Parowanie w pre-seson quick macht: Z założenia ma parować jak najbliżej pozycji z ELO (ten system jest używany oficjalnej drabince). Ale w jednym z patchy dodali do tego pierwszeństwo parowania drużyn z podobną wartością drużyny. Jeśli parowało was z ekipami o tak dużej różnicy w WD to akurat w puli dostępnych teamów musiało być mało graczy. Najczęściej tez na takie mecze czekasz dłużej na sparowanie. Swoją drogą moje startowe orki za pierwszego przeciwnika dostały ekipę Chaosu z WD 1660 - grałem około północy. Wygrałem 2-1Lyskie pisze: ↑16 mar 2023, 08:04 Kończąc wątek żaby, to koszt 150 tys. golda do rzutu na 3+ (najczęściej), to takie dość drogie ryzyko. Pewniejsza była błyskawica na 2+, biorąc pod uwagę niedopracowane parowanie, które rekordowo połączyło mnie z przeciwnikiem z + 1100 TV. Swoją drogą dzięki temu trefnemu parowaniu odkryłem radość grania Morgiem. Nie wiedziałem, że on jest taką maszyną.
Powiedzcie mi czy w grze za coś dostajemy warpstony? Była wcześniej mowa, że za wygrany mecz w presezonie jest jakiś benefit w postaci warpstonów, prawda to? Bo u mnie nie działa. Wygrałem kilka meczy i zero przychodu warpstonów.
Warpstony będzie mozna zdobyć grając w oficjalnym ladderze sezonowym. Czyli od startu pierwszego sezonu (25 maj 2023)