Blood Bowl III
- Wombat
- liniowy
- Posty: 980
- Rejestracja: 24 paź 2019, 16:19
- Lokalizacja: Będzin
-
Zdobyte trofea
Re: Blood Bowl III
Okej, rozegrałem 1,5 meczu.
System customizacji ciekawy, oby progress w czasie gry wystarczająco nagradzał, żeby można było w miarę sprawnie dokupywać różne "skórki" bo wygląda to bardzo obiecująco.
Samo menu i poruszanie się po nim myślałem, że będzie straszne, ale jestem mile zaskoczony, bo wszystko jest przejrzyste, całościowo w ładnej oprawie więc na duży plus. Co do ikonek samych skilli no to trzeba się ich nauczyć na nowo co jest lekko problematyczne na początek, ale...
Mimo tego, że grafika jest bardzo ładna to czytelność gry to jest jakaś masakra o ile na zwykłym trawiastym boisku linie są czytelne, o tyle na jakichś bardziej fancy jak Chaosowe to jest totalna porażka i niewypał. Nie wiem czy oni starali się przenieść realizm z tabletopa gdzie można pomylić się gdzie w ogóle kończy się boisko XD jako gracz już po jakimś stażu po ograniu kilku gier byłbym pewnie w stanie ogarnąć nieczytelne boiska, o tyle początkuący gracz się po prostu zgubi. Mało tego strasznie się przy tym męcze bo muszę bardziej zwracać uwagę na układ kwadratowego bruku przy tandemie zawodników wokół. Żenada Dodatkowo boxy drużyn w ogóle nie są podzielone na rezerwę, KO czy Injury tylko wszystko jest zbite w kupie... Żenada No, ale ważne, że aptekarz ma swój własny namiot - to się nazywa postęp. Pieprzony konował dostał jeszcze własny, ciepły kącik za walenie w luja podczas leczeniu złamanych kończyn
Uważam też, że samo UI podczas rozgrywki jest dużo mniej przejrzyste i ponownie przy tandemie tego co się dzieje wokół strasznie ciężko się czyta boisko... Jestem ciekaw czy oni będą to naprawiać bo inaczej trzeba chyba będzie grać na najniższej grafice żeby w ogóle widzieć co się tam dzieje. Jednak nabieram obaw czy taki produkt się sprzeda
System customizacji ciekawy, oby progress w czasie gry wystarczająco nagradzał, żeby można było w miarę sprawnie dokupywać różne "skórki" bo wygląda to bardzo obiecująco.
Samo menu i poruszanie się po nim myślałem, że będzie straszne, ale jestem mile zaskoczony, bo wszystko jest przejrzyste, całościowo w ładnej oprawie więc na duży plus. Co do ikonek samych skilli no to trzeba się ich nauczyć na nowo co jest lekko problematyczne na początek, ale...
Mimo tego, że grafika jest bardzo ładna to czytelność gry to jest jakaś masakra o ile na zwykłym trawiastym boisku linie są czytelne, o tyle na jakichś bardziej fancy jak Chaosowe to jest totalna porażka i niewypał. Nie wiem czy oni starali się przenieść realizm z tabletopa gdzie można pomylić się gdzie w ogóle kończy się boisko XD jako gracz już po jakimś stażu po ograniu kilku gier byłbym pewnie w stanie ogarnąć nieczytelne boiska, o tyle początkuący gracz się po prostu zgubi. Mało tego strasznie się przy tym męcze bo muszę bardziej zwracać uwagę na układ kwadratowego bruku przy tandemie zawodników wokół. Żenada Dodatkowo boxy drużyn w ogóle nie są podzielone na rezerwę, KO czy Injury tylko wszystko jest zbite w kupie... Żenada No, ale ważne, że aptekarz ma swój własny namiot - to się nazywa postęp. Pieprzony konował dostał jeszcze własny, ciepły kącik za walenie w luja podczas leczeniu złamanych kończyn
Uważam też, że samo UI podczas rozgrywki jest dużo mniej przejrzyste i ponownie przy tandemie tego co się dzieje wokół strasznie ciężko się czyta boisko... Jestem ciekaw czy oni będą to naprawiać bo inaczej trzeba chyba będzie grać na najniższej grafice żeby w ogóle widzieć co się tam dzieje. Jednak nabieram obaw czy taki produkt się sprzeda
Steam: Wombat; BB2: Woombat; FUMBBL: Woombat; NAF: Woombat; BB3: Woombat
Goat Cup 2022 Champion
- Unicornson
- liniowy
- Posty: 884
- Rejestracja: 17 sie 2019, 12:11
-
Zdobyte trofea
Re: Blood Bowl III
Obstawiacie że są jeszcze szanse że dostanę klucz jak jeszcze nie wysłali?
Rzeźnicy Północy(Black Orc)-69/32/30(131)
#1-1
#2-2
#3-
Bash Lord - 5
Most TD - 1
#1-1
#2-2
#3-
Bash Lord - 5
Most TD - 1
- Inkq
- trener
- Posty: 5826
- Rejestracja: 31 gru 2016, 23:21
- Lokalizacja: Legion Krakow
-
Zdobyte trofea
Pozostałe odznaki
Re: Blood Bowl III
Tak sadze.Unicornson pisze: ↑02 cze 2022, 23:39 Obstawiacie że są jeszcze szanse że dostanę klucz jak jeszcze nie wysłali?
Steam/BB2: Inkq
Szczury 224: 105-42-80 | RPS S28/S25 Shotgun, RPS S23 Rock
Wampiry 226: 79-50-97 | LoEG S6 Exped
Jaszczury 55: 31-9-15
Kislev 52: 27-7-18 | LoEG S6 Aged
http://kostnica.eu/user/f12726fd/0/
Szczury 224: 105-42-80 | RPS S28/S25 Shotgun, RPS S23 Rock
Wampiry 226: 79-50-97 | LoEG S6 Exped
Jaszczury 55: 31-9-15
Kislev 52: 27-7-18 | LoEG S6 Aged
http://kostnica.eu/user/f12726fd/0/
- Oren
- trener
- Posty: 4284
- Rejestracja: 25 sty 2018, 10:25
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Blood Bowl III
That język is very śmieszny
2023 Rok:
II Miejsce - Gliniany Golem
III Miejsce - Wyjście z Szafy
II Miejsce - MBT Fest
I MIEJSCE - LEGENDARY CUP III
I MIEJSCE - TLBB XV
III Miejsce - Military CUP III
Nick na FumBBl: Oren
O Rety Blood Bowl!
II Miejsce - Gliniany Golem
III Miejsce - Wyjście z Szafy
II Miejsce - MBT Fest
I MIEJSCE - LEGENDARY CUP III
I MIEJSCE - TLBB XV
III Miejsce - Military CUP III
Nick na FumBBl: Oren
O Rety Blood Bowl!
- MarkusNord
- trener
- Posty: 3826
- Rejestracja: 27 lis 2016, 23:15
Re: Blood Bowl III
Fumbble: MarkusNord
- Vincent
- trener
- Posty: 3451
- Rejestracja: 31 gru 2016, 09:13
- Lokalizacja: Warszawa
-
Zdobyte trofea
Re: Blood Bowl III
Ja zakładam, że mimo wszystko wciąż pracują nad kwestiami technicznymi, żeby przede wszystkim gry nie crashowało i z meczy nie wywalało.
UI mimo, że nieczytelne, to postęp bardzo duży w porównaniu do pierwszej bety, gdzie całość była zrobiona pod pady, a nie pod myszkę i klawiaturę. Myślę, że jak ogarną kwestie techniczne/serwerowe, to wydawanie drużyn pójdzie im już sprawniej a i może doszlifują czytelność elementów.
Ja pamiętam, że jak się przesiadałem z BB1 na BB2 to sobie mówiłem "jakoś to dziwnie wygląda". A teraz jak wracam wspomnieniami do BB1, to ono tragiczne było w porównaniu do BB2 więc to też częściowo kwestia przyzwyczajenia. Jak pogramy miesiąc czy dwa na BB3, to pewnie szeregu niedogodności się już nie będzie dostrzegać.
Ja się cieszę przede wszystkim, że idą w content. Boiska, piłki itp. Jak będą w związku z tym różne kick-off table, różne tabele pogody.. to jestem skłonny przymknąć oko, że gdzieś muszę się bardziej przyjrzeć lub włączyć sobie grida.
W tę betę pogram dopiero w weekend (w poprzednie dwie grałem), więc teraz powyższe to jest tylko pusta gadka
UI mimo, że nieczytelne, to postęp bardzo duży w porównaniu do pierwszej bety, gdzie całość była zrobiona pod pady, a nie pod myszkę i klawiaturę. Myślę, że jak ogarną kwestie techniczne/serwerowe, to wydawanie drużyn pójdzie im już sprawniej a i może doszlifują czytelność elementów.
Ja pamiętam, że jak się przesiadałem z BB1 na BB2 to sobie mówiłem "jakoś to dziwnie wygląda". A teraz jak wracam wspomnieniami do BB1, to ono tragiczne było w porównaniu do BB2 więc to też częściowo kwestia przyzwyczajenia. Jak pogramy miesiąc czy dwa na BB3, to pewnie szeregu niedogodności się już nie będzie dostrzegać.
Ja się cieszę przede wszystkim, że idą w content. Boiska, piłki itp. Jak będą w związku z tym różne kick-off table, różne tabele pogody.. to jestem skłonny przymknąć oko, że gdzieś muszę się bardziej przyjrzeć lub włączyć sobie grida.
W tę betę pogram dopiero w weekend (w poprzednie dwie grałem), więc teraz powyższe to jest tylko pusta gadka
- Inkq
- trener
- Posty: 5826
- Rejestracja: 31 gru 2016, 23:21
- Lokalizacja: Legion Krakow
-
Zdobyte trofea
Pozostałe odznaki
Re: Blood Bowl III
Dokladnie tak samo mysle. Zagralem 2 mecze, gra mi sie nie crashowala, wszystko bylo plynne.
Steam/BB2: Inkq
Szczury 224: 105-42-80 | RPS S28/S25 Shotgun, RPS S23 Rock
Wampiry 226: 79-50-97 | LoEG S6 Exped
Jaszczury 55: 31-9-15
Kislev 52: 27-7-18 | LoEG S6 Aged
http://kostnica.eu/user/f12726fd/0/
Szczury 224: 105-42-80 | RPS S28/S25 Shotgun, RPS S23 Rock
Wampiry 226: 79-50-97 | LoEG S6 Exped
Jaszczury 55: 31-9-15
Kislev 52: 27-7-18 | LoEG S6 Aged
http://kostnica.eu/user/f12726fd/0/
-
- rekrut
- Posty: 361
- Rejestracja: 28 gru 2020, 00:50
Re: Blood Bowl III
Nie sprawdziłem wszystkich boisk, ale boisko Nurgla ma zasadę specjalną która moze się aktywować w trakcie meczu
-
- rekrut
- Posty: 361
- Rejestracja: 28 gru 2020, 00:50
Re: Blood Bowl III
W opcjach można ustawić, by ikony skilli miały różne kolory w zależności z którego "drzewka" pochodzą.Wombat pisze: ↑02 cze 2022, 19:59 Okej, rozegrałem 1,5 meczu.
System customizacji ciekawy, oby progress w czasie gry wystarczająco nagradzał, żeby można było w miarę sprawnie dokupywać różne "skórki" bo wygląda to bardzo obiecująco.
Samo menu i poruszanie się po nim myślałem, że będzie straszne, ale jestem mile zaskoczony, bo wszystko jest przejrzyste, całościowo w ładnej oprawie więc na duży plus. Co do ikonek samych skilli no to trzeba się ich nauczyć na nowo co jest lekko problematyczne na początek, ale...
Mimo tego, że grafika jest bardzo ładna to czytelność gry to jest jakaś masakra o ile na zwykłym trawiastym boisku linie są czytelne, o tyle na jakichś bardziej fancy jak Chaosowe to jest totalna porażka i niewypał. Nie wiem czy oni starali się przenieść realizm z tabletopa gdzie można pomylić się gdzie w ogóle kończy się boisko XD jako gracz już po jakimś stażu po ograniu kilku gier byłbym pewnie w stanie ogarnąć nieczytelne boiska, o tyle początkuący gracz się po prostu zgubi. Mało tego strasznie się przy tym męcze bo muszę bardziej zwracać uwagę na układ kwadratowego bruku przy tandemie zawodników wokół. Żenada Dodatkowo boxy drużyn w ogóle nie są podzielone na rezerwę, KO czy Injury tylko wszystko jest zbite w kupie... Żenada No, ale ważne, że aptekarz ma swój własny namiot - to się nazywa postęp. Pieprzony konował dostał jeszcze własny, ciepły kącik za walenie w luja podczas leczeniu złamanych kończyn
Uważam też, że samo UI podczas rozgrywki jest dużo mniej przejrzyste i ponownie przy tandemie tego co się dzieje wokół strasznie ciężko się czyta boisko... Jestem ciekaw czy oni będą to naprawiać bo inaczej trzeba chyba będzie grać na najniższej grafice żeby w ogóle widzieć co się tam dzieje. Jednak nabieram obaw czy taki produkt się sprzeda
"Czytelność" boisk jest oczywiście kwestią istotną, ale... może to być tez element specjalnie zaplanowany jako "ukryta" cecha danego boiska. Dla przykładu - boisko Black Orków jest mało czytelne, ale nie ma żadnej innej cechy specjalnej, a boisko Nurgla jest bardziej "czytelne" i ma specjalną zdolność którą można aktywować w trakcie meczu. Co do samego UI to podczas trwania meczu możesz naprawdę mocno i wielokrotnie modyfikować to co widzisz w trakcie meczu, a narzędzia do tego masz w formie ikonek na dole ekranu (wraz z podanymi skrótami klawiszowymi) - mozesz nawet włączyć "strefy ataku" wraz z modyfikatorami i są one naprawdę dobrze widoczne! . Co więcej czytelność UI mocno się poprawiła od czasu pierwszych beta testów BB3 (choć oczywiście idealna nigdy nie będzie)
Trener na razie jest tylko orkowy, ale będą trenerzy z różnych ras. Co więcej każdy trener będzie miał swój własny zestaw animacji do komunikacji z drugim graczem. Sędziowie i cheerliderki tez będą należeć do różnych ras!
Ikony nad zawodnikami informują o typie "obrażeń". Ogłuszenie, KO, Poważna Kontuzja, Krytyczna Kontuzja, Śmierć. Dodatkowo masz informacje na kartach zawodników co z nimi jest nie tak, a dla Poważnej Kontuzji i Krytycznej Kontuzji masz dodatkowo ikonę konkretnej przypadłości przez co z czasem wystarczy ze spojrzysz na kartę zawodnika i będziesz wiedział co mu jest (a zawsze gdy najedziesz kursorem na taką ikonę rozwinie się dymek z dokładną informacją).
Polecam też zagranie TESTOWEGO meczu ze znajomym (można dodawać znajomych in-game znając tylko nick gracza w BB3)- ustawcie mecz bez limitu czasowego i podczas meczu na spokojnie wszystko sobie posprawdzajcie. To naprawdę pomaga w poznaniu różnic między BB2 i BB3.
-
- rekrut
- Posty: 361
- Rejestracja: 28 gru 2020, 00:50
Re: Blood Bowl III
W dniu "premiery" miałem troszkę wcześniej dostęp do gry (jako uczestnik poprzednich testów) i niestety ale w czasie udostępnienia gry większej liczbie osób (w okolicach streama promującego) gra zaczęła zamulać przeokrutnie. Tak samo było w szczytowych okresach w poprzednich dwóch testach. Podczas pierwszych testów był to naprawdę ogromny problem (można go zauważyć na filmach wielu youtuberów). Podczas drugich testów po 3 dniach wprowadzili patch który naprawiał troszkę ten problem (ale go nie eliminował). A teraz ten problem znowu wystąpił pierwszego wieczoru, ale wczoraj było już zdecydowanie lepiej (gra prawie nie lagowała).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości