Pomyślałem, że wrzucę je na forum, aby pobudzić trochę dyskusję i zainspirować organizatorów turniejów do dalszych kmin. Można też ich śmiało używać jak ktoś chce, w sumie są gotowe do grania.
ZASADY TWORZENIA DRUŻYNY
Budżet na tworzenie drużyny to 1,150,000 złotych monet + dodatkowe złoto według tierów poniżej.
Podczas procesu tworzenia drużyny możesz kupić:
- minimum 11 zawodników przed zakupem jakichkolwiek gwiazd
- 0-8 przerzutów w cenie zależnej od wybranej drużyny
- 0-6 asystentów trenera 10,000 złotych monet każdy
- 0-12 cheerliderek 10,000 złotych monet każda
- 0-1 aptekarza 50,000 złotych monet
- 0-6 kibiców 10,000 złotych monet
- 0-2 Bloodweiser Kegs 50,000 złotych monet każda
- 0-3 łapówki 100,000 złotych monet każda (dla goblinów, snotlingów, black orków 50,000 złotych monet)
- 0-1 Masterchef za 300,000 złotych monet (dla niziołków 100,000 złotych monet)
- 0-1 gwiazd za ich standardowy koszt (tylko dla tieru 5)
- Riotous Rookies 100,000 złotych monet (dla zespołów, które mają do nich dostęp)
DODATKOWE ZŁOTO
Dodatkowe złoto może być wydane na tworzenie zespołu w połączeniu z początkową pulą złotych monet lub na wykup umiejętności z zachowaniem poniższych ograniczeń:
- na umiejętności można wydawać pieniądze tylko z puli dodatkowego złota
- koszt umiejętności ‘Primary’ - 20,000 złotych monet
- koszt umiejętności 'Secondary' - 30,000 złotych monet
- koszt dwóch umiejętności ”Primary” dla jednego zawodnika - 50 000 złotych monet
- Gwiazdy nie mogą otrzymywać dodatkowych umiejętności.
- Niewykorzystane fundusze na tym etapie przepadają.
- Dodatkowe złoto można wykorzystywać na zakup zawodników w połączeniu z pulą złota podstawowego.
Zakup umiejętności
Umiejętności można kupować za dodatkowe złoto, uwzględniając budżet dostępny dla każdego tieru oraz poniższe zasady:
Tiery 1-4
- dowolna ilość umiejętności „Primary”
- maksymalnie jedna umiejętność "Secondary”
- maksymalnie jeden zawodnik może otrzymać dwie umiejętności „Primary”
- dowolna ilość umiejętności „Primary”
- dowolna ilość umiejętności "Secondary”
- maksymalnie jeden zawodnik może otrzymać dwie umiejętności „Primary”
TIERY
- Tier 1 - 100k
Dark Elves, Dwarves, Shambling Undead
- Tier 2 - 120k
Amazon, Chaos Dwarves, Lizardmen, Orc, Necromantinc Horror, Wood Elves
- Tier 3 - 140k
Skaven, Imperial Nobility, Underworld, Human, Elven Union, Norse, Khemri, Khorne
- Tier 4 - 170k
Chaos Renegades, High Elves, Chaos Chosen, Old World Alliance, Black Orcs, Nurgle, Slann
- Tier 5 - 200k
Goblins, Halfings, Ogres, Snotlings, Vampire
Mój osobisty komentarz:
Bardzo chciałbym, aby gwiazdy były dostępne szerzej, ale mam poczucie, że jeszcze na nie trochę za wcześnie - mamy za mało danych dotyczących wyników poszczególnych ras, aby wprowadzać dodatkowe możliwości zaginania rzeczywistości, a bardzo chciałbym unikać dawania możliwości tworzenia "samograjów".
Mieliśmy wiele pomysłów na wprowadzenie gwiazd do wszystkich tierów - od banowania wybranych typu Griff po obcinanie budżetu na skille zespołom, które biorą gwiazdę (świetny pomysł reszki), ale tworząc trochę bazę do kmin dla innych pomyślałem, że nie będę ich na razie wsadzał.
Dzięki @Shawass @Domingo @R2-D2 i szczególnie @reszka za cały wkład.