Chaos Pact (Renegades)
- rover
- blitzer
- Posty: 1639
- Rejestracja: 02 lip 2013, 11:49
-
Zdobyte trofea
Re: Chaos Pact (Renegades)
No ambitny, trzeba sobie poprzdczke wysokonstawiac
GAMONIE witają MYSZĘ!
FUMBBL: rover
FUMBBL: rover
- Kretonal
- liniowy
- Posty: 1011
- Rejestracja: 31 sty 2018, 11:59
-
Zdobyte trofea
Re: Chaos Pact (Renegades)
To jak już sobie tą poprzeczkę wysoko postawiłeś to mogłeś dać elfowi leap'a, aby ją przeskoczył
Księga ulicy mówi jasno: Jeśli trafisz na silniejszego przyjmij z pokorą wpierdol od niego
aka Jołkipołki
Chciałbym zobaczyć odcinek Familiady, gdzie po jednej stronie są Gamonie, a po drugiej Deadline.
aka Jołkipołki
Chciałbym zobaczyć odcinek Familiady, gdzie po jednej stronie są Gamonie, a po drugiej Deadline.
- rover
- blitzer
- Posty: 1639
- Rejestracja: 02 lip 2013, 11:49
-
Zdobyte trofea
Re: Chaos Pact (Renegades)
Nie-e?! Ogr przerzuci nad nia Goblina
Ale jak to pisalem to bylo kolo 40 graczy zgloszonych chyba, a teraz to poszybowalo powyzej 50! To raczej bede walczyl o top30 Pierwsza gra na Beach Bowl bedzie moja czwarta w zyciu paktem, wiec tegez
GAMONIE witają MYSZĘ!
FUMBBL: rover
FUMBBL: rover
- Oren
- trener
- Posty: 4287
- Rejestracja: 25 sty 2018, 10:25
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Chaos Pact (Renegades)
Rover celował w TOP 20 i wycelował dość wysoko (brawo!) jeśli chodzi o moje przemyślenia odnośnie tej rasy, to niestety w kluczowych momentach big guye mi głupieli kiedy jeden z nich musiał się ruszyć. Wiem już co bym zmienił i co nie działało itp.
Minotaur - Break Tackle - kości nie oszukam, jak rzucałem jedynki na rzucie na 2+ to daleko nie zajdę. Niemniej np kiedy grałem z Branem to break tackle uratował mi mecz i uważam że jest to dobry skill. Zostaje!
Ogr - Claw - ludzie się dziwili że miałem clawa na ogrze a ja uważam że to był dobry pomysł, może nie zawsze był używany, bo minos musiał szarżować ale często ogr był doklejony gdzieś gdzie mógł się tym bawić. Zostaje!
Troll - Guard - najmniej ruchomy big guy, rzadko używany, ma stać i wkur...wkurzać. Zostaje!
Elf - Blok - tutaj najbardziej się zawiodłem, rzuty na 2+ nie wychodziły, Shawass źle doradził i z pewnością unik by się lepiej sprawdził niż blok. Zmieniam na Dodge!
Orc - blok - nie ma co się rozpisywać, orc nie jest zbyt mobilny, ma stać obok dużych i się bić, więc blok pasuje do tego idealnie! Zostaje!
Goblin - Dwie głowy - i tak rzucałem jedynki, będę się zastanawiał nad zmianą dwóch głów na coś co pomaga przy lądowaniu po rzucie . Zastanawiam się nad zmianą
Liniowi - guard, leader - muszą zostać, ważne skille!
Bloodweiser keg - kompletnie mi się nie przydał, strata kompletnie 50k. Zamiast tego wolałbym wziąć jeszcze jednego rezerwowego!
Takie moje przemyślenia po niezbyt udanym jeśli chodzi o wyniki turnieju!
[mention]rover[/mention] ucz mnie mistrzu!
Minotaur - Break Tackle - kości nie oszukam, jak rzucałem jedynki na rzucie na 2+ to daleko nie zajdę. Niemniej np kiedy grałem z Branem to break tackle uratował mi mecz i uważam że jest to dobry skill. Zostaje!
Ogr - Claw - ludzie się dziwili że miałem clawa na ogrze a ja uważam że to był dobry pomysł, może nie zawsze był używany, bo minos musiał szarżować ale często ogr był doklejony gdzieś gdzie mógł się tym bawić. Zostaje!
Troll - Guard - najmniej ruchomy big guy, rzadko używany, ma stać i wkur...wkurzać. Zostaje!
Elf - Blok - tutaj najbardziej się zawiodłem, rzuty na 2+ nie wychodziły, Shawass źle doradził i z pewnością unik by się lepiej sprawdził niż blok. Zmieniam na Dodge!
Orc - blok - nie ma co się rozpisywać, orc nie jest zbyt mobilny, ma stać obok dużych i się bić, więc blok pasuje do tego idealnie! Zostaje!
Goblin - Dwie głowy - i tak rzucałem jedynki, będę się zastanawiał nad zmianą dwóch głów na coś co pomaga przy lądowaniu po rzucie . Zastanawiam się nad zmianą
Liniowi - guard, leader - muszą zostać, ważne skille!
Bloodweiser keg - kompletnie mi się nie przydał, strata kompletnie 50k. Zamiast tego wolałbym wziąć jeszcze jednego rezerwowego!
Takie moje przemyślenia po niezbyt udanym jeśli chodzi o wyniki turnieju!
[mention]rover[/mention] ucz mnie mistrzu!
2023 Rok:
II Miejsce - Gliniany Golem
III Miejsce - Wyjście z Szafy
II Miejsce - MBT Fest
I MIEJSCE - LEGENDARY CUP III
I MIEJSCE - TLBB XV
III Miejsce - Military CUP III
Nick na FumBBl: Oren
O Rety Blood Bowl!
II Miejsce - Gliniany Golem
III Miejsce - Wyjście z Szafy
II Miejsce - MBT Fest
I MIEJSCE - LEGENDARY CUP III
I MIEJSCE - TLBB XV
III Miejsce - Military CUP III
Nick na FumBBl: Oren
O Rety Blood Bowl!
- rover
- blitzer
- Posty: 1639
- Rejestracja: 02 lip 2013, 11:49
-
Zdobyte trofea
Re: Chaos Pact (Renegades)
Ja rozpę, którą pojechałem, wrzuciłem na poprzedniej stronie. I ja bym ją w sumie zostawił na razie bez zmian, bo jeszcze trochę za mało nią grałem żeby zmieniać. Dużo osób pytało jak tym grałem tym teamem to opis poniżej.
Ogólna taktyka
Big Guye się psują z założenia i to jest kluczowe w tym teamie, więc każdy drive podzieliłbym na dwie części.
W obronie część pierwsza to radosne napierdalanie. Tutaj oni mają mordować Mighty Blowami i jak się zepsują to trudno. Chodzi o jak najwięcej zniszczeń. I tylko trzeba dać im odpowiedni support żeby przeciwnik z piłką nie przebiegł jak któryś strefy straci. Więc screen za nimi zawsze polecam bardzo gorąco. Część druga to jak trzeba się skupić na piłce, doniesieniu etc. Jeżeli muszę ją donieść/wybić/zabezpieczyć, to nawet nie ruszam Big Guyów jeżeli mam opcję zrobić to innymi zawodnikami. To nie zawsze jest optymalne, bo wolałbym wjeżdzać w ball carriera Mietkiem na trzech, ale to bezpieczniejsze.
W ataku jest podobnie. 3-4 tury na napierdalankę z trzech Mighty Blowów i potem już trzeba cisnąć do przodu. I tutaj jest pdobnie. Big Guye na froncie jako taki walec. Za nimi support i potem piłka. Piłkę nosiłem jednak zawsze elfem i przez cały turniej nie wykonałem ani jednego podania. Elf za screenem z Bug Guyów i supportu, klatkę z tyłu domykałem zazwyczaj goblinem. I to było bardzo skuteczne, bo dla szybkich teamów jedyna sensowna opcja to był blitz w goblina, co zazwyczaj powodowało, że mogłem ich wyminąć bez problemu resztą teamu, bo się bardzo commitowali do ataku na piłkę od tyłu. I po to Dodge na elfie właśnie. Ja miałem elfa z piłką blitzowanego tylko w trzech grach. Ze Smollarem jak musiał dodgować 5+ i 3+ ghulem jako ostatnie co mu zostało w samotnego elfa, który stallował. Przeciwko woodom Redila po Leapach (ale to naturalne) i Teillman mi w 15 turze blitznał jak już mieliśmy po 5-6 zawodników na boisku po dwóch dodgach na 3+ i dwóch gfi bo tylko to mu zostało, a ja zjebałem i się ustawiłem o jedno pole za blisko jedynej stojącej kozy. Ale tak żeby ktoś za darmo mi wjechał do klatki, bo się Big Guy zepsuł to nie miałem.
No i grałem cały turniej w ten sposób grając na 1:0 tak na serio, bo ten team nie ma potencjału na więcej, chyba że kości pójdą dobrze i się przeczyści boisko. No i w sumie wszystko mi było jedno czy będę kopał czy odbierał jako pierwszy. Ja chciałem donieść w 8 turze i zatrzymać przeciwnika albo na odwrót. I to zadziałało. Oczywiście też miałem z tym bardzo dużo farta, bo w kluczowych momentach raczej nic mi się jakoś bardzo spektakularnie nie spierdoliło. Ale też chyba w żadnej grze nie robiłem żadnego yolo. Największy hardcore z tego turnieju to jak musiałem podnieść na 3+ z rerollem piłkę w 15 turze ostatniej gry (bo ta koza Teilmana mi oczywiście wybiła ). No i jak ze Smollarem Ogr i Troll rzucili pały i Minotaur pałę na Blitzie to mnie Smollar obiegł z piłką, ale udało się jakoś tam do niej jeszcze dobrać i go zatrzymać. I jeszcze w którymś meczu Troll stał 3 tury z rzędu na Really Stupid (ale to nie było kluczowe).
Więc tak na serio, tym teamem można grać bezpiecznie mimo trzech Lonerów. Tylko, że ja zagrałem w życiu łącznie 8 gier Chaos Pactem i jak zagram z 20-30 to pewnie będę jakośinaczej na to patrzył.
Teraz skille
1. Minotaur z Clawem jest przereklamowany. Tak na serio to dopiero zadziałał w drugiej połowie piątego meczu przeciwko Chaosowi i to też bez jakiegoś szału. Na tym konkretnym turnieju bardziej przydałby mi się na nim Block, bo wywalił się chyba łącznie 4-5 razy blokując. A co najmniej dwa udało mi się przerzucić, bo też by się wywalił. Ale zostawię na razie tego Clawa, bo jednak wymusza na bashowym przeciwniku żeby jakoś tam chronił swoich kluczowych zawodników, przez co czasami ludzie popełniali błędy w ustawieniu. Break Tackle bym nie brał, bo generuje dodatkowy rzut na 2+ Lonerem, a tego wole unikać.
2. Goły Ogr jest zajebisty. Biega po boisku, przeszkadza, napierdala. Jak się wyłączy to trudno. Nie brałbym na nim Clawa, bo jednak wole Blitzować z Clawem na trzech, a Minotaurem to łątwiejsze.
3. Troll z Guardem zajebisty. Absolutnie kluczowy do osłaniania Mietka i innych zawodników. A też przyjebać potrafi.
4. Dark Elf z Dodge zajebisty. Nosiłem nim piłkę cały turniej, a w obronie używałem do dostawek. Miałem farta, bo nie rzucił ani razu 2x1, ale ja też nim bardzo mało dodgowałem, chyba że musiałem.
5. Skaven z Blokiem zajebisty. MV7 robi z niego super blitzera kiedy Mietek jest zajęty albo kiedy wolę nie blitzować Big Guyem w kluczowych momentach.
6. Goły Ork. Matko to jest gwiazdor. On zebrał tyle bloków w tym turnieju, a tylko dwa razy go na noszach wynosili. To AV9 jest mega zajebiste, ale nie marnowałbym na niego skilla. On z Blokiem lepszy nie jest, ma 5 ruchu, a on ma tak na serio dostać w twarz, wstać i podejść żeby dostać w twarz w następnej turze. Czasami wręcz ustawiałem go jako najbardziej oczywisty cel do Blitzowania i ludzie się na to łapali.
7. Goblin z Dwoma Głowami. Myślałem, że jest zajebisty, ale w praktyce nie używałem go aż tak dużo. Był bardziej supportem i domykał klatkę niż gwiazdorzył i te dwie głowy nie były jakieś zajebiste. W meczu ze Smollarem tylko jakieś cuda zdziałał i uciekł z jego piłką. Ale tak to nie musiałem na nim za bardzo polegać. Pograłbym z nim więcej, bo pewnie jak się coś spektakularnie zjebie na boisku to wtedy on zarządzi. No i jest super to dostawek, bo jednak zawsze sobie odskakuje na 2+ z rerollem, a jak Elf ma piłkę to tylko gobos może w miarę bezpiecznie się poruszyć.
8. 2x Liniowi z Guardami. Bezapelacyjnie wyjebani w kosmos. Gdyby nie oni to Minotaur żyłby znacznie krócej i w ogóle ten team straciłby dużo potencjału do bicia.
9. Liniowy z Blokiem. To zazwyczaj jedyny (nie licząc skavena) bezpieczny blok w turze No i to taki mini skavenski blitzer
10. Liniowy Leader i Goli liniowi no to oczywiste, że się przydają.
11. Trzynastu zawodników w teamie i Apo jest super. Można faulować, z czego korzystałem dość sporo. Średnio to z 3-4 faule na grę mi chyba wyszły i sporo wydzwonkowałem tym przeciwników. Apo jest szałowe. Jakbym nie miał Apo to bym przegrał albo zremisował ostatni mecz, bo w drugiej turze uratowałem Ogra, a potem straciłem bardzo szybko Trolla.
No i to chyba tyle moich mądrości. Tak na serio musiałbym więcej pograć żeby ten team lepiej ogarnąć. Pakt ma potencjał, ale ja też dużo farta miałem na tym turnieju. I Grab się na GFI z piłką wywalił. I zrobiłem Redilowi intercepta. Raz na rok to i wąż pierdnie i tak bym podsumował mój wynik paktem. To nadal umiarkowanie chujowa drużyna do gry for fun imo
Ogólna taktyka
Big Guye się psują z założenia i to jest kluczowe w tym teamie, więc każdy drive podzieliłbym na dwie części.
W obronie część pierwsza to radosne napierdalanie. Tutaj oni mają mordować Mighty Blowami i jak się zepsują to trudno. Chodzi o jak najwięcej zniszczeń. I tylko trzeba dać im odpowiedni support żeby przeciwnik z piłką nie przebiegł jak któryś strefy straci. Więc screen za nimi zawsze polecam bardzo gorąco. Część druga to jak trzeba się skupić na piłce, doniesieniu etc. Jeżeli muszę ją donieść/wybić/zabezpieczyć, to nawet nie ruszam Big Guyów jeżeli mam opcję zrobić to innymi zawodnikami. To nie zawsze jest optymalne, bo wolałbym wjeżdzać w ball carriera Mietkiem na trzech, ale to bezpieczniejsze.
W ataku jest podobnie. 3-4 tury na napierdalankę z trzech Mighty Blowów i potem już trzeba cisnąć do przodu. I tutaj jest pdobnie. Big Guye na froncie jako taki walec. Za nimi support i potem piłka. Piłkę nosiłem jednak zawsze elfem i przez cały turniej nie wykonałem ani jednego podania. Elf za screenem z Bug Guyów i supportu, klatkę z tyłu domykałem zazwyczaj goblinem. I to było bardzo skuteczne, bo dla szybkich teamów jedyna sensowna opcja to był blitz w goblina, co zazwyczaj powodowało, że mogłem ich wyminąć bez problemu resztą teamu, bo się bardzo commitowali do ataku na piłkę od tyłu. I po to Dodge na elfie właśnie. Ja miałem elfa z piłką blitzowanego tylko w trzech grach. Ze Smollarem jak musiał dodgować 5+ i 3+ ghulem jako ostatnie co mu zostało w samotnego elfa, który stallował. Przeciwko woodom Redila po Leapach (ale to naturalne) i Teillman mi w 15 turze blitznał jak już mieliśmy po 5-6 zawodników na boisku po dwóch dodgach na 3+ i dwóch gfi bo tylko to mu zostało, a ja zjebałem i się ustawiłem o jedno pole za blisko jedynej stojącej kozy. Ale tak żeby ktoś za darmo mi wjechał do klatki, bo się Big Guy zepsuł to nie miałem.
No i grałem cały turniej w ten sposób grając na 1:0 tak na serio, bo ten team nie ma potencjału na więcej, chyba że kości pójdą dobrze i się przeczyści boisko. No i w sumie wszystko mi było jedno czy będę kopał czy odbierał jako pierwszy. Ja chciałem donieść w 8 turze i zatrzymać przeciwnika albo na odwrót. I to zadziałało. Oczywiście też miałem z tym bardzo dużo farta, bo w kluczowych momentach raczej nic mi się jakoś bardzo spektakularnie nie spierdoliło. Ale też chyba w żadnej grze nie robiłem żadnego yolo. Największy hardcore z tego turnieju to jak musiałem podnieść na 3+ z rerollem piłkę w 15 turze ostatniej gry (bo ta koza Teilmana mi oczywiście wybiła ). No i jak ze Smollarem Ogr i Troll rzucili pały i Minotaur pałę na Blitzie to mnie Smollar obiegł z piłką, ale udało się jakoś tam do niej jeszcze dobrać i go zatrzymać. I jeszcze w którymś meczu Troll stał 3 tury z rzędu na Really Stupid (ale to nie było kluczowe).
Więc tak na serio, tym teamem można grać bezpiecznie mimo trzech Lonerów. Tylko, że ja zagrałem w życiu łącznie 8 gier Chaos Pactem i jak zagram z 20-30 to pewnie będę jakośinaczej na to patrzył.
Teraz skille
1. Minotaur z Clawem jest przereklamowany. Tak na serio to dopiero zadziałał w drugiej połowie piątego meczu przeciwko Chaosowi i to też bez jakiegoś szału. Na tym konkretnym turnieju bardziej przydałby mi się na nim Block, bo wywalił się chyba łącznie 4-5 razy blokując. A co najmniej dwa udało mi się przerzucić, bo też by się wywalił. Ale zostawię na razie tego Clawa, bo jednak wymusza na bashowym przeciwniku żeby jakoś tam chronił swoich kluczowych zawodników, przez co czasami ludzie popełniali błędy w ustawieniu. Break Tackle bym nie brał, bo generuje dodatkowy rzut na 2+ Lonerem, a tego wole unikać.
2. Goły Ogr jest zajebisty. Biega po boisku, przeszkadza, napierdala. Jak się wyłączy to trudno. Nie brałbym na nim Clawa, bo jednak wole Blitzować z Clawem na trzech, a Minotaurem to łątwiejsze.
3. Troll z Guardem zajebisty. Absolutnie kluczowy do osłaniania Mietka i innych zawodników. A też przyjebać potrafi.
4. Dark Elf z Dodge zajebisty. Nosiłem nim piłkę cały turniej, a w obronie używałem do dostawek. Miałem farta, bo nie rzucił ani razu 2x1, ale ja też nim bardzo mało dodgowałem, chyba że musiałem.
5. Skaven z Blokiem zajebisty. MV7 robi z niego super blitzera kiedy Mietek jest zajęty albo kiedy wolę nie blitzować Big Guyem w kluczowych momentach.
6. Goły Ork. Matko to jest gwiazdor. On zebrał tyle bloków w tym turnieju, a tylko dwa razy go na noszach wynosili. To AV9 jest mega zajebiste, ale nie marnowałbym na niego skilla. On z Blokiem lepszy nie jest, ma 5 ruchu, a on ma tak na serio dostać w twarz, wstać i podejść żeby dostać w twarz w następnej turze. Czasami wręcz ustawiałem go jako najbardziej oczywisty cel do Blitzowania i ludzie się na to łapali.
7. Goblin z Dwoma Głowami. Myślałem, że jest zajebisty, ale w praktyce nie używałem go aż tak dużo. Był bardziej supportem i domykał klatkę niż gwiazdorzył i te dwie głowy nie były jakieś zajebiste. W meczu ze Smollarem tylko jakieś cuda zdziałał i uciekł z jego piłką. Ale tak to nie musiałem na nim za bardzo polegać. Pograłbym z nim więcej, bo pewnie jak się coś spektakularnie zjebie na boisku to wtedy on zarządzi. No i jest super to dostawek, bo jednak zawsze sobie odskakuje na 2+ z rerollem, a jak Elf ma piłkę to tylko gobos może w miarę bezpiecznie się poruszyć.
8. 2x Liniowi z Guardami. Bezapelacyjnie wyjebani w kosmos. Gdyby nie oni to Minotaur żyłby znacznie krócej i w ogóle ten team straciłby dużo potencjału do bicia.
9. Liniowy z Blokiem. To zazwyczaj jedyny (nie licząc skavena) bezpieczny blok w turze No i to taki mini skavenski blitzer
10. Liniowy Leader i Goli liniowi no to oczywiste, że się przydają.
11. Trzynastu zawodników w teamie i Apo jest super. Można faulować, z czego korzystałem dość sporo. Średnio to z 3-4 faule na grę mi chyba wyszły i sporo wydzwonkowałem tym przeciwników. Apo jest szałowe. Jakbym nie miał Apo to bym przegrał albo zremisował ostatni mecz, bo w drugiej turze uratowałem Ogra, a potem straciłem bardzo szybko Trolla.
No i to chyba tyle moich mądrości. Tak na serio musiałbym więcej pograć żeby ten team lepiej ogarnąć. Pakt ma potencjał, ale ja też dużo farta miałem na tym turnieju. I Grab się na GFI z piłką wywalił. I zrobiłem Redilowi intercepta. Raz na rok to i wąż pierdnie i tak bym podsumował mój wynik paktem. To nadal umiarkowanie chujowa drużyna do gry for fun imo
GAMONIE witają MYSZĘ!
FUMBBL: rover
FUMBBL: rover
- MarkusNord
- trener
- Posty: 3855
- Rejestracja: 27 lis 2016, 23:15
Re: Chaos Pact (Renegades)
Mam male pytanie co do przysłowiowego "walca" na froncie stworzonego z Big Guyów: trzymasz ich skupionych przy sobie czy rozstrzelonych po całej szerokości boiska? Dajesz im jakieś asysty z zewnątrz czy hasają sobie luzem niczym owieczki po łące?
Fumbble: MarkusNord
- rover
- blitzer
- Posty: 1639
- Rejestracja: 02 lip 2013, 11:49
-
Zdobyte trofea
Re: Chaos Pact (Renegades)
Minotaur raczej wyskakuje na blitza, a potem sie chowa do screena albo gdzies obok guardow. Ewentualnie blitzuje gdzies na boki jak sa dobre trzykostkowe blitze. Niestety on zazwyczaj nie moze wjezdzac w najbardziej syte cele bo ma tylko 5 ruchu. Tzn moze, ale potem by stal gdzies z przodu i od razu by dostal w dupe. Trolla i Ogra staralem sie trzymac blisko siebie, bo jak stoja zupelnie solo to jednak latwo ich powalic. Ork tez tam sie czesto na froncie pojawial, bo ma AV9. Generalnie im bardziej bashowy team, ktory jest skupiony razem, tym trudniej tym mietkiem nie dostawac. Najwiecej blokow dostal od orkow, chyba ze 4 w pierwszej polowie. Potem jeszcze co ture bomba w niego latala I Chaos go z 3 razy walnal, ale tam mialem malo zawodnikow na boisku i gralem tym co zostalo. A wypadl na KO tylko raz jak probowal zabic Chaos Warriora z Claw+MB i rzucil pale, a potem mu ten Chaos Warrior oddal. No i Guardy na linemanach bardzo pomagaja. Wystarczy jednego dostawic z boku ktoregos Big Guya i to w guardziste bedzie raczej lecial blitz, a ten Big Guy ture pozniej odda. Albo dostawic Guarda z boku i orka dac na pozarcie w jakims innym miejscu. Ja sie zastanawiam czy nie wywalic Bloka na Linemanie i nie wziac za to Guarda na trzecim albo w ogole na Ogrze. Ale generalnie trzeba ich chronic i nie rozbiegac sie za bardzo, bo dostana gang faula i dozo.
GAMONIE witają MYSZĘ!
FUMBBL: rover
FUMBBL: rover
- Kędzi
- rekrut
- Posty: 399
- Rejestracja: 16 sie 2018, 01:35
- Kontakt:
Re: Chaos Pact (Renegades)
Też mam taką wizję 3 guardy to raczej mus, skaven z wrestlem do kluczowych blitzow, troll mało mi się sprawdza choć zagrałem tym raptem 2 mecze( zawsze schodzi na początku meczu na KO a później nie chce już wrócić ) Goblin w takim układzie jest spoko, zastanawiam się nad elfem czy oprócz dodge dać mu jeszcze blok i intensywnie myślę nad 2x claw na nowych zasadach na dużych chlopakach. Ostatnio testowałem bombera i powiem szczerze że właściwie użyty robi robotę. Myślę nad wymianą trolla na coś bardziej uzytecznego( 2 chłopaków ) i jeszcze mam do dyspozycji kaskę na uzupełnienie rroli itp
Rover Gratuluję wyniku na BB
Rover Gratuluję wyniku na BB
Wyniki turniejowe(W/R/P):
25/6/8
Zdobyte:
- Best defender- WC 18, -Most TD- RB 19, 2 miejsce RB 18
25/6/8
Zdobyte:
- Best defender- WC 18, -Most TD- RB 19, 2 miejsce RB 18
- Grab
- rezerwowy
- Posty: 783
- Rejestracja: 15 kwie 2017, 08:46
-
Zdobyte trofea
Re: Chaos Pact (Renegades)
weź nie podpowiadaj innym paktowym graczom bombera(60k!!) na ławkę
bomber z opowieści [mention]rover[/mention] był u moich orków
bomber z opowieści [mention]rover[/mention] był u moich orków
steam: grabpl
cziterkiler
cziterkiler
- rover
- blitzer
- Posty: 1639
- Rejestracja: 02 lip 2013, 11:49
-
Zdobyte trofea
Re: Chaos Pact (Renegades)
Bede zawsze podpowiadal i inni tez powinni, bo im wyzszy poziom na scenie tym lepiej!
Pakt to bedzie nowa meta!
Pakt to bedzie nowa meta!
GAMONIE witają MYSZĘ!
FUMBBL: rover
FUMBBL: rover
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość