Nasi partnerzyPlaga mimików jaka nawiedziła Magiczne Kolegia dobiegła końca. Za odnalezienie i zniszczenie każdego stwora ukrywającego się na terenie Kolegiów magowie dziękują Jaskrowi, bardowie będą opiewać twe wyczyny (chyba, że pojawi się jakiś białowłosy wojownik). Ponowne zabezpieczenie budynków czarodzieje przypłacili jednak znacznym osłabieniem zdolności magicznych, a także opróżnieniem swoich kufrów (szczególnie, że część z nich dosłownie sama pochłonęła ukryte w nich przedmioty). Z tego powodu podjęto decyzję o odnalezieniu i schwytaniu potężnego magicznego zwierzęcia, które odnowi zapasy magii w kolegium. Niestety próby czarodziejów, zakończyły się fiaskiem i rozwścieczeniem stada jednorożców, które poczęły grasować po aulach i korytarzach Kolegiów siejąc zamęt, a czasem i barwiąc swoje magiczne rogi krwią czarodziejów. Z tego powodu znów potrzebni są dzielni śmiałkowie, którzy opanują sytuację i ponownie przywrócą magom spokój umożliwiąc dalsze badania. Uważajcie jednak, bo część z tych stworzeń odnalazła swoją drogę na boiska Blood Bowlowe. Tym samym zapraszamy was na kolejny turniej cyklu LoSHki & SmoSHki, w którym będziecie mogli się spotkać i powalczyć na murawie, a raczej na astrogranicie w podziemiach Krakowa. Jak to mówią - Najlepsze przygody zaczynają się w karczmie – a ci co tak mówią chyba nigdy nie stali na rozmokniętym boisku w dżunglach Lustrii naprzeciw drużyny Amazonek.
Sponsor nagrody głównej
Kolejny turniej krakowskiego cyklu staje się faktem - czas torować sobie drogę do walki z final bossem!!!
Data: 20.05.2022
Limit osób: 24
Miejsce: HEX, Generała Józefa Dwernickiego 5, 31-530 Kraków
Czasówka:
Rejestracja 9:00 - 9:30
Pierwsza runda 9:30 - 12:00
Druga runda 12:05 – 14:35
przerwa 14:35 – 15:05
Trzecia runda 15:05 – 17:35
Rozdanie nagród 17:40 – 18:00
****o uczestnictwie decyduje kolejność wpłat****
Wpisowe: 20 PLN
Numer konta: 08 1160 2202 0000 0005 5625 8509 *Wiktor Strzemiński*
Tytuł: LoSHki SmoSHki 3 + nick
Rozpiski należy wysłać do dnia 15 maja na adres mailowy: bb.krakowskiesmoki@gmail.com, wraz z numerem NAF i swoim Nickiem
Rozpiskę należy wysłać w formacie pdf, najlepiej przy użyciu strony bbtc.pl
Turniej korzysta z tourplaya. Nazwa drużyny w TP ma być identyczna jak nick gracza - zatem zamiast "Sprośne Niamry" wpisujemy Nimar - z góry dziękuję. Link do turnieju
Punktacja:
Win: 7
Draw: 3
Lose: 0
Tiebreakery:
1. Head2Head
2. Sonneborn-Berger
3. TD net+CAS net
CREATING YOUR TEAM
• Each team has a total of 1,150,000 gp to spend on roster creation and must hire a minimum of 11 players. Any unspent cash at roster creation will be lost and all teams will be considered having the same Current Team Value (CTV) for the purpose of inducements and prayers to Nuffle.
• Cash given is also used to buy rerolls, assistant coaches, cheerleaders, apothecary and so on.
• This is a resurrection tournament, so no SPP are gained, and injuries, casualties or deaths do not carry on from one game to other.
• Undead, Necromantic and Nurgle teams are allowed to apply the Masters of Undeath and Plague Ridden special rules. Players added to a team roster through a game as a result of those special rules are removed from the roster at the end of that game.
• Teams will consist of a minimum of 11 players and a maximum of 16 players, including star players.
• Star players can only be induced after 11 regular players have already been rostered.
• Star players can’t be given extra skills from the team’s skill budget.
• If both opposing teams are fielding the same star player in a game, both star players are allowed to play.
TIERS AND SKILL SETS
Teams are separated in five different tiers and offered different skill sets to choose from. Each team is permitted to stack 2 Primary Skills on a maximum of 1 player at the cost of both 1 Primary Skill and 1 Secondary Skill. If your team and skill set do not allow you to give Secondary Skills to your players, you’re not allowed to stack skills.
TIER 1
Chaos Dwarves, Dark Elves, Dwarves, Humans, Lizardmen, Orcs, Undead,
Wood Elves.
A. 6 Primary Skills
B. 4 Primary Skills + 1 Secondary Skill
C. 3 Primary Skills + Access to 1 Starplayer
TIER 2
Amazon, Elven Union, High Elves, Necromantic Horror, Norse,
Skaven, Slann, Underworld Denizens.
A. 7 Primary Skills
B. 5 Primary Skills + 1 Secondary Skill
C. 4 Primary Skills + Access to 1 Starplayer
TIER 3
Black Orcs, Chaos Chosen, Imperial Nobility, Khorne, Nurgle, Tomb Kings.
A. 7 Primary Skills + 1 Secondary Skill
B. 5 Primary Skills + 2 Secondary Skills.
C. 5 Primary Skills + Access to 1 Starplayer
TIER 4
Chaos Renegades, Old World Alliance, Vampires.
A. 8 Primary Skills + 1 Secondary Skill
B. 6 Primary Skills + 2 Secondary Skills
C. 6 Primary Skills + Access to 1 Starplayer
TIER 5
Halflings, Goblins, Ogres, Snotlings.
A. 8 Primary Skills + 2 Secondary Skills
B. 6 Primary Skills + 3 Secondary Skills
C. 6 Primary Skills + Access to 1 Starplayer
D. 4 Primary Skills + Access to 2 Starplayers
ALLOWED INDUCEMENTS
0-01 Halfling Master Chef (300k, 100k for halfling teams)
0-06 Assistant coaches (10k)
0-12 Cheerleaders (10k)
0-02 Bloodweiser Kegs (50k)
0-03 Bribes 100k (Bribery & Corruption teams, 50k)
No bribes allowed if your team has one or more players with the “Sneaky Git” Skill.
0-02 Wandering Apothecaries (100k)
0-01 Morgue Assistant (100k)
0-01 Plague Doctor (100k)
0-01 Riotous Rookies (100k)
Nothing else is allowed, be it a Blood Bowl Rulebook or Death Zone inducement.
STARPLAYERS
In case you’re considering adding a star player to your team, you will have to follow this rules:
• As stated before, star players can’t be given extra skills from the team’s skill set.
• New amazon star players published in Spike 15 and star players from Almanac 2022 are not allowed in the World Cup, as there are not enough input about them right now. Amazon teams are allowed to use same star players they had before Spike 15 was published.
EXTRA CHARGE FOR CERTAIN STARPLAYERS
Certain starplayers are so famous, glamorous or infamous that their team mates pay all their attention to them, forgetting to properly train and improve their own skills. So in case you want to hire one of them for your team, you will have to “pay” some of the skills you got on your skillset to picture this situation. If you hire one of the following starplayers, you’ll have to reduce the mentioned skills from your skillsets.
Morg’N’Thorg 3 Primary Skills
Griff Oberwald 3 Primary Skills
Deeproot Strongbranch 2 Primary Skills
Hakflem Skuttlespike 2 Primary Skills
Kreek Rustgouger 2 Primary Skills
Bomber Dribblesnot 2 Primary Skills
Wilhem Chaney 1 Primary Skills
SPÓŹNIENIA
Jeśli się spóźnisz na mecz:
15-30 minut spóźnienia - przeciwnik automatycznie wyrzuca 3 na k3 na Fan Factor i wybiera kto wykopuje
30-60 minut spóźnienia - przeciwnik prowadzi 1:0, automatycznie wyrzuca 3 na k3 na Fan Factor i mecz zaczyna się od drugiej połowy, przeciwnik wybiera kto wykopuje
Spóźnienie dłuższe niż 60 minut - W/O (przegrana 0:1)
ZEGARY I PRZEDŁUŻANIE SIĘ GRY
Jeśli obydwaj gracze się zgodzą to mogą grać na zegar szachowy (może być z apki). Jeśli istnieje ryzyko że gra nie skończy się na czas sędzia może nakazać granie z zegarem, dzieląc czas pozostały w rundzie po równo między obydwu graczy.
W przypadku gdy gra będzie się przedłużać poza ramy czasowe rundy, sędziowie mają prawo wyznaczyć do której tury gracze grają lub żeby grę zakończyć natychmiast.
ZASADA SPECJALNA
Lista uczestników:Magiczna Piłka
Biegając między innymi po boiskach, szatniach, aulach jak i magazynach wściekłe jednorożce gubiły włosy ze swoich ogonów i grzyw. Część z nich upadała na piłki, które zostały rozdane graczom na pierwsze mecze. Jak wiadomo włosie jednorożców posiada magiczne zdolności, dlatego podczas pierwszego meczu za każdym razem kiedy jest wykopywana piłka, może mieć specjalne właściwości. Rzuć kostką D6 i zobacz co się stanie :
1 – Zawodnik trzymając piłkę złapał zakrwiony włosy - zyskuje skill FRENZY
2 – Zawodnik złapał piłkę, jednak włosie na niej nie było do końca śnieżnobiałe – zyskuje skill DISTURBING PRESENCE
3 – Zawodnik złapał piłkę z fragmentem rogu – zyskuje trait STAB
4 – Zawodnik złapał piłkę z sierścią miękką jak poduszeczka – zyskuje skill Safe Pair of Hands
5 – Zawodnik złapał piłkę z długim włosiem z ogona jednorożca – zyskuje skill Arm Bar
6 – Zawodnik złapał piłkę z magicznym włosiem z grzywy, dzięki czemu piłkę można delikatnie odłożyć – tak że sędzia nawet się nie zorientuje że zawodnik się jej pozbył – zyskuje skill Fumblerooskie
1. Sneakiers (zapewnia parzystość)
2. Jaskier
3. Bogu
4. Mateo
5. Zwolan
6. Miazghul
7. Alf_eR
8. DamianO
9. Emem
10. Mentos
Tabela cyklu po drugim turnieju - za miejsce w turnieju przyznawane są punkty począwszy od ilości graczy aż do 1 punktu, czyli jeśli na turnieju było 17 osób, to za pierwsze miejsce jest 17 pkt, za drugie 16, za trzecie 15 ... za ostatnie 1. Za zajęcie pierwszego miejsca otrzymuje się dodatkowo 5 pktów, drugiego - 3 pkty i za trzecie miejsce 1 pkt.