Podwójna piątka przy level-upie Szczura Kanalarza

"Dopóki piła w grze, wszystko jest możliwe". Dyskusje o dostępnych rasach i taktykach.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Akuku88
rekrut
Posty: 128
Rejestracja: 14 lut 2013, 21:39

Podwójna piątka przy level-upie Szczura Kanalarza

Post autor: Akuku88 » 29 mar 2013, 15:20

No więc dziś mój znajomy zainstalował sobie BB, rozegrał ze mną swój pierwszy mecz w życiu. Zagrał Jaszczurami, a ja zrobiłem sobie na ten mecz eksperymentalną drużynę Skavenów. Mecz był masakrą. Śmierć jednego szczura liniowego, druga śmierć na szczęście powstrzymana przez medyka, a jeden z moich kanalarzy na dodatek z powodu kontuzji nie zagra w następnym meczu. Niemniej mecz skończył się sukcesem, wygrałem.

No i najważniejsze: jeden z moich Gutter Runnerów (w polskiej wersji to chyba Szczur Kanalarz) awansował na wyższy poziom i wyrzucił dwie piątki. Moje pytanie brzmi: jak go rozwinąć?
Jakaś mutacja? Jakiś skill z poza mutacji? +1 do pancerza? +1 do zasięgu ruchu?

Co radzicie?
Kislev Open:
Arabskie Noce (Khemri 1000) - 0-0-0

Awatar użytkownika
Perihelion
blitzer
Posty: 1774
Rejestracja: 17 sty 2013, 14:15
Lokalizacja: Szczecin

Zdobyte trofea

Re: Podwójna piątka przy level-upie Szczura Kanalarza

Post autor: Perihelion » 29 mar 2013, 16:12

Wybrał bym coś z mutacji. Np. Horns albo może foul apperance. Ciekawe też może być big hand, two heads, albo do kombinacji z leap - very long legs. Nerwes of steel też może być dobrym wyborem dla dedykowanego szczuro łapacza. W sumie to bierz co chcesz bo pewnie i tak długo nie pożyje :D

A najlepsze to chyba będzie +1 ruchu i sprint.

Awatar użytkownika
Qbusus
star player
Posty: 1951
Rejestracja: 21 sty 2013, 22:03

Zdobyte trofea

Pozostałe odznaki

Re: Podwójna piątka przy level-upie Szczura Kanalarza

Post autor: Qbusus » 29 mar 2013, 16:28

ruch i spirnt potem pewne stopy ( czy jak to tam przetlumaczyli na polski ) i robisz gostka ktory klepie td w jedna runde po kick offie :) mega kombo jak dla mnie ;]
" Igitur qui desiderat pacem praeparet bellum"
( If you wanna peace prepare for war )

Awatar użytkownika
Akuku88
rekrut
Posty: 128
Rejestracja: 14 lut 2013, 21:39

Re: Podwójna piątka przy level-upie Szczura Kanalarza

Post autor: Akuku88 » 29 mar 2013, 19:00

Qbusus pisze:ruch i spirnt potem pewne stopy ( czy jak to tam przetlumaczyli na polski ) i robisz gostka ktory klepie td w jedna runde po kick offie :) mega kombo jak dla mnie ;]
Ale ta opcja wykorzystuje zwykłe skille z zakresu głównych oraz polegających na zręczności. Ja natomiast mam do wyboru wszystko :P.
Perihelion pisze:A najlepsze to chyba będzie +1 ruchu i sprint.
Mam ochotę na coś bardziej fantazyjnego od tej opcji. :P
Perihelion pisze:Wybrał bym coś z mutacji. Np. Horns albo może foul apperance. Ciekawe też może być big hand, two heads, albo do kombinacji z leap - very long legs. Nerwes of steel też może być dobrym wyborem dla dedykowanego szczuro łapacza. W sumie to bierz co chcesz bo pewnie i tak długo nie pożyje :D
Aktualnie to właśnie ku mutacjom skłaniam się najbardziej. Gra sugeruje wybór Very Long Legs. Ale Two Heads te mnie kusi. Muszę jeszcze raz dokładnie poczytać o mutacjach. Nie znam ich nawet bo nigdy w ogóle nie grałem rasami mającymi do nich dostęp.
Kislev Open:
Arabskie Noce (Khemri 1000) - 0-0-0

Awatar użytkownika
Morgon
rezerwowy
Posty: 715
Rejestracja: 17 sty 2013, 15:38

Zdobyte trofea

Re: Podwójna piątka przy level-upie Szczura Kanalarza

Post autor: Morgon » 29 mar 2013, 20:59

To co sugeruje gra to bzdura na resorach. VLL to bardzo cienki skill.
Zrobisz jak sobie będziesz chciał, ale to co podali Perihelion i Qbusus jest zwyczajnie najskuteczniejsze. Daje opcję punktowania w jedną turę, bez specjalnego kombinowania z przepchnięciami.

Dla GR są też niezłe rogi, jeśli koniecznie musi być skill mutacji, zamiast +1 do ruchu.

Awatar użytkownika
reszka
trener
Posty: 2870
Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03

Zdobyte trofea

Re: Podwójna piątka przy level-upie Szczura Kanalarza

Post autor: reszka » 29 mar 2013, 21:43

Akuku88 pisze:
Perihelion pisze:A najlepsze to chyba będzie +1 ruchu i sprint.
Mam ochotę na coś bardziej fantazyjnego od tej opcji. :P
To jest najlepsza opcja, zdecydowanie.

Jeśli jednak chcesz zrobić coś ciekawego, to polecam rozwijanie kanalarza na takiego gostka (niespotykany twór, a też będzie zaginał system) - sam to wymyśliłem, minus jest taki,że potrzebuje 2x dubel, ale skoro 1 jest od razu, to masz 50% że podczas następnych 3 będzie kolejny:

nerwy ze stali (bo jest efektywnym dublem zawsze), potem czekając na drugi dubel wybierasz blok i skok z singli. A jak wypadnie drugi dubel, to bierzesz wielką rękę.

Taki koleś z 4 skillami ZAWSZE podnosi piłkę na 2+ (ignoruje strefy ataku przeciwnika), podaje ze strefy ataku przeciwnika bez karnych modyfikatorów do kolegi z zespołu, który będzie stał w klatce obok. A dzięki zasięgowi Guttera i skokowi dopadnie każdej piłki w grze, która jest na ziemi. Po co blok, to nie będę rozwijał.

Wyobraź sobie wypaśnych orków, miotacz nie podnosi piłki, dopada jej kanalarz mimo 3 stref ataku orków i zapewnia przyłożenie szczurom.

Potrzebne kombo, to w kolejności 3+ (skok - jeśli potrzebny, ale żadne ustawienie się przed tym nie ostanie), 2+ (podniesienie), 3+ (podanie na średni dystans), 2+ odebranie podania. Warto mieć przerzuty na takie zagranie.

Śmieszna gra, czekasz na piłkę na glebie i odpalasz kombo 3232. Bez skoku to 232+. Biorę w ciemno. A jak jeszcze mam przerzut.....

Ale ja bym brał i tak +1MV.
Bo gdybym nie był Gamoniem, to byłbym zwykłym powergamerem

Awatar użytkownika
Akuku88
rekrut
Posty: 128
Rejestracja: 14 lut 2013, 21:39

Re: Podwójna piątka przy level-upie Szczura Kanalarza

Post autor: Akuku88 » 29 mar 2013, 21:43

Dzięki za wszystkie wypowiedzi, dały mi do myślenia. Ostatecznie zdecydowałem się na +1 do ruchu. To dopiero mój początek ze Skavenami, wszystko trzeba będzie przetestować :)
Kislev Open:
Arabskie Noce (Khemri 1000) - 0-0-0

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rasy i taktyki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości