Old World Alliance
- reszka
- trener
- Posty: 2869
- Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03
-
Zdobyte trofea
Re: Old World Alliance
Moim zdaniem Alliance to słaby tier 2.
Czym się Alliance rózni od ludzi? Krasnalami. Jeśli chcesz olać krasnali, wybierzesz ludzi. Alliance bierzesz chcąc mieć krasnali. Więc kupisz ich ze 4 przynajmniej, inaczej to nie ma sensu.
Jeżeli połowa drużyny ma lonera, to jest to mocna kaplica.
Ta drużyna to spam guardów, bije jak dwarfy, więc non stop. Mając jednego lonera w drużynie, zostawiamy jego akcję na koniec, ewentualnie trzymamy kciuki, żeby nie było dwóch czach. Grając dwarfami bijesz non stop a jeszcze trzeba czasem zrobić to GFI. Spróbuj.
Przypomnę tylko, że wszyscy którzy grają na dwarfach i tak biorą 3 RR. Bo się czasem przydają.
A jeszcze któryś z poprzedników chciał wrzucać gwiazdę, czyli kolejnego lonera.
1TTD - zarówno halfling jak i ogr też mają lonera. Ja nie mówię o animozity, ale kiedy ostatnio podawaliście piłkę gwieździe z AG3? Tego po prostu się nie robi. Potem musi wylądować, GFI.
Tak naprawdę to w tej drużynie czekam na dwie czachy u kogoś z połowy zespołu. A jak trafi pechowo - na dwarfy, ludzi, chaos, orków na 2-3 guardach, khemri - i nagle będziesz musiał bić na 1 kości, to loner pokona ten zespół.
Żeby nie było, bardzo fajny zespół, taki nieprzesadzony. Silniejszy niż tier 3, ale słabszy niż gołe dwarfy. Moim zdaniem słaby tier 2.
Ligowo można rozważyć skill pro. Ale na turniej to będą guardy.
Pierwsza rozpiska (bo po prawdzie nie wiem, co się tutaj mieści), którą bym robił byłaby na 1 RR albo na 0 RR i liderze. Bo punkt siły tej rozpiski jest w momencie, gdy zniszczysz im skill "loner". A łatwo go zniszczyć nie biorąc reroli. Zostaje masa kasy na gwiazdę. Turbo mocne, ale tylko do pierwszych dwóch czach. A rzuty na 1 kości to zupełna porażka.
Czym się Alliance rózni od ludzi? Krasnalami. Jeśli chcesz olać krasnali, wybierzesz ludzi. Alliance bierzesz chcąc mieć krasnali. Więc kupisz ich ze 4 przynajmniej, inaczej to nie ma sensu.
Jeżeli połowa drużyny ma lonera, to jest to mocna kaplica.
Ta drużyna to spam guardów, bije jak dwarfy, więc non stop. Mając jednego lonera w drużynie, zostawiamy jego akcję na koniec, ewentualnie trzymamy kciuki, żeby nie było dwóch czach. Grając dwarfami bijesz non stop a jeszcze trzeba czasem zrobić to GFI. Spróbuj.
Przypomnę tylko, że wszyscy którzy grają na dwarfach i tak biorą 3 RR. Bo się czasem przydają.
A jeszcze któryś z poprzedników chciał wrzucać gwiazdę, czyli kolejnego lonera.
1TTD - zarówno halfling jak i ogr też mają lonera. Ja nie mówię o animozity, ale kiedy ostatnio podawaliście piłkę gwieździe z AG3? Tego po prostu się nie robi. Potem musi wylądować, GFI.
Tak naprawdę to w tej drużynie czekam na dwie czachy u kogoś z połowy zespołu. A jak trafi pechowo - na dwarfy, ludzi, chaos, orków na 2-3 guardach, khemri - i nagle będziesz musiał bić na 1 kości, to loner pokona ten zespół.
Żeby nie było, bardzo fajny zespół, taki nieprzesadzony. Silniejszy niż tier 3, ale słabszy niż gołe dwarfy. Moim zdaniem słaby tier 2.
Ligowo można rozważyć skill pro. Ale na turniej to będą guardy.
Pierwsza rozpiska (bo po prawdzie nie wiem, co się tutaj mieści), którą bym robił byłaby na 1 RR albo na 0 RR i liderze. Bo punkt siły tej rozpiski jest w momencie, gdy zniszczysz im skill "loner". A łatwo go zniszczyć nie biorąc reroli. Zostaje masa kasy na gwiazdę. Turbo mocne, ale tylko do pierwszych dwóch czach. A rzuty na 1 kości to zupełna porażka.
Bo gdybym nie był Gamoniem, to byłbym zwykłym powergamerem
- reszka
- trener
- Posty: 2869
- Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03
-
Zdobyte trofea
Re: Old World Alliance
Sprawdziłem, wchodzi Mighty ZUG albo Karla. Bez reroli (ok, zostaje lider) na boisku jest pancernie. A jak odrobinę popieścisz, to i Gryf wejdzie.
Bo gdybym nie był Gamoniem, to byłbym zwykłym powergamerem
- leon
- trener
- Posty: 10551
- Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42
-
Zdobyte trofea
Pozostałe odznaki
Re: Old World Alliance
team nie dla mnie. w ostatnich dwoch meczach sumarycznie 11 podwojnych czach
Amazonki PL-stół-11 78-28-26
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
- R2-D2
- blitzer
- Posty: 1699
- Rejestracja: 25 mar 2018, 14:00
Re: Old World Alliance
Deadline gotuje Gamoniom żurek !
Naf nick: m6k3
Naf nick: m6k3
- leon
- trener
- Posty: 10551
- Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42
-
Zdobyte trofea
Pozostałe odznaki
Re: Old World Alliance
i kolejny spam podwojnych czaszek w meczu.
a wracajac do 1 turowki to jak juz musimy rzucac halflingiem to juz lepiej miec krasnoludzkiego runnera. do podniesienia ma sure hands a musi zrobic handoff wiec nie zepsuje podania i nie ma animosity do halflinga. tylko ze 10k drozszy a biorac spasiona gwiazde to moze byc na styk z kasa.
mimo wszystko wolalbym ludzkiego catchera do 1 turowek niz rzucac nizolkami. rzecz jasna warto 1 miec w zanadrzu tak na wszelki wypadek jakby utlukli catchera
a wracajac do 1 turowki to jak juz musimy rzucac halflingiem to juz lepiej miec krasnoludzkiego runnera. do podniesienia ma sure hands a musi zrobic handoff wiec nie zepsuje podania i nie ma animosity do halflinga. tylko ze 10k drozszy a biorac spasiona gwiazde to moze byc na styk z kasa.
mimo wszystko wolalbym ludzkiego catchera do 1 turowek niz rzucac nizolkami. rzecz jasna warto 1 miec w zanadrzu tak na wszelki wypadek jakby utlukli catchera
Amazonki PL-stół-11 78-28-26
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
- bialy
- blitzer
- Posty: 1587
- Rejestracja: 16 paź 2017, 14:09
- leon
- trener
- Posty: 10551
- Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42
-
Zdobyte trofea
Pozostałe odznaki
Re: Old World Alliance
bo po prostu nie ma animosity do nikogo. oni wzystkich lubia, ale za to jak ktos im mowi co ma robic to sie denerwuja i moga odpalic z lonera
Amazonki PL-stół-11 78-28-26
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
- bialy
- blitzer
- Posty: 1587
- Rejestracja: 16 paź 2017, 14:09
Re: Old World Alliance
[mention]leon[/mention]
Wolę moją teorię o wzroście ;P
Wolę moją teorię o wzroście ;P
- leon
- trener
- Posty: 10551
- Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42
-
Zdobyte trofea
Pozostałe odznaki
Re: Old World Alliance
na pewno jest bardziej fluffowa
Amazonki PL-stół-11 78-28-26
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
- rover
- blitzer
- Posty: 1639
- Rejestracja: 02 lip 2013, 11:49
-
Zdobyte trofea
Re: Old World Alliance
Przesadzili srogo. Ograją to trochę i imo zmienią. Realnie masz 4-5 typów w teamie, którymi nie możesz nawet GFI za bardzo zrobić, a ruchu t za dużo nie mają.
GAMONIE witają MYSZĘ!
FUMBBL: rover
FUMBBL: rover
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość