Open League Rzeszów

Blood Bowl Rzeszów
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
R2-D2
blitzer
Posty: 1699
Rejestracja: 25 mar 2018, 14:00

Open League Rzeszów

Post autor: R2-D2 » 16 lis 2019, 23:52

Po raz kolejny próbuję wskrzesić ligowe granie w Rzeszowie, nie jest nas za wiele więc tym razem gramy systemem open którego zasady wytłumaczę poniżej, serdecznie zapraszam wszystkich do udziału :)

Sędzia i organizator: Maciej R2-D2 Ragnarsson
Data startu: 23.11.2019
Data końca: Marzec 2020

1) Zasady ogólne

- gramy ligę na zasadzie Open (Czyli bez terminarza, zespoły zgłoszone mogę rozegrać z sobą dowolną ilość meczy podczas okresu trwania ligi w pasującym dla siebie terminie).

- do ligi można zgłosić się w każdym momencie jej trwania, wystarczy zgłosić chęci komisarzowi

- Dopuszczone są zespoły z wcześniejszych edycji rzeszowskich ligi o ile trener jest w stanie przedstawić jej "dokumentacje" :D

- Do prowadzenie rozpiski zespołu polecam : http://www.littlearmydesigner.com/en

- modele nie muszą być pomalowane, ważne żeby wyróżniały się miedzy sobą i nie sprawiały przeciwnikowi problemów z rozpoznaniem poszczególnych pozycyjnych podczas gry.

2) Tworzenie drużyny

- 1000k złota na zakup drużyny
- w przypadku zdobycia dodatkowego złota za podium można je dodać do nowej stworzonej drużyny
- dopuszczone do ligi są wszystkie sankcjonowane przez NAF rasy plus Simiyn
- każda drużyna musi zakupić minimum 11 zawodników na początku ligi
- w początkowej rozpisze nie można kupić Inducementów, ale można nie wydawać całego złota w celu obniżenia swojego TV i dokupienia Inducementów przy najbliższej grze (jeśli TV przeciwnika na to pozwoli)
- stworzoną drużynę wysyłamy na adres slancostaleague@gmail.com przed pierwszym meczem
- w przypadku chęci stworzenia innej drużyny trener może to zrobić RAZ w ciągu całej ligi, jednak nie łączy ilości zdobytych Przyłożeń i Kontuzji obydwu drużyn tylko bierze pod uwagę ilość jednej z drużyn

3) TV oraz Inducementy

- TV (Team Value) obliczane jest według zasad zawartych w dodatku Deathzone, czyli po każdym meczu uwzględniamy graczy, którzy zostali kontuzjowani we wcześniejszym meczu z wynikiem nakazującym im opuścić następny mecz, zwiększony Fan Factor drużyny ORAZ zdolności zdobyte przez zawodników
- przed każdym meczem porównywany jest TV obydwu graczy, gracz który ma niższe TV może kupić dowolne z Inducementów wymienionych poniżej:
0-2 Bloodweiser Babe (50k/szt)
0-3 Bribes (100k/szt, 50% zniżki dla drużyn Goblinów)
0-4 Extra Team Training (100k/szt)
0-1 Halfling Master Chef (300k/szt, 66%....100k dla drużyny Niziołków)
0-1 Igor (100k, tylko dla drużyn nie posiadających dostępu do Apothecary)
0-2 Wandering Apothecaries (100k/szt, tylko dla drużyn posiadających dostęp do Apothecary)
0-2 Star Players (w zależności od Star Playera dostępnego dla drużyny)
Mercenaries (dowolny zawodnik danej drużny, wartość zawodnika +30k, nie może to doprowadzić do przekroczenia limitu danych zawodników w drużynie)
- obaj gracze mogą dodawać kasę ze skarbca przy kupowaniu Inducements, jednak drugi gracz może w tym samym momencie taką kwotę wydać na swoje Inducements (niezależnie od różnicy w TV)

4) Ściągawka akcji przed i po meczu (proszę pamiętajcie!)

Kolejność akcji przed meczem:
1) rzut na pogodę
2) rzut na ilość kibiców (wyjątek: patrz uwagi przy Rundach)
3) rzut monetą/kostką na rozpoczęcie
4) kulturalne podanie sobie ręki i życzenie udanej gry/zwyzywanie przeciwnika i jego drużyny

Kolejność akcji po meczu:
1) rzuty na awans graczy
2) usunięcie z rozpiski martwych graczy
3) rzuty na zarobione złote monety (k6+FAMEx 10k, +10k za zwycięstwo/remis, zwycięzca może przerzucić rzut)
4) opłata zawodników jeśli TV przekracza 1750k
5) zmiana Fan Factor:
- w przypadku remisu lub zwycięstwa rzut 3d6, +1FF jeśli rzut większy niż obecny FF
- w przypadku przegranej rzut 2d6, -1FF jeśli rzut mniejszy niż obecny FF
6) zakup nowych zawodników i cheerleaderek/asystujących trenerów/lekarzy
7) podliczenie TV
8) Rzut na Expensive mistakes przy ilości kasy większym niż 100k złotych monet

5) Zasady specjalne

Expensive Mistakes - http://prntscr.com/evib2g
Argue the Call – mając model trenera można wykłócać się o nieuznanie przyłapanego faulu lub broni specjalnej, na 6+ jest to sukces a na 1 trener dostaje -1 do najbliższego rzutu przy wyniku Brilliant Coaching na Kick-off Event



6) Zgłaszanie wyników meczy

Proszę o zgłaszanie wyników meczy tutaj, lub w naszej konwersacji/ Grupy na FB lub osobiście do mnie. (Wynik meczu, oraz liczba wbitych kontuzji tak bym mógł prowadzić aktualną tabelę)


7) Punkty ligowe

Punkty zdobyte na danym przeciwniku (niezależnie od ilości meczy):
Wygrana: 3 punkty
Remis: 1 punkty
Przegrana: 0 punktów

Punkty dodatkowe na koniec ligi:

Najwięcej Kontuzji: 1 punkt
Najwięcej Przyłożeń: 2 punkty

W Przypadku remis pomiędzy graczami rozważane są w kolejności:
1) wynik pomiędzy obydwoma graczami
2) ilość Przyłożeń w ciągu ligi
3) ilość zadanych Kontuzji w ciągu ligi

8) Uwagi

W razie kwestii spornych sędzia ma ostateczne zdanie, na początku ligi gracze otrzymają do niego kontakty i będą mogli w sprawach ligowych męczyć.

W przypadku zmiany regulaminu uczestnicy zostaną poinformowani.

W razie pytań wystarczy napisać pod tym postem/wpisem/czymkolwiek lub wysłać PM sędziemu.
Deadline gotuje Gamoniom żurek !

Naf nick: m6k3

Awatar użytkownika
R2-D2
blitzer
Posty: 1699
Rejestracja: 25 mar 2018, 14:00

Re: Open League Rzeszów

Post autor: R2-D2 » 23 lis 2019, 21:51

ZKS Neroni Staromieście 0:3 (CAS 1-2) GKS Keksy Krosno


Okey mecz otwarcia już za nami, oczywiście otworzyłem ligę z Shawassem, mam nadzieję że z czasem trenerów i zespołów przybędzie :)

W pierwszym meczy moje Khermi z tamtego seoznu zmierzyły się z Skavenami Shawassa. Dawno nie grał królami grobowców ale już sam start był dla mnie słaby. W 1 turze Shawass zabił mi mojego blitzera z Mighty Blow ;(. Przyznam szczerze liczyłem na outbash, nie udało się wbić niestety nic oprócz 6 KO po pierwszej połowie a Gutter Runnerzy wiecznie unikali bułeczek na 3 kościach od moich mumi. Jak już udało mi się coś przebić to siadł stun, nawet wielokrotne faule nie pomagały.

W drugiej połowie 4 szczurki wróciły z KO i biegały po boisku jak chciały srając dodgami, podnoszeniem i innym Skaveńskim bulshitem . Nie pomagała też deszczowa pogoda tak że łatwe 0-3 dla Shawassa i 1-2 w Cas :) Gratulację, dla mnie był to ciężki mecz bo po szybkim 0-2 i bezsilności na kościach straciłem nieco fun z gry. Chyba jednak nie będę kontynuował gry Khemri :)
Deadline gotuje Gamoniom żurek !

Naf nick: m6k3

Awatar użytkownika
R2-D2
blitzer
Posty: 1699
Rejestracja: 25 mar 2018, 14:00

Re: Open League Rzeszów

Post autor: R2-D2 » 02 gru 2019, 10:27

GKS Keksy Krosno 4:1 (CAS 0-3) Necro Yuukiego

Aktualizacja Tabeli:

1.GKS Keksy Krosno: Mecze 2/Punkty 6/TD 7-1/CAS 2-4
2.Necro Yuukiego: Mecze 1/Punkty 0/ TD 1-4/ CAS 3-0
3.ZKS Neroni Staromieście Mecze 1/ Punkt 0/ TD 0-3/ CAS 1-2


Kolejki:
ZKS Neroni Staromieście 0:3 (CAS 1-2) GKS Keksy Krosno
GKS Keksy Krosno 4:1 (CAS 0-3) Necro Yuukiego
Deadline gotuje Gamoniom żurek !

Naf nick: m6k3

Awatar użytkownika
R2-D2
blitzer
Posty: 1699
Rejestracja: 25 mar 2018, 14:00

Re: Open League Rzeszów

Post autor: R2-D2 » 04 sty 2020, 21:17

Aktualizacja Tabeli:

1.GKS Keksy Krosno: Mecze 3/Punkty 9/TD 9-1/CAS 2-5
2. Brzydkie Chopaki Papy Krasia: Mecze 2/ Punkty 3/ TD 1-0/ CAS 3-0
3. Ślunskie Kluchy Mecze 1/ Punkty 0/ TD 0-1/ Cas 0-2
4.Necro Yuukiego: Mecze 1/Punkty 0/ TD 1-4/ CAS 3-0
5.ZKS Neroni Staromieście Mecze 1/ Punkt 0/ TD 0-3/ CAS 1-
[/quote]


Kolejki:
ZKS Neroni Staromieście 0:3 (CAS 1-2) GKS Keksy Krosno
GKS Keksy Krosno 4:1 (CAS 0-3) Necro Yuukiego
Brzydkie Chłopaki Papy Krasia 1:0 (Cas 2:0) Ślunskie Kluchy
Brzydkie Chłopaki Papy Krasia 2;1 (CAS 1:0) GKS Keksy Krosno
Deadline gotuje Gamoniom żurek !

Naf nick: m6k3

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rzeszów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości