Miejsce: K20 Pub
Wejściówka: 20zł (w cenie wejściówki wliczony jest bon o wartości 10zł do wydania w pubie)
Dane do wpłaty:
Uwaga - o kolejności zapisów (wszyscy powinni dać radę, ale jakby co limit to 32 osoby) oraz o uczestnictwie zależy kolejność wpłaty dokonanej najpóźniej 21.04Michał Szałański
Numer konta: 17 1940 1076 5583 7954 0000 0000
Tytułem: CC3 [ksywa gracza]
Czasówka:
9:30-10:00 Zapisy
10:00-12:30 - Runda 1
12:45-15:15 - Rund 2
15:15-15:45 - Przerwa obiadowa
15:45-18:15 - Runda 3
ok 18:30 - Rozdanie nagród
Rozpiski:
Rozpiski proszę wysyłać do 21.04 na bloodbowlrzeszow@gmail.com
Zasady Tworzenia Drużyny:
Budżet na tworzenie drużyny to 1,150,000 złotych monet + dodatkowe złoto według tierów poniżej.
Podczas procesu tworzenia drużyny możesz kupić:
- minimum 11 zawodników przed zakupem jakichkolwiek gwiazd
- 0-8 przerzutów w cenie zależnej od wybranej drużyny
- 0-6 asystentów trenera 10,000 złotych monet każdy
- 0-12 cheerliderek 10,000 złotych monet każda
- 0-1 aptekarza 50,000 złotych monet
- 0-6 kibiców 10,000 złotych monet
- 0-2 Bloodweiser Kegs 50,000 złotych monet każda
- 0-3 łapówki 100,000 złotych monet każda (dla goblinów, snotlingów, black orków 50,000 złotych monet)
- 0-1 Masterchef za 300,000 złotych monet (dla niziołków 100,000 złotych monet)
- 0-1 gwiazd za ich standardowy koszt (tylko dla tieru 5)
- Riotous Rookies 100,000 złotych monet (dla zespołów, które mają do nich dostęp)
Dodatkowe Złoto:
Dodatkowe złoto może być wydane na tworzenie zespołu w połączeniu z początkową pulą złotych monet lub na wykup umiejętności z zachowaniem poniższych ograniczeń:
- na umiejętności można wydawać pieniądze tylko z puli dodatkowego złota
- koszt umiejętności ‘Primary’ - 20,000 złotych monet
- koszt umiejętności 'Secondary' - 30,000 złotych monet
- koszt dwóch umiejętności ”Primary” dla jednego zawodnika - 50 000 złotych monet
- Gwiazdy nie mogą otrzymywać dodatkowych umiejętności.
- Niewykorzystane fundusze na tym etapie przepadają.
- Dodatkowe złoto można wykorzystywać na zakup zawodników w połączeniu z pulą złota podstawowego.
Umiejętności można kupować za dodatkowe złoto, uwzględniając budżet dostępny dla każdego tieru oraz poniższe zasady:
Tiery 1-4
- dowolna ilość umiejętności „Primary”
- maksymalnie jedna umiejętność "Secondary”
- maksymalnie jeden zawodnik może otrzymać dwie umiejętności „Primary”
- dowolna ilość umiejętności „Primary”
- dowolna ilość umiejętności "Secondary”
- maksymalnie jeden zawodnik może otrzymać dwie umiejętności „Primary”
- Tier 1 - 100k
Amazon, Dark Elves, Dwarves, Shambling Undead
- Tier 2 - 120k
Chaos Dwarves, Lizardmen, Orc, Necromantinc Horror, Wood Elves
- Tier 3 - 140k
Skaven, Imperial Nobility, Underworld, Human, Elven Union, Norse, Khemri, Khorne
- Tier 4 - 170k
Chaos Renegades, High Elves, Chaos Chosen, Old World Alliance, Black Orcs, Nurgle, Slann
- Tier 5 - 200k
Goblins, Halfings, Ogres, Snotlings, Vampire
Wygrana 2+ TD -3 pkt
Wygrana 1 TD - 2 pkt
Remis - 1 pkt
Przegrana - 0 pkt
Tie breaker:
1) Bezpośredni wynik między graczami
2) OPP score
3) Nett TD (zdobyte TD minus stracone TD)
4) Nett CAS (spowodowane CAS minus otrzymane CAS)
5) Kto szybciej wypije pół litra wybranego napoju
Uczestnicy:
0. Shawass (grający sędzia) - $$ + ROZPA
1. Qbitron - $$ + ROZPA
2. Jaskier - $$ + ROZPA
3. M6K3 - $$ + ROZPA
4. Wojtas - $$ + ROZPA
5. Grzechu - $$ + ROZPA
6. Alf - $$ + ROZPA
7. Carlos404 - $$ + ROZPA
8. Sikor - $$ + ROZPA
9. Wukno - ROZPA
10. ...
11. ...
12. ...
13. ...
14. ...
...
32. ...