Mroczne Elfy
- Lyskie
- trener
- Posty: 3273
- Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
Zdobyte trofea
Pozostałe odznaki
Mroczne Elfy
(post w budowie )
Ja w takim razie opiszę moją ulubioną rasę czyli MROCZNE ELFY.
Może tytułem wprowadzenia w skład drużyny wchodzą:
Liniowi (Linemen) - Zasięg Ruchu:6, Siła:3, Zręczność:4, Klasa Pancerza:8 - cena 70k, dostępnych 16
Blitzerzy (Blitzers) - Zasięg Ruchu:7, Siła:3, Zręczność:4, Klasa Pancerza:8 - cena 100k, dostępnych 4
Zabójcy (Assassins) - Zasięg Ruchu:6, Siła:3, Zręczność:4, Klasa Pancerza:7 - cena 90k, dostępnych 2
Biegacze (Runners) - Zasięg Ruchu:7, Siła:3, Zręczność:4, Klasa Pancerza:7 - cena 80k, dostępnych 2
Elfie Wiedźmy (Witch Elves) - Zasięg Ruchu:7, Siła:3, Zręczność:4, Klasa Pancerza:7 - cena - 110k, dostępne 2
Stosowane rozpiski:
a) 4 blitzerzy, 1 biegacz, 6 liniowych, 2 rerolle - wersja dla osób ufających biegaczowi bardziej niż wiedźmie - koszt 1000k - mimo iż mniej klimatyczna, jednak obiektywnie najlepsza.
b) 1 wiedźma, 3 blitzerzy, 7 liniowych, 2 rerolle - koszt 1000k - drużyna bitna i zwinna
c) 2 blitrerzy, 1 zabójca, 8 liniowych, 2 rerolle, konsyliarz - drużyna defensywna (ewentualnie zamiast konsyliarza 3 reroll, przyda się do rzutów na unik) - koszt 1000k
d) 4 blitzerzy, 7 liniowych, 2 rerolle - koszt 990k
Najkorzystniejsze ulepszenia zawodników:
1) Liniowy - na początku nie dysponują żadnymi rozwinięciami
Jeśli po pierwszym awansie nie trafi się dubel albo rozwinięcie którejś z cech to naturalne wydaje się kolejno:
a) zapasy (wrestle)
2) unik
3) typowy liniowy rzadko ma okazję skorzystać z tego awansu. Jeśli tak się stanie to któraś ze zdolności obronnych np. krok w bok. W przypadku dubla ochrona.
Rozwinięcie w przypadku wyrzucenia dubla lub awansu którejś z podstawowych cech:
jeśli chodzi o cechy to opłacalne jest rozwinięcie siły, zręczności lub szybkości, pancerza raczej się nie opłaca (jest za bardzo narażony na ciosy. W tym przypadku wartość pancerza na gołe ciało (bez żadnych zdolności) 8 lub 9 i tak powoduje, że w końcu zostanie przebity. Żywotności to znacznie nie poprawi.
W przypadku dobrego pierwszego rzutu liniowego będzie się już rozwijać pod konkretną cechę. Np wzrost MV (szybkości) powoduje, że możemy go rozwijać w kierunku blitzera. Jeśli wzrośnie zręczność można zrobić z niego rozgrywającego (niby-miotacza). Wzrost siły to najlepsza z możliwości, który pozwoli zrobić z liniowego głównego obijacza w stylu nadblitzera.
W każdym z powyższych przypadków proponuję jako pierwszy dać blok, drugi unik, trzeci krok w bok (temu ze wzrostem zręczności) lub atak (tackle) gdy był wzrost MV lub siły.
2) Blitzer - posiadane umiejętność: blokowanie
Zwykły rozwój:
1) zawsze unik
2) krok w bok lub tackle (najlepiej na przemian)
3) któreś z powyższych
4) to już zależy od rozwoju pozostałych blitzerów w drużynie:
na nogi, wytrącenie piłki, kick (niby szkoda na blitzera, ale ma swoje zalety),
Dubel:
ochrona lub mighty blow zależnie od preferencji. Ja najpierw bronię potem atakuję więc wybieram raczej ochronę.
3) Elfia Wiedźma - posiadane umiejętności: unik, szał, na nogi
Rozwija się dwie. Więc tak:
Pierwsza wiedźma (ninja).
Idealnie jak się trafi wzrost zręczności. Rozwijamy następująco
1) wrestle
2) tackle
3) leap
4) wytrącenie piłki
Jest to wiedźma do celów specjalnych. Gdy ma agi na poziomie 5, to skok do każdej klatki tudaje się na wyniku 2+, a powyższy zestaw cech daje największą szansę na wybicie piłki.
Druga wiedźma (standardowa)
1) blok
2) tackle
3) świetnie jak się trafi mighty blow
4) wielkiego znaczenia nie ma jeśli mamy ninję w składzie. Zależnie od preferencji i ogólnego rozwoju drużyny.
Wiedźmy należy szczególnie chronić. Po blitzach wycofywać za liniowych lub podpuszczać przeciwnika, żeby ich nie atakował. Najlepszy wabik to zabójca wystawiony na atak .
4) Zabójca - posiadane umiejętności: cień, dźgnięcie. Bardzo słaba przeżywalność. Największy atut - klimatyczna postać.
proponowane rozwinięcia: unik, blokowanie, na nogi, krok w bok (może mieć wpływ na większą przeżywalność).
jak ktoś chciałby przystawiać go do skinków lub innych elfów: atak z wyskoku, tackle
na dublu: podwójny blok
5) Biegacz - posiadane umiejętności: odrzucenie
standardowe rozwinięcie:
1) unik
2) pass lub blok
3) to które nie zostało wybrane w punkcie 2
4) to już zależy od upodobań (abo wsparcie do podań, albo do szansy przeżycia). Ja z reguły wybieram krok w bok.
Taktyki i strategie
Ja w takim razie opiszę moją ulubioną rasę czyli MROCZNE ELFY.
Może tytułem wprowadzenia w skład drużyny wchodzą:
Liniowi (Linemen) - Zasięg Ruchu:6, Siła:3, Zręczność:4, Klasa Pancerza:8 - cena 70k, dostępnych 16
Blitzerzy (Blitzers) - Zasięg Ruchu:7, Siła:3, Zręczność:4, Klasa Pancerza:8 - cena 100k, dostępnych 4
Zabójcy (Assassins) - Zasięg Ruchu:6, Siła:3, Zręczność:4, Klasa Pancerza:7 - cena 90k, dostępnych 2
Biegacze (Runners) - Zasięg Ruchu:7, Siła:3, Zręczność:4, Klasa Pancerza:7 - cena 80k, dostępnych 2
Elfie Wiedźmy (Witch Elves) - Zasięg Ruchu:7, Siła:3, Zręczność:4, Klasa Pancerza:7 - cena - 110k, dostępne 2
Stosowane rozpiski:
a) 4 blitzerzy, 1 biegacz, 6 liniowych, 2 rerolle - wersja dla osób ufających biegaczowi bardziej niż wiedźmie - koszt 1000k - mimo iż mniej klimatyczna, jednak obiektywnie najlepsza.
b) 1 wiedźma, 3 blitzerzy, 7 liniowych, 2 rerolle - koszt 1000k - drużyna bitna i zwinna
c) 2 blitrerzy, 1 zabójca, 8 liniowych, 2 rerolle, konsyliarz - drużyna defensywna (ewentualnie zamiast konsyliarza 3 reroll, przyda się do rzutów na unik) - koszt 1000k
d) 4 blitzerzy, 7 liniowych, 2 rerolle - koszt 990k
Najkorzystniejsze ulepszenia zawodników:
1) Liniowy - na początku nie dysponują żadnymi rozwinięciami
Jeśli po pierwszym awansie nie trafi się dubel albo rozwinięcie którejś z cech to naturalne wydaje się kolejno:
a) zapasy (wrestle)
2) unik
3) typowy liniowy rzadko ma okazję skorzystać z tego awansu. Jeśli tak się stanie to któraś ze zdolności obronnych np. krok w bok. W przypadku dubla ochrona.
Rozwinięcie w przypadku wyrzucenia dubla lub awansu którejś z podstawowych cech:
jeśli chodzi o cechy to opłacalne jest rozwinięcie siły, zręczności lub szybkości, pancerza raczej się nie opłaca (jest za bardzo narażony na ciosy. W tym przypadku wartość pancerza na gołe ciało (bez żadnych zdolności) 8 lub 9 i tak powoduje, że w końcu zostanie przebity. Żywotności to znacznie nie poprawi.
W przypadku dobrego pierwszego rzutu liniowego będzie się już rozwijać pod konkretną cechę. Np wzrost MV (szybkości) powoduje, że możemy go rozwijać w kierunku blitzera. Jeśli wzrośnie zręczność można zrobić z niego rozgrywającego (niby-miotacza). Wzrost siły to najlepsza z możliwości, który pozwoli zrobić z liniowego głównego obijacza w stylu nadblitzera.
W każdym z powyższych przypadków proponuję jako pierwszy dać blok, drugi unik, trzeci krok w bok (temu ze wzrostem zręczności) lub atak (tackle) gdy był wzrost MV lub siły.
2) Blitzer - posiadane umiejętność: blokowanie
Zwykły rozwój:
1) zawsze unik
2) krok w bok lub tackle (najlepiej na przemian)
3) któreś z powyższych
4) to już zależy od rozwoju pozostałych blitzerów w drużynie:
na nogi, wytrącenie piłki, kick (niby szkoda na blitzera, ale ma swoje zalety),
Dubel:
ochrona lub mighty blow zależnie od preferencji. Ja najpierw bronię potem atakuję więc wybieram raczej ochronę.
3) Elfia Wiedźma - posiadane umiejętności: unik, szał, na nogi
Rozwija się dwie. Więc tak:
Pierwsza wiedźma (ninja).
Idealnie jak się trafi wzrost zręczności. Rozwijamy następująco
1) wrestle
2) tackle
3) leap
4) wytrącenie piłki
Jest to wiedźma do celów specjalnych. Gdy ma agi na poziomie 5, to skok do każdej klatki tudaje się na wyniku 2+, a powyższy zestaw cech daje największą szansę na wybicie piłki.
Druga wiedźma (standardowa)
1) blok
2) tackle
3) świetnie jak się trafi mighty blow
4) wielkiego znaczenia nie ma jeśli mamy ninję w składzie. Zależnie od preferencji i ogólnego rozwoju drużyny.
Wiedźmy należy szczególnie chronić. Po blitzach wycofywać za liniowych lub podpuszczać przeciwnika, żeby ich nie atakował. Najlepszy wabik to zabójca wystawiony na atak .
4) Zabójca - posiadane umiejętności: cień, dźgnięcie. Bardzo słaba przeżywalność. Największy atut - klimatyczna postać.
proponowane rozwinięcia: unik, blokowanie, na nogi, krok w bok (może mieć wpływ na większą przeżywalność).
jak ktoś chciałby przystawiać go do skinków lub innych elfów: atak z wyskoku, tackle
na dublu: podwójny blok
5) Biegacz - posiadane umiejętności: odrzucenie
standardowe rozwinięcie:
1) unik
2) pass lub blok
3) to które nie zostało wybrane w punkcie 2
4) to już zależy od upodobań (abo wsparcie do podań, albo do szansy przeżycia). Ja z reguły wybieram krok w bok.
Taktyki i strategie
Nick na xbox - Lens26pl
Raz Ty jesz niedźwiedzia, raz niedźwiedź je Ciebie
Raz Ty jesz niedźwiedzia, raz niedźwiedź je Ciebie
- reszka
- trener
- Posty: 2870
- Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03
-
Zdobyte trofea
Re: Mroczne Elfy
to aż dziwne, że nie podałeś najpopularniejszego składu:
4x blitzer
1x biegacz
6x liniowy
2RR
koszt 1000.
W ogóle pomijasz biegacza, który pojawia się praktycznie w każdej rozpisce
4x blitzer
1x biegacz
6x liniowy
2RR
koszt 1000.
W ogóle pomijasz biegacza, który pojawia się praktycznie w każdej rozpisce
Bo gdybym nie był Gamoniem, to byłbym zwykłym powergamerem
- Lyskie
- trener
- Posty: 3273
- Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
Zdobyte trofea
Pozostałe odznaki
Re: Mroczne Elfy
Ta rozpiska, którą podajesz to ten 4 podpunkt, tylko, że mi się wkradł błąd.
Biegacz to moim zdaniem nieudacznik . Nigdy go nie wybieram. Biegacz aż tak popularny nie jest jak Ci się wydaje .
Biegacz to moim zdaniem nieudacznik . Nigdy go nie wybieram. Biegacz aż tak popularny nie jest jak Ci się wydaje .
Nick na xbox - Lens26pl
Raz Ty jesz niedźwiedzia, raz niedźwiedź je Ciebie
Raz Ty jesz niedźwiedzia, raz niedźwiedź je Ciebie
- zgnity
- blitzer
- Posty: 1203
- Rejestracja: 06 lut 2013, 13:07
-
Zdobyte trofea
Re: Mroczne Elfy
Nie wiem czemu ale ja lubię brać Asasyna.
Co prawda jego Stab przydaję się tylko na tych z niskim AV choć częściej nie działa niż działa i nie daje SPP, a Shadowing dla najwolniejszego zawodnika w drużynie jest niezłym żartem.
To jednak to co robi przeciwnik tylko po to by go uderzyć ... no sam nie wiem czemu ale ludzie zawsze próbują ściągnąć go "za wszelką cenę".
Co prawda jego Stab przydaję się tylko na tych z niskim AV choć częściej nie działa niż działa i nie daje SPP, a Shadowing dla najwolniejszego zawodnika w drużynie jest niezłym żartem.
To jednak to co robi przeciwnik tylko po to by go uderzyć ... no sam nie wiem czemu ale ludzie zawsze próbują ściągnąć go "za wszelką cenę".
A pathetic creature of meat and bone
- reszka
- trener
- Posty: 2870
- Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03
-
Zdobyte trofea
Re: Mroczne Elfy
ja go atakuję, bo ma AV7 i z reguły ani bloku ani uniku a kąsa ghule unik+blok z 45% skutecznością.
ktoś kiedyś fajnie określił assasyna, że jeśli przytuli się do "silnych" zawodników, to cień nic nie da, bo nie będą od niego uciekać ale po prostu go przepchną. A jeśli przyczepi się do szyblich z niskim TV (jak skinki), to uciekną mimo cienia.
Zgnity - pojawiasz się i komentujesz, a czy planujesz wziąć udział w rozgrywkach dębowego?
ktoś kiedyś fajnie określił assasyna, że jeśli przytuli się do "silnych" zawodników, to cień nic nie da, bo nie będą od niego uciekać ale po prostu go przepchną. A jeśli przyczepi się do szyblich z niskim TV (jak skinki), to uciekną mimo cienia.
Zgnity - pojawiasz się i komentujesz, a czy planujesz wziąć udział w rozgrywkach dębowego?
Bo gdybym nie był Gamoniem, to byłbym zwykłym powergamerem
- zgnity
- blitzer
- Posty: 1203
- Rejestracja: 06 lut 2013, 13:07
-
Zdobyte trofea
Re: Mroczne Elfy
Obecnie umiera mi dysk twardy w laptopie a raczej umarł. Chwilowo mam zainstalowanego Windowsa XP na pendrive 16 GB wraz z Linuchem oraz jeśli i to zawiedzie to mam jeszcze Live CD z ubuntu by jakiś system mieć XD.
Jak tylko będę dysponował nowym dyskiem twardym to zainstaluje LE i zagram , lub kupie w koncu CE by grać moimi CD-kami.
Jak tylko będę dysponował nowym dyskiem twardym to zainstaluje LE i zagram , lub kupie w koncu CE by grać moimi CD-kami.
A pathetic creature of meat and bone
- Andre
- podawacz piłek
- Posty: 48
- Rejestracja: 28 gru 2017, 19:45
Re: Mroczne Elfy
Witam serdecznie,
Jestem świeżym graczem tej jakże zacnej gry i wybór padł na Dark Elfów. (konwertowane z Dark Eldarów z WH40k) Wybór padł ze względu przede wszystkim na upodobania wizualne.
Ale do rzeczy:
Zapisałem się do ligi 1000k TV z taką rozpiską:
1x Witch Elf
3x Blitzer
7x Lineman
2x Re-Roll
I teraz chciałbym zrobić rozpiskę na 1100k TV z 5 dodatkowymi umiejętnościami. Myślałem o wrestle dla 4 linemanów i o blocku dla witchki. Jakieś rady?
Jestem świeżym graczem tej jakże zacnej gry i wybór padł na Dark Elfów. (konwertowane z Dark Eldarów z WH40k) Wybór padł ze względu przede wszystkim na upodobania wizualne.
Ale do rzeczy:
Zapisałem się do ligi 1000k TV z taką rozpiską:
1x Witch Elf
3x Blitzer
7x Lineman
2x Re-Roll
I teraz chciałbym zrobić rozpiskę na 1100k TV z 5 dodatkowymi umiejętnościami. Myślałem o wrestle dla 4 linemanów i o blocku dla witchki. Jakieś rady?
- Elkołak
- trener
- Posty: 4281
- Rejestracja: 08 lip 2014, 13:21
- Lokalizacja: Grudziądz
-
Zdobyte trofea
Re: Mroczne Elfy
Ekspertem nie jestem, ale niuchnęło się co nieco na turniejach. Wiedźma Wrestle, blitzerzy to najczęściej dodge chociaz ostatnio jak grałem darkami to dałem dwóm side step i tez było fajnie
Rozpę na 1100 jaką miałem
witch - wrestle
4xblitzer - 2xdodge i 2x side step (najczęściej ludzie daja 4xdodge lub 3xdodge i tacle)
6xlineman -jeden dostał kick
3xRR
Powodzenia życzę trenerze wstrętnych elfow
Rozpę na 1100 jaką miałem
witch - wrestle
4xblitzer - 2xdodge i 2x side step (najczęściej ludzie daja 4xdodge lub 3xdodge i tacle)
6xlineman -jeden dostał kick
3xRR
Powodzenia życzę trenerze wstrętnych elfow
steam: Elkolak75
Turnieje: 47
110-48-53 (319-210)
Turnieje NAF 78-31-39 (228-156) Rasy: 29
Od martwego elfa lepszy jest tylko taki, który konając zdradza Ci taktykę swojej drużyny...
Turnieje: 47
110-48-53 (319-210)
Turnieje NAF 78-31-39 (228-156) Rasy: 29
Od martwego elfa lepszy jest tylko taki, który konając zdradza Ci taktykę swojej drużyny...
- Jaskier
- trener
- Posty: 2996
- Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
- Lokalizacja: Tarnów
-
Zdobyte trofea
Re: Mroczne Elfy
Ten sam problem mam każdą rasą... Czyli jak grać przeciwko woodom (ale ostatnie starcia z Woodami miałem właśnie Darkami i ogólnie tą rasą chce się nauczyć grać dlatego tu pytam...
Jak ktoś chce zobaczyć jak idzie (albo raczej nie idzie) mi póki co to tutaj są moje starcia DE vs WE
https://youtu.be/zo_31iPA5hU
https://youtu.be/SX0apn1l914
I moje pozostałe mecze Darkami (które nagrałem):
https://youtu.be/p9LZYaKmUJs
https://youtu.be/RDZepT3yHVY
Jak ktoś chce zobaczyć jak idzie (albo raczej nie idzie) mi póki co to tutaj są moje starcia DE vs WE
https://youtu.be/zo_31iPA5hU
https://youtu.be/SX0apn1l914
I moje pozostałe mecze Darkami (które nagrałem):
https://youtu.be/p9LZYaKmUJs
https://youtu.be/RDZepT3yHVY
fumbbl: Jaskier
Twitch: JaskierBB
discord: jaskierbb
Kanał discordowy dla fumbblowców i BB3 enjoyerów
- Jaskier
- trener
- Posty: 2996
- Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
- Lokalizacja: Tarnów
-
Zdobyte trofea
Re: Mroczne Elfy
fumbbl: Jaskier
Twitch: JaskierBB
discord: jaskierbb
Kanał discordowy dla fumbblowców i BB3 enjoyerów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości