Blood Bowl III

Rozmowy ogólne o Blood Bowl III
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wombat
liniowy
Posty: 980
Rejestracja: 24 paź 2019, 16:19
Lokalizacja: Będzin

Zdobyte trofea

Re: Blood Bowl III

Post autor: Wombat » 02 cze 2022, 19:59

Okej, rozegrałem 1,5 meczu.

System customizacji ciekawy, oby progress w czasie gry wystarczająco nagradzał, żeby można było w miarę sprawnie dokupywać różne "skórki" bo wygląda to bardzo obiecująco.

Samo menu i poruszanie się po nim myślałem, że będzie straszne, ale jestem mile zaskoczony, bo wszystko jest przejrzyste, całościowo w ładnej oprawie więc na duży plus. Co do ikonek samych skilli no to trzeba się ich nauczyć na nowo co jest lekko problematyczne na początek, ale...

Mimo tego, że grafika jest bardzo ładna to czytelność gry to jest jakaś masakra :lol: o ile na zwykłym trawiastym boisku linie są czytelne, o tyle na jakichś bardziej fancy jak Chaosowe to jest totalna porażka i niewypał. Nie wiem czy oni starali się przenieść realizm z tabletopa gdzie można pomylić się gdzie w ogóle kończy się boisko XD jako gracz już po jakimś stażu po ograniu kilku gier byłbym pewnie w stanie ogarnąć nieczytelne boiska, o tyle początkuący gracz się po prostu zgubi. Mało tego strasznie się przy tym męcze bo muszę bardziej zwracać uwagę na układ kwadratowego bruku przy tandemie zawodników wokół. Żenada :D Dodatkowo boxy drużyn w ogóle nie są podzielone na rezerwę, KO czy Injury tylko wszystko jest zbite w kupie... Żenada :D No, ale ważne, że aptekarz ma swój własny namiot - to się nazywa postęp. Pieprzony konował dostał jeszcze własny, ciepły kącik za walenie w luja podczas leczeniu złamanych kończyn :lol:

Uważam też, że samo UI podczas rozgrywki jest dużo mniej przejrzyste i ponownie przy tandemie tego co się dzieje wokół strasznie ciężko się czyta boisko... Jestem ciekaw czy oni będą to naprawiać bo inaczej trzeba chyba będzie grać na najniższej grafice żeby w ogóle widzieć co się tam dzieje. Jednak nabieram obaw czy taki produkt się sprzeda :?
Obrazek

Steam: Wombat; BB2: Woombat; FUMBBL: Woombat; NAF: Woombat; BB3: Woombat

:twisted: Goat Cup 2022 Champion :twisted:

Awatar użytkownika
Unicornson
liniowy
Posty: 884
Rejestracja: 17 sie 2019, 12:11

Zdobyte trofea

Re: Blood Bowl III

Post autor: Unicornson » 02 cze 2022, 23:39

Obstawiacie że są jeszcze szanse że dostanę klucz jak jeszcze nie wysłali?
Rzeźnicy Północy(Black Orc)-69/32/30(131)
#1-1
#2-2
#3-
Bash Lord - 5
Most TD - 1

Awatar użytkownika
Inkq
trener
Posty: 5826
Rejestracja: 31 gru 2016, 23:21
Lokalizacja: Legion Krakow

Zdobyte trofea

Pozostałe odznaki

Re: Blood Bowl III

Post autor: Inkq » 03 cze 2022, 09:50

Unicornson pisze: 02 cze 2022, 23:39 Obstawiacie że są jeszcze szanse że dostanę klucz jak jeszcze nie wysłali?
Tak sadze.
Steam/BB2: Inkq
Szczury 224: 105-42-80 | RPS S28/S25 Shotgun, RPS S23 Rock
Wampiry 226: 79-50-97 | LoEG S6 Exped
Jaszczury 55: 31-9-15
Kislev 52: 27-7-18 | LoEG S6 Aged

http://kostnica.eu/user/f12726fd/0/

Awatar użytkownika
Oren
trener
Posty: 4284
Rejestracja: 25 sty 2018, 10:25
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Blood Bowl III

Post autor: Oren » 03 cze 2022, 11:24

That język is very śmieszny :D

Obrazek
2023 Rok:
II Miejsce - Gliniany Golem
III Miejsce - Wyjście z Szafy
II Miejsce - MBT Fest
I MIEJSCE - LEGENDARY CUP III
I MIEJSCE - TLBB XV
III Miejsce - Military CUP III

Nick na FumBBl: Oren

O Rety Blood Bowl!

Awatar użytkownika
MarkusNord
trener
Posty: 3826
Rejestracja: 27 lis 2016, 23:15

Re: Blood Bowl III

Post autor: MarkusNord » 03 cze 2022, 11:27

Oren pisze: 03 cze 2022, 11:24 That język is very śmieszny :D

Obrazek
Ja lubić that language.
Obrazek
Fumbble: MarkusNord

Awatar użytkownika
Vincent
trener
Posty: 3451
Rejestracja: 31 gru 2016, 09:13
Lokalizacja: Warszawa

Zdobyte trofea

Re: Blood Bowl III

Post autor: Vincent » 03 cze 2022, 12:44

Ja zakładam, że mimo wszystko wciąż pracują nad kwestiami technicznymi, żeby przede wszystkim gry nie crashowało i z meczy nie wywalało.
UI mimo, że nieczytelne, to postęp bardzo duży w porównaniu do pierwszej bety, gdzie całość była zrobiona pod pady, a nie pod myszkę i klawiaturę. Myślę, że jak ogarną kwestie techniczne/serwerowe, to wydawanie drużyn pójdzie im już sprawniej a i może doszlifują czytelność elementów.

Ja pamiętam, że jak się przesiadałem z BB1 na BB2 to sobie mówiłem "jakoś to dziwnie wygląda". A teraz jak wracam wspomnieniami do BB1, to ono tragiczne było w porównaniu do BB2 :D więc to też częściowo kwestia przyzwyczajenia. Jak pogramy miesiąc czy dwa na BB3, to pewnie szeregu niedogodności się już nie będzie dostrzegać.

Ja się cieszę przede wszystkim, że idą w content. Boiska, piłki itp. Jak będą w związku z tym różne kick-off table, różne tabele pogody.. to jestem skłonny przymknąć oko, że gdzieś muszę się bardziej przyjrzeć lub włączyć sobie grida.

W tę betę pogram dopiero w weekend (w poprzednie dwie grałem), więc teraz powyższe to jest tylko pusta gadka :D

Awatar użytkownika
Inkq
trener
Posty: 5826
Rejestracja: 31 gru 2016, 23:21
Lokalizacja: Legion Krakow

Zdobyte trofea

Pozostałe odznaki

Re: Blood Bowl III

Post autor: Inkq » 03 cze 2022, 12:45

Dokladnie tak samo mysle. Zagralem 2 mecze, gra mi sie nie crashowala, wszystko bylo plynne.
Steam/BB2: Inkq
Szczury 224: 105-42-80 | RPS S28/S25 Shotgun, RPS S23 Rock
Wampiry 226: 79-50-97 | LoEG S6 Exped
Jaszczury 55: 31-9-15
Kislev 52: 27-7-18 | LoEG S6 Aged

http://kostnica.eu/user/f12726fd/0/

Darayaharus
rekrut
Posty: 361
Rejestracja: 28 gru 2020, 00:50

Re: Blood Bowl III

Post autor: Darayaharus » 03 cze 2022, 16:19

Avreus pisze: 02 cze 2022, 11:14 Ale t nowe boiska i dodatkowe funkcjonalności z nimi związane. piękna sprawa już widzę np PLBB i np ustalone ze np druga runda grana jest na boisku nurgla :P
Nie sprawdziłem wszystkich boisk, ale boisko Nurgla ma zasadę specjalną która moze się aktywować w trakcie meczu ;)

Darayaharus
rekrut
Posty: 361
Rejestracja: 28 gru 2020, 00:50

Re: Blood Bowl III

Post autor: Darayaharus » 03 cze 2022, 16:43

Wombat pisze: 02 cze 2022, 19:59 Okej, rozegrałem 1,5 meczu.

System customizacji ciekawy, oby progress w czasie gry wystarczająco nagradzał, żeby można było w miarę sprawnie dokupywać różne "skórki" bo wygląda to bardzo obiecująco.

Samo menu i poruszanie się po nim myślałem, że będzie straszne, ale jestem mile zaskoczony, bo wszystko jest przejrzyste, całościowo w ładnej oprawie więc na duży plus. Co do ikonek samych skilli no to trzeba się ich nauczyć na nowo co jest lekko problematyczne na początek, ale...

Mimo tego, że grafika jest bardzo ładna to czytelność gry to jest jakaś masakra :lol: o ile na zwykłym trawiastym boisku linie są czytelne, o tyle na jakichś bardziej fancy jak Chaosowe to jest totalna porażka i niewypał. Nie wiem czy oni starali się przenieść realizm z tabletopa gdzie można pomylić się gdzie w ogóle kończy się boisko XD jako gracz już po jakimś stażu po ograniu kilku gier byłbym pewnie w stanie ogarnąć nieczytelne boiska, o tyle początkuący gracz się po prostu zgubi. Mało tego strasznie się przy tym męcze bo muszę bardziej zwracać uwagę na układ kwadratowego bruku przy tandemie zawodników wokół. Żenada :D Dodatkowo boxy drużyn w ogóle nie są podzielone na rezerwę, KO czy Injury tylko wszystko jest zbite w kupie... Żenada :D No, ale ważne, że aptekarz ma swój własny namiot - to się nazywa postęp. Pieprzony konował dostał jeszcze własny, ciepły kącik za walenie w luja podczas leczeniu złamanych kończyn :lol:

Uważam też, że samo UI podczas rozgrywki jest dużo mniej przejrzyste i ponownie przy tandemie tego co się dzieje wokół strasznie ciężko się czyta boisko... Jestem ciekaw czy oni będą to naprawiać bo inaczej trzeba chyba będzie grać na najniższej grafice żeby w ogóle widzieć co się tam dzieje. Jednak nabieram obaw czy taki produkt się sprzeda :?
W opcjach można ustawić, by ikony skilli miały różne kolory w zależności z którego "drzewka" pochodzą.

"Czytelność" boisk jest oczywiście kwestią istotną, ale... może to być tez element specjalnie zaplanowany jako "ukryta" cecha danego boiska. Dla przykładu - boisko Black Orków jest mało czytelne, ale nie ma żadnej innej cechy specjalnej, a boisko Nurgla jest bardziej "czytelne" i ma specjalną zdolność którą można aktywować w trakcie meczu. Co do samego UI to podczas trwania meczu możesz naprawdę mocno i wielokrotnie modyfikować to co widzisz w trakcie meczu, a narzędzia do tego masz w formie ikonek na dole ekranu (wraz z podanymi skrótami klawiszowymi) - mozesz nawet włączyć "strefy ataku" wraz z modyfikatorami i są one naprawdę dobrze widoczne! . Co więcej czytelność UI mocno się poprawiła od czasu pierwszych beta testów BB3 (choć oczywiście idealna nigdy nie będzie)

Trener na razie jest tylko orkowy, ale będą trenerzy z różnych ras. Co więcej każdy trener będzie miał swój własny zestaw animacji do komunikacji z drugim graczem. Sędziowie i cheerliderki tez będą należeć do różnych ras!

Ikony nad zawodnikami informują o typie "obrażeń". Ogłuszenie, KO, Poważna Kontuzja, Krytyczna Kontuzja, Śmierć. Dodatkowo masz informacje na kartach zawodników co z nimi jest nie tak, a dla Poważnej Kontuzji i Krytycznej Kontuzji masz dodatkowo ikonę konkretnej przypadłości przez co z czasem wystarczy ze spojrzysz na kartę zawodnika i będziesz wiedział co mu jest (a zawsze gdy najedziesz kursorem na taką ikonę rozwinie się dymek z dokładną informacją).

Polecam też zagranie TESTOWEGO meczu ze znajomym (można dodawać znajomych in-game znając tylko nick gracza w BB3)- ustawcie mecz bez limitu czasowego i podczas meczu na spokojnie wszystko sobie posprawdzajcie. To naprawdę pomaga w poznaniu różnic między BB2 i BB3.

Darayaharus
rekrut
Posty: 361
Rejestracja: 28 gru 2020, 00:50

Re: Blood Bowl III

Post autor: Darayaharus » 03 cze 2022, 16:47

Inkq pisze: 03 cze 2022, 12:45 Dokladnie tak samo mysle. Zagralem 2 mecze, gra mi sie nie crashowala, wszystko bylo plynne.
W dniu "premiery" miałem troszkę wcześniej dostęp do gry (jako uczestnik poprzednich testów) i niestety ale w czasie udostępnienia gry większej liczbie osób (w okolicach streama promującego) gra zaczęła zamulać przeokrutnie. Tak samo było w szczytowych okresach w poprzednich dwóch testach. Podczas pierwszych testów był to naprawdę ogromny problem (można go zauważyć na filmach wielu youtuberów). Podczas drugich testów po 3 dniach wprowadzili patch który naprawiał troszkę ten problem (ale go nie eliminował). A teraz ten problem znowu wystąpił pierwszego wieczoru, ale wczoraj było już zdecydowanie lepiej (gra prawie nie lagowała).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Blood Bowl III”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości