Inkq pisze: ↑14 lis 2020, 13:39
Po staremu:
Zaczynasz w klatce. Masz 4 thralli Vampira z pilka i dodatkowego thralla w poblizu (z doswiadczenia).
Ruszasz wszsytkich i masz 4 thrali budujacych klatke, Vampira z pilka i obok thralla ktorego ugryzles ktory lezy. To znaczy ze wszyscy sa 6 pol od momentu kiedy wystartowales.
Po nowemu:
Zaczynasz w klatce. Masz 4 thralli Vampira z pilka i dodatkowego thralla w poblizu.
Ruszasz 4 thrali budujacych klatke, Vampira z pilka gryzie thralla ktory lezyi on tam zostaje.
Nie znam nowych wampirów więc się nie wypowiem, nie gram też nimi więc tym bardziej, ale czytając powyższe aż się uśmiechnąłem. Wyobraziłem sobie siebie, naprzeciw tenera wampirów i już widzę, jak ja mu się dam teraz czy poprzednio poruszać klatką. Obstawię wszystko. Do tego opisau trzeba dodać "po wykonaniu bloków, uników, blitzu" , a to powoduje że różnica stare/nowe nie będzie tak oczywista bo będzie całkowicie uzależniona od sytuacji na boisku. Bo nie wiem, czy lepiej najpierw ruszać się thralami (po staremu) czy wampirami (po nowemu) jeśli mam masę innych akcji do wykonania.
15 tura, brak reroli. Lepiej na pałę wampirem (blodger) z piłką w zasięg TD i liczyć, że przeciwnik nie powali, nawet jak zostanie sam bez ochrony, czy najpierw robić dodge thralem żeby umożliwić potem wampirowi rzut na bloodlast, bo jak rzucę "1" to już nie mam zasięgu w 16 turze.
W zależności od sytuacji na boisku raz będą lepsze stare, a innym razem nowe zasady.