ZASADY LLBB sezon II

Liga Lubelska
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ulizzez
rezerwowy
Posty: 496
Rejestracja: 17 wrz 2018, 14:19

ZASADY LLBB sezon II

Post autor: ulizzez » 04 lut 2019, 16:58

********** Zasady LLBB sezon II ***********

1. Wpisowe …. PLN za II sezon- zbiera …..... (zostanie ustalone 02.02.2019)

2. Najwyższy Samozwańczy Kapłan Nuffle'a na Ziemi Lubelskiej jest ostateczną instancją skupiającą władzę ustawodawczą, wykonawczą, sądowniczą w ramach ligi. Może on w trakcie ligi zmienić jakiekolwiek zasady jej rozgrywania. Czy to dotyczące meczy czy funkcjonowanie samej ligi. Jego zadaniem jest opieka nad ligą (dbanie o przejrzystość i atrakcyjność reguł, podążanie z duchem BB, zapewnianie bezwzględnego przyrostu wiernych Nuffle'owi).

3. Sezon drugi rozpoczyna się od 05.02.2019

4. Zasady ustalania i odbywania spotkań ligowych w Liga Prima i Liga II
a) Gramy zgodnie z terminarzem spotkań ogłoszonym na forum.
b) Każda kolejka kończy się o 24:00 wyznaczonego dnia i w tym momencie rozpoczyna się kolejna.
c) Jeśli mecz nie odbędzie się z winy obu graczy do końca kolejki rozpoczyna się kolejna kolejka, a mecz traktujemy jakby obaj gracze oddali mecz walkowerem.
d) można grać w dowolnym ustalonym wspólnie przez obu graczy miejscu i czasie, jeśli gracze nie są w stanie ustalić innego terminu i miejsca to obowiązującym ostatecznym terminem jest: ostatni poniedziałek kolejki godzina 17:00 w Wargamerze na Świętoduskiej. Jeśli któryś z graczy się nie stawi w tym terminie tym samym oddaje mecz walkowerem. Oczywiście jeśli jeden z graczy ewidentnie doprowadził do tego, że mecz się nie odbył to powinien się przyznać.

5. Walkowery (nie dotyczy grupy C)
a) w meczu oddanym walkowerem żadni zawodnicy nie mogą traktować go jako mecz, w którym opuścili kolejkę ze względu na kontuzję (Miss Next Game przechodzi na kolejny mecz)
b) Trzeci walkower w sezonie powoduje spadek do grupy C.
c) Drużyna, która oddała walkower automatycznie traci -1FF, jeśli opuści drugi mecz z rzędu-2FF, trzeci mecz z rzędu -3FF, ponadto nie rzuca na FF, nie zdobywa pieniędzy ani MVP. Wszystkie gwiazdy opuszczają drużynę, która oddała walkower. Ponadto żadna gwiazda nie dołączy do drużyny, która oddała walkower. Dodatkowo każdy przy pierwszym oddanym walkowerze rzuca k6 za każdego zawodnika, który ma co najmniej 51 MVP i w przypadku wyniku 1-3 ten zawodnik odchodzi z drużyny. Dodatkowo przy drugim walkowerze w sezonie sytuacja ta dotyczy też Emerging Stars (zawodnicy z trzema rozwinięciami). Przy trzecim walkowerze w sezonie od tego rzutu kością stosujemy modyfikator -1.
d) Drużyna która wygrała mecz walkowerem: dostaje 2k6 kasy, dostaje 2xMVP. Jej FF się nie zmienia.

6. Czas gry
a) czas meczu nie jest ograniczony chyba, że któryś z przeciwników zgłosi chęć grania z zegarem (czas nie może być krótszy niż 4min/runda chyba, że obaj gracze ustalą inaczej)
b) po każdym zakończonym spotkaniu zwycięzca (w przypadku remisu gospodarz spotkania) niezwłocznie przesyła informacje (match sheet) do opiekuna danej ligi (Liga Prima- Snajper, Liga II Grodziu, grua C Ulizzez) w celu aktualizacji tabel ligowych, roster'ów drużyn i statystyk.

7. Procedury przed meczowe:
a) porównujemy wartość obu zespołów (sztuki złota ze skarbca oraz zawodnicy niezdolni do gry nie są brani pod uwagę przy porównaniu) drużyna o wyższym TV może zgłosić, że korzysta z „inducements” wykupując je za pieniądze ze swojego skarbca, następnie aktualizuje się wartość TV uwzględniając wykupione „inducements”. Drużyna z niższym TV może w tym momencie „za darmo” dobrać „inducements” aż do wartości droższej drużyny. Może też zdecydować, że zainwestuje w dodatkowe „inducements” z własnego skarbca.
b) gracz któremu przysługują „inducements” wybiera je według aktualnych zasad opisanych w LRB6+aktualizacje+DZ1+DZ2+Spike. (jeśli pojawią się nowe Spike, DZ „inducements” tam opisane również będą dostępne).
c) gracze rzucają na pogodę;
d) przeciwnicy ustalają czy w grze użyją kart (obaj muszą się na to zgodzić). Jeśli się na nie zdecydują każdy losuje 3 i zatrzymuje 2;
e) przeciwnicy ustalają (obaj muszą się na to zgodzić) czy grają specjalną piłką lub/i na specjalnym boisku.
f) rzuty graczy na ilość fanów i ustalenie FAME;
g) rzut monetą;
h) mecz;
i po meczowe:
i) ustalenie MVP. Sugeruję wspólny wybór 3 graczy z każdej drużyny, przez obu trenerów (przy braku jednomyślności decyduje trener danej drużyny) i rzut k3 celem ustalenia MVP.
j) Improvement Rolls”;
k) przegrany rzuca 2k6 jeśli wynik jest mniejszy niż jego FF to musi on odjąć jeden od ilości fanów.
Wygrany rzuca 3k6 i jeśli ten wynik jest wyższy niż jego FF to zyskuje on 1 w ilości fanów. Jeśli był remis nie wykonuje się żadnych rzutów!
l) każdy gracz rzuca k6 dodaje FAME i mnoży uzyskany wynik przez 10 000- jest to jego wygrana. Dodatkowo zwycięzca dodaje 1 do wyniku rzutu kością i raz może „przerzucić' wynik (drugi rezultat musi zaakceptować nawet jeśli jest gorszy);
m) zatrudnianie i zwalnianie zawodników i personelu, zakup dodatkowego re-rolla (koszt 2x koszt bazowy).
n) zapisujemy wszystko na „match sheet” i przesyłamy go do „opiekuna danej ligi”. Można też przesłać wymagane dane wpisane do tabeli pomeczowej lub w inny CZYTELNY sposób akceptowany przez danego opiekuna ligi.

8. Mecz.
Rozgrywamy go według zasad LRB6. Nie ma takiej umiejętności jak Piling on! Za to można się kłócić z sędzią jeśli się ma figurkę trenera.

9. Punktacja.
3 punkty otrzymuje zwycięzca, 1 punkt za remis, 0 za porażkę. W przypadku identycznej ilości punktów o miejscu w lidze decydują kolejno: Liczba TD netto, Liczba wbitych CAS, wyższe TV- przed tańszą- jak w życiu:).

10. Figurki (nie dotyczy grupy C)
Figurki muszą być pomalowane. Drużyny muszą być kompletnie pomalowane. Niezależnie od malowania każdy zawodnik musi mieć numer (choćby markerem na podstawce). Zawodnicy muszą wyglądać na to czym są . Dodatkowe umiejętności muszą być oznaczone minimum gumką/kółkiem z zakrętki

11. Zatrudnianie SP (nie dotyczy grupy C)
Można na stałe zatrudniać SP na zasadach z DZ2. Dany SP może grać tylko w jednej drużynie w całej LLBB (niezależnie od poziomu ligowego). Kto pierwszy zgłosi zatrudnienie danej gwiazdy ten lepszy.

12. Wałowanie.
a) Perfidne wałowanie potwierdzone u NSKNnZL niezbitym dowodem (bądź wysoką łapówką) będzie skutkowało natychmiastowym wyrzuceniem z ligi;
b) Wałowanie wynikające z braku znajomości przepisów, nieuwagi, nietrzeźwości, zamotania, bycia pierdołą, autowałowanie etc. jest uważane za czyn niesportowy i jeśli Nuffle zechce łacno może zdjąć rękę z takiego trenera, lub przeciwnie dodatkowo go pobłogosławić... nie wiążą się z tym sankcje inne niż powszechna pogarda i dodatkowa porcja szyderstw "środowiska".
c) Wałowanie nie jest powodem do odtwarzania meczu;
d) Każdy ma dostęp do LRB6 więc wszystkie zasady tam zawarte należy znać bądź sprawdzić w przypadku wątpliwości. Nieznajomość tych zasad to błąd ignoranta i jako taki nie jest traktowana jako perfidne wałowanie.
e) Jeśli ktoś stosuje zasady dodatkowe, alternatywne bądź zasady z DZ1, DZ2, Spike'ów i opisane tam "inducements", a także gra jakimkolwiek starplayerem ma obowiązek mieć te zasady przy sobie (w formie drukowanej lub elektronicznej). Jeśli przeciwnik zażąda możliwości przeczytania ich a nie dostanie takiej możliwości może odmówić drugiej stronie stosowania danej zasady/inducementu/SP etc.
f) bycie chamem i jebanym fagasem nie jest uchybieniem zasad. Może jednak skutkować uzasadnionym mentalnym i słownym linczem danej jednostki.

13. Grupa C
a) Każdy może dołączyć do grupy C. Dołączyć można w każdym momencie. W grupie C ,można grać dowolną liczbą drużyn ale ich TV nie może w sumie przekroczyć 2700000. Gdy tak się stanie rozwiązaniu ulega automatycznie droższa z drużyn.
b) Nie możliwe jest by grały między sobą drużyny jednego trenera.
c) Przed pierwszym meczem drużyna musi być zgłoszona do Ulizzeza i być umieszczona na liście drużyn. Dopiero wówczas można rozpocząć grę w grupie C.
d) Można zagrać w sezonie dowolną ilość spotkań, z zastrzeżeniem, że z żadną z drużyn nie można rozegrać więcej niż 2 spotkania, pomiędzy meczem tych samych drużyn każda z nich musi odbyć minimum 3 spotkania z innymi drużynami.
e) Każdy planowany mecz należy zgłosić do Ulizzeza. Może on dać informację zwrotną, że rozegranie danego meczu w wybranym przez trenerów terminie jest nie możliwe (ta sytuacja może pojawiać się szczególnie wtedy gdy drużyna będzie chciała rozegrać 2 spotkania w jednym tygodniu).
f) Dana drużyna nigdy nie może rozgrywać więcej niż 2 spotkania w tygodniu (licząc od wtorku do poniedziałku)
g) nie można rozgrywać kolejnego spotkania dopóki Ulizzez nie naniesie aktualizacji po poprzednim meczu do oficjalnego pliku. Aktualizacje będą się pojawiać nie rzadziej niż raz na tydzień (poniedziałek).

14. Awanse i spadki
a)Po zakończeniu sezonu mistrzem LLBB zostaje drużyna z największą ilością punktów ligowych w Lidze Prima.(przypadki remisu opisano powyżej pkt.9)
b) Drużyny z dwóch ostatnich miejsc w lidze Prima spadają do Ligi II.
Drużyny z dwóch pierwszych miejsc w Lidze II awansują do ligi Prima.
c) Drużyna z trzeciego miejsca w Lidze II gra baraż z przedprzedostatnią drużyną Ligi Prima o miejsce w Lidze Prima.
d) Drużyna z czwartego miejsca w Lidze II gra baraż z przedprzedprzedostatnią drużyną Ligi Prima o miejsce w Lidze Prima.

15. Po drugim sezonie będzie obowiązywała zasada Re-draft w sposób opisany w DZ.

16.O kolejności przyjęcia decyduje ilość punktów ligowych w grupie C. W przypadku jednakowej ilości punktów drużynę premiuje wyższe TV.

17. Puchar ligowy.
W sezonie II odbędzie się puchar ligowy. W pucharze weźmie udział 16 drużyn. Jedyny wpływ jaki puchar będzie miał na ligę to poziom FF. O zasadach pucharowych w innym miejscu ;-P

Z Blood Bowlowym pozdrowieniem!

Najwyższy Samozwańczy Kapłan Nuffle'a na Ziemi Lubelskiej

Awatar użytkownika
ulizzez
rezerwowy
Posty: 496
Rejestracja: 17 wrz 2018, 14:19

Re: ZASADY LLBB sezon II

Post autor: ulizzez » 04 lut 2019, 21:39

Edit:
1. 04.02.2019 21:37 Zmieniono drugi tie breaker (było: "CAS netto" jest: "wbitych CAS")

Awatar użytkownika
Misque
rekrut
Posty: 301
Rejestracja: 16 cze 2018, 21:40
Kontakt:

Re: ZASADY LLBB sezon II

Post autor: Misque » 12 lut 2019, 11:17

Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „LLBB”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości