[Kraków] Collegium Magicum 9.07.2022

Szukasz graczy w swoim mieście? chcesz dołączyć do istniejącej ligi? Zajrzyj tutaj.
Awatar użytkownika
Jaskier
trener
Posty: 2988
Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
Lokalizacja: Tarnów

Zdobyte trofea

Re: [Kraków] Collegium Magicum 9.07.2022

Post autor: Jaskier » 17 maja 2022, 11:30

no i przede wszystkim @ulizzez chciałem stworzyć ruleset gdzie możesz pograć gwiazdami, nie po to je malujemy, robimy konwersje i inne cuda żeby siedziały w szafie przez Gryffa i Morga haha

Awatar użytkownika
Jaskier
trener
Posty: 2988
Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
Lokalizacja: Tarnów

Zdobyte trofea

Re: [Kraków] Collegium Magicum 9.07.2022

Post autor: Jaskier » 17 maja 2022, 11:34

odpisałem na priv @ulizzez

Awatar użytkownika
Krasuun
podawacz piłek
Posty: 29
Rejestracja: 28 lut 2021, 22:49

Re: [Kraków] Collegium Magicum 9.07.2022

Post autor: Krasuun » 20 maja 2022, 14:15

Proszę mnie zapisać!

Awatar użytkownika
Jaskier
trener
Posty: 2988
Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
Lokalizacja: Tarnów

Zdobyte trofea

Re: [Kraków] Collegium Magicum 9.07.2022

Post autor: Jaskier » 20 maja 2022, 14:56

Turniej już na oewno bedzie miec miejsce 9 lipca i na pewno w krakowskim Vanaheimie!

Przez weekend sukcesywnie pojawiać się będą nowe updaty, pojawi się numer konta do płatności, harmonogram i inne organizacyjne informacje, tak żeby do niedzieli był już komplet danych organizacyjnych - dodatkowo turniej będzie NAFowy

Awatar użytkownika
Jaskier
trener
Posty: 2988
Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
Lokalizacja: Tarnów

Zdobyte trofea

Re: [Kraków] Collegium Magicum 9.07.2022

Post autor: Jaskier » 21 maja 2022, 16:47

info organizacyjne, czasówka, wpisowe, info o wysyłaniu rozpisek i zniżce wleciały w pierwszym poście

Awatar użytkownika
Jaskier
trener
Posty: 2988
Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
Lokalizacja: Tarnów

Zdobyte trofea

Re: [Kraków] Collegium Magicum 9.07.2022

Post autor: Jaskier » 25 maja 2022, 18:26

na prośbę dwóch naśladowców @ulizzez z Internetowych Łodzi został dodany tier7 - "TRU STUNTY", którego mooto brzmi:

"Zmieniam zatem cel w życiu.
Z most CAS done
Na most CAS received"
~@Krasuun, 2k22

Awatar użytkownika
Jaskier
trener
Posty: 2988
Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
Lokalizacja: Tarnów

Zdobyte trofea

Re: [Kraków] Collegium Magicum 9.07.2022

Post autor: Jaskier » 30 maja 2022, 11:02

ZASADY SPECJALNE TURNIEJU
- ze względu na rozgrywanie meczów w lochach "Weather Table" i "Roll on weather table" zostają zastąpione "Dungeon Condition Table" i "Roll on dungeon condition table"
- Wynik Trechearous Trapdoors z tabeli Modlitw do Nuffla, zostaje zastąpiony przez wynik Magic Ball
- obowiązuje specjalna tabela wykopu

wszystko opisane w szczególe poniżej i w pierwszym poście na samym dole

Dungeon Condition Table – 2d6
2 – „Impreza! – W teorii studencka popijawa miała być dodatkiem do turnieju, jednak dla kibiców tego meczu jest na odwrót! Alkoholu jest tak dużo, że po każdym drivie następuje dłuższa przerwa na wspólną libację z zawodnikami! Efekt pogody jest identyczny jak efekt Sweltering Heat”

3 – „Pułapki - Boisko pełne pułapek, oznacza więcej rozrywki! Za każdym razem, gdy zawodnik przeciwnika wywraca się na GFI/Rush, rzuć d6 – na wynikach 1-4 postępuj normalnie, jednak na wynikach 5-6 upadający zawodnik uruchamia pułapkę, ku uciesze publiczności! Zamiast przebijać pancerz zawodnik jest po prostu Placed Prone i zostaje wylosowana pułapka, jaka została uruchomiona!
1: Magiczny pocisk – Zawodnika, który uruchomił pułapkę trafia Magiczny Pocisk – wykonaj Armour Roll, możesz dodać +2 do Armour Rolla lub Injury Rolla.
2: Pajęczyna – na podłożu rozpościera się wielka pajęczyna. Zawodnik, który uruchomił pułapkę i wszyscy zawodnicy (z obu drużyn) na sąsiadujących polach otrzymują trait Take Root do końca następnej tury. Jeśli, któryś się zakorzeni, to turę później traci zakorzenienie wynikające z pajęczyny, jako że magiczna pajęczyna się dematerializuje.
3 – 4: Śmierdząca Chmura – Z pola, na które upadł zawodnik rozpościera się specjalna Śmierdząca Chmura, która podąża za nieszczęśliwym zawodnikiem! Do końca drivu posiada trait Disturbing Presence. Znajduje się jednak w epicentrum tego odoru, zostaje automatycznie zestunnowany, później przyzwyczaja się do swojego swądu.
5: Błyskawica – Błyskawica przelatuje w poprzek boiska, tak by przejść od jednej linii bocznej do drugiej w linii prostej, przechodząc przez pole zawodnika, który uruchomił pułapkę. Za każdego zawodnika będącego na tej linii (również za leżących) rzuć d6 – na wynikach 3+ zostają powaleni członkowie drużyny uruchamiającego pułapkę, a na 5+ zawodnicy drugiej drużyny. Póżniej wykonaj Armour Roll, możesz dodać +1 do Armour Rolla lub Injury Rolla.
6: Kula ognia – Kula ognia spada na zawodnika, który uruchomił pułapkę. Postępuj zgodnie z opisem czaru „Fireball”, z tym, że zawodnik uruchamiający pułapkę jest automatycznie trafiony.”

4 – „Kwiatuszki – by przypodobać się czarodziejkom-studentkom, wielu początkujących magów wyczarowało wspaniałą łąkę na posadzce lochu. Za każdym razem, gdy zawodnik wywróci się na GFI/Rush lub jest faulowany, należy uwzględnić modyfikator -1 do Armour Rolla i Injury Rolla. Jednak ze względu na wysokie kwiecie, sędziemu trudniej dostrzec faul – jeśli wyrzucisz dublet, to możesz dodatkowo rzucić d6 – na wyniku 5+, sędzia nie dostrzegł faulu.”


5 – „Ściany - wszystkie krawędzie boiska otaczają murki. Jeśli zawodnik miałby zostać wypchnięty poza boisko, to zamiast tego zostaje powalony na polu na którym stoi (nawet jeśli zostałby wypchnięty przez wynik Push) tak, jakby użył zdolności Stand Firm. Dodaj +3 do Armour Rolla przeciwko temu zawodnikowi. Zdobyte w ten sposób CAS potraktuj, jak CAS dające SPP. Piłka również odbija się od ścian - jeśli piłka ma opuścić boisko to wybierz pole na którym wyląduje używając Throw-in template, licząc ostatnie pole na jakim była piłka jako pole 0 - jeśli piłka bouncuje to przemieszcza się o jedno pole w wylosowanym kierunku, jeśli opuszcza boisko w wyniku deviate, niecelnego podania itp, to wtedy przemieszcza się o d6 pól w wylosowanym kierunku. Rzuceni zawodnicy jeśli mieliby opuścić boisko to lądują na ostatnim polu na jakim się znajdowali, mogą wylądować jeśli pole jest puste, ale na potrzeby lądowania, potraktuj rzut pokurczem, tak jakby był Terrible Throw.”

6 – 8 – „Boisko w lochu jest bez żadnych anomalii, podłoże równe, ale nie jest zbyt twarde, optymalne warunki do gry, ku uciesze studenckiej publiki.”

9 – „Magiczna klimatyzacja - niesamowita maszyneria została stworzona w tym lochu, a może jest to sprawka kombinacji jakichś czarów a nie żadnej maszyny? W każdym razie w związku z upałami, działa tu coś na wzór klimatyzacji, tworzy jednak silne podmuchy tu i ówdzie, przez co piłka będąca w powietrzu może zachowywać się w najlepszym wypadku inaczej, w najgorszym hiper nienaturalnie. Za każdym razem jak piłka scatteruje, bądź bounceuje, to czyni to dodatkowy raz, nawet jeśli po normalnym scatterze, bądź bouncie znajdowała się na zajętym polu (tj. nie można jej łapać przed tym dodatkowym scatterem)"

10 – „Twarde podłoże
– posadzka lochu jest wyjątkowo twarda. Gdy zawodnik przewróci się po nieudanym GFi/Rush, możesz dodać +1 do Armour Rolla”

11 – „Ciemnica
– dla pijanych studenciaków w lochu było ewidentnie zbyt dużo światła, dlatego co zdolniejsi, nieco zmniejszyli jasność nad boiskiem i trybunami. Podania Long Pass i Long Bomb wykonywane są z dodatkowym modyfikatorem -1 do rzutu na podanie i GFI/Rush też wykonywane są z dodatkowym modyfikatorem -1, gdyż przez małą ilość światła, ciężej ominąć wszelkie naturalne nierówności podłoża w lochu.”

12 – „Negatywna Aura – niektórzy nauczyciele akademiccy, niezadowoleni z rozrywek jakich zażywają ich studenci, roztaczają w lochu negatywną aurę, która oddziałuje na wszystkich obecnych – studenci są mniej weseli, a zawodnicy zaczynają myśleć o swej zbliżającej się śmierci. W trakcie wykonywania akcji Blitz, zawodnik ma -1 ST.”




Wynik Trechearous Trapdoors z tabeli Modlitw do Nuffla, zostaje zastąpiony przez wynik Magic Ball:

Magiczna piłka, którą rozgrywany jest mecz, jest bardziej przychylna drużynie, której przychylny jest bardziej Nuffle – czyli tej, która wylosowała tę modlitwę. Za każdym razem, kiedy przeciwnik, po tym jak skończy się twoja tura, będzie trzymał piłkę, to spróbuje się ona uwolnić, przeciwny trener rzuca d6 i na wyniku 1, piłka jest zbyt zbulwersowana faktem, że jest trzymana przez zawodnika z tak plugawej drużyny i wyrywa się w losowym kierunku (rzuć d8). W przeciwnym wypadku pozostaje w dłoniach zawodnika, który ją trzyma mimo swego ewidentnego niezadowolenia. Jeśli zawodnik posiada którąś ze zdolności: Sure Hands, Safe Throw, Safe Pair of Hands, może przerzucić wynik 1 i spróbować utrzymać piłkę w swoim posiadaniu. Utrata piłki nie powoduje turnovera.


Kick-off Table - 3d6
3: Get the Ref
4: Zaprosiliśmy kumpli z Magii Leczniczej. Ekipa z Nekromancji też wpadnie (jest tam taki jeden zgniły, ale podobno równy gość)! - obie drużyny otrzymują Wandering Apothecary – jeśli nie możesz zatrudnić aptekarza, to otrzymujesz Plague Doctora (tylko drużyny Nurgla) lub Mortuary Assistanta.
5: Time-Out
6: Solid Defense
7: Rozszalałe fanki – tłum fanek rzuca się na jednego zawodnika z każdej drużyny, powalając go, jednak bez przebicia pancerza, i przesuwając go o jedno pole w losowym kierunku (rzuć d8), o ile wylosowane pole jest wolne. Fanki rzucają się na zawodnika lub zawodniczkę o największej wartości, uwzględniając koszt dobranych umiejętności i biorąc pod uwagę gwiazdy. Jeśli więcej niż jeden członek drużyny ma daną największą wartość, wybierz losowego.
8: High Kick
9: Cheering Fans
10: Brilliant Coaching
11: Znudzeni studenci z kierunku rearanżacji wnętrz – Studenci drugiego roku, zajmujący się rearanżacją wnętrz, znudzili się obecny „wystrojem”, zatem postanawiają podjąć próbę przearanżowania lochu. Podnoszą posadzkę, lub opuszczają, może zastawią pułapki, kto wie. Rzuć na Dungeon Condition Table by zobaczyć jakie zmiany w lochu zostały poczynione przez młodych czarodziejów, o ile jakiekolwiek – artystyczne dusze mają skłonności do rychłej zmiany zdania!
12: Początkujący magowie wiatru - pierwszoroczni studenci zajmujący się magią wiatru postanawiają poćwiczyć swą dyscyplinę magiczną w trakcie meczu! Jako, że są już lekko podchmieleni są w stanie stworzyć tylko pojedyncze podmuchy. Rzuć d6 + Fan Factor. W przypadku remisu, magowie są zajęci kłóceniem się w kogo dmuchać i później zaczynają miotać podmuchami w siebie nawzajem bez efektu na grę. Trener, który wyrzucił więcej ma wietrznych studenciaków po swojej stronie i rzuca 4d6. Za każdy wynik 4+, może popchnąć zawodnika przeciwnika o jedno pole w kierunku przeciwnej linii końcowej. Jeden zawodnik może być popchnięty więcej niż raz.
13: Quick Snap
14: Zauroczony loch – studentki uprawiające wspaniałą dyscyplinę magii zauroczeń, również chcą się „zabawić”, przede wszystkim kolegami studentami, ale rykoszetem oberwać może też grająca tłuszcza. Studentki miotają zatrważającą ilość zaklęć zauraczających, które swoją mocą wypełniają cały loch. W pierwszej turze każdej z drużyn po wykopie, po wybraniu zawodnika do aktywacji (ale przed deklaracją akcji, więc też przed rzutami za negatraity jak np. Bone-head) rzuć d6. Na wyniku 2+ zawodnik był w stanie przezwyciężyć aurę zauroczenia, pewnie dzięki temu, że nie był jej bezpośrednim celem, w przeciwnym wypadku zostaje zauroczony, choć nie traci Tackle Zonów, nie może być aktywowany w tej turze. Pierwszy zawodnik, który zda test przezwyciężenia zauroczenia rzucając naturalne 6, tak bardzo jest niesiony podniecającą aurą, że do końca tury posiada zdolność Pro. Po pierwszej turze od wykopu czary zauroczeń przestają działać, przynajmniej na zawodnikach.
15: Blitz
16: Studencka Impreza – obie drużyny otrzymują Bloodweiser Kega, który działa do momentu wystawienia w następnym drivie, później znika – został użyty by ocucić znokautowanych zawodników, lub – jeśli nie miałeś żadnego zawodnika na KO, to został wypity przez członków drużyny – d3 losowych zawodników nie posiadających traita Drunkard, dostaje traita Drunkard do końca driva.
17: Officious Ref
18: Pitch Invasion

Awatar użytkownika
Jaskier
trener
Posty: 2988
Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
Lokalizacja: Tarnów

Zdobyte trofea

Re: [Kraków] Collegium Magicum 9.07.2022

Post autor: Jaskier » 30 maja 2022, 11:09

zapisy i wysyłanie rozpisek otwarte

wukno
podawacz piłek
Posty: 28
Rejestracja: 23 lut 2021, 10:47

Re: [Kraków] Collegium Magicum 9.07.2022

Post autor: wukno » 01 cze 2022, 19:59

moze bede, chcialbym, ale zobaczymy jak wyjdzie :)

Awatar użytkownika
DamianO
rezerwowy
Posty: 533
Rejestracja: 11 sty 2021, 16:09
Lokalizacja: Śląsk

Re: [Kraków] Collegium Magicum 9.07.2022

Post autor: DamianO » 04 cze 2022, 17:37

Możesz dopisać :)
Steam : DamianO
Fumbbl: damols
Discord: DamianOlszewski#8144

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ligi/Turnieje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości