Blood Bowl III

Rozmowy ogólne o Blood Bowl III
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Nimar
trener
Posty: 7335
Rejestracja: 20 lut 2013, 16:27

Zdobyte trofea

Re: Blood Bowl III

Post autor: Nimar » 08 cze 2021, 08:16

Vincent pisze: 07 cze 2021, 18:28 Mnie za to martwi jeden z bugów. Można użyć tylko 1 rr na turę.
Tak jakby deweloperzy nie do końca opierali się o nowe zasady (kto wie, może nie mieli w ręku podręcznika gdy zaczynali tworzyć grę).
To może sugerować, że nikt z GW tak naprawdę blisko nie uczestniczył robienia gry.
To z kolei może sugerować, że mogą zdarzyć się już teraz (na premierze gry) rzeczy, w których pojedyncze zasady będą w BB3 inne niż w BB2020, bo koszt przerobienia danych mechanizmów/algorytmów itp w grze będzie zbyt duży.

Znając jeszcze erraty, interpretacje zasad przez GW i FAQi które niekiedy przeczą zasadom z podręcznika, to tym bardziej można się spodziewać niektórych zasad inaczej zaimplementowanych w grze.
sam nei grałem ale wydaje mi się, że jak oglądałem gameplay to widziałem, że ludzie używali kilku RR na turę..
nick steam: Nimar

Awatar użytkownika
Xsaw
rezerwowy
Posty: 769
Rejestracja: 05 wrz 2017, 20:15

Re: Blood Bowl III

Post autor: Xsaw » 08 cze 2021, 08:32

Eh, ten UI jest tak zły ze szkoda gadać, rozegrałem pół meczu z AI i chyba odpuszczę dalsze testowanie, i ewentualnie wrócę do tematu jak coś się w tej kwestii poprawi przy early accessie.
Ekstremalnie długi czas przeładowywania każdego ekranu też nie nastraja do dalszych testów, ja wiem ze beta i tak dalej, ale to 1sze to problem designu a drugi to już na tym etapie powinno być jednak lepiej.

Awatar użytkownika
Vincent
trener
Posty: 3123
Rejestracja: 31 gru 2016, 09:13
Lokalizacja: Warszawa

Zdobyte trofea

Re: Blood Bowl III

Post autor: Vincent » 08 cze 2021, 12:11

Nimar pisze: 08 cze 2021, 08:16
Vincent pisze: 07 cze 2021, 18:28 Mnie za to martwi jeden z bugów. Można użyć tylko 1 rr na turę.
Tak jakby deweloperzy nie do końca opierali się o nowe zasady (kto wie, może nie mieli w ręku podręcznika gdy zaczynali tworzyć grę).
To może sugerować, że nikt z GW tak naprawdę blisko nie uczestniczył robienia gry.
To z kolei może sugerować, że mogą zdarzyć się już teraz (na premierze gry) rzeczy, w których pojedyncze zasady będą w BB3 inne niż w BB2020, bo koszt przerobienia danych mechanizmów/algorytmów itp w grze będzie zbyt duży.

Znając jeszcze erraty, interpretacje zasad przez GW i FAQi które niekiedy przeczą zasadom z podręcznika, to tym bardziej można się spodziewać niektórych zasad inaczej zaimplementowanych w grze.
sam nei grałem ale wydaje mi się, że jak oglądałem gameplay to widziałem, że ludzie używali kilku RR na turę..
Jeśli tak, to byłoby bardzo dobrze. Ja co prawda grałem rozpiską z 1RR, ale opis który wyskoczył przy RR mówił wprost, że można użyć 1 RR na turę. Może był to tylko błąd w opisie a nie w samej funkcjonalności... oby :)
Nieobecny 25.07-7.08.

Awatar użytkownika
Inkq
trener
Posty: 4364
Rejestracja: 31 gru 2016, 23:21
Lokalizacja: Legion Krakow

Zdobyte trofea

Pozostałe odznaki

Re: Blood Bowl III

Post autor: Inkq » 08 cze 2021, 12:14

Steam/BB2: Inkq
Szczury 224: 105-42-80 | RPS S28/S25 Shotgun, RPS S23 Rock
Wampiry 226: 79-50-97 | LoEG S6 Exped
Jaszczury 55: 31-9-15
Kislev 52: 27-7-18 | LoEG S6 Aged

http://kostnica.eu/user/f12726fd/0/

Darayaharus
rekrut
Posty: 86
Rejestracja: 28 gru 2020, 00:50

Re: Blood Bowl III

Post autor: Darayaharus » 15 cze 2021, 12:40

Xsaw pisze: 08 cze 2021, 08:32 Eh, ten UI jest tak zły ze szkoda gadać, rozegrałem pół meczu z AI i chyba odpuszczę dalsze testowanie, i ewentualnie wrócę do tematu jak coś się w tej kwestii poprawi przy early accessie.
Ekstremalnie długi czas przeładowywania każdego ekranu też nie nastraja do dalszych testów, ja wiem ze beta i tak dalej, ale to 1sze to problem designu a drugi to już na tym etapie powinno być jednak lepiej.
Są to problemy związane tylko i wyłącznie z meczami przeciw AI. Praktycznie te problemy nie występują w grach przeciw Randomowym Graczom. Oba te tryby dzieli dosłownie przepaść. Sam UI jest wbrew pozorom całkiem dobry, ale trzeba się przestawić z tego co się zna z BB2 (na przykład okno z wynikami rzutów w BB3 w formie rozwiniętej nie uniemożliwia całkowicie gry tak jak to jest w BB2). Większość zmian w UI jest podyktowana głównie zmianami w mechanikach gry, bo przecież BB3 jest już oparty o nowe zasady planszówkowej wersji gry.

Co do przerzutów drużynowych to bez problemu udawało mi się wykonać więcej niż jeden przerzut na turę. Co więcej w jednej z akcji jeden z moich zawodników wpierw wykonał z przerzut na unik, a potem przerzut na podniesienie piłki (leżącej obok dwóch black orków przeciwnika ;) ).

Nie przetestowałem skoku nad leżącym przeciwnikiem (za mało czasu, kod dostałem na 24h przed końcem closed beta testów).

jest kilka opcji ustawień zasad czasu na grę. Mi się udało przetestować tylko domyślny competitive. Niestety w meczach z AI był on mocno zbugowany (podobnie jak wiele innych elementów), ale w meczu z innym graczem działało to bardzo dobrze.

Największy bug jaki spotkałem w meczu z innym graczem to.... niewłaściwe pokazanie modelu zawodnika względem jego pozycji na boisku (błąd ten występuje też okazjonalnie w BB2). Do tego okazjonalne ślamazarne działania gry.

Zupełnym przeciwieństwem gier z graczami były gry przeciw AI. Tam niemal wszystko działało co najwyżej średnio (i to delikatnie mówiąc). Prawdopodobnie było to spowodowane zmianami w ostatniej chwili w działaniu AI. AI zostało ustawione tak, by gracz nigdy nie przegrał meczu! To nie było AI które znam od czasów pierwszego Chaos League (dla niewtajemniczonych pierwsza gra Cyanide związana z Blood Bowlem - Games Workshop w ostatniej chwili nie udzielił im licencji więc zrobili parę zmian typy inne nazwy druzyn i nazwa gry, Chaos League miało dwie odsłony, potem juz był Blood Bowl ;) ). Zmiana w ustawieniach AI prawdopodobnie wywołała lawinę bugów w tym trybie gry.
Ostatnio zmieniony 15 cze 2021, 12:56 przez Darayaharus, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
leon
trener
Posty: 6974
Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42

Zdobyte trofea

Pozostałe odznaki

Re: Blood Bowl III

Post autor: leon » 15 cze 2021, 12:48

Już koniec bety? Akurat jak mam chwile żeby więcej pograć. 😂
Amazonki PL-stół-11 60-20-20
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2

Darayaharus
rekrut
Posty: 86
Rejestracja: 28 gru 2020, 00:50

Re: Blood Bowl III

Post autor: Darayaharus » 15 cze 2021, 12:59

leon pisze: 15 cze 2021, 12:48 Już koniec bety? Akurat jak mam chwile żeby więcej pograć. 😂
Niestety tak, koniec zamkniętej bety. Szkoda że klucz do niej dostałem na 24h przed zamknięciem serwerów, bo gry przeciw randomom były całkiem dobre - szybkie, emocjonujące i z wbrew pozorom małą ilością bugów (w przeciwieństwie do gier przeciw AI).

Awatar użytkownika
Xsaw
rezerwowy
Posty: 769
Rejestracja: 05 wrz 2017, 20:15

Re: Blood Bowl III

Post autor: Xsaw » 15 cze 2021, 13:32

Darayaharus pisze: 15 cze 2021, 12:40
Xsaw pisze: 08 cze 2021, 08:32 Eh, ten UI jest tak zły ze szkoda gadać, rozegrałem pół meczu z AI i chyba odpuszczę dalsze testowanie, i ewentualnie wrócę do tematu jak coś się w tej kwestii poprawi przy early accessie.
Ekstremalnie długi czas przeładowywania każdego ekranu też nie nastraja do dalszych testów, ja wiem ze beta i tak dalej, ale to 1sze to problem designu a drugi to już na tym etapie powinno być jednak lepiej.
Są to problemy związane tylko i wyłącznie z meczami przeciw AI. Praktycznie te problemy nie występują w grach przeciw Randomowym Graczom.
Chodziło mi o wszelkie zmiany w samym menu na poziomie tworzenia drużyny, wykupowania zawodników i ich customizacji, przejście z opcji do menu głównego itp. Same mecze czy to z AI czy z graczami ładowały się akurat dość szybko. (Pomimo mojego postu jeszcze chwilę potestowałem, zdania nie zmieniłem w najmniejszym stopniu)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Blood Bowl III”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość