Leśne Elfy
- leon
- trener
- Posty: 10588
- Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42
-
Zdobyte trofea
Pozostałe odznaki
Re: Leśne Elfy
tancerz z sila i tacklem trafil normala. drugi ma stripa. zastanawiam sie nad side stepem, stripem drugim (tu pewnie Reszka przyklasnie) . chyba jednak strip wygra bo blok na 2 w klatce z tacklem i stripem to zgroza.
Amazonki PL-stół-11 78-28-26
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
- rover
- blitzer
- Posty: 1639
- Rejestracja: 02 lip 2013, 11:49
-
Zdobyte trofea
Re: Leśne Elfy
Frenzy to najlepsze co możesz mu dać, jeżeli masz na drugim stripa.
GAMONIE witają MYSZĘ!
FUMBBL: rover
FUMBBL: rover
- leon
- trener
- Posty: 10588
- Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42
-
Zdobyte trofea
Pozostałe odznaki
Re: Leśne Elfy
ciekawy pomysl. nie gralem jeszcze tancerzami z frenzy.
Amazonki PL-stół-11 78-28-26
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
- rover
- blitzer
- Posty: 1639
- Rejestracja: 02 lip 2013, 11:49
-
Zdobyte trofea
Re: Leśne Elfy
To polecam. Jak ma S4 to jest potworem. Nie mozna w ogole podchodzic do lini bocznych z takim typem na boisku, a jak gdzies na srodu pola jest jeszcze drzewo no to sobie wyobrazasz temat na pewno.
Poza tym jak niesie pilke S3 z Sure Hands to lepiej nim wskakiwac do klatki niz tym drugim WD ze Strip Ballem, bo tu bedziesz mial czesto 4 kosci bloku, a tam tylko dwie. No i czesto wypchniesz pilke zupelnie poza klatke do latwiekszego podniesienia. Generalnie polecam.
Jak dobrze, ze znerfowali woody w nowej edycji
Poza tym jak niesie pilke S3 z Sure Hands to lepiej nim wskakiwac do klatki niz tym drugim WD ze Strip Ballem, bo tu bedziesz mial czesto 4 kosci bloku, a tam tylko dwie. No i czesto wypchniesz pilke zupelnie poza klatke do latwiekszego podniesienia. Generalnie polecam.
Jak dobrze, ze znerfowali woody w nowej edycji
GAMONIE witają MYSZĘ!
FUMBBL: rover
FUMBBL: rover
- reszka
- trener
- Posty: 2872
- Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03
-
Zdobyte trofea
Re: Leśne Elfy
Zdecydowanie frenzy. Po zmianie leapa zdecydowanie zyskał na sile. Możesz zrobić nim blitza wyliczając, żeby było 2 na dwóch kościach i olewasz, że się znalazłeś w totalnej matni, bo potem wystarczy znaleźć pole w jednej strefie, zrobić leapa na 2+ i dodge na 2+ z rerolem i jesteś poza kontaktem. Leap na nowych zasadach to turbo przegięcie, za wyjątkiem sytuacji kiedy chcesz blitzować piłkę. Wiem, że na tym opierała się taktyka woodów (w moim wydaniu, ślimak i kos grali inaczej), ale to że zabrali mi bazookę to nie powód do płaczu, bo dali mi granaty. Inna broń, inna taktyka. A trzeba wykorzystać bonusy leapa.
Dwóch zawodników z inteligentnym leap na 2+ każe przeciwnikowi trzymać mocną, przynajmniej 5-osobową klatkę. Jak trzyma 4-osobową to gramy na stare zasady, gdzie woody były na końcu łańcucha pokarmowego. A w praktyce naprawdę ciężko dojść całą klatką pod linię TD i utrzymać ją do 8 (16) tury. A nawet wtedy w tej 16 turze YOLO leap na 4+ lub w turnieju na 5+, zwłaszcza gdy mamy przerzut, nie jest bez szans. Jak to mawia Oren, prawdopodobieństwo leapa wynosi 50%, albo wyjdzie albo nie. A w najczęstszym przypadku desperackiego leapa na 4+ nawet się z nim zgodzę.
Moim zdaniem skill kick jest teraz dużo ważniejszy. Przeciwnik poprzednio wiedział, że jak się nie ustawi to 3+ i wchodzi. Ja i tak nie skakałem w 2 turze i było mi wszystko jedno, gdzie podniesie piłkę. Teraz po zmianach skilla (plusy i minusy) jeśli nie ustawi pełnej klatki, to leap minusów nie ma a zostają pozytywy. A kazać mu iść dodatkowe 4-5 pól klatką to spore utrudnienie.
Ja polecam (polecałem ?? - celowe znaki zapytania) na dwóch stripach (drugi był zamiast tackle) tylko w układzie - gramy turniej, bo tam nikt nie daje sure hands a z bazy w zeszłej edycji mało ras miało sure hands, a nawet jak mieli, to nie zawsze wystawiali - orkowie, scaveny. Były 4 efektywne rasy z sure hands - krasie, khemri, ludzie, underworld. Przeciwko każdej innej strip był lepszy niż tackle. A z tych 4 ras trzy pierwsze nie mają uników, więc nawet na nich strp i tak był lepszy niż tackle.
Nawet Leon grając amazonkami przyznał (choć przyciśnięty do muru i chyba sam zaskoczony swoim wnioskiem), że bardziej by się bał dwóch WD ze strip niż jeden strip drugi tackle.
W lidze sure hands ma chyba każdy team. 2 stripy w lidze to strata skilla na najcenniejszym zawodniku.
Jedyny skill który rozważałbym zamiast frenzy (i myślę, że byłby moim kolejnym normalem) to sure feet. Bezpieczny zasięg 10 pól i wszystkie akcje (z wyjątkiem ataku na piłkę w klatce) robione na 2+ z przerzutem (drużynowy trzymam na "1" na leap) dla zawodnika z S4 to turbo.
Dwóch zawodników z inteligentnym leap na 2+ każe przeciwnikowi trzymać mocną, przynajmniej 5-osobową klatkę. Jak trzyma 4-osobową to gramy na stare zasady, gdzie woody były na końcu łańcucha pokarmowego. A w praktyce naprawdę ciężko dojść całą klatką pod linię TD i utrzymać ją do 8 (16) tury. A nawet wtedy w tej 16 turze YOLO leap na 4+ lub w turnieju na 5+, zwłaszcza gdy mamy przerzut, nie jest bez szans. Jak to mawia Oren, prawdopodobieństwo leapa wynosi 50%, albo wyjdzie albo nie. A w najczęstszym przypadku desperackiego leapa na 4+ nawet się z nim zgodzę.
Moim zdaniem skill kick jest teraz dużo ważniejszy. Przeciwnik poprzednio wiedział, że jak się nie ustawi to 3+ i wchodzi. Ja i tak nie skakałem w 2 turze i było mi wszystko jedno, gdzie podniesie piłkę. Teraz po zmianach skilla (plusy i minusy) jeśli nie ustawi pełnej klatki, to leap minusów nie ma a zostają pozytywy. A kazać mu iść dodatkowe 4-5 pól klatką to spore utrudnienie.
Ja polecam (polecałem ?? - celowe znaki zapytania) na dwóch stripach (drugi był zamiast tackle) tylko w układzie - gramy turniej, bo tam nikt nie daje sure hands a z bazy w zeszłej edycji mało ras miało sure hands, a nawet jak mieli, to nie zawsze wystawiali - orkowie, scaveny. Były 4 efektywne rasy z sure hands - krasie, khemri, ludzie, underworld. Przeciwko każdej innej strip był lepszy niż tackle. A z tych 4 ras trzy pierwsze nie mają uników, więc nawet na nich strp i tak był lepszy niż tackle.
Nawet Leon grając amazonkami przyznał (choć przyciśnięty do muru i chyba sam zaskoczony swoim wnioskiem), że bardziej by się bał dwóch WD ze strip niż jeden strip drugi tackle.
W lidze sure hands ma chyba każdy team. 2 stripy w lidze to strata skilla na najcenniejszym zawodniku.
Jedyny skill który rozważałbym zamiast frenzy (i myślę, że byłby moim kolejnym normalem) to sure feet. Bezpieczny zasięg 10 pól i wszystkie akcje (z wyjątkiem ataku na piłkę w klatce) robione na 2+ z przerzutem (drużynowy trzymam na "1" na leap) dla zawodnika z S4 to turbo.
Bo gdybym nie był Gamoniem, to byłbym zwykłym powergamerem
-
- star player
- Posty: 2270
- Rejestracja: 21 lis 2014, 17:03
-
Zdobyte trofea
Re: Leśne Elfy
@reszka - a nie jest czasem teraz tak, że Leap to minimum 3+ ? (poza skokiem nad leżącym ??? - tu nie wiem w sumie)
Było wcześniej w tym wątku omawiane
Było wcześniej w tym wątku omawiane
Steam: unicorn_az
- Redil
- liniowy
- Posty: 1081
- Rejestracja: 12 mar 2017, 20:10
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Leśne Elfy
Leapa robisz z modyfikatorem -1, jeśli nie ma innych modyfikatorów. Więc jeśli masz Ag 1+ to robisz leap na 2+. Plus z tego co pamiętam modyfikatory do leap liczysz z miejsca skoku i lądowania i wybierasz silniejszy, ergo nie wyskakujesz z klatki na 2+. Nie mam teraz podręcznika, ale tak to zapamiętałem.reszka pisze: ↑27 sie 2021, 10:58 Zdecydowanie frenzy. Po zmianie leapa zdecydowanie zyskał na sile. Możesz zrobić nim blitza wyliczając, żeby było 2 na dwóch kościach i olewasz, że się znalazłeś w totalnej matni, bo potem wystarczy znaleźć pole w jednej strefie, zrobić leapa na 2+ i dodge na 2+ z rerolem i jesteś poza kontaktem. Leap na nowych zasadach to turbo przegięcie, za wyjątkiem sytuacji kiedy chcesz blitzować piłkę.
Sam fart, zero skilla
-
- star player
- Posty: 2270
- Rejestracja: 21 lis 2014, 17:03
-
Zdobyte trofea
Re: Leśne Elfy
Kilka stron wstecz w tym wątku. Mamy ostatecznie (aktualnie) inne ustalenie/interpretację ?Pieta pisze: ↑25 maja 2021, 19:27 Poprawia o +1, ale minimalny to -1. (Dokładniej Leap zdejmuje jeden minusowy modyfikator do testu).
Jeśli skacze do strefy z 0 ludzikami to jest modyfikator 0 i nie ma czego zdejmować. Skok na 2+
Jeśli skacze do strefy z 1 ludzikiem to jest modyfikator -1. (-1+1=0). Jednak musi być minimum -1, więc zostaje -1. Skok na 3+
Jeśli skacze do strefy z 2 ludzikami to jest modyfikator -2, (-2+1=-1). Minimum spełnione. Skok na 3+
Jeśli skacze do strefy z 3 ludzikami to jest modyfikator -3, (-3+1=-2). Minimum spełnione. Skok na 4+
Zakładając, że skacze ze strefy z mniejszą ilością ludzików.
Bo jeżeli skok nad 1 ludziekiem jest na 2+ to zmienia postać rzeczy dość mocno
Steam: unicorn_az
- rover
- blitzer
- Posty: 1639
- Rejestracja: 02 lip 2013, 11:49
-
Zdobyte trofea
Re: Leśne Elfy
@reszka nie no fajnie, ale:
1. On pyta o poprzednia edycje
2. Ciekawa kmina, ale zasady doczytaj Przede wszystkim skaczac z pola na pole wybiera najwyzsze mozliwe kary.
1. On pyta o poprzednia edycje
2. Ciekawa kmina, ale zasady doczytaj Przede wszystkim skaczac z pola na pole wybiera najwyzsze mozliwe kary.
GAMONIE witają MYSZĘ!
FUMBBL: rover
FUMBBL: rover
- reszka
- trener
- Posty: 2872
- Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03
-
Zdobyte trofea
Re: Leśne Elfy
To mnie ktoś mocno wałował na turnieju. Przepraszam za poprzednią wypowiedź. Doczytam zasady.
Bo gdybym nie był Gamoniem, to byłbym zwykłym powergamerem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość