Mroczne Elfy

"Dopóki piła w grze, wszystko jest możliwe". Dyskusje o dostępnych rasach i taktykach.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lyskie
trener
Posty: 3273
Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03
Lokalizacja: Nowy Sącz

Zdobyte trofea

Pozostałe odznaki

Mroczne Elfy

Post autor: Lyskie » 15 lut 2013, 12:18

(post w budowie ;) )

Ja w takim razie opiszę moją ulubioną rasę czyli MROCZNE ELFY.

Może tytułem wprowadzenia w skład drużyny wchodzą:

Liniowi (Linemen) - Zasięg Ruchu:6, Siła:3, Zręczność:4, Klasa Pancerza:8 - cena 70k, dostępnych 16
Blitzerzy (Blitzers) - Zasięg Ruchu:7, Siła:3, Zręczność:4, Klasa Pancerza:8 - cena 100k, dostępnych 4
Zabójcy (Assassins) - Zasięg Ruchu:6, Siła:3, Zręczność:4, Klasa Pancerza:7 - cena 90k, dostępnych 2
Biegacze (Runners) - Zasięg Ruchu:7, Siła:3, Zręczność:4, Klasa Pancerza:7 - cena 80k, dostępnych 2
Elfie Wiedźmy (Witch Elves) - Zasięg Ruchu:7, Siła:3, Zręczność:4, Klasa Pancerza:7 - cena - 110k, dostępne 2

Stosowane rozpiski:

a) 4 blitzerzy, 1 biegacz, 6 liniowych, 2 rerolle - wersja dla osób ufających biegaczowi bardziej niż wiedźmie - koszt 1000k - mimo iż mniej klimatyczna, jednak obiektywnie najlepsza.
b) 1 wiedźma, 3 blitzerzy, 7 liniowych, 2 rerolle - koszt 1000k - drużyna bitna i zwinna
c) 2 blitrerzy, 1 zabójca, 8 liniowych, 2 rerolle, konsyliarz - drużyna defensywna (ewentualnie zamiast konsyliarza 3 reroll, przyda się do rzutów na unik) - koszt 1000k
d) 4 blitzerzy, 7 liniowych, 2 rerolle - koszt 990k


Najkorzystniejsze ulepszenia zawodników:

1) Liniowy - na początku nie dysponują żadnymi rozwinięciami

Jeśli po pierwszym awansie nie trafi się dubel albo rozwinięcie którejś z cech to naturalne wydaje się kolejno:
a) zapasy (wrestle)
2) unik
3) typowy liniowy rzadko ma okazję skorzystać z tego awansu. Jeśli tak się stanie to któraś ze zdolności obronnych np. krok w bok. W przypadku dubla ochrona.

Rozwinięcie w przypadku wyrzucenia dubla lub awansu którejś z podstawowych cech:
jeśli chodzi o cechy to opłacalne jest rozwinięcie siły, zręczności lub szybkości, pancerza raczej się nie opłaca (jest za bardzo narażony na ciosy. W tym przypadku wartość pancerza na gołe ciało (bez żadnych zdolności) 8 lub 9 i tak powoduje, że w końcu zostanie przebity. Żywotności to znacznie nie poprawi.

W przypadku dobrego pierwszego rzutu liniowego będzie się już rozwijać pod konkretną cechę. Np wzrost MV (szybkości) powoduje, że możemy go rozwijać w kierunku blitzera. Jeśli wzrośnie zręczność można zrobić z niego rozgrywającego (niby-miotacza). Wzrost siły to najlepsza z możliwości, który pozwoli zrobić z liniowego głównego obijacza w stylu nadblitzera.

W każdym z powyższych przypadków proponuję jako pierwszy dać blok, drugi unik, trzeci krok w bok (temu ze wzrostem zręczności) lub atak (tackle) gdy był wzrost MV lub siły.


2) Blitzer - posiadane umiejętność: blokowanie

Zwykły rozwój:
1) zawsze unik
2) krok w bok lub tackle (najlepiej na przemian)
3) któreś z powyższych
4) to już zależy od rozwoju pozostałych blitzerów w drużynie:
na nogi, wytrącenie piłki, kick (niby szkoda na blitzera, ale ma swoje zalety),

Dubel:
ochrona lub mighty blow zależnie od preferencji. Ja najpierw bronię potem atakuję więc wybieram raczej ochronę.

3) Elfia Wiedźma - posiadane umiejętności: unik, szał, na nogi
Rozwija się dwie. Więc tak:

Pierwsza wiedźma (ninja).
Idealnie jak się trafi wzrost zręczności. Rozwijamy następująco
1) wrestle
2) tackle
3) leap
4) wytrącenie piłki
Jest to wiedźma do celów specjalnych. Gdy ma agi na poziomie 5, to skok do każdej klatki tudaje się na wyniku 2+, a powyższy zestaw cech daje największą szansę na wybicie piłki.

Druga wiedźma (standardowa)
1) blok
2) tackle
3) świetnie jak się trafi mighty blow
4) wielkiego znaczenia nie ma jeśli mamy ninję w składzie. Zależnie od preferencji i ogólnego rozwoju drużyny.

Wiedźmy należy szczególnie chronić. Po blitzach wycofywać za liniowych lub podpuszczać przeciwnika, żeby ich nie atakował. Najlepszy wabik to zabójca wystawiony na atak ;) .

4) Zabójca - posiadane umiejętności: cień, dźgnięcie. Bardzo słaba przeżywalność. Największy atut - klimatyczna postać.

proponowane rozwinięcia: unik, blokowanie, na nogi, krok w bok (może mieć wpływ na większą przeżywalność).
jak ktoś chciałby przystawiać go do skinków lub innych elfów: atak z wyskoku, tackle
na dublu: podwójny blok

5) Biegacz - posiadane umiejętności: odrzucenie
standardowe rozwinięcie:
1) unik
2) pass lub blok
3) to które nie zostało wybrane w punkcie 2
4) to już zależy od upodobań (abo wsparcie do podań, albo do szansy przeżycia). Ja z reguły wybieram krok w bok.


Taktyki i strategie
Nick na xbox - Lens26pl

Raz Ty jesz niedźwiedzia, raz niedźwiedź je Ciebie

Awatar użytkownika
reszka
trener
Posty: 2870
Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03

Zdobyte trofea

Re: Mroczne Elfy

Post autor: reszka » 15 lut 2013, 14:13

to aż dziwne, że nie podałeś najpopularniejszego składu:

4x blitzer
1x biegacz
6x liniowy
2RR

koszt 1000.

W ogóle pomijasz biegacza, który pojawia się praktycznie w każdej rozpisce :)
Bo gdybym nie był Gamoniem, to byłbym zwykłym powergamerem

Awatar użytkownika
Lyskie
trener
Posty: 3273
Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03
Lokalizacja: Nowy Sącz

Zdobyte trofea

Pozostałe odznaki

Re: Mroczne Elfy

Post autor: Lyskie » 15 lut 2013, 14:19

Ta rozpiska, którą podajesz to ten 4 podpunkt, tylko, że mi się wkradł błąd.
Biegacz to moim zdaniem nieudacznik 8-) . Nigdy go nie wybieram. Biegacz aż tak popularny nie jest jak Ci się wydaje :P .
Nick na xbox - Lens26pl

Raz Ty jesz niedźwiedzia, raz niedźwiedź je Ciebie

Awatar użytkownika
zgnity
blitzer
Posty: 1203
Rejestracja: 06 lut 2013, 13:07

Zdobyte trofea

Re: Mroczne Elfy

Post autor: zgnity » 15 lut 2013, 16:54

Nie wiem czemu ale ja lubię brać Asasyna.
Co prawda jego Stab przydaję się tylko na tych z niskim AV choć częściej nie działa niż działa i nie daje SPP, a Shadowing dla najwolniejszego zawodnika w drużynie jest niezłym żartem.
To jednak to co robi przeciwnik tylko po to by go uderzyć ... no sam nie wiem czemu ale ludzie zawsze próbują ściągnąć go "za wszelką cenę".
A pathetic creature of meat and bone

Awatar użytkownika
reszka
trener
Posty: 2870
Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03

Zdobyte trofea

Re: Mroczne Elfy

Post autor: reszka » 15 lut 2013, 17:06

ja go atakuję, bo ma AV7 i z reguły ani bloku ani uniku a kąsa ghule unik+blok z 45% skutecznością.

ktoś kiedyś fajnie określił assasyna, że jeśli przytuli się do "silnych" zawodników, to cień nic nie da, bo nie będą od niego uciekać ale po prostu go przepchną. A jeśli przyczepi się do szyblich z niskim TV (jak skinki), to uciekną mimo cienia.

Zgnity - pojawiasz się i komentujesz, a czy planujesz wziąć udział w rozgrywkach dębowego?
Bo gdybym nie był Gamoniem, to byłbym zwykłym powergamerem

Awatar użytkownika
zgnity
blitzer
Posty: 1203
Rejestracja: 06 lut 2013, 13:07

Zdobyte trofea

Re: Mroczne Elfy

Post autor: zgnity » 15 lut 2013, 17:43

Obecnie umiera mi dysk twardy w laptopie a raczej umarł. Chwilowo mam zainstalowanego Windowsa XP na pendrive 16 GB wraz z Linuchem oraz jeśli i to zawiedzie to mam jeszcze Live CD z ubuntu by jakiś system mieć XD.
Jak tylko będę dysponował nowym dyskiem twardym to zainstaluje LE i zagram , lub kupie w koncu CE by grać moimi CD-kami.
A pathetic creature of meat and bone

Awatar użytkownika
Andre
podawacz piłek
Posty: 48
Rejestracja: 28 gru 2017, 19:45

Re: Mroczne Elfy

Post autor: Andre » 05 sty 2018, 09:16

Witam serdecznie,

Jestem świeżym graczem tej jakże zacnej gry i wybór padł na Dark Elfów. (konwertowane z Dark Eldarów z WH40k) Wybór padł ze względu przede wszystkim na upodobania wizualne.

Ale do rzeczy:

Zapisałem się do ligi 1000k TV z taką rozpiską:

1x Witch Elf
3x Blitzer
7x Lineman
2x Re-Roll

I teraz chciałbym zrobić rozpiskę na 1100k TV z 5 dodatkowymi umiejętnościami. Myślałem o wrestle dla 4 linemanów i o blocku dla witchki. Jakieś rady?

Awatar użytkownika
Elkołak
trener
Posty: 4281
Rejestracja: 08 lip 2014, 13:21
Lokalizacja: Grudziądz

Zdobyte trofea

Re: Mroczne Elfy

Post autor: Elkołak » 05 sty 2018, 11:49

Ekspertem nie jestem, ale niuchnęło się co nieco na turniejach. Wiedźma Wrestle, blitzerzy to najczęściej dodge chociaz ostatnio jak grałem darkami to dałem dwóm side step i tez było fajnie :)
Rozpę na 1100 jaką miałem
witch - wrestle
4xblitzer - 2xdodge i 2x side step (najczęściej ludzie daja 4xdodge lub 3xdodge i tacle)
6xlineman -jeden dostał kick
3xRR
Powodzenia życzę trenerze wstrętnych elfow :twisted: :)
steam: Elkolak75

Turnieje: 47
110-48-53 (319-210)

Turnieje NAF 78-31-39 (228-156) Rasy: 29

Od martwego elfa lepszy jest tylko taki, który konając zdradza Ci taktykę swojej drużyny...

Awatar użytkownika
Jaskier
trener
Posty: 2996
Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
Lokalizacja: Tarnów

Zdobyte trofea

Re: Mroczne Elfy

Post autor: Jaskier » 01 sty 2019, 22:47

Ten sam problem mam każdą rasą... Czyli jak grać przeciwko woodom (ale ostatnie starcia z Woodami miałem właśnie Darkami i ogólnie tą rasą chce się nauczyć grać dlatego tu pytam...

Jak ktoś chce zobaczyć jak idzie (albo raczej nie idzie) mi póki co to tutaj są moje starcia DE vs WE

https://youtu.be/zo_31iPA5hU
https://youtu.be/SX0apn1l914

I moje pozostałe mecze Darkami (które nagrałem):
https://youtu.be/p9LZYaKmUJs
https://youtu.be/RDZepT3yHVY

Awatar użytkownika
Jaskier
trener
Posty: 2996
Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
Lokalizacja: Tarnów

Zdobyte trofea

Re: Mroczne Elfy

Post autor: Jaskier » 11 sty 2019, 07:34

http://www.plasmoids.dk/pbem/index.php? ... obj_id=153

Mam awans zwykły na Blitzerze #10
Co brać?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rasy i taktyki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości