Strona 133 z 139

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

: 19 paź 2020, 13:08
autor: teillman
Ta jasne ;)

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

: 02 lis 2020, 21:41
autor: bukszpan
Mam pytanie co do tego jak dokładnie działa Stand Firm u zahipnotyzowanego zawodnika.
W BB2 wygląda to tak, że gdy taki zawodnik jest blokowany, to SF działa i gra pyta się czy użyć umiejki.
Ale już gdy blokowany jest inny zawodnik, który potem jest przepychany na pole na którym stoi zahipnotyzowany zawodnik z SF, to pytania nie ma i jest normalne przepchnięcie, tak jakby SF nie działał.
To tak dokładnie ma działać?
I jeśli dobrze to jest, to mógłbym prosić o wyjaśnienie dlaczego tak to działa?

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

: 02 lis 2020, 21:54
autor: Mesior
@bukszpan Wydaje mi się że to jest błąd gry. Hipnoza powoduje że traci się tylko strefy ataku i między innymi nie można dobrowolnie się przemieścić (DT, shadowing, passing blok). Jeżeli gracz został popchnięty przez innego to i tak imo może skorzystać z SF (albo z SS) bo sam dobrowolnie się nigdzie nie rusza

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

: 02 lis 2020, 23:15
autor: leon
blad gry

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

: 03 lis 2020, 08:11
autor: Vincent
Tak, nie ma znaczenia czy jest chain push czy bezpośrednie przepchnięcie, analogicznie jak w sidestepie. BB2 na początku również i z obsługą sidestepa w takich sytuacjach miał problem, potem to poprawili. Widać nie w całości :D

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

: 17 mar 2022, 09:03
autor: bialy
Pytanie do ekspertów dotyczące macek, bo w Walcu Bojowym (dotyczącym Nurgla) @reszka powiedział inaczej (i tak grałem "na stole).

Wczoraj na fumblu widziałem taką sytuację:
- Zawodnik był zmarkowany przez bestię i wykonał blok na kolesiu stojącym obok niego (który nie był w strefach bestii),
- Wynik bloku "POW", gość chciał podążyć za powalonym przeciwnikiem,
- Bestia użyła macek (wyniku nie pamiętam, ale powiedzmy "6") i... macki zadziałały! Koleś nie mógł podążyć za uderzonym rywalem.

Zadałem pytanie na chacie (bo jeszcze 2 innych widzów było) i odpowiedziano mi, że macki działają w tym przypadku, ponieważ podążanie za rywalem przy bloku jest dobrowolnym opuszczeniem strefy bestii.

Wklejam treść podręcznika:
"This player can use this Skill when an opposition player they are marking voluntarily moves out of a square within this player’s Tackle Zone... A player may use this Skill any number of times per turn, during either team’s turn. "

Czyli na mój chłopski rozum macki działają jak na fumblu, a nie jak w Walcu ;)
Czy może była errata w tym temacie?

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

: 17 mar 2022, 09:29
autor: leon
a kiedy Reszka powiedział w walcu? jak byly stare zasady prawda? wtedy bylo inaczej. innaczej sie nawet kostkami rzucało. w faq nic nie ma obecnie o mackach

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

: 17 mar 2022, 09:42
autor: bialy
Ok! Wszystko jasne. Kiedyś było "The player may use this skill when an opposing player attempts do dodge or leap out of any of his tackle zones".

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

: 17 mar 2022, 09:51
autor: leon
bialy pisze: 17 mar 2022, 09:42 Ok! Wszystko jasne. Kiedyś było "The player may use this skill when an opposing player attempts do dodge or leap out of any of his tackle zones".
teraz mackami mozesz nawet shadowing zatrzymac. oba sa teraz slabsze w efektywnosci ale dzialaja czesciej. nie wiem czy to dobra zmiana dla posiadacza tego skilla ale raczej wydaje mi sie ze niekoniecznie

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

: 22 kwie 2022, 16:23
autor: Grab
taka sytuacja z wczoraj: KE Blitz- TTM goblinem,który ląduje w strefie i teraz czy goblin,który był open przed TTM może być aktywowany(dlaczego) czy nie może(dlaczego)?
jestem bardzo ciekawy interpretacji