WW to moje ulubione postacie z tej gry no i mam prawie 100 gier online więc nie ma co biadolić ścisnąć pośladnki, wystwaić pazurki i do przodu.
Po przespaniu się z tym i z czystej matematyki dość klarownie przedstawionej przez Reszkę stwierdzam, że opcja 3RR jest jak najbardziej perspektywiczna.
Dzieki wszystkim i miłego dzionka
M
Po przespaniu się z tym i z czystej matematyki dość klarownie przedstawionej przez Reszkę stwierdzam, że opcja 3RR jest jak najbardziej perspektywiczna.
Dzieki wszystkim i miłego dzionka
M
Kop Gryź Bij!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość