Jak dla mnie może dalej się poruszać. W chwili wyrzucenia magicznej dziesiątki, czyli ke blitz, goblin stał sobie grzecznie i mógł zostać aktywowany. Jak dla mnie właśnie tak to wygląda. Został chwycony, rzucony i wylądował w strefie, ale w momencie "aktywacji" blitza był open player, więc dalej może się poruszyć.
Analogicznie, jeśli rzuciłbyś goblinem który był w strefie a wylądowałby poza strefą, dalej nie mógłby być aktywowany.
Takie moje zdanie, mogę się ofc mylić.
Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB
- Oren
- trener
- Posty: 3411
- Rejestracja: 25 sty 2018, 10:25
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB
2022
Pro'Rock CUP III - 3 Miejsce!
Paprykarz WarFest - 1 Miejsce!
Dwarven Prezier - 3 Miejsce!
Nick na FumBBl: Oren
O Rety Blood Bowl!
Pro'Rock CUP III - 3 Miejsce!
Paprykarz WarFest - 1 Miejsce!
Dwarven Prezier - 3 Miejsce!
Nick na FumBBl: Oren
O Rety Blood Bowl!
- leon
- trener
- Posty: 8344
- Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42
-
Zdobyte trofea
Pozostałe odznaki
Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB
nie ma nic wspomniane ze nie moze byc, nie ma ograniczenia. choc mi sie takie rozwiazanie nie podoba to o ile nie ma klaryfikacji w faq (a na 95% nie ma) to mozna sie nim ruszyc. zakladajac ze byl open przed rzutem. po rzucie nic nie zmienia bo i tak mozna zrobic tylko 1 blitz i nie mozna wykonac blok zatem kontakt po rzucie nie powinien nic zmieniac.
Amazonki PL-stół-11 60-20-20
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
- Oren
- trener
- Posty: 3411
- Rejestracja: 25 sty 2018, 10:25
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB
Nie wiem czy było ale zadam to pytanie raz jeszcze. Ostatnio grałem z Haramem i się zastanawialiśmy.
Chce wykonać unik od gościa z Diving tackle. Rzucam 4 czyli przeciwnik używa Diving Tackle i kładzie się. Czy przerzut mam znowu z minus dwa czy na normalne Agi.
Jak dla mnie mój przeciwnik już leży więc nie może użyć tego skilla, poprawcie mnie gdy się mylę. Bo analogicznie kiedy nie uda mi się unik, przeciwnik nie używa tego skilla, podczas przerzutu rzucam trzy (przykładowo) i mój przeciwnik dopiero używa skilla. Więc jak dla mnie na odwrót też powinno to działać. Pierwszy rzut na -2 a drugi już normalnie bo oponent leży prone
Chce wykonać unik od gościa z Diving tackle. Rzucam 4 czyli przeciwnik używa Diving Tackle i kładzie się. Czy przerzut mam znowu z minus dwa czy na normalne Agi.
Jak dla mnie mój przeciwnik już leży więc nie może użyć tego skilla, poprawcie mnie gdy się mylę. Bo analogicznie kiedy nie uda mi się unik, przeciwnik nie używa tego skilla, podczas przerzutu rzucam trzy (przykładowo) i mój przeciwnik dopiero używa skilla. Więc jak dla mnie na odwrót też powinno to działać. Pierwszy rzut na -2 a drugi już normalnie bo oponent leży prone
2022
Pro'Rock CUP III - 3 Miejsce!
Paprykarz WarFest - 1 Miejsce!
Dwarven Prezier - 3 Miejsce!
Nick na FumBBl: Oren
O Rety Blood Bowl!
Pro'Rock CUP III - 3 Miejsce!
Paprykarz WarFest - 1 Miejsce!
Dwarven Prezier - 3 Miejsce!
Nick na FumBBl: Oren
O Rety Blood Bowl!
- Unicornson
- rezerwowy
- Posty: 500
- Rejestracja: 17 sie 2019, 12:11
Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB
Na oba rzuty jest -2 bo przerzut działa jakby cofanie się w czasie jak w przypadku wersji komputerowychOren pisze: ↑27 kwie 2022, 23:44 Nie wiem czy było ale zadam to pytanie raz jeszcze. Ostatnio grałem z Haramem i się zastanawialiśmy.
Chce wykonać unik od gościa z Diving tackle. Rzucam 4 czyli przeciwnik używa Diving Tackle i kładzie się. Czy przerzut mam znowu z minus dwa czy na normalne Agi.
Jak dla mnie mój przeciwnik już leży więc nie może użyć tego skilla, poprawcie mnie gdy się mylę. Bo analogicznie kiedy nie uda mi się unik, przeciwnik nie używa tego skilla, podczas przerzutu rzucam trzy (przykładowo) i mój przeciwnik dopiero używa skilla. Więc jak dla mnie na odwrót też powinno to działać. Pierwszy rzut na -2 a drugi już normalnie bo oponent leży prone
(Turniejowo)
Rzeźnicy Północy-Black Orc-3/4/2(9)
Bash lord-1(33-łącznie CAS)
(Ogólnie)
21/7/5(33)
Rzeźnicy Północy-Black Orc-3/4/2(9)
Bash lord-1(33-łącznie CAS)
(Ogólnie)
21/7/5(33)
- leon
- trener
- Posty: 8344
- Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42
-
Zdobyte trofea
Pozostałe odznaki
Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB
Nie robisz dwóch uników od niego tylko 1 który poprawiasz a on Cię już ściska za nogawke
Amazonki PL-stół-11 60-20-20
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość