Nagrody

Chris
star player
Posty: 2199
Rejestracja: 11 maja 2013, 15:52

Zdobyte trofea

Nagrody

Post autor: Chris » 27 cze 2013, 13:52

W wielu zagranicznych ligach przyznawane są nagrody za dokonania zespołów podczas sezonu. Od największej ilości TD po otrzymanie 7 kontuzji w jednym meczu.

Pytanie do Was czy chcecie się bawić w coś takiego? Dla mnie osobiście jest to miłe urozmaicenie, chociaż dodaje pracy adminom :).

I pytanie, chyba do Domingo, czy jest możliwość wyświetlania nagród przy profilach użytkowników?

Jeśli będziecie zainteresowani nagrodami, to mogę zrobić chociażby copy/past z OCC, żebyście mieli większą jasność o co chodzi :)

Awatar użytkownika
Domingo
trener
Posty: 5137
Rejestracja: 15 sty 2013, 19:22
Lokalizacja: War Saw

Zdobyte trofea

Pozostałe odznaki

Re: Nagrody

Post autor: Domingo » 27 cze 2013, 14:01

Szukałem kiedyś jakiegoś moda do forum, żeby można było zrobić taki system nagród/osiągnięć. Niestety nie znalazłem nic fajnego a że jestem adminem amatorem to zrobiłem to tak jak jest teraz. Czyli są małe ikonki trofeów zamiast rangi (http://blood-bowl.cba.pl/viewtopic.php?f=16&t=99).

Gdybym chciał tak samo wklejać teraz różne osiągnięcia było by z tym bardzo dużo roboty :(

Choć ja jestem miłośnikiem takich mini osiągnięć i chciałbym żeby coś takiego było na forum.
Obrazek
Steam: Zelazow
Fumbbl: Zelazow

Chris
star player
Posty: 2199
Rejestracja: 11 maja 2013, 15:52

Zdobyte trofea

Re: Nagrody

Post autor: Chris » 27 cze 2013, 14:05

Ikonki mogę dostarczyć :)

Najwyżej będziesz je wklejał :D

To co wrzucić listę przykładowych awardów?

Awatar użytkownika
Domingo
trener
Posty: 5137
Rejestracja: 15 sty 2013, 19:22
Lokalizacja: War Saw

Zdobyte trofea

Pozostałe odznaki

Re: Nagrody

Post autor: Domingo » 27 cze 2013, 14:07

No podeślij, zobaczmy ile tego jest :P
Obrazek
Steam: Zelazow
Fumbbl: Zelazow

Awatar użytkownika
Qbusus
star player
Posty: 1951
Rejestracja: 21 sty 2013, 22:03

Zdobyte trofea

Pozostałe odznaki

Re: Nagrody