[Kraków] Collegium Magicum 2023 aka LoSHki & SmoSHki vol. 4 - 15.07 naf approved

Szukasz graczy w swoim mieście? chcesz dołączyć do istniejącej ligi? Zajrzyj tutaj.
Awatar użytkownika
Jaskier
trener
Posty: 2979
Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
Lokalizacja: Tarnów

Zdobyte trofea

[Kraków] Collegium Magicum 2023 aka LoSHki & SmoSHki vol. 4 - 15.07 naf approved

Post autor: Jaskier » 06 cze 2023, 22:53

Collegium Magicum 2023 aka LoSHki & SmoSHki vol. 4
Rozszalałe jednorożce biegające po salach kolegium zostały ujarzmione. Zdobyte rogi odnowiły zasoby magii oraz na nowo uzupełniły kufry czarodziejów. Za okazane wsparcie i pomoc w rozwiązaniu problemu magowie dziękują Miazghulowi. W podzięce postanowili wydać ucztę dla dzielnych awanturników, którzy niejednokrotnie zjawili się na wezwanie i pomogli w potrzebie. Nie szczędzili nowo zdobytej fortuny i zaprosili wszystkich – od studenciaków po największe gwiazdy Blood Bowla (a jednych i drugich będziecie mogli spotkać na boisku). Tym samym zapraszamy was na kolejny turniej cyklu LoSHki & SmoSHki, w którym będziecie mogli się spotkać i powalczyć na murawie, a raczej w sali bankietowej Collegium Magicum w podziemiach Krakowa. Jak to mówią - Najlepsze przygody zaczynają się w karczmie – a ci co tak mówią chyba nigdy nie stali równo przyciętej trawie boiska i patrzyli jak ogr w błyszczącej zbroi Imperial Nobility pędzi prosto na nich.
Nasi partnerzy
Obrazek
Sponsor nagrody głównej
Obrazek

Kolejny turniej krakowskiego cyklu staje się faktem - czas torować sobie drogę do walki z final bossem!!!

Data: 15.07.2022
Limit osób: 24
Miejsce: HEX, Generała Józefa Dwernickiego 5, 31-530 Kraków

Czasówka:
Rejestracja 9:00 - 9:30
Pierwsza runda 9:30 - 12:00
Druga runda 12:05 – 14:35
przerwa 14:35 – 15:05
Trzecia runda 15:05 – 17:35
Rozdanie nagród 17:40 – 18:00


****o uczestnictwie decyduje kolejność wpłat****
Wpisowe: 25 PLN
Numer konta: 08 1160 2202 0000 0005 5625 8509 *Wiktor Strzemiński*
Tytuł: Collegium + nick

Rozpiski należy wysłać do dnia 11 lipca na adres mailowy: bb.krakowskiesmoki@gmail.com, wraz z numerem NAF i swoim Nickiem
Rozpiskę należy wysłać w formacie pdf, najlepiej przy użyciu strony bbtc.pl
Turniej korzysta z tourplaya. Nazwa drużyny w TP ma być identyczna jak nick gracza - zatem zamiast "Sprośne Niamry" wpisujemy Nimar - z góry dziękuję.

PRZED WBICIEM DRUŻYNY NA TP PROSZĘ O WYSŁANIE ROZPISKI NA MAILA W CELU SPRAWDZENIA I WBICIE NA TP, DOPIERO PO JEJ SPRAWDZENIU I INFORMACJI ZWROTNEJ

link do tp
RULESET:
ZASADY LC3 v0.9

Punktacja:
Win: 7
Draw: 3
Lose: 0

Tiebreakery:
1. Head2Head
2. Sonneborn-Berger
3. TD net+CAS net

SPÓŹNIENIA

Jeśli się spóźnisz na mecz:
15-30 minut spóźnienia - przeciwnik automatycznie wyrzuca 3 na k3 na Fan Factor i wybiera kto wykopuje
30-60 minut spóźnienia - przeciwnik prowadzi 1:0, automatycznie wyrzuca 3 na k3 na Fan Factor i mecz zaczyna się od drugiej połowy, przeciwnik wybiera kto wykopuje
Spóźnienie dłuższe niż 60 minut - W/O (przegrana 0:1)


ZEGARY I PRZEDŁUŻANIE SIĘ GRY

Jeśli obydwaj gracze się zgodzą to mogą grać na zegar szachowy (może być z apki). Jeśli istnieje ryzyko że gra nie skończy się na czas sędzia może nakazać granie z zegarem, dzieląc czas pozostały w rundzie po równo między obydwu graczy.
W przypadku gdy gra będzie się przedłużać poza ramy czasowe rundy, sędziowie mają prawo wyznaczyć do której tury gracze grają lub żeby grę zakończyć natychmiast.
ZASADY SPECJALNE TURNIEJU
- ze względu na rozgrywanie meczów w lochach "Weather Table" i "Roll on weather table" zostają zastąpione "Dungeon Condition Table" i "Roll on dungeon condition table"
- Wynik Trechearous Trapdoors z tabeli Modlitw do Nuffla, zostaje zastąpiony przez wynik Magic Ball
- obowiązuje specjalna tabela wykopu

wszystko opisane w szczególe poniżej i w pierwszym poście na samym dole

Dungeon Condition Table – 2d6
2 – „Impreza! – W teorii studencka popijawa miała być dodatkiem do turnieju, jednak dla kibiców tego meczu jest na odwrót! Alkoholu jest tak dużo, że po każdym drivie następuje dłuższa przerwa na wspólną libację z zawodnikami! Efekt pogody jest identyczny jak efekt Sweltering Heat”

3 – „Pułapki - Boisko pełne pułapek, oznacza więcej rozrywki! Za każdym razem, gdy zawodnik przeciwnika wywraca się na GFI/Rush, rzuć d6 – na wynikach 1-4 postępuj normalnie, jednak na wynikach 5-6 upadający zawodnik uruchamia pułapkę, ku uciesze publiczności! Zamiast przebijać pancerz zawodnik jest po prostu Placed Prone i zostaje wylosowana pułapka, jaka została uruchomiona!
1: Magiczny pocisk – Zawodnika, który uruchomił pułapkę trafia Magiczny Pocisk – wykonaj Armour Roll, możesz dodać +2 do Armour Rolla lub Injury Rolla.
2: Pajęczyna – na podłożu rozpościera się wielka pajęczyna. Zawodnik, który uruchomił pułapkę i wszyscy zawodnicy (z obu drużyn) na sąsiadujących polach otrzymują trait Take Root do końca następnej tury. Jeśli, któryś się zakorzeni, to turę później traci zakorzenienie wynikające z pajęczyny, jako że magiczna pajęczyna się dematerializuje.
3 – 4: Śmierdząca Chmura – Z pola, na które upadł zawodnik rozpościera się specjalna Śmierdząca Chmura, która podąża za nieszczęśliwym zawodnikiem! Do końca drivu posiada trait Disturbing Presence. Znajduje się jednak w epicentrum tego odoru, zostaje automatycznie zestunnowany, później przyzwyczaja się do swojego swądu.
5: Błyskawica – Błyskawica przelatuje w poprzek boiska, tak by przejść od jednej linii bocznej do drugiej w linii prostej, przechodząc przez pole zawodnika, który uruchomił pułapkę. Za każdego zawodnika będącego na tej linii (również za leżących) rzuć d6 – na wynikach 3+ zostają powaleni członkowie drużyny uruchamiającego pułapkę, a na 5+ zawodnicy drugiej drużyny. Póżniej wykonaj Armour Roll, możesz dodać +1 do Armour Rolla lub Injury Rolla.
6: Kula ognia – Kula ognia spada na zawodnika, który uruchomił pułapkę. Postępuj zgodnie z opisem czaru „Fireball”, z tym, że zawodnik uruchamiający pułapkę jest automatycznie trafiony.”

4 – „Kwiatuszki – by przypodobać się czarodziejkom-studentkom, wielu początkujących magów wyczarowało wspaniałą łąkę na posadzce lochu. Za każdym razem, gdy zawodnik wywróci się na GFI/Rush lub jest faulowany, należy uwzględnić modyfikator -1 do Armour Rolla i Injury Rolla. Jednak ze względu na wysokie kwiecie, sędziemu trudniej dostrzec faul – jeśli wyrzucisz dublet, to możesz dodatkowo rzucić d6 – na wyniku 5+, sędzia nie dostrzegł faulu.”


5 – „Ściany - wszystkie krawędzie boiska otaczają murki. Jeśli zawodnik miałby zostać wypchnięty poza boisko, to zamiast tego zostaje powalony na polu na którym stoi (nawet jeśli zostałby wypchnięty przez wynik Push) tak, jakby użył zdolności Stand Firm. Dodaj +3 do Armour Rolla przeciwko temu zawodnikowi. Zdobyte w ten sposób CAS potraktuj, jak CAS dające SPP. Piłka również odbija się od ścian - jeśli piłka ma opuścić boisko to wybierz pole na którym wyląduje używając Throw-in template, licząc ostatnie pole na jakim była piłka jako pole 0 - jeśli piłka bouncuje to przemieszcza się o jedno pole w wylosowanym kierunku, jeśli opuszcza boisko w wyniku deviate, niecelnego podania itp, to wtedy przemieszcza się o d6 pól w wylosowanym kierunku. Rzuceni zawodnicy jeśli mieliby opuścić boisko to lądują na ostatnim polu na jakim się znajdowali, mogą wylądować jeśli pole jest puste, ale na potrzeby lądowania, potraktuj rzut pokurczem, tak jakby był Terrible Throw.”

6 – 8 – „Boisko w lochu jest bez żadnych anomalii, podłoże równe, ale nie jest zbyt twarde, optymalne warunki do gry, ku uciesze studenckiej publiki.”

9 – „Magiczna klimatyzacja - niesamowita maszyneria została stworzona w tym lochu, a może jest to sprawka kombinacji jakichś czarów a nie żadnej maszyny? W każdym razie w związku z upałami, działa tu coś na wzór klimatyzacji, tworzy jednak silne podmuchy tu i ówdzie, przez co piłka będąca w powietrzu może zachowywać się w najlepszym wypadku inaczej, w najgorszym hiper nienaturalnie. Za każdym razem jak piłka scatteruje, bądź bounceuje, to czyni to dodatkowy raz, nawet jeśli po normalnym scatterze, bądź bouncie znajdowała się na zajętym polu (tj. nie można jej łapać przed tym dodatkowym scatterem)"

10 – „Twarde podłoże
– posadzka lochu jest wyjątkowo twarda. Gdy zawodnik przewróci się po nieudanym GFi/Rush, możesz dodać +1 do Armour Rolla”

11 – „Ciemnica
– dla pijanych studenciaków w lochu było ewidentnie zbyt dużo światła, dlatego co zdolniejsi, nieco zmniejszyli jasność nad boiskiem i trybunami. Podania Long Pass i Long Bomb wykonywane są z dodatkowym modyfikatorem -1 do rzutu na podanie i GFI/Rush też wykonywane są z dodatkowym modyfikatorem -1, gdyż przez małą ilość światła, ciężej ominąć wszelkie naturalne nierówności podłoża w lochu.”

12 – „Negatywna Aura – niektórzy nauczyciele akademiccy, niezadowoleni z rozrywek jakich zażywają ich studenci, roztaczają w lochu negatywną aurę, która oddziałuje na wszystkich obecnych – studenci są mniej weseli, a zawodnicy zaczynają myśleć o swej zbliżającej się śmierci. W trakcie wykonywania akcji Blitz, zawodnik ma -1 ST.”




Wynik Trechearous Trapdoors z tabeli Modlitw do Nuffla, zostaje zastąpiony przez wynik Magic Ball:

Magiczna piłka, którą rozgrywany jest mecz, jest bardziej przychylna drużynie, której przychylny jest bardziej Nuffle – czyli tej, która wylosowała tę modlitwę. Za każdym razem, kiedy przeciwnik, po tym jak skończy się twoja tura, będzie trzymał piłkę, to spróbuje się ona uwolnić, przeciwny trener rzuca d6 i na wyniku 1, piłka jest zbyt zbulwersowana faktem, że jest trzymana przez zawodnika z tak plugawej drużyny i wyrywa się w losowym kierunku (rzuć d8). W przeciwnym wypadku pozostaje w dłoniach zawodnika, który ją trzyma mimo swego ewidentnego niezadowolenia. Jeśli zawodnik posiada którąś ze zdolności: Sure Hands, Safe Throw, Safe Pair of Hands, może przerzucić wynik 1 i spróbować utrzymać piłkę w swoim posiadaniu. Utrata piłki nie powoduje turnovera.


Kick-off Table - 3d6
3: Get the Ref
4: Zaprosiliśmy kumpli z Magii Leczniczej. Ekipa z Nekromancji też wpadnie (jest tam taki jeden zgniły, ale podobno równy gość)! - obie drużyny otrzymują Wandering Apothecary – jeśli nie możesz zatrudnić aptekarza, to otrzymujesz Plague Doctora (tylko drużyny Nurgla) lub Mortuary Assistanta.
5: Time-Out
6: Solid Defense
7: Rozszalałe fanki – tłum fanek rzuca się na jednego zawodnika z każdej drużyny, powalając go, jednak bez przebicia pancerza, i przesuwając go o jedno pole w losowym kierunku (rzuć d8), o ile wylosowane pole jest wolne. Fanki rzucają się na zawodnika lub zawodniczkę o największej wartości, uwzględniając koszt dobranych umiejętności i biorąc pod uwagę gwiazdy. Jeśli więcej niż jeden członek drużyny ma daną największą wartość, wybierz losowego.
8: High Kick
9: Cheering Fans
10: Brilliant Coaching
11: Znudzeni studenci z kierunku rearanżacji wnętrz – Studenci drugiego roku, zajmujący się rearanżacją wnętrz, znudzili się obecny „wystrojem”, zatem postanawiają podjąć próbę przearanżowania lochu. Podnoszą posadzkę, lub opuszczają, może zastawią pułapki, kto wie. Rzuć na Dungeon Condition Table by zobaczyć jakie zmiany w lochu zostały poczynione przez młodych czarodziejów, o ile jakiekolwiek – artystyczne dusze mają skłonności do rychłej zmiany zdania!
12: Początkujący magowie wiatru - pierwszoroczni studenci zajmujący się magią wiatru postanawiają poćwiczyć swą dyscyplinę magiczną w trakcie meczu! Jako, że są już lekko podchmieleni są w stanie stworzyć tylko pojedyncze podmuchy. Rzuć d6 + Fan Factor. W przypadku remisu, magowie są zajęci kłóceniem się w kogo dmuchać i później zaczynają miotać podmuchami w siebie nawzajem bez efektu na grę. Trener, który wyrzucił więcej ma wietrznych studenciaków po swojej stronie i rzuca 4d6. Za każdy wynik 4+, może popchnąć zawodnika przeciwnika o jedno pole w kierunku przeciwnej linii końcowej. Jeden zawodnik może być popchnięty więcej niż raz.
13: Quick Snap
14: Zauroczony loch – studentki uprawiające wspaniałą dyscyplinę magii zauroczeń, również chcą się „zabawić”, przede wszystkim kolegami studentami, ale rykoszetem oberwać może też grająca tłuszcza. Studentki miotają zatrważającą ilość zaklęć zauraczających, które swoją mocą wypełniają cały loch. W pierwszej turze każdej z drużyn po wykopie, po wybraniu zawodnika do aktywacji (ale przed deklaracją akcji, więc też przed rzutami za negatraity jak np. Bone-head) rzuć d6. Na wyniku 2+ zawodnik był w stanie przezwyciężyć aurę zauroczenia, pewnie dzięki temu, że nie był jej bezpośrednim celem, w przeciwnym wypadku zostaje zauroczony, choć nie traci Tackle Zonów, nie może być aktywowany w tej turze. Pierwszy zawodnik, który zda test przezwyciężenia zauroczenia rzucając naturalne 6, tak bardzo jest niesiony podniecającą aurą, że do końca tury posiada zdolność Pro. Po pierwszej turze od wykopu czary zauroczeń przestają działać, przynajmniej na zawodnikach.
15: Blitz
16: Studencka Impreza – obie drużyny otrzymują Bloodweiser Kega, który działa do momentu wystawienia w następnym drivie, później znika – został użyty by ocucić znokautowanych zawodników, lub – jeśli nie miałeś żadnego zawodnika na KO, to został wypity przez członków drużyny – d3 losowych zawodników nie posiadających traita Drunkard, dostaje traita Drunkard do końca driva.
17: Officious Ref
18: Pitch Invasion
Lista uczestników:
1. Sneakiers (zapewnia parzystość)
2. Jaskier


Tabela cyklu po drugim turnieju - za miejsce w turnieju przyznawane są punkty począwszy od ilości graczy aż do 1 punktu, czyli jeśli na turnieju było 17 osób, to za pierwsze miejsce jest 17 pkt, za drugie 16, za trzecie 15 ... za ostatnie 1. Za zajęcie pierwszego miejsca otrzymuje się dodatkowo 5 pktów, drugiego - 3 pkty i za trzecie miejsce 1 pkt.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 01 lip 2023, 10:07 przez Jaskier, łącznie zmieniany 6 razy.

Awatar użytkownika
Shawass
trener
Posty: 4344
Rejestracja: 23 lut 2013, 23:03
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Zdobyte trofea

Re: [Kraków] Collegium Magicum 2023 aka LoSHki & SmoSHki vol. 4

Post autor: Shawass » 07 cze 2023, 09:57

wstępnie się piszę :3

czy rulset się może zmienić przed turniejem jeszcze czy to wersja ostateczna?
A może tak podcast o BB? - Walec Bojowy!
============================
Obrazek
Steam & FUMBBL: Shawass

Awatar użytkownika
Jaskier
trener
Posty: 2979
Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
Lokalizacja: Tarnów

Zdobyte trofea

Re: [Kraków] Collegium Magicum 2023 aka LoSHki & SmoSHki vol. 4

Post autor: Jaskier » 07 cze 2023, 10:21

Shawass pisze: 07 cze 2023, 09:57 wstępnie się piszę :3

czy rulset się może zmienić przed turniejem jeszcze czy to wersja ostateczna?
na ten turniej ruleset się nie zmieni - chyba, że wyjdzie nowy update erraty jak wczoraj (wtedy mogą być zmiany) albo dojdą gwiazdy/zmieni się jakiś roster - wtedy gwiazdy zostaną dodane, a z rosterem to zobaczymy, ale raczej to się nie wydarzy ani jedno ani drugie

Awatar użytkownika
Shawass
trener
Posty: 4344
Rejestracja: 23 lut 2013, 23:03
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Zdobyte trofea

Re: [Kraków] Collegium Magicum 2023 aka LoSHki & SmoSHki vol. 4

Post autor: Shawass » 07 cze 2023, 10:34

Jaskier pisze: 07 cze 2023, 10:21
Shawass pisze: 07 cze 2023, 09:57 wstępnie się piszę :3

czy rulset się może zmienić przed turniejem jeszcze czy to wersja ostateczna?
na ten turniej ruleset się nie zmieni - chyba, że wyjdzie nowy update erraty jak wczoraj (wtedy mogą być zmiany) albo dojdą gwiazdy/zmieni się jakiś roster - wtedy gwiazdy zostaną dodane, a z rosterem to zobaczymy, ale raczej to się nie wydarzy ani jedno ani drugie
ok, dzięki :)
A może tak podcast o BB? - Walec Bojowy!
============================
Obrazek
Steam & FUMBBL: Shawass

Awatar użytkownika
Jaskier
trener
Posty: 2979
Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
Lokalizacja: Tarnów

Zdobyte trofea

Re: [Kraków] Collegium Magicum 2023 aka LoSHki & SmoSHki vol. 4 - 15.07 naf approved

Post autor: Jaskier » 18 cze 2023, 08:44

wleciało info odnośnie płatności, zasadke specjalną rzucę wieczorkiem

Awatar użytkownika
Jaskier
trener
Posty: 2979
Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
Lokalizacja: Tarnów

Zdobyte trofea

Re: [Kraków] Collegium Magicum 2023 aka LoSHki & SmoSHki vol. 4 - 15.07 naf approved

Post autor: Jaskier » 01 lip 2023, 09:54

Turniej korzysta z tourplaya. Nazwa drużyny w TP ma być identyczna jak nick gracza - zatem zamiast "Sprośne Niamry" wpisujemy Nimar - z góry dziękuję.

PRZED WBICIEM DRUŻYNY NA TP PROSZĘ O WYSŁANIE ROZPISKI NA MAILA W CELU SPRAWDZENIA I WBICIE NA TP, DOPIERO PO JEJ SPRAWDZENIU I INFORMACJI ZWROTNEJ

link do tp

Awatar użytkownika
Oren
trener
Posty: 4273
Rejestracja: 25 sty 2018, 10:25
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: [Kraków] Collegium Magicum 2023 aka LoSHki & SmoSHki vol. 4 - 15.07 naf approved

Post autor: Oren » 01 lip 2023, 10:02

Czy jest szansa na godzinówkę i ilość meczy? Bo istnieje cień szansy że się pojawię.
2023 Rok:
II Miejsce - Gliniany Golem
III Miejsce - Wyjście z Szafy
II Miejsce - MBT Fest
I MIEJSCE - LEGENDARY CUP III
I MIEJSCE - TLBB XV
III Miejsce - Military CUP III

Nick na FumBBl: Oren

O Rety Blood Bowl!

Awatar użytkownika
Jaskier
trener
Posty: 2979
Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
Lokalizacja: Tarnów

Zdobyte trofea

Re: [Kraków] Collegium Magicum 2023 aka LoSHki & SmoSHki vol. 4 - 15.07 naf approved

Post autor: Jaskier » 01 lip 2023, 10:07

Oren pisze: 01 lip 2023, 10:02 Czy jest szansa na godzinówkę i ilość meczy? Bo istnieje cień szansy że się pojawię.
no 30 sekund później byś napisał to by już była wstawiona xD

Awatar użytkownika
Jaskier
trener
Posty: 2979
Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
Lokalizacja: Tarnów

Zdobyte trofea

Re: [Kraków] Collegium Magicum 2023 aka LoSHki & SmoSHki vol. 4 - 15.07 naf approved

Post autor: Jaskier » 01 lip 2023, 17:26

malowanie nie jest wymagane - zapis o obowiązkowym malowaniu dotyczy Legendary Cup3

Awatar użytkownika
Shawass
trener
Posty: 4344
Rejestracja: 23 lut 2013, 23:03
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Zdobyte trofea

Re: [Kraków] Collegium Magicum 2023 aka LoSHki & SmoSHki vol. 4 - 15.07 naf approved

Post autor: Shawass » 01 lip 2023, 19:32

Jaskier pisze: 01 lip 2023, 09:54
Turniej korzysta z tourplaya. Nazwa drużyny w TP ma być identyczna jak nick gracza - zatem zamiast "Sprośne Niamry" wpisujemy Nimar - z góry dziękuję.

PRZED WBICIEM DRUŻYNY NA TP PROSZĘ O WYSŁANIE ROZPISKI NA MAILA W CELU SPRAWDZENIA I WBICIE NA TP, DOPIERO PO JEJ SPRAWDZENIU I INFORMACJI ZWROTNEJ

link do tp
czyli mam zrobić rozpiskę w BBTC i wysłać ją po to żeby....zrobić rozpiskę w TP

Obrazek

ok, poszło, czekam na info dotyczące mojej rozpiski zrobionej w BBTC wysłanej na maila żeby móc zrobić rozpiskę w TP :D
A może tak podcast o BB? - Walec Bojowy!
============================
Obrazek
Steam & FUMBBL: Shawass

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ligi/Turnieje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości