Zasady LLBB

Liga Lubelska
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Misque
rekrut
Posty: 301
Rejestracja: 16 cze 2018, 21:40
Kontakt:

Zasady LLBB

Post autor: Misque » 15 paź 2018, 08:20

**********Zasady LLBB***********

1. Wpisowe 20 PLN za sezon- zbiera Łukasz (Kędzi)

2. Najwyższy Samozwańczy Kapłan Nuffle'a na Ziemi Lubelskiej jest ostateczną instancją skupiającą władzę ustawodawczą, wykonawczą, sądowniczą w ramach ligi. Może on w trakcie ligi zmienić jakiekolwiek zasady jej rozgrywania. Czy to dotyczące meczy czy funkcjonowanie samej ligi. Jego zadaniem jest opieka nad ligą (dbanie o przejrzystość i atrakcyjność reguł, podążanie z duchem BB, zapewnianie bezwzględnego przyrostu wiernych Nuffle'owi).

4. Zasady ustalania i odbywania spotkań ligowych, walkowery i dywizja C:
a) Gramy zgodnie z terminarzem spotkań ogłoszonym na forum.
b) Każda kolejka kończy się o 24:00 wyznaczonego dnia i w tym momencie rozpoczyna się kolejna.
c) Jeśli mecz nie odbędzie się z winy obu graczy do końca kolejki rozpoczyna się kolejna kolejka, a mecz traktujemy jakby obaj gracze oddali mecz walkowerem.
d) można grać w dowolnym ustalonym wspólnie przez obu graczy miejscu i czasie, jeśli gracze nie są w stanie ustalić innego terminu i miejsca to obowiązującym ostatecznym terminem jest: ostatni poniedziałek kolejki godzina 17:00 w Wargamerze na Świętoduskiej. Jeśli któryś z graczy się nie stawi w tym terminie tym samym oddaje mecz walkowerem. Oczywiście jeśli jeden z graczy ewidentnie doprowadził do tego, że mecz się nie odbył to powinien się przyznać.
e) w meczu oddanym walkowerem żadni zawodnicy nie mogą traktować go jako mecz, w którym opuścili kolejkę ze względu na kontuzję (Miss Next Game przechodzi na kolejny mecz)
f) drugi walkower powoduje spadek do dywizji C i awans z dywizji C trenera z największą ilością rozegranych meczy (jeśli kilku ma tyle samo to tego z największą ilością punktów). Trener przychodzący z dywizji C gra rozwiniętą tam drużyną ale wszystkie statystyki ligowe i zawodników są liczone od zera.
g) czas meczu nie jest ograniczony chyba, że któryś z przeciwników zgłosi chęć grania z zegarem (czas nie może być krótszy niż 4min/runda chyba, że obaj gracze ustalą inaczej)
h) po każdym zakończonym spotkaniu zwycięzca (w przypadku remisu gospodarz spotkania) niezwłocznie przesyła informacje (match sheet) do NSKNZL lub wskazanych przez niego osób w celu aktualizacji tabel ligowych, roster'ów drużyn i statystyk.
i) pomimo propozycji kasowania drużyn i zaczynania od zera, rezygnujemy z takiej możliwości. Sezon trwa 10 spotkań- nie róbmy sobie jaj... a jeśli komuś wymrze ½ drużyny to niech fajnie to opisze- historia na pulitzera ;-)


5. Procedury przed meczowe:
a) porównujemy wartość obu zespołów (sztuki złota ze skarbca oraz zawodnicy niezdolni do gry nie są brani pod uwagę przy porównaniu) i ustalamy wysokość dodatkowych środków na „inducements” dla mniej wartościowej drużyny.
b) gracze rzucają na pogodę;
c) gracz któremu przysługują „inducements” wybiera je z poniższej listy:
• 0-2 Bloodweiser Kegs – 50,000 gp each ;
• 0-3 Bribes – 100,000 gp each ;
• 0-4 Extra Team Training – 100,000 gp each ;
• Mercenaries (Unlimited) – Various prices ;
• 0-2 Star Players – Various prices (obowiązuje zawsze lista SP z ostatniego, zakończonego mastera w Polsce- Obecnie Rum Bowl III);
• 0-2 Wandering Apothecaries – 100,000 gp each ;
• 0-5 Special Plays – 100,000 gp each;
d) przeciwnicy ustalają czy w grze użyją kart (obaj muszą się na to zgodzić). Jeśli się na nie zdecydują każdy losuje 3 i zatrzymuje 2;
e) przeciwnicy ustalają (obaj muszą się na to zgodzić) czy grają specjalną piłką lub/i na specjalnym boisku.
f) rzuty graczy na ilość fanów i ustalenie FAME;
g) rzut monetą;
h) mecz;
i po meczowe:
i) ustalenie MVP. Sugeruję wspólny wybór 3 graczy z każdej drużyny, przez obu trenerów (przy braku jednomyślności decyduje trener danej drużyny) i rzut k3 celem ustalenia MVP.
j) Improvement Rolls”;
k) przegrany rzuca 2k6 jeśli wynik jest mniejszy niż jego FF to musi on odjąć jeden od ilości fanów.
Wygrany rzuca 3k6 i jeśli ten wynik jest wyższy niż jego FF to zyskuje on 1 w ilości fanów. Jeśli był remis nie wykonuje się żadnych rzutów.
l) każdy gracz rzuca k6 dodaje FAME i mnoży uzyskany wynik przez 10 000- jest to jego wygrana. Dodatkowo zwycięzca dodaje 1 do wyniku rzutu kością i raz może „przerzucić' wynik (drugi rezultat musi zaakceptować nawet jeśli jest gorszy);
m) zatrudnianie i zwalnianie zawodników i personelu, zakup dodatkowego re-rolla (koszt 2x koszt bazowy).
n) zapisujemy wszystko na „match sheet” i przesyłamy go do NSKNZL. Można też przesłać wymagane dane wpisane do tabeli pomeczowej lub w inny CZYTELNY sposób.

6. Mecz.
Rozgrywamy go według zasad LRB6. Nie ma takiej umiejętności jak Piling on! Za to można się kłócić z sędzią jeśli się ma figurkę trenera.

7. Punktacja.
3 punkty otrzymuje zwycięzca, 1 punkt za remis, 0 za porażkę. W przypadku identycznej ilości punktów o miejscu w lidze decydują kolejno: Liczba TD zdobytych, Liczba CAS spowodowanych. Jeśli nadal nie byłoby możliwe rozstrzygnięcie zostaną obmyślone dodatkowe kryteria (np. droższa drużyna – wyższe TV- przed tańszą- jak w życiu:).

8. Finały
Po 10 kolejkach rozegrane zostaną półfinały i finał. Te mecze nie mogą zakończyć się remisem (możliwa dogrywka). Grają pary: Zwycięzca Dywizji A z drugim z Dywizji B i Zwycięzca Dywizji B z drugim z Dywizji A. Zwycięscy spotkań grają o 1 miejsce. Przegrani o miejsce 3.

9. Figurki
Figurki nie muszą być pomalowane, aż do finałów. Drużyny w finałach muszą być kompletnie pomalowane. Niezależnie od malowania każdy zawodnik musi mieć numer (choćby markerem na podstawce). Zawodnicy muszą wyglądać na to czym są . Dodatkowe umiejętności muszą być oznaczone minimum gumką/kółkiem z zakrętki ;-)


Z Blood Bowlowym pozdrowieniem!

Najwyższy Samozwańczy Kapłan Nuffle'a na Ziemi Lubelskiej
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „LLBB”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość