Strona 1 z 1

System Duński

: 05 mar 2018, 20:51
autor: bukszpan
Na forum pojawił sie opis nowych, moim zdaniem ciekawych zasad turniejowych:
https://bloodbowl.pl/viewtopic.php?f=54&t=1954

Gdyby ktos chciał je wypróbować to zapraszam do:
Zawody: Treningi Turniejowe
Turniej: System Duński

Gdyby komus nie chciało sie przekopywac przez wątek to tutaj jeszcze zamieszczę zasady tworzenia druzyn:

Bazowo 1100K TV.
Wymagane minimum 11 podstawowych zawodników.
Umiejętności dzielą się na: normalne i *specjalne
*Specjalna umiejętność to dowolna umiejętność lub dostępna na normalu na zawodniku z już jedną normalną umiejętnością, ale nie piling on.
Jeśli drużyny tier 3-6 wezmą 1 lub 2 gwiazdy muszą wszystkie umiejętności specjalne wziąć jako normalne.

tier 0 - de, we, ud, liz
tier 1 - chaos dwarfy, dwarfy, amazonki
tier 2 - norse, orkowie, skaveny, necro, bretonnia
tier 3 - elven union, chaos pact
tier 4 - high elf, human, slann, vampire
tier 5 - chaos, khorne, khemri, nurgle, underworld
tier 6 - stunty

Tier0: 6(n) i 0(s)
Tier1: 7 (n)ormalnych i 0 (s)pecjalnych lub 6 (n)ormalnych i 0 (s)pecjalnych +40k lub 5 (n)ormalnych i 1 (s)pecjalna +20k lub 4 (n)ormalne i 2 (s)pecjalne
Tier2: 7(n) i 0(s) +20k lub 6(n) i 1(s) lub 5(n) i 1(s) +40k lub 6(n) i 0(s) +60k
Tier3: 7(n) i 1(s) +20k lub 6(n) i 2(s) lub 5(n) i 2(s) +40k lub 6(n) i 1(s) +60k (oraz 0-2 gwiazdy)
Tier4: 8(n) i 1(s) +20k lub 7(n) i 2(s) lub 6(n) i 2(s) +40k lub 7(n) i 1(s) +60k (oraz 0-2 gwiazdy)
Tier5: 8(n) i 2(s) +20k lub 7(n) i 3(s) lub 6(n) i 3(s) +40k lub 7(n) i 2(s) +60k (oraz 0-2 gwiazdy)
Tier6: 8(n) i 3(s) lub 8(n) i 2(s) +60k lub 7(n) i 3(s) +40k lub 6(n) i 2(s) +140k (oraz 0-2 gwiazdy)

Re: System Duński

: 05 mar 2018, 22:41
autor: 2GUTTA
(Y) fajny pomysl, obawiam sie jednak, ze ludzie na powaznie potraktuja taki system dopiero jak powazny turniej bedzie mial podobne zasady, takze trzeba poczekac troche.

Oczywiscie ja chetnie

Re: System Duński

: 17 kwie 2018, 12:36
autor: Smollar
bukszpan pisze: 05 mar 2018, 20:51 *Specjalna umiejętność to dowolna umiejętność
Normal lub double (jeżeli jest to jedyny skill na danym zawodniku), jak mniemam?

No i ja też bardzo chętnie popróbuję.

Re: System Duński

: 17 kwie 2018, 12:44
autor: 2GUTTA
Teraz przy zmianie tieringu w World Cup, mysle, ze sensowniej grać na zasadach WC. Tiering duński jest jeszcze ciekawszy, ale WC to też spory awans w porownaniu do aktualnych zasad.

Re: System Duński

: 17 kwie 2018, 13:32
autor: Slimaq
Tak sobie pooglądałem i mam spore wątpliwości co do "balansu" tego systemu:
O ile górne tiery wydają się ok. to np. HE w tier 4 wydaje się bardzo dziwne.

Nie mniej zawsze ciekawie by było potestować.

Re: System Duński

: 17 kwie 2018, 13:56
autor: Pieta
Ja to rozpisałem tak:
Tworzymy drużynę normalnie od podstaw za wskazaną sumę złota i do tego dodajemy umiejętności z jednego z wybranych wariantów:

Tier0: Dark Elves, Lizardmen, Undead, Wood Elves
1100k + 6 normalnych umiejętności

Tier1: Amazon, Chaos Dwarves, Dwarves
1100k + 7 normalnych umiejętności
1100k + 4 normalne umiejętności + 2 specjalne umiejętności
1120k + 5 normalnych umiejętności + 1 specjalna umiejętność
1140k + 6 normalnych umiejętności

Tier2: Bretonnian, Necromantic, Norse, Orcs, Skaven
1100k + 6 normalnych umiejętności + 1 specjalna umiejętność
1120k + 7 normalnych umiejętności
1140k + 5 normalnych umiejętności + 1 specjalna umiejętność
1160k + 6 normalnych umiejętności

Tier3: Chaos Renegades, Elven Union
1100k + 6 normalnych umiejętności + 2 specjalne umiejętności
1120k + 7 normalnych umiejętności + 1 specjalna umiejętność
1140k + 5 normalnych umiejętności + 2 specjalne umiejętności
1160k + 6 normalnych umiejętności + 1 specjalna umiejętność

Tier4: High Elves, Human, Simjin, Slann, Vampire
1100k + 7 normalnych umiejętności + 2 specjalne umiejętności
1120k + 8 normalnych umiejętności + 1 specjalna umiejętność
1140k + 6 normalnych umiejętności + 2 specjalne umiejętności
1160k + 7 normalnych umiejętności + 1 specjalna umiejętność

Tier5: Chaos Chosen, Daemons of Khorne, Khemri, Nurgle, Underworld
1100k + 7 normalnych umiejętności + 3 specjalne umiejętności
1120k + 8 normalnych umiejętności + 2 specjalne umiejętności
1140k + 6 normalnych umiejętności + 3 specjalne umiejętności
1160k + 7 normalnych umiejętności + 2 specjalne umiejętności

Tier6: Goblins, Halflings, Ogres
1100k + 8 normalnych umiejętności + 3 specjalne umiejętności
1140k + 7 normalnych umiejętności + 3 specjalne umiejętności
1160k + 8 normalnych umiejętności + 2 specjalne umiejętności
1240k + 6 normalnych umiejętności + 2 specjalne umiejętności

Specjalna umiejętność to dowolna dostępna umiejętność dla zawodnika normalnie lub na dublu. Jeden zawodnik może mieć tylko jedną umiejętność, chyba że wykorzysta jako drugą - umiejętność specjalną. Wtedy może wziąć maksymalnie dwie umiejętności zwykłe i żadna nie może być piling-on'em.
Drużyny tier 3-6 mogą wziąć:
-0-2 gwiazdy pod warunkiem, że wszystkie umiejętności specjalne w drużynie zostaną wzięte jako normalne.
-Niziołki mogą kupić kucharza
-Gobliny mogą kupić łapówki
Od siebie dodawałem 0-2 (In)Famous Coaching Stuff dla tierów 3-6. Oraz wrzuciłem Simjian do tier 4 na chybił trafił.

Dalej usunąłbym zapis
Drużyny tier 3-6 mogą wziąć:
-0-2 gwiazdy pod warunkiem, że wszystkie umiejętności specjalne w drużynie zostaną wzięte jako normalne.
Bo to bije za bardzo po drużynach stunty.

Re: System Duński

: 21 kwie 2018, 19:10
autor: Smollar
Ktoś na sparing jakiś się pisze w tej ciekawej formule?