Finał - 35 zabitych

Liga szalonych niziołków
Awatar użytkownika
Oren
trener
Posty: 2977
Rejestracja: 25 sty 2018, 10:25
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Finał - 35 zabitych

Post autor: Oren » 22 kwie 2021, 22:48

Ogólnie z @Inkq zakończyło się 2-0 ale ktoś umarł jeszcze więc wsumie 3-0!

Dzięki za mecz! Dobrze że to już koniec!
Jesteś tak dobry jak Twój ostatni mecz!
Oren (Orcs) v Mort (Human) 2-0
Ostatni Turniej - Krakowski Puchar Legend
Gobliny -1/3/2 - 18/26 miejsc!

Nick na Steam: Oren

Awatar użytkownika
Inkq
trener
Posty: 4536
Rejestracja: 31 gru 2016, 23:21
Lokalizacja: Legion Krakow

Zdobyte trofea

Pozostałe odznaki

Re: Finał - 35 zabitych

Post autor: Inkq » 23 kwie 2021, 08:29

Oren pisze: 22 kwie 2021, 22:48 Ogólnie z @Inkq zakończyło się 2-0 ale ktoś umarł jeszcze więc wsumie 3-0!

Dzięki za mecz! Dobrze że to już koniec!
Dokladnie ! Dzieki i super ze skonczylismy :D
Steam/BB2: Inkq
Szczury 224: 105-42-80 | RPS S28/S25 Shotgun, RPS S23 Rock
Wampiry 226: 79-50-97 | LoEG S6 Exped
Jaszczury 55: 31-9-15
Kislev 52: 27-7-18 | LoEG S6 Aged

http://kostnica.eu/user/f12726fd/0/

Awatar użytkownika
Mesior
liniowy
Posty: 1175
Rejestracja: 30 gru 2017, 16:21

Zdobyte trofea

Re: Finał - 35 zabitych

Post autor: Mesior » 30 kwie 2021, 22:11

Dzięki @bukszpan za spotkanie, nuffle to pała i powodzenia w następnych meczach :)
Steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561198027844116/

BB2: MysiorPysior

FUMBBL: Mesior

Awatar użytkownika
bukszpan
trener
Posty: 3757
Rejestracja: 16 sty 2016, 18:48
Lokalizacja: Kielce

Zdobyte trofea

Re: Finał - 35 zabitych

Post autor: bukszpan » 30 kwie 2021, 22:28

Mesior pisze: 30 kwie 2021, 22:11 Dzięki @bukszpan za spotkanie, nuffle to pała i powodzenia w następnych meczach :)
Też dzięki za grę.
Cóż, ciężko się gra, kiedy tylko z jednej strony giną zawodnicy.
Do szybkiego rewanżu mam nadzieję.

Co zaś do wyniku, to było 2-0 dla Przecieru Pomidorowego
W zgonach zaś 3-1 dla mnie.
Czyli w sumie wynik 5-1!

Kto zabił nie podaję, bo to ostatni mecz i nie ma to juz znaczenia.

Awatar użytkownika
Avreus
star player
Posty: 2489
Rejestracja: 15 maja 2018, 12:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Finał - 35 zabitych

Post autor: Avreus » 28 maja 2021, 20:58

Chyba wszyscy co mieli zagrac zagrali w poniedziałek zrobie podsumowanie
https://steamcommunity.com/profiles/76561198004717031
Steam kod znajomego: 44451303
Discord Avreus #0906

Helmut! przeklęty lesser i symulant.

unicorn
star player
Posty: 2107
Rejestracja: 21 lis 2014, 17:03

Zdobyte trofea

Re: Finał - 35 zabitych

Post autor: unicorn » 07 cze 2021, 16:36

@Avreus - tu zdaje się jeszcze 2 mecze są do rozegrania - czekamy czy będziesz adminował wyniki ?
Steam: unicorn_az

Awatar użytkownika
bukszpan
trener
Posty: 3757
Rejestracja: 16 sty 2016, 18:48
Lokalizacja: Kielce

Zdobyte trofea

Re: Finał - 35 zabitych

Post autor: bukszpan » 08 lip 2021, 20:51

Kiedy podsumowanie turnieju?

Awatar użytkownika
Avreus
star player
Posty: 2489
Rejestracja: 15 maja 2018, 12:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Finał - 35 zabitych

Post autor: Avreus » 29 lip 2021, 20:44

Zostawie jeszcze czas do 3.08 dla tych co nie zagrali. potem adminuje wyniki i zrobie podsumowanie.
https://steamcommunity.com/profiles/76561198004717031
Steam kod znajomego: 44451303
Discord Avreus #0906

Helmut! przeklęty lesser i symulant.

Awatar użytkownika
Avreus
star player
Posty: 2489
Rejestracja: 15 maja 2018, 12:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Finał - 35 zabitych

Post autor: Avreus » 09 sie 2021, 10:02

PODSUMOWANIE

pod koniec szlo juz nam troche wolno, wiec format ligi chyba nienajlepiej się sprawdził, lub jest to wina braku terminow.
Ale przejdzmy do finałowej klasyfikacji.

TABELA KONCOWA
1. @unicorn
2. @Oro - NAJWIĘCEJ ZABITYCH / NAJWIĘCEJ SPOWODOWANYCH KONTUZJI
3. @bukszpan
4. @Mesior
5. @Kretonal
6. @Avreus
7. @Inkq - NAJWIĘCEJ TD
8. @Oren
9. @Vincent
10. @Vaires

Gratulacje :)
https://steamcommunity.com/profiles/76561198004717031
Steam kod znajomego: 44451303
Discord Avreus #0906

Helmut! przeklęty lesser i symulant.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Liga Khorna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość