Na powitanie ;)

Dział ogólny o figurkach, boiskach, kostkach itp.
ODPOWIEDZ
Musashi
podawacz piłek
Posty: 15
Rejestracja: 01 kwie 2020, 17:18

Na powitanie ;)

Post autor: Musashi » 01 kwie 2020, 18:55

Witam serdecznie całe forum ;)
Jestem nowicjuszem w świecie Blood Bowl lecz dawno temu grałem w pierwszą część na PC ( chyba demko ). Temat porzucony, ale zawsze miał dla mnie w sobie coś niezwykłego ( ze względu na aspekt sportowy jak i cały świat ).
Teraz Blood Bowl wraca do mnie z ogromną siłą :D postanowiłem spróbować swoich sił w zabawie figurkami. Zawsze drzemała we mnie ogromna chęć malowania, sklejania figurek itd. chociaż raczej powątpiewam w swój talent ;p

Czas jest teraz trudny dla wielu jak wiemy, ale mam nadzieję, że jak się wszystko uspokoi będzie okazja podpatrzeć graczy jak grają oraz samemu spróbować swoich sił na jakimś spotkanku ;) ( najpewniej Warszawa gdzie pracuję) w tak zwanym między czasie zakupiłem Blood Bowla 2 na PC i od czasu do czasu na pewno w ten sposób chciałbym zaznajamiać się ze światem. Duży plus, ze jest to wersja polskojęzyczna bo tu muszę przyznać mam trudności z językiem angielskim i mam nadzieje , że nie przeszkodzi mi zostać prawdziwym trenerem Blood Bowla :D

Z rzeczy zakupowym zainwestowałem w farby i narzędzia do malowania oraz podstawowa grę z tymi drużynami orków i ludzi. Pierwszy raz sklejałem figurki i zaczynam je malować ( na początek Orki które nie bały się pójść na pierwszy ogień XD ).

Mam wiele pytań i chcę się uczyć chociaż wiem, ze łatwiej wszystko "na żywo", ale mam parę kwestii na szybko :
1. Już po pomalowaniu figurek zabezpieczacie je lakierem zawsze ? Jeśli tak jakie są doświadczenia jakie produkty polecacie ?
2. Jakie firmy polecacie gdzie można kupić gotowe teamy ? ( poza oficjalnymi od GW ) Jak koszty dostawy itd itp