Karty Specjalnych Zagrań BB2020

"Piłka jest kolczasta a pola punktowe są dwa". Wszystko o zasadach gry Blood Bowl.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pieta
trener
Posty: 3066
Rejestracja: 20 paź 2015, 22:24
Lokalizacja: Wrocław

Karty Specjalnych Zagrań BB2020

Post autor: Pieta » 07 lut 2021, 20:27

Wklejam podstawowe talie z moją na oko oszacowaną średnią wartością danej talii. Nie ma to na razie znaczenia, bo teraz losuje się i talie i karty i wszystkie są po 100k. Szczegółowe zasady są już w moim tłumaczeniu podręcznika.
Talie dodatkowe zrobię sobie później, ale na oko są wyraźnie mocniejsze.

Benefits of Training 105k
All-out Blitz - 2 Blitze w tej turze
Boot Camp - Jednorazowy przerzut rzutu na Pancerz lub kontuzję
Down the Chain - Brak limitów Przekazań w tej turze
Flea Flicker - 2 podania w tej turze bez Długich i Dalekich
Helping Hand - Na cały mecz 1 zawodnik dostaje Big Hand, Extra Arms i Sure Hands
Kingmaker Play - Przerzuty do każdego testu dla ostatniego zawodnika w tej turze
Switcheroo - Zmiana miejsc dwóch zawodników, ale nie Big Guyów
Team Talk - Na 5+ odzyskujemy przedostatni, a na 3+ ostatni Przerzut.

Dirty Tricks 65k
Dirty Block - Nasz zawodnik jest Położony, a przeciwnika Powalony na koniec naszej tury
Heavy Bias - Raz +1 asysta do faula i ochrona przed dyskwalifikacją
Look, a Distraction! - Na 4+ Grający na Czas nie może nic zrobić
The Main ´Skull´-Prit - Na cały mecz 1 zawodnik dostaje Dirty Player i Sneaky Git, ale Łapówki i Kłócenie nie działają dla niego
Rune of Unwilling Flight - 1 przeciwnik jest wyrzucony w powietrze (dewiacja) na koniec naszej tury
Slippery Shoes - Mod -2 do dobiegów w 1 turze przeciwnika
Spot the Sneak - Na 5+ w drivie rezerwowy może wyjść z zapadni, ale na koniec będzie zdyskwalifikowany
Tripping Hazard - K3 zawodników przeciwnika jest Położonych na początku jego tury

Heroic Feats 45k
Burst of Speed - Na jedną turę 1 zawodnik dostaje Sprint, Sure Feet i +1MA
Catcher´s Instincts - Mod +1 do łapania na cały mecz dla 1 zawodnika i można go przemieścić pod piłkę na pierwszym Wykopie
Die Hard - K3 ogłuszonych zawodników przerwaca się na plecy na początku tej tury
In the Zone - Zawodnik może raz zlikwidować modyfikatory za markowanie go, ale -1 musi zostać
Punt - Zawodnik może raz pozbyć się piłki na koniec swojej tury umieszczając w dowolne miejsce + rozrzut
Quick Thinking - Podczas jednego Podania można przemieścić innego zawodnika o 3 pola
Sizzling Shimmy - Raz 1 zawodnik ma +1 do Uników, ale -1MA
Suicide Blitz - Przed pierwszą turą drive'a przeciwnika 1 nasz zawodnik może zrobić akcję Blitz z No Hands

Magical Memorabilia 40k
Bob's Biffin' Helmet - Zawodnik otrzymuje Mighty Blow (+1) i +2ST do pierwszego wykonanego Bloku
Enchanted Bucket - Raz 1 zawodnik automatycznie wychodzi z nokautu i otrzymuje Disturbing Presence i Foul Appearance do końca meczu
Gruk the Bear's Gauntlets - 1 zawodnik w pierwszym drive'ie dostaje +1ST, ale później ma -1ST
Helm of Many Eyes - 1 zawodnikna dowolnego drive'a otrzymuje Dodge, Break Tackle i Really Stupid
Oath Stone of the High Coach - Do końca meczu +1 do rzutu na Brilliant Coaching i na Kłócenie się z Sędzią
Skrot's Sticky Slop - 1 zawodnik na cały mecz otrzymuje Catch i Sure Hands ale nie może Podawać ani Przekazywać piłki
Spranley's Cup - 1 zawodnik na cały mecze nie może być faulowany ani nie można mu stosować modyfikatorów do rzutu na kontuzję
Sweatband of Conquest - 1 losowy zawodnik na cały mecz dostaje Regeneration i +1AV

Miscellaneous Mayhem 90k
Assassination Attempt - Na koniec tury przeciwnika Zawodnik Grający na Czas na 2+ jest położony, 4+ Powalony, 6 Powalony jak z Mighty Blow (+1)
Ego Trip - Na 1 drive'a 1 przeciwnik musi być aktywowany jako pierwszy
It´s All To Play For - Raz na 5+ zmiast 1 przyłożenia zdobywamy 2, ale nie później niż w 4 turze
Keep it Moving - Raz po Upadku zawodnika, można kontynuować turę bez Straty
Magic Sponge - Zawodnik ze ZGONem może na 2+ przejść do rezerw. Po meczu będzie nadal martwy
Technicality - Można po pierwszej turze zdyskwalifikować dowolnego przeciwnika
"This Beer Tastes Funny!" - Przed pierwszą turą K3 przeciwników zostaje ogłuszonych
Training Troubles - Wszyscy przeciwnicy na 1 drive'a dostają Lonera (2+), ale nie Ci którzy już mają Lonera

Random Events 50k
Ball Clone - Pojawia się druga piłka na jednego drive'a. Na 4+ pierwsza z nich nie da przyłożenia
Enjoy your Trip? - Na koniec naszej tury 1 przeciwnik jest położony
Flock of Seagulls - 1 przeciwnik bez piłki na 1 turę naszą i przeciwnika traci strefy ataku oraz nie może być aktywowany
Heckler - Grający na Czas, na koniec swojej tury musi cofnąć się o K3+1 pola
Pot Hole - Raz 1 przeciwnik musi wykonać Unik zanim się ruszy.
Public Inconvenience - Zamiast rzutu na Pogodę jest -1 do Dobiegów i -1 do podnoszenia piłki
Sprinkler Malfunction - Zastosuj -1 do Podań i Podnoszenia piłki na 1 drive'a
Walk it Off - Ogłuszony zawodnik przez Faul otrzymuje Bone-Head do końca drive'a

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kwestia Zasad”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość