Wampiry
- R2-D2
- blitzer
- Posty: 1699
- Rejestracja: 25 mar 2018, 14:00
Re: Wampiry
W niedzielę może uda się zagrać 1-2 testowe gry z Shawassem zobaczymy jak ten rooster sobie poradzi Jak mnie w@^%#wi to Lizaki zawsze w pogotowiu
Deadline gotuje Gamoniom żurek !
Naf nick: m6k3
Naf nick: m6k3
- Duinhir
- rezerwowy
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sty 2013, 15:28
-
Zdobyte trofea
- R2-D2
- blitzer
- Posty: 1699
- Rejestracja: 25 mar 2018, 14:00
Re: Wampiry
Ok pierwsze testowe spotkanie za mną, zagrałem taką rozpą
4x vamp 440
8x Thrall 320
3x rr 210
1x Ghul sp 160
=1130
1320-1130= 190skille
vamp Block + Dodge 50
Vamp dodge 20
Vamp block 20
Vamp strip ball 20
Thrall - Leader 20
Thrall - Kick 20
Thrall - Block 20
Thrall - Block 20
Grałem przeciwko Khemri, udało by się przyfarcić 1:0 ale klasyka gatunku dodge na +3 z rr nie poszedł jak trzeba
Ghul w tym meczu okazał się nieprzydatny, nie podniósł piłki w pierwszej turze, potem zrobiło się gorąco, musiałem podnosić blodgerem. Myśle spoko wypuszczę chłopaka gdzieś po sideline i będę szukał podania. Niestety dostał bułeczkę w 4-5 turze i już nie powstał tak że się nie nawojował. Zagrał bym jeszcze z nim jeden raz w celu sprawdzenia ale chyba jednak tak jak powiedział [mention]Duinhir[/mention] lepszy po
prostu imo będzie wampir. Powinien zmieścić sie jeszcze jeden blodger (albo jakiś inny zadaniowiec.)
Z spostrzeżeń, wampiry kochają dodge (albo tak mi sie wydaje). Mobilność ponad wszystko, czasem trzeba odskoczyć do jakiegoś thralla xD
Po meczu z Khemri mam też potrzebę dołożenia jakiegoś Guarda albo to mylne spostrzeżenie po przepychaniu się z mumiami
Edit: No i trzeba Gazować skurczybyków jak tylko jest okazja
Mając czas na przemyślenia w robocie wrzucam kolejne dwa warianty do przetestowania
5x Vamp 550
8x Thrall 320
3x rr 210
-----------------
= 1080 (20 gówno golda zostaje na ff albo coś)
1x Vamp Blodger 50
1x Vamp Tackle Dodge 50
1x Vamp Block 20
1x Vamp Block 20
1x Vamp block lub Guard 20
1x Thrall Leader 20
1x Thrall Kick 20
1x Thrall tackle 20
-------------------------------
= 220
Lub 2 wariant
4x Vamp 440
9x Thrall 360
4x RR 240
--------------------------------
= 1080 (20 znowu zostaje)
1x Vamp - blodger 50
1x vamp - blodger 50
1x Vamp - block 20
1x Vamp - block lub guard 20
1x Thrall kick 20
1x Thrall leader 20
1x Thrall tackle 20
1x Thrall tackle 20
-----------------------------
=220
4x vamp 440
8x Thrall 320
3x rr 210
1x Ghul sp 160
=1130
1320-1130= 190skille
vamp Block + Dodge 50
Vamp dodge 20
Vamp block 20
Vamp strip ball 20
Thrall - Leader 20
Thrall - Kick 20
Thrall - Block 20
Thrall - Block 20
Grałem przeciwko Khemri, udało by się przyfarcić 1:0 ale klasyka gatunku dodge na +3 z rr nie poszedł jak trzeba
Ghul w tym meczu okazał się nieprzydatny, nie podniósł piłki w pierwszej turze, potem zrobiło się gorąco, musiałem podnosić blodgerem. Myśle spoko wypuszczę chłopaka gdzieś po sideline i będę szukał podania. Niestety dostał bułeczkę w 4-5 turze i już nie powstał tak że się nie nawojował. Zagrał bym jeszcze z nim jeden raz w celu sprawdzenia ale chyba jednak tak jak powiedział [mention]Duinhir[/mention] lepszy po
prostu imo będzie wampir. Powinien zmieścić sie jeszcze jeden blodger (albo jakiś inny zadaniowiec.)
Z spostrzeżeń, wampiry kochają dodge (albo tak mi sie wydaje). Mobilność ponad wszystko, czasem trzeba odskoczyć do jakiegoś thralla xD
Po meczu z Khemri mam też potrzebę dołożenia jakiegoś Guarda albo to mylne spostrzeżenie po przepychaniu się z mumiami
Edit: No i trzeba Gazować skurczybyków jak tylko jest okazja
Mając czas na przemyślenia w robocie wrzucam kolejne dwa warianty do przetestowania
5x Vamp 550
8x Thrall 320
3x rr 210
-----------------
= 1080 (20 gówno golda zostaje na ff albo coś)
1x Vamp Blodger 50
1x Vamp Tackle Dodge 50
1x Vamp Block 20
1x Vamp Block 20
1x Vamp block lub Guard 20
1x Thrall Leader 20
1x Thrall Kick 20
1x Thrall tackle 20
-------------------------------
= 220
Lub 2 wariant
4x Vamp 440
9x Thrall 360
4x RR 240
--------------------------------
= 1080 (20 znowu zostaje)
1x Vamp - blodger 50
1x vamp - blodger 50
1x Vamp - block 20
1x Vamp - block lub guard 20
1x Thrall kick 20
1x Thrall leader 20
1x Thrall tackle 20
1x Thrall tackle 20
-----------------------------
=220
Deadline gotuje Gamoniom żurek !
Naf nick: m6k3
Naf nick: m6k3
-
- rezerwowy
- Posty: 793
- Rejestracja: 31 gru 2016, 09:21
Re: Wampiry
a ja powiem tak(jak już mnie wywołano do tablicy):
nie rób sobie tego i nie graj wampirami, ta drużyna jak żadna inna jest zależna od rzutów kostkami - zwyczajnie szkoda nerwów
ale jak już bardzo chcesz to ligowo na start:
4 wampiry
8 thralli
3 rerolle
turniejowo: tylko opcja z chaneyem
nie rób sobie tego i nie graj wampirami, ta drużyna jak żadna inna jest zależna od rzutów kostkami - zwyczajnie szkoda nerwów
ale jak już bardzo chcesz to ligowo na start:
4 wampiry
8 thralli
3 rerolle
turniejowo: tylko opcja z chaneyem
- Avreus
- trener
- Posty: 3773
- Rejestracja: 15 maja 2018, 12:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
Zdobyte trofea
Re: Wampiry
Najlepszy wampir na Dornbirn miałdzyndzel pisze: ↑27 sie 2019, 10:26 a ja powiem tak(jak już mnie wywołano do tablicy):
nie rób sobie tego i nie graj wampirami, ta drużyna jak żadna inna jest zależna od rzutów kostkami - zwyczajnie szkoda nerwów
ale jak już bardzo chcesz to ligowo na start:
4 wampiry
8 thralli
3 rerolle
turniejowo: tylko opcja z chaneyem
6 wampirów (1 block guard, i 5 pro)
Reroli miał 3 (2 i lidera na thrallu)
na thralach wrestle i bloki
Testowałem to na krasiach chaosu
3:1 dla wampirów
dodam że kończyłem gre bez 3 wampirów (stack i dwóch prosów dostało kontuzje)
Bloodlustów w całym meczu miałem 53 ale większosc ratowałem Prosem.
https://steamcommunity.com/profiles/76561198004717031
Steam kod znajomego: 44451303
Discord Avreus #0906
-
- rezerwowy
- Posty: 793
- Rejestracja: 31 gru 2016, 09:21
Re: Wampiry
[mention]Avreus[/mention]
zupełnie nie mój styl gry, nie lubię opierać się na rzucie na 4+
a Dornbir nie jest do końca dobrym wyznacznikiem - to turniej drużynowy a nie indywidualny
swego czasu u nas [mention]Duinhir[/mention] zamiótł wampirami we Wrocławiu na BrickBowl i był 3ci (?)
zupełnie nie mój styl gry, nie lubię opierać się na rzucie na 4+
a Dornbir nie jest do końca dobrym wyznacznikiem - to turniej drużynowy a nie indywidualny
swego czasu u nas [mention]Duinhir[/mention] zamiótł wampirami we Wrocławiu na BrickBowl i był 3ci (?)
- KapitanStokczan
- rezerwowy
- Posty: 665
- Rejestracja: 28 wrz 2017, 21:55
- Lokalizacja: Łódź
Re: Wampiry
1. Czy jeżeli Vampir, który rzucił 1 na BL nie może zdobyć przyłożenia? - Czy jeżeli stoi tam Thrall zdobywa a jeżeli nie stoi nie zdobywa?
2. Podobno trzeba wykonać ruch żeby rzucić HG. Czy to prawda?
3. Jeżeli ugryzłem Thralla i jest zestunowany, potem robię kolejne akcje to: Stun schodzi na koniec mojej tury? (nie wywołuje turn overa) Czy zostaje tak jakbym się wyjebał dodge'u?
4. Czy mogę jebnąć blitza, dokończyć ruch i użyć HG?
Summon [mention]Duinhir[/mention] i pozostali fani Vampirów
2. Podobno trzeba wykonać ruch żeby rzucić HG. Czy to prawda?
3. Jeżeli ugryzłem Thralla i jest zestunowany, potem robię kolejne akcje to: Stun schodzi na koniec mojej tury? (nie wywołuje turn overa) Czy zostaje tak jakbym się wyjebał dodge'u?
4. Czy mogę jebnąć blitza, dokończyć ruch i użyć HG?
Summon [mention]Duinhir[/mention] i pozostali fani Vampirów
NAF 25276
- R2-D2
- blitzer
- Posty: 1699
- Rejestracja: 25 mar 2018, 14:00
Re: Wampiry
1. Jak stoi to gryzie tralla i dopiero zdobywa jak nie ma thrala to wyrzuca pilke i biegnie ugryźc kogos za boisko i to powoduje turn over.KapitanStokczan pisze: ↑14 lut 2020, 14:10 1. Czy jeżeli Vampir, który rzucił 1 na BL nie może zdobyć przyłożenia? - Czy jeżeli stoi tam Thrall zdobywa a jeżeli nie stoi nie zdobywa?
2. Podobno trzeba wykonać ruch żeby rzucić HG. Czy to prawda?
3. Jeżeli ugryzłem Thralla i jest zestunowany, potem robię kolejne akcje to: Stun schodzi na koniec mojej tury? (nie wywołuje turn overa) Czy zostaje tak jakbym się wyjebał dodge'u?
4. Czy mogę jebnąć blitza, dokończyć ruch i użyć HG?
Summon @Duinhir i pozostali fani Vampirów
2. Nie (ale pewny nie jestem,)
3. Nie robi turn overa, rozpatrywany jest jak normalny stun
4. Nie
Deadline gotuje Gamoniom żurek !
Naf nick: m6k3
Naf nick: m6k3
- DoTheMario
- rezerwowy
- Posty: 434
- Rejestracja: 27 cze 2017, 16:48
- Lokalizacja: Wrocław
-
Zdobyte trofea
Re: Wampiry
1. Zanim wykonasz jakąkolwiek czynnosć, która jest zakończeniem akcji Twojego zawodnika, musisz ugryźć jeśli wyrzuciłeś 1. Touchdown jest wymuszonym zakończeniem akcji przecwnika, tak samo pass, foul czy handoff. Wyjątkiem jest akcja ruchu, gdzie bodaj najpierw możesz robić hypno, a później gryźć.
2. Nie musisz robić ruchu (vel. ruszać się z miejsca). Deklaracja ruchu, nie ruszasz modelu, robisz HG. Z tego co pamiętam to BB2 pozwala Ci na rightclick na modelu i wybranie HG po prostu.
3. Przy ugryzieniu powodowanie jakiejkolwiek kontuzji (w tym również stuna) nie liczy się jako TO. Twoje zestunowane Thralle obrócą się dopiero po następnej turze (e.g. gryziony w 13, odstunowany po 14). Możesz gryżć wielokrotnie tego samego leżącego thralla
4. HG jest tylko po zadeklarowanej akcji ruchu.
2. Nie musisz robić ruchu (vel. ruszać się z miejsca). Deklaracja ruchu, nie ruszasz modelu, robisz HG. Z tego co pamiętam to BB2 pozwala Ci na rightclick na modelu i wybranie HG po prostu.
3. Przy ugryzieniu powodowanie jakiejkolwiek kontuzji (w tym również stuna) nie liczy się jako TO. Twoje zestunowane Thralle obrócą się dopiero po następnej turze (e.g. gryziony w 13, odstunowany po 14). Możesz gryżć wielokrotnie tego samego leżącego thralla
4. HG jest tylko po zadeklarowanej akcji ruchu.
- Jaskier
- trener
- Posty: 3001
- Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
- Lokalizacja: Tarnów
-
Zdobyte trofea
Re: Wampiry
jakby ktoś chciał przetestować wampiry turniejowo to rzucam moją rozpę, 3-0-0 Pretzel Cup, na wersji z 9 thrallami 2-1-0 Carpathia Cup 1
Jaskier - Vampires
**Wilhelm Chaney**
2 Vampire + Block + Dodge
Vampire + Block
Thrall + Block
2 Thrall + Wrestle
Thrall + Kick
6 Thrall
3 RR
1 DF
widzę opcje grania na dwa wampiry, tylko nie wiem co z kasą wtedy zrobić wsm, ale Wilhelm jest must have - a przynajmniej pod to jak ja nimi gram, nawet jak Wilhelm nic nie robi to wywiera ogrom presji na przeciwniku
widzę też opcje grania na 4-5 wampirów ale wtedy imo trzeba pro brać i ławka wąska jest też
po różnych testach wydaje mi się że 9 thralli na 3 wampiry jest git, 10 thralli na 3 wampiry czuje się lepiej, ogólnie thralle w wielu akcjach są absolutnie kluczowi i wydaje mi się, że lepiej mieć nadmiar - ale stosunek 3 thralle do 1 wampira działa dla mnie jeśli nie bierze się pro na wampirach
też trochę testowałem pro i trochę brakuje wbudowanych przerzutów na dodge, często pozwala ten dodge się fajnie repozycjonować, żeby np hipnoze robić z lepszej pozycji i pokrywać przy okazji ważniejsze pola
Po 6 meczach turniejowych i około 20 gierkach testowych uważam że jak się gra z Wilhelmem to ukrytym game changerem jest kick przeciwko wielu drużynom, często przeciwnik musi się głęboko wracać i Chaney dostaje dużo przestrzeni do robienia potężnych rzeczy (ale Savage Mauling ani razu na te 20+ gierek nie zrobił nic haha), a jak przeciwnik wystawi się głebiej to często 2-3 tura można wygarnąć piłkę, 2 udane hipnozy i Wilhelm wjeżdża i jeśli double skulli nie rzuci, co też mu się zdarza, to albo jestem w stanie obstawić piłkę, albo przejąć trzecim wampirem, który może sobie tuptać do woli bo nie ma stref albo jakimś thrallem uda się podnieść z przerzutem (trzeba grać bardzo uważnie na przerzuty i zostawiać tylko na absolutnie kluczowe rzeczy) a jeśli nie to piłka często jest obstawiona i tak przez moich.
W ofensywie thrall z Blockiem jest moim nominalnym ball carrierem, ale zawsze można zrobić hand off do Wilhelma (3+ i catch) i wypruć do przodu, wcześniej wyłączając strefy wampirami i screenując thrallami, którymi można tak o przetuptać bo strefy wyłączone, ewentualnie można przekazać wampirowi, wtedy można pierwszy ruch nim zrobić jako zwykły movement i gryźć poprzedniego ball carriera i innego wampira dociągać blitzem a później blitzować do ruchu albo gryźć wampiry/wilhelma w ostateczności
Tackle moim zdaniem nie jest potrzebny aż tak bardzo - zazwyczaj wygar leci z dwóch kości wilhelmem i dzięki wampirom z blockiem czasami udaje się wgl wmówić hakflemowi czy innemu gryfowi że jest "hobgoblinem" i wtedy wgl ta kwestia jest rozwiązana - hipnoza w trzech sztukach to niezwykle potężne narzędzie, jednak często trzeba głupieć - przez to że animal savagery wtedy na 4+ jest, generalnie jeśli nie trzeba konieczznie danej akcji zrobić wampirem to lepiej odsunąć thralle i po prostu głupieć wampirem
Jaskier - Vampires
**Wilhelm Chaney**
2 Vampire + Block + Dodge
Vampire + Block
Thrall + Block
2 Thrall + Wrestle
Thrall + Kick
6 Thrall
3 RR
1 DF
widzę opcje grania na dwa wampiry, tylko nie wiem co z kasą wtedy zrobić wsm, ale Wilhelm jest must have - a przynajmniej pod to jak ja nimi gram, nawet jak Wilhelm nic nie robi to wywiera ogrom presji na przeciwniku
widzę też opcje grania na 4-5 wampirów ale wtedy imo trzeba pro brać i ławka wąska jest też
po różnych testach wydaje mi się że 9 thralli na 3 wampiry jest git, 10 thralli na 3 wampiry czuje się lepiej, ogólnie thralle w wielu akcjach są absolutnie kluczowi i wydaje mi się, że lepiej mieć nadmiar - ale stosunek 3 thralle do 1 wampira działa dla mnie jeśli nie bierze się pro na wampirach
też trochę testowałem pro i trochę brakuje wbudowanych przerzutów na dodge, często pozwala ten dodge się fajnie repozycjonować, żeby np hipnoze robić z lepszej pozycji i pokrywać przy okazji ważniejsze pola
Po 6 meczach turniejowych i około 20 gierkach testowych uważam że jak się gra z Wilhelmem to ukrytym game changerem jest kick przeciwko wielu drużynom, często przeciwnik musi się głęboko wracać i Chaney dostaje dużo przestrzeni do robienia potężnych rzeczy (ale Savage Mauling ani razu na te 20+ gierek nie zrobił nic haha), a jak przeciwnik wystawi się głebiej to często 2-3 tura można wygarnąć piłkę, 2 udane hipnozy i Wilhelm wjeżdża i jeśli double skulli nie rzuci, co też mu się zdarza, to albo jestem w stanie obstawić piłkę, albo przejąć trzecim wampirem, który może sobie tuptać do woli bo nie ma stref albo jakimś thrallem uda się podnieść z przerzutem (trzeba grać bardzo uważnie na przerzuty i zostawiać tylko na absolutnie kluczowe rzeczy) a jeśli nie to piłka często jest obstawiona i tak przez moich.
W ofensywie thrall z Blockiem jest moim nominalnym ball carrierem, ale zawsze można zrobić hand off do Wilhelma (3+ i catch) i wypruć do przodu, wcześniej wyłączając strefy wampirami i screenując thrallami, którymi można tak o przetuptać bo strefy wyłączone, ewentualnie można przekazać wampirowi, wtedy można pierwszy ruch nim zrobić jako zwykły movement i gryźć poprzedniego ball carriera i innego wampira dociągać blitzem a później blitzować do ruchu albo gryźć wampiry/wilhelma w ostateczności
Tackle moim zdaniem nie jest potrzebny aż tak bardzo - zazwyczaj wygar leci z dwóch kości wilhelmem i dzięki wampirom z blockiem czasami udaje się wgl wmówić hakflemowi czy innemu gryfowi że jest "hobgoblinem" i wtedy wgl ta kwestia jest rozwiązana - hipnoza w trzech sztukach to niezwykle potężne narzędzie, jednak często trzeba głupieć - przez to że animal savagery wtedy na 4+ jest, generalnie jeśli nie trzeba konieczznie danej akcji zrobić wampirem to lepiej odsunąć thralle i po prostu głupieć wampirem
fumbbl: Jaskier
Twitch: JaskierBB
discord: jaskierbb
Kanał discordowy dla fumbblowców i BB3 enjoyerów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość